بهترین جایگزین سشوار برای موها

بهترین جایگزین سشوار برای موها با مطالعه ی این مقاله محقق خواهد شد. مو یکی از اجزای تاثیرگذار در زیبایی و جذابیت هر فردی است از این رو توجه و مراقبت از مو اهمیت ویژه ای دارد. معمولا از سشوار به منظور خشک کردن موها بعد از حمام و نیز حالت دادن مو استفاده می شود. باید بگوییم که استفاده مداوم از سشوار عوارض جدی را در پی دارد و باعث از بین رفتن شادابی و زیبایی مو می شود. ریزش مو و خشکی و شکنندگی مو ها، موخره از جمله عوارض استفاده مکرر از سشوار و اتوی مو است. برای اینکه از عوارض ناشی از سشوار کشیدن در امان بود بایستی جایگزین مناسبی برای سشوار مو پیدا کرد.

بهترین جایگزین سشوار مو برای صاف کردن مو

افراد زیادی هستند که فکر می کنند برای حالت دادن مو باید از سشوار، اتو و بابلیس استفاده کرد، در حالی که چنین نیست شما برای حالت دادن موها می توانید روش های طبیعی و بدون حرارت را جایگزین سشوار مو کرده، و به بهترین شکل ممکن موهایتان را حالت دهید. استفاده از روش های طبیعی و بدون حرارت ممکن است زمان بر باشد ولی برای حفظ شادابی و زیبایی موها یتان ارزشمند است. ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین جایگزین سشوار برای موهامو برای صاف کردن ، فر کردن و خشک کردن مو آشنا کنیم.

معرفی 5 عطر دیور زنانه
مشاهده

استفاده از بیگودی

کاربرد بیگودی تنها برای فرکردن موها نیست. بیگودی به عنوان بهترین جایگزین سشوار برای صاف کردن موها انتخاب مناسبی است. برای صاف کردن موها با بیگودی ابتدا موهای خود را شسته و از نرم کننده مناسب استفاده کنید، سپس موهایتان را با حوله خشک کنید، موهایتان نباید به طور کامل خشک شود و باید تا حدودی نم داشته باشید. سپس موهایتان را دور بیگودی پیچیده و بیگودی را به سمت داخل بگردانید. توجه داشته باشید که در طول انجام این کار باید موها نم داشته باشد از این رو اگر موها خشک باشند کمی آب بزنید و نم دار کنید. بعد از پیچیدن موها دور بیگودی به موها موس یا کرم مخصوص مو بزنید و بگذارید مو هایتان به طور طبیعی خشک شود. اگر عجله داشته باشید می توانید از سشوار با حرارت سرد برای خشک کردن موهایتان استفاده کنید. بعد از خشک شدن موها می توانید بیگودی ها را باز کرده و موهایتان را برس کنید. موهایتان بسیار صاف می شود، گویی که با سشوار یا اتوی مو این کار را انجام داده اید.

 

استفاده از پنکه

شما می توانید از پنکه به عنوان بهترین جایگزین سشوار برای صاف کردن موها استفاده کنید. برای این کار موهایتان را بشوئید و با حوله خشک کنید، موها نباید کاملا خشک شوند و باید کمی نم دار باشد. در صورتی که از سرم مو استفاده می کنید، سرم مو را روی موهای نم دار بکشید. سپس پشت موهایتان را سمت پنکه گرفته و همانند زمانی که می خواهید مو هایتان را اتو کنید، قسمتی از موهایتان را جدا کرده و بقیه را ببندید. قسمت جدا شده را به آرامی از ریشه برس کنید تا موها صاف شود. این کار را برای تمام قسمت های مو و تا خشک شدن مو ادامه دهید. بعد از پایان موهای شما به زیبایی صاف خواهد شد.

عطرهایی با رایحه رز
مشاهده

بهترین جایگزین سشوار برای موها استفاده از باد سرد

استفاده از باد سرد سشوار

استفاده از باد سرد بهترین جایگزین سشوار مناسب برای صاف کردن موها است. برای این کار نیز موهایتان را شسته و با حوله خشک کنید تا جایی که موها نم دار باشد و سپس به آن سرم مو یا کرم مو بزنید. با سردترین درجه سشوار موهایتان را شانه کنید تا موها خشک و صاف شود. بعد از پایان کار می توانید برای ثابت ماندن صافی مو از یک محصول مناسب استفاده کنید.

 

بهترین جایگزین سشوار مو برای فر کردن مو

استفاده از پیشانی بند

استفاده از پیشانی بند برای فر کردن موها می تواند بهترین جایگزین سشوار باشد. برای این کار یک پیشانی بند نرم را به دور سرتان و روی موهایتان ببندید. سپس موهایتان را به صورت تکه تکه و از سمت خارج به داخل دور پیشانی بند بسته و سنجاق بزنید. بعد از تمام شدن کار منتظر بمانید تا موها خشک شوند. البته در صورت عجله داشتن می توانید از سشوار با حرارت سرد برای خشک کردن موها استفاده کنید. بعد از خشک شدن می توانید موها یتان را باز کنید، موها یتان به زیبایی فر می شودو برای ثابت ماندن حالت مو می توانید از یک محصول مناسب استفاده کنید.

بهترین جایگزین سشوار برای موها استفاده از بیگودی

استفاده از بیگودی

شما با استفاده از بیگودی می توانید موهایتان را فر کنید. بیگودی را بهترین جایگزین سشوار کنید. انتخاب بیگودی برای فر کردن موها بستگی به سلیقه ی شما دارد، یعنی اینکه بخواهید فرهایتان ریز باشد یا درشت می توانید بیگودی های مختلفی را تهیه کنید . مثل همیشه  موهایتان را شسته و آن را با حوله خشک کنید ولی موها نم دار باشد. موها را تکه تکه کرده و دور بیگودی ها به سمت داخل یا خارج بپیچید. بعد از تمام شدن تمام قسمت های مو اجازه دهید موهایتان خشک شود و چند ساعتی به این حالت باقی بماند. برای اینکه بخواهید بیگودی ها را باز کنید، ابتدا یکی را امتحان کنید، در صورتی که مو ها حالت خوبی گرفته شوند تمام بیگودی ها را باز کنید در غیر این صورت بگذارید مدت زمان دیگری بگذرد و دوباره امتحان کنید تا موها حالت بهتری به خود بگیرند.

چرا باید از لوازم خوشبو کننده بدن در فضاهای عمومی استفاده کرد؟
مشاهده

 

استفاده از تکه های پارچه

برای استفاده از تکه های پارچه به عنوان بهترین جایگزین سشوار برای فر کردن موها، ابتدا موها یتان را بشوئید و خشک کنید، ولی موها نباید کاملا خشک شود و باید نم دار باشد. توجه کنید که از نرم کننده استفاده نکنید. پارچه ی نخی و مناسب را به شکل نوار هایی ببرید، عرض نوار های بریده شده بسته به سلیقه شما و اینکه آیا می خواهید فرها یتان ریز باشد یا درشت می باشد. سپس موها یتان را تکه تکه کرده و دور نوار هایی که لوله کرده اید، بپیچید. برای بهتر حالت گرفتن موها، بهتر است که موها را از زیر بپیچید. بعد از پیچیدن موها دو سر پارچه را به هم ببندید و این کار را برای تمام قسمت های مو انجام دهید و بگذارید موها خشک شود. با باز کردن این نوار ها موها یتان فری زیبا خواهد رفت.

بهترین جایگزین سشوار برای موها بافتن مو

بافتن موها

بافتن مو می تواند ساده ترین و بهترین جایگزین سشوار به منظور فر کردن موها باشد. برای این کار نیز موها یتان را شسته و تا حالت نمی خشک کنید. اگر می خواهید فر مویتان درشت باشد، همه ی موهایتان را یک جا ببافید ولی اگر می خواهید فرها یتان ریزتر باشد به اندازه ی دلخواه موها یتان را تقسیم کرده و ببافید و اجازه دهید موها یتان خشک شود، بعد از کردن موها یتان قطعا فر هایی زیبا خواهید داشت.

 

روشی جدید برای خشک کردن موها جایگزین سشوار مو

امروزه با وجود دست کش هایی با فناوری ریز الیاف میکرو فیبر دیگر نیازی به استفاده از سشوار برای خشک کردن موها نیست. ظاهر این دست کش ها شبیه دست کش های معمولی است. این دست کش ها بسیار نرم و لطیف هستند و در مقایسه با حوله های معمولی برای خشک کردن موها سرعت شان دو برابر است. قدرت جذب این دست کش ها فوق العاده است و بدون پاک کردن مواد نرم کننده، آب مو را جذب کرده و موها را خشک می کند.

بهترین عطر های زنانه آمواج برای 2019
مشاهده

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.