معرفی ۵ تا بهترین ضد لک برای پوست

لکه های پوستی می توانند زمانی که اصلا انتظارش را ندارید، ظاهرا بدون هیچ دلیلی روی پوست شما ایجاد شوند. هرکسی پوستی سالم، تمیز و صاف می خواهد. تنظیم روتین زیبایی خود برای پیشگیری از جوش های متعدد و شدید، یکی از مهم ترین راه های پیشگیری از لکه های پوستی است. استفاده از یک محصول ضد لکه پوست در روتین زیبایی، نیازمند برنامه ریزی است زیرا هر مرحله از روتین زیبایی شما باید در راستای جلوگیری از ایجاد جوش ها و آکنه باشد. در این مقاله می خواهیم بهترین ضد لک برای پوست را به شما معرفی کنیم ولی پیش از آن در رابطه با لکه های پوستی و راه های پیشگیری از ایجاد آن ها صحبت خواهیم کرد.

لکه های پوستی چگونه ایجاد می شوند و چقدر دوام می آورند؟

پیش از معرفی بهترین ضد لک برای پوست، بهتر است که خیلی مختصر در رابطه با لکه های پوستی، دلایل ایجاد آن ها و روش برطرف کردن آن ها صحبت کنیم. لکه های پوستی، نقص هایی واضح روی پوست شما هستند و می توانند شامل جوش های سر سیاه، جوش های سر سفید و کیست ها باشند. این لکه ها به دلیل ترشح مایع میان بافتی به سطح پوست ایجاد می شوند.

با افزایش سن، رخداد طبیعی لکه های پوستی بیشتر می شود ولی شما می توانید با مراقبت از پوست خود، آن ها را کاهش دهید. بیش از ۸۰ درصد از افراد بین ۱۱ تا ۳۰ سال دارای لکه های پوستی هستند. لکه های پوستی که پیگمنتاسیون نیز نامیده می شوند، فقط مخصوص نوجوانان نیستند. شما می توانید این لکه ها را روی صورت افراد بالغ نیز بیابید. در بعضی موارد ممکن است تعداد و لکه های پوستی در بعضی انواع پوست به دلیل ترشخ زیاد چربی، خیلی بالا باشد.

دانستنی های قبل از تزریق کلاژن
مشاهده

با وجود اینکه اغلب لکه های پوستی پس از گذشت یک هفته خود به خود از بین می روند ولی زخم های آکنه می توانند تا ۶ ماه روی پوست باقی بمانند و ممکن است روی پوست مستعد جوش زدن، لکه های جدید ایجاد شود. عوامل متعددی مثل هورمون ها، رژیم غذایی، خواب و استرس در ایجاد لکه های پوستی نقش دارند. با این حال، استفاده از بهترین ضد لک برای پوست می تواند راهی عالی برای کاهش فراوانی و شدت لکه ها باشد.

بیشتر بخوانید: کاموفلاژ در گریم چگونه به کار می آید؟

در درمان آکنه و لکه های پوستی و انتخاب بهترین ضد لک برای پوست شما، دانستن نوع پوست از اهمیت بالایی برخوردار است. در بعضی موارد، شما باید به یک متخصص پوست و مو مراجعه کنید تا بهترین ضد لک برای پوست شما را تجویز کند. بعضی از محصولات موجود در بازار می توانند روی پوست شما معجزه کنند. این محصولات به بهترین شکل ممکن فرموله شده اند تا بدون جای گذاشتن هیچ زخمی، لکه های پوستی را از بین ببرند و ما در این مقاله در رابطه با آن ها صحبت خواهیم کرد.

دلایل ایجاد لکه های پوستی

برای انتخاب بهترین ضد لک برای پوست خود باید دلیل ایجاد لکه روی پوستتان را بدانید. همانطور که گفتیم لکه های پوستی دلایل متعددی دارند. دلایل طبیعی ایجاد لکه های پوستی عبارتند از هورمون ها و چربی های پوست هستند که دلیل اصلی لکه های پوست می باشند. تغییرات هورمونی در زنان باردار یا در روزهای پریودی می توانند سبب ایجاد لکه های پوستی شوند. بعضی از دلایل ایجاد لکه های پوستی، ژنتیکی هستند. البته آلودگی های محیطی، سیگار کشیدن، رژیم غذایی و عوامل محیطی دیگر نیز روی ایجاد لکه های پوستی نقش دارند.

ویتامین هایی که برای داشتن پوستی شاداب ضروری هستند
مشاهده

نحوه استفاده از محصولات ضد لکه پوست

پس از شناسایی بهترین ضد لک برای پوست خود، باید بدانید که از این محصول چگونه استفاده کنید. به طور کلی پیش از استفاده از این محصولات، شما ابتدا باید یا دوش بگیری یا اینکه صورت خود را به طور کامل بشویید. تمیز کردن صورت سبب می شود منافذ پوست باز شوند و محصول ضد لکه پوست بتواند درون پوست نفوذ کند. اگر پوست شما چرب است، حتما پیش از استفاده از ضد لکه پوست، صورت خودتان را بشویید. فرمولاسیون های مختلفی مثل کرم، لوسیون یا ژل برای محصولات ضد لکه پوست وجود دارد و در پیش از شروع روزتان می توانید آن ها را روی صورت خود بمالید. بعضی از این محصولات دارای دستورالعمل های استفاده هستند. حتما پیش از استفاده، از این دستورالعمل ها پیروی کنید.

بهترین ضد لک برای پوست

۱- ضد لک Biotique Bio Clove Purifying

بهترین ضد لک برای پوست

ضد لک Biotique Bio Clove Purifying یکی از معتبرترین کرم های ضد لک برای پوست شما است. این محصول از ترکیبی از میخک های طبیعی و زردچوبه ساخته شده است و ضمن رفع لکه های پوستی از پوست شما محافظت می کند. تمامی محتویات این محصول کاملا طبیعی است و هیچ نگه دارنده یا افزودنی دیگری در آن به کار نرفته است. شرکت معتبر تولید کننده این محصول بخش تحقیق و توسعه (R&D) بسیار فعالی داشته و به طور پیوسته پژوهش هایی را برای بهبود این محصول انجام می دهد.

مزایای کرم ضد لک Biotique Bio Clove Purifying:

  • کاملا طبیعی و فاقد هرگونه مواد افزودنی
  • کمک به جذب چربی اضافی از روی پوست که سبب ایجاد آکنه می شود.
  • صاف کردن سطح پوست
  • مناسب برای پوست چرب و مستعد آکنه
  • استفاده آسان و مستقیم روی پوست.

معایب کرم ضد لک Biotique Bio Clove Purifying:

  • برای مردان مناسب نیست.
  • بوی ناخوشایندی دارد.
همه چیز درباره میکرونیدلینگ
مشاهده

۲- کرم گیاهی طبیعی Khadi

بهترین ضد لک برای پوست
بهترین ضد لک برای پوست بر پایه ی عسل

یکی از انواع بهترین ضد لک برای پوست،‌ کرم گیاهی طیعی Khadi است که کاملا از مواد طبیعی ساخته شده است و محتوی عسل نیز می باشد. حضور عسل در این محصول، خاصیتی ترمیم کننده به آن بخشیده است و سبب نرم شدن و صاف شدن پوست می شود. شما می توانید هر روز از این محصول روی پوست خود استفاده کنید.

محتویات این کرم ضد لک پوست عبارتند از عصاره های بادام و جوجوبا، روغن های چریش و درخت چای، ویتامین E، عسل و پایه کرم. استفاده از این محصول خیلی ساده است و لکه های پوست شما را خیلی سریع تر از اغلب کرم های ضد لکه پوست پاک می کند. کرم Khadi برای پوست های چرب مناسب است و پوست شما را در تمام طول روز مرطوب نگه می دارد.

بیشتر بخوانید: لک های تیره بر روی لب و درمان آن

مزایای کرم ضد لک Biotique Bio Clove Purifying:

  • زخم های آکنه را التیام می دهد و لکه های پوست را محو می کند.
  • پوست را صاف می کند و رنگ آن را در سرتاسر پوست یکنواخت می سازد.
  • برای پوست چرب و مستعد آکنه مناسب است و پوست را در تمام طول روز مرطوب نگه می دارد.
  • همه روزه می توانید از این محصول استفاده کنید.

معایب کرم ضد لک Biotique Bio Clove Purifying:

  • قیمت بالایی دارد.
  • بوی خاصی دارد که ممکن است مورد پسند خیلی ها نباشد.

۳- ژل SebaMed clear face

بهترین ضد لک برای پوست
بهترین ضد لک برای پوست و جوش

یکی از انواع بهترین ضد لک برای پوست، ژل SebaMed clear face است که ظرف تنها چند روز، تمامی لکه های تیره روی پوست را محو می کند. با مصرف این ژل به میزان حداقل دو بار در روز، صورت خود را عاری از هر آکنه یا لکه ای نگه دارید. این کرم با سرعتی خیلی بیشتر از سایر محصولات موجود در بازار جوش ها را کاهش می دهد و بعد از چند روز آکنه های موجود را خشک می کند. این محصول لکه های پوستی دارای دلایل هورمونی را نیز پاک می کند.

تا عید نوروز 99 پوستی شاداب داشته باشید پاکسازی پوست سریع در خانه
مشاهده

مزایای ژل SebaMed clear face:

  • این ژل حاوی مواد نگهدارنده یا هیچ ماده شیمیایی دیگری نیست.
  • آکنه ها را سریع تر از خیلی محصولات دیگر خشک می کند.
  • برای تمامی انواع پوست ها مناسب است و چرب نیست.
  • الکل ندارد و خیلی برای پوست ملایم است.
  • رنگ پوست را بهبود می بخشد.
  • فرمولاسیون آن به صورت ژل است و خیلی سبک می باشد.

معایب ژل SebaMed clear face:

  • این ژل قیمت بالایی دارد.

۴- کرم ضد لک Lotus Herbals Papayablem Papaya-n-Saffron

بهترین ضد لک برای پوست
بهترین ضد لک برای پوست گیاهی

یکی دیگر از انواع بهترین کرم ضد لک برای پوست، این محصول برند Lotus Herbals است که دارای محتویاتی طبیعی مثل عصاره های زغفران، بادام و پاپایا است و می تواند در مقابل عوامل محیطی مثل نور آفتاب و آلاینده های موجود در هوا از پوست محافظت کند.

مزایای کرم ضد لک Lotus Herbals Papayablem Papaya-n-Saffron:

  • خاصیت تمیز کنندگی بسیار قوی
  • محتویات نرم کننده پوست مثل ویتامین E
  • صاف و شفاف کردن پوست به دلیل داشتن عصاره پاپایا
  • مناسب برای پوست خشک
  • استفاده راحت
  • مرطوب کنندگی بسیار خوب
  • فقدان پارابن و دیگر مواد شیمیایی التهاب آور

معایب کرم ضد لک Lotus Herbals Papayablem Papaya-n-Saffron:

  • برای پوست چرب مناسب نیست.

۵- ژل صورت Bella Vita Organic Papaya

بهترین ضد لک برای پوست
بهترین ضد لک برای پوست ( ژل مانند )

در معرفی انواع بهترین کرم ضد لک برای پوست، آخرین محصولی را که به شما معرفی می کنیم، ژل صورت Bella Vita Organic Papaya است که یکی از بهترین محصولات موجود در بازار برای پوست مستعد آکنه می باشد. این محصول دارای ترکیبات طبیعی مثل عصاره های پاپایا، زعفران و آلوئه ورا است.

مزایای ژل صورت Bella Vita Organic Papaya:

  • عصاره پاپایا برای ترمیم پوست آسیب دیده بسیار مناسب است.
  • تمامی لکه های روی پوست را پاک و پوستتان را روشن می کند.
  • برای پوست های مستعد آکنه بسیار مناسب است.
  • تولید چربی پوست را کاهش می دهد و جلوی ایجاد آکنه را می گیرد.

معایب ژل صورت Bella Vita Organic Papaya:

  • قیمت بالا

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.