معرفی بهترین ماسک برای پوست چرب

انتخاب ماسک مناسب بسیار مهم و ضروروی است. مواردی مانند اهداف کوتاه و بلند مدت، انتظارات، معیارهای انتخاب، اعتماد و وفاداری در انتخاب ماسک مناسب حائز اهمیت است. در اهداف کوتاه مدت، ما به سمت ماسک‌های صورتی گرایش پیدا می‌کنیم؛ که احساس رضایتی بدهند که فقط کاری فوق العاده ای را برای چهره خود انجام داده باشیم. با این حال، ما گاهی انتظارات خود را برای اهداف آینده (بلند مدت) قرار می‌دهیم و امیدواریم که با استفاده منظم، پوستی بهتر داشته باشیم.

اگر ما پوست چربی داریم باید امیدوارم باشیم که با استفاده از ماسک‌های مناسب چربی اصافی پوست را کاهش دهیم و از به وجود آمدن جوش‌های سر سیاه جلوگیری کنیم و همچنین باید ماسکی را انتخاب کنیم که باعث تحریک پوست در جوش زدن نشود. در آخر، ماسک‌ها باید اعتماد استفاده کنندگان را جلب کنند تا آن افراد ماسک را به دوستان و خانوادهٔ خود معرفی کنند و آن ماسک را در دستور روتین مراقبت پوست خود قرار بدهند.

با این حال پیدا کردن ماسک مناسب پوست چرب که از مواد مناسب تشکیل شده باشد و پتانسیل مناسب پوست چرب را دارا باشد، کار آسانی نیست. در حالی که برخی از ماسک‌های صورت ممکن است ظاهری دلپذیر داشته باشند مانند درخشش، رنگ‌های شفاف، استفاده از طلای ۲۴ عیار که همه ما آن را دیده‌ایم، ممکن است استفاده از آنها برای پوست چرب فاجعه بار باشد و باعث مشکلات پوستی شود. در نهایت چه چیزی بیشتر از پول، زمان و آرزو اهمیت دارد؟

بنابراین برای برطرف کردن این عوارض احتمالی به چهار متخصص برجسته در صنعت پوست مراجعه کردیم و از آنها خواستیم که نقش دلال‌ها را بازی کنند. هدف نهایی به منظور جمع آوری همه ماسک‌های صورت برای پوست‌های چرب بود و تعجبی ندارد که آنها این کار را کردند. علاوه بر اینکه ۱۳ ماسک هیجان انگیز را پیشنهاد کردند، آن‌ها توضیح دادند که کدام ویژگی‌های ترکیباتی برای افرادی که پوست چرب دارند باید همیشه در اولویت باشد و در جستجوی این ویژگی‌ها باشند.

مواد تشکیل دهنده بهترین ماسک برای پوست چرب

به گفتهٔ دکتر Suneel Chilukuri متخصص پوست، ترکیب چربی طبیعی پوست با آلودگی‌های بیرونی می‌تواند منجر به تشکیل منافذ باز شود. وی توضیح می‌دهد: «در صورت عدم درمان، منافذ باز می‌تواند به جوش‌های سرسیاه و ضایعات آکنه تبدیل شود.» علاوه بر این، منافذ پر از سبوم و ناخالصی‌های اضافی شروع به بزرگتر شدن می‌کنند. اگرچه منافذ در واقع در اندازه تغییر نمی‌کنند؛ مگر اینکه سن ما بالاتر برود و کلاژن پوست ما سریعتر تجزیه شود. پاک کردن منظم منافذ و شستن صورت باعث می‌شود که آنها از بین بروند و کوچکتر شوند و در نهایت منجر به داشتن پوستی صاف و بی عیب و نقص شوند. بنابراین بهترین مواد برای تولید ماسک‌های صورت چی هستند؟

برای از بین بردن چروک و افزایش زیبایی گردن چه کنیم
مشاهده

خاک رس

به طور خاص، انواع کائولین و بنتونیت که به گفته Chilukuri بسیار جاذب هستند و به بیرون کشیدن ناخالصی‌ها از پوست و منافذ پاک کمک می‌کنند، مفید هستند.

گوگرد

گوگرد یک مادهٔ فوق العاده برای کسانی است که پوست چرب دارند. متخصص مشهور زیبایی Shani Dardentells در این باره می‌گوید: «این ماده چربی اضافی پوست را جذب می‌کند و همچنین مواد آنتی باکتریال دارد.»

گلیکولیک اسید

طبق گفتهٔ Angela Caglia متخصص زیبایی، این اسید باعث کاهش چربی اضافی شده و از ایجاد منافذ باز جلوگیری می‌کند.

روی

این ماده پوست را در طول روز بدون شفافیت غیر طبیعی و چربی نگه می‌دارد.

آلومینیوم منیزیم سیلیکات

یک ماده معدنی طبیعی است که به واسطه خاک رس ساخته می‌شود و به عقیده Chilukuri باعث ایجاد پوستی تمیز و سالم می‌شود.

ذغال سنگ

حاوی انواع مواد معدنی است و برای جذب چربی و ناخالصی‌های پوست مفید است. ساختار این ماده که از منافذ بسیار کوچک است باعث می‌شود تا برای سم زدایی پوست بسیار کارآمد باشد.

سالیسیلیک اسید

خاصیت ضد التهابی برای پوست‌های مستعد آکنه دارد.

لیمو و سیب

Chilukuri می‌گوید که هر دوی اینها به طور طبیعی لکه‌های پوست را پاک کرده و چربی اضافی پوست را از بین می‌برند.

مواد نامناسب برای پوست‌های چرب که نباید استفاده شوند: روغن نارگیل، روغن‌های معدنی، روغن کاملیا، روغن آفتابگردان و وازلین. این مواد سبب افزایش منافذ باز می‌شوند. علاوه بر این، الکل، سدیم، لوریل و سدیم‌سولفات چربی اضافی پوست را از بین می‌برند و باعث افزایش تولید چربی شده که در نهایت باعث افزایش جوش می‌شود.

بهترین ماسک برای پوست چرب برند Angel Caglia

بهترین ماسک برای پوست چرب  (انتخاب شده توسط طرفداران): Angela Caglia Skincare Dream Exfoliant Mask

به گفته Caglia، این ماسک زیبا و صورتی با ترکیباتی مانند سیب زمینی شیرین بنفش، اسید گلیکولیک و گلاب، گزینه‌ای بسیار مناسب برای کاهش منافذ باز برای افراد دارای پوست چرب است.

بهترین ماسک برای پوست چرب

Glamglow Youthmud Tinglexfoliate Treatment

با تشکر از مواد تشکیل دهنده ضد آکنه مانند خاک رس کائولن و سیلیکات منیزیم آلومینیوم، این ماسک صورت که احساس سوزش ایجا می‌کند یکی دیگر از توصیه‌های برتر Caglia است.

بهترین ماسک برای پوست چرب PCAskin

PCAskin Detoxifying Mask

دکتر Chilukuri می‌گوید: این ماسک انتخابی عالی برای سم زدایی روزانه و هفتگی است که چربی اضافی پوست را از بین می‌برد و باعث پاکسازی منافذ می‌شود. این ماسک با جذب چربی اضافه پوست و کثیفی‌ها در منافد باز عمل می‌کند که این کار را توسط ذغال سنگ سفید ژاپنی، خاک رس کائولن و سیلیکات منیزیم انجام می‌دهد.

خواص آب برنج و تقویت مو
مشاهده

بهترین ماسک برای پوست چرب Queen heelen

Queen Helene Mint Julep Masque

طبق گفتهٔ Caglia shares این ماسک مورد علاقه او است. او افزود از زمانی که بچه بوده تا به امروز از این ماسک استفاده کرده است. می‌توانید آن را در داروخانه پیدا کنید. این ماسک دارای خاک رس کائولین و بنتونیت است که هر دو برای پوست‌های مستعد جوش مفید هستند.

بهترین ماسک برای پوست چرب

PCAskin Retexturize Therapeutic Pumpkin Mask

طبق گفتهٔ Candace Spann متخصص پوست در لاس وگاس، این ماسک برای پوست‌های چرب یک انتخاب مناسب است. این ماسک کدو حلوایی حاوی آنزیم‌های میوه کدو حلوایی، اسید سالیسیلیک، گلوتاتیون و اسید گلوکونیک است که ترکیبی مؤثر برای پوستهای ضخیم‌تر، انعطاف پذیرتر و دارای آکنه است. یک اخطار: این ماسکی است که باید توسط پزشک متخصص تجویز شود.

بهترین ماسک برای پوست چرب

Control Corrective Sulfur Calming Mask

به گفتهٔ Darden این ماسک صورت برای پوستهای چرب است و حاوی گوگرد، روی، خاک رس کائولن و خشت بنتونیت است که همگی مواد شگفت انگیزی برای جذب روغن اضافی، ناخالصی‌ها و کمک به تمیز نگه داشتن پوست هستند.

بهترین ماسک برای پوست چرب

Defenage ۲-Minute Reveal Mask

به گفتهٔ Spann ماسک مطلوب مورد علاقهٔ او برای پوست‌های چرب، این ماسک از برند Defenage است. او آن را توصیه می‌کند زیرا این یک ماسک ملایم است که می‌تواند هفته‌ای یک یا دو بار در خانه استفاده شود. کریستال‌های شکر بسیار ریز علاوه بر سایر عصاره‌های میوه طبیعی که در ماسک وجود دارند امکان لایه برداری ملایم را فراهم می‌کنند و پوست را شاداب‌تر و متعادل‌تر می‌کنند و به رفع برخی از علائم اولیه پیری کمک می‌کنند.

Skinceuticals Clarifying Clay Mask

از آنجا که این ماسک حاوی کائولین و بنتونیت خاکی است، این ماسک پاکسازی کننده از برند Skinceuticals پیشنهاد Chilukuri برای جذب چربی اضافی پوست است.

بهترین ماسک برای پوست چرب pure clay

L’Oréal Paris Detox & Brighten Pure-Clay Mask

طبق گفتهٔ Chilukuri برای توقف ترشح چربی اضافی پوست، او ماسک داروخانه‌ای لورال را که حاوی ذغال سنگ و سه نوع خاک رس کائولین، منت مریلینت و خاک رس مراکشی است پیشنهاد می‌کند.

Doctor Eckstein Mud Herbal Pack

به گفته Darden، این یک ماسک صورت عالی برای پوست‌های چرب و آکنه‌ای است. او می‌گوید: «این ماسک به تعادل پوست، پاکسازی منافذ و لایه برداری کمک می‌کند.» مواد تشکیل دهنده این‌ماسک: روی، عصاره گل مور، و فندق جادوگر (نسخه طبیعی اسید سالیسیلیک اسید) است.

Sunday Riley Saturn Sulfur Acne Treatment Mask

برای افرادی که مستعد منافذ باز و جوش هستند، Caglia می‌گوید که این ماسک یک انتخاب دارویی و مناسب است که از اول هفته ماسک مورد علاقه شما خواهد شد. این ماسک از ۱۰ درصد گوگرد، روی و نیاسین آمید (برای روشنایی) تشکیل شده است که این گزینه را به یک تهدید سه گانه واقعی برای رفع چربی‌پوست تبدیل می‌کند.

بهترین ماسک برای پوست چرب شارلوت تیلبوی

Charlotte Tilbury Goddess Skin Clay Mask

به طور معمول، ما ماسک Charlotte Tilbury را برای همهٔ انواع پوست‌ها توصیه می‌کنیم مخصوصاً برای پوست‌های چرب و جوش دار.

با این حال، طبق گفته Caglia، این ماسک حاوی خاک رس به شما کمک می‌کند تا پوست خود را پاکسازی کنید و در ضمن باعث حفظ چربی طبیعی پوست می‌شود، بدون اینکه چربی اضافه به پوست ببخشد.

انواع کرم‌های ترمیم کننده زخم
مشاهده

این ماسک بسیار جذاب حاوی خاکستر آتشفشانی ججو، ذغال فعال و گل رس بنتونیت سفید است. خاکستر آتشفشانی ججو یک ماده عالی برای پوست‌های چرب است زیرا به عماق منافذ نفوذ می‌کند و ناخالصی‌ها را بیرون می‌کشد.

همچنین می‌توانید خودتان یک ماسک خانگی تهیه کنید. مواد اولیه مانند رس بنتونیت را می‌توان به صورت آنلاین خریداری کرد. می‌توانید آن را با آب یا سرکه سیب مخلوط کنید – که قطعاً در خانه دارید. این محصول خودساخته در بیرون کشیدن چربی و کثیفی از منافذ شما به همان اندازه مؤثر است که ماسک‌های خریداری شده هستند. به علاوه، این مواد در رفع آرامش پوست و ایجاد pH متعادل، به از بین بردن چربی‌های اضافی کمک می‌کنند. سایر مواد لازم برای ماسک‌های خانگی مانند جو دوسر یا سفیده تخم مرغ نیز برای تسکین بخشیدن به پوست تحریک شده شگفت انگیز است.

مهم نیست اگر ماسک خود را خودتان بسازید یا از یک فروشگاه خریداری کنید، پوست شما مطمئناً بخاطر توجه شما به آن قدران خواهد بود.

بهترین ماسک برای پوست چرب

بهترین ماسک برای پوست چرب و جوش‌های سر سیاه: Aria Starr Dead Sea Mud Mask

این محصول مورد علاقه اکثریت مردم در اینترنت است و دلایل خوبی پشت این قضیه است. این ماسک از گل به همراه مواد معدنی مانند منیزیم، کلسیم، گوگرد، برمید، ید، سدیم، روی و پتاسیم ساخته شده است که به ورود منافذ برای سم زدایی و از بین بردن جوشهای سرسیاه کمک می‌کند. این ماسک چربی‌ها و پوستهای مرده را از بین می‌برد تا رنگی شفاف‌تر و روشن‌تر از خود به جا بگذارد. اما به جای اینکه ماسک را به صورت بزنید و بگذارید سفت شود، با آب کره، آلوئه ورا و روغن جوجوبا برای آبرسانی بیشتر ترکیبش کنید.

بهترین ماسک برای پوست چرب

بهترین ماسک برای پوست چرب و آکنه: Elemis Dynamic Resurfacing Skin Care System

اگر جای زخم از آکنه دارید، کندن ساده‌ترین راه برای محو شدن علائم بدون درمان با لیزر گران است. Elemis Dynamic Resurfacing Skin Care System یک ماسک است که با آنزیم‌های موجود در گیلاس استرولا، ترافل سفید، و بابا آدم بزرگ از شر سلول‌های مرده پوست خلاص شده، به احیای پوست و از بین بردن چربی پوست کمک می‌کند.

همچنین این ماسک به کاهش سرعت پیری و شاداب کردن ظاهر یک چهره افتاده کمک می‌کند؛ با وجود مواد قوی، این فرمول برای پوست‌های حساس بی خطر و ملایم است.

بهترین ماسک برای منافذ بزرگ: Glamglow Youthmud Tinglexfoliate Treatment

کوچک کردن منافذ شما طبیعتاً امکان پذیر نیست، اما می‌توان کاری که آنها کوچک‌تر بنظر برسند. Glamglow Youthmud Tinglexfoliate Treatment نه تنها برای سفت شدن پوست شما، بلکه به منظور احیاء، لایه برداری و به حداقل رساندن ظاهری منافذ شما ساخته شده است.

این ماسک گلی حاوی سنگ آتشفشانی باستانی، آنتی اکسیدان های فوق العاده و مواد معدنی برای جذب کلیه چربی‌ها و پوست‌های مرده است و پس از مصرف باعث درخشان‌تر شدن پوست شما می‌شود. همچنین این ماسک برای کمک به احیاء پوست و خلاص شدن از علائم و زخم‌های لایه لایه استفاده می‌شود.

طرز درست کردن ماسک ورقه ای در خانه سه سوته!
مشاهده

بهترین ماسک برای پوست چرب برند گارنیر

بهترین ماسک برای پوست چرب مخصوص آقایان: Garnier SkinActive Pore Purifying Charcoal Face Wash & Mask

برای مردانی با پوست چرب و مستعد آکنه، یک ماسک زغال سنگ راه حلی ساده است. این ماسک وارد منافذ می‌شود و آنها را پاکسازی می‌کند. می‌توان از آن به عنوان یک پاک کننده روزانه برای کنترل چربی و رهایی پوست از ناخالصی‌ها استفاده کرد. سپس، دو بار در هفته، می‌توان آن را به عنوان ماسک برای سم زدایی منافذ استفاده کرد.

بهترین ماسک برای پوست چرب

بهترین ماسک طبیعی برای پوست چرب: Alba Botanica Hawaiian, Papaya Enzyme Facial Mask

پیدا کردن یک ماسک طبیعی که نیازی نباشد شما کلی تایم برایش در آشپزخانه صرف کنید، اکنون بسیار آسان‌تر شده است و این ماسک‌ها حالا محبوب‌تر شده‌اند. این ماسک دارای آنزیم‌های پاپایا و آناناس است که سلول‌های مرده پوست را به آرامی شل و حل می‌کند تا پوست درخشان و سالم را در زیر خود نشان دهد. بعد از شستشو آن، آلوئه ورا برای تسکین پوست و کمک به روشنی آن بسیار مؤثر است.

این فرمول با ۱۰۰٪ مواد گیاهی گیاهی، بدون رنگ و رایحه مصنوعی و آزمایش روی حیوانات انجام می‌شود.

یکی از منتقدان می‌گوید: «من این ماسک صورت آنزیمی را دوست دارم و آن را توصیه می‌کنم. این ماسک برای من بقدری مؤثر است که نیازی نیست آن را هر روز استفاده کنم و ۲ روز در هفته کافی است.»

بهترین ماسک کره‌ای: Elizavecca Milky Piggy Carbonated Bubble Clay Mask

ماسک‌های این برند بسیار در رسانه‌های اجتماعی گل کرده است زیرا استفاده از آنها بسیار جالب است و ماسک‌های Elizavecca Milky Piggy Carbonated Bubble Carbonated Piggy Bubble Carbonated واقعاً برای درمان پوست‌های چرب کارامد هستند. این محصول بیش از ۳،۳۰۰ امتیاز کامل از منتقدان دارد. دلیلش هم این است که این محصول کارآمدترین روش برای از بین بردن منافذ است. برای ایجاد حباب‌هایی که منافذ را ماساژ می‌دهند، با آب و گل فرموله شده است. همچنین پودر زغال سنگ آن باعث خیس شدن بیش از حد سبوم روی پوست می‌شود.

یکی از منتقدین عقیده داشت: «صورت من حداقل به مدت دو روز پس از استفاده از آن بسیار صاف می‌ماند.»

بهترین ماسک برای پوست چرب در سال ۲۰۲۰

ماسک‌های صورت زود کهنه می‌شوند. اما با وجود تعداد زیادی از ماسک‌های موجود در بازار و همه چیزهای دلپذیر پیرامون محصولات جدید، دشوار است که واقعاً بدانیم کدام ماسک برای صورت ما مناسب است. و اگر پوستی چرب داشته باشید، می دانید که استفاده از هرماسکی به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. شما به مراقب خاصی برای نوع پوست خود نیاز دارید.

به همین دلیل ما تحقیقاتی انجام دادیم و بهترین ماسک‌ها را برای کمک به پوست‌های چرب پیدا کردیم – خواه شما آکنه مستعد، حساس یا نیاز به کمی آبرسانی دارید.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.