راهنمای خرید بوت و نیم بوت

خرید بهترین بوت و نیم بوت به کمی تحقیق نیاز دارد. با رسیدن فصل سرما و شروع بارش های زمستانی باید سراغ پوشیدن بوت، نیم بوت و چکمه برویم و با توجه به محبوبیتی که این نوع کفش ها در میان خانم ها دارد. بدون شک انتخاب نوع و مدل آن در میان انواع مدل‌ های مختلفی که وجود دارد بسیار دشوار است بوت ها و نیم بوت ها انواع مختلفی دارند که هنگام خرید آن‌ ها باید به نکات مهمی دقت کنید از جمله ساق کوتاه یا بلند بودن آنها، جنس، رنگ و. . . تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

با این حال، معیارهای خاص انتخاب به شما امکان می دهد مقایسه کنید تا بوت هایی را پیدا کنید که به بهترین وجه برای نیازهای شما مناسب باشد تا در روز های بارانی و برفی با پوشیدن آن ها ظاهری زیبا و پر زرق و برق داشته باشید  ما در این قسمت به بررسی انواع بهترین بوت و نیم بوت و راهنمای آن ها می پردازیم شما با ملاحظه این مطلب می توانید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

بهترین بوت و نیم بوت

بوت یا چکمه که امروزه این کفش  مورد علاقه بسیاری از افراد و به عنوان نوعی مد هم مورد نظر گرفته شده نه تنها پاها را گرم نگه می دارند ، بلکه طراحی همه کاره و سبک وزن آنها محبوبیت خاصی را برای آنها به ارمغان آورده است. بنابراین ، شما می توانید آن را با هر نوع لباس بپوشید : دامن ، شلوار کوتاه ، لباس تنگ و . . . این نوع کفش ها با هر چیزی ممکن است.

همان طور که گفتیم از مهم ترین قابلیت های یک بوت مناسب باید بگوییم که علاوه بر گرم نگه داشتن پا‌ها و راحت بودن باید باعث ایجاد تغییر در استایل تان نیز شود و استایل شما را کامل و جذاب ‌تر کند از این رو پس نیم بوت‌ها نیز  طرفداران بیشتری بین خانم ‌ها دارند که از انواع اسپرت و پاشنه بلند آن‌ ها در موقعیت ‌های مختلف استفاده می کنند.

همه ی راه های نگهداری از محصولات چرمی
مشاهده

امروز، طراحان با توجه به نیاز افراد و سلایق مختلفی که وجود دارد طرح های بسیار زیبایی را طراحی می کنند. برای همین نیز باید هنگام خرید نیم بوت به جنس و رنگ آن هم توجه داشته باشید انواع مختلف بوت ها عبارتند از چرم، جیر، مخمل و . . . که بهترین ان ‌ها نیم بوت ‌های چرم هستند.

از این رو و با توجه به مدل های بسیاری از بوت ها و نیم بوت ها که برای خانم ها و توسط مارک های عمده ارائه می شود، یافتن بهترین نوع بوت همیشه آسان نیست در خرید و انتخاب بهترین بوت و نیم بوت علاوه بر توجه به نوع مدل توجه به رنگ بوت ها نیز برای متناسب کردن با نوع پوشش بسیار مهم است.

 

 

راهنمای خرید بهترین بوت و نیم بوت

 

* هر نیم بوت متناسب یک مناسبت

در خرید نیم بوت توجه به متناسب بودن آن با مناسبت ‌های مختلف بسیار مهم است از این رو بهتر است تا در خرید آن اگر که به دنبال دیده شدن در جمع و مهمانی ها هستید از بوت ‌های زنانه پاشنه میخی که یک انتخاب هوشمندانه هستند استفاده کنید با پوشیدن این نوع بوت علاوه بر قد بلند تر دیده شدن تان به وسیله این سبک از بوت ‌های زنانه می توانید تا نگاه ‌ها را به خود معطوف ‌کنید.

* انتخاب بوت سبک برای قرار کاری

در خرید بوت برای یک قرار ملاقات کاری، که نوع پوشش و تیپ و ظاهر در این نوع قرار مطمئناً بسیار دخیل است و ار آن جایی که باید خیلی مرتب و شیک باشید؛ بهترین انتخاب برای شما، انتخاب یک بوت دست دوز زیبا و بسیار راحت است که شما را بسیار منحصر بفرد و فوق العاده نشان دهد.

بهترین بوت و نیم بوت

* انتخاب بوت کوهستانی

نیم بوت های محکم و ضد آب مناسب ترین نوع کفش برای افرادی هستند که برای پیاده روی در شرایط سخت مثل کوهنوردی یا جنگل اقدام به خرید نیم بوت می‌کنند، از این رو بهتر است تا در خرید نیم بوت کوهستانی را انتخاب کنید.

چند مدل مانتو دخترانه بهاری
مشاهده

 

انواع مختلف نیم بوت زنانه

همان طور که در ابتدای بخش گفتیم در انتخاب بوت ها و نیم بوت ها با توجه به این که  هرکدام از نیم بوت‌ها برای هدفی خاص تهیه شده اند و دارای انواع مختلفی هستند. شما باید ابتدا نواع مختلف نیم بوت را بشناسید تا بدانید کدام نیم بوت برای کدام سبک از لباس مناسب است از این رو در خرید مناسب و انتخاب هوشمندانه باید هدف از خرید نیم بوت را برای خودتان مشخص کنید و سپس اقدام به خرید کنید از این رو ما در ادامه این موضوع برای سهولت در امر خرید و انتخاب های مناسب و عالی به معرفی و بررسی انواع مختلف نیم بوت می پردازیم:

 

نیم بوت‌ های نوک تیز

از جمله بوت های بسیار رسمی و شیک می توان به نیم بوت‌های نوک با پاشنه‌های پهن اشاره داشت که این نوع بوت ها جایگاه ویژه‌ای را در دنیای مد دارند. برای این که این نوع نیم بوت ها همیشه ظاهر خود را شیک و منظم نشان دهد بایستی نیم بوت‌ های نوک تیز را تمیز نگه دارید این نوع بوت ها مناسب افرادی است که دارای پاهای کشیده هستند پس در صورتی که پنجۀ پای به نسبت بزرگی دارید، از کفش‌ های نوک تیز پرهیز کنید.

 

نیم بوت‌ های پاشنه مبلی

با پوشیدن این نوع بوت ها پاها به هیچ عنوان خسته نمی شود زیرا طراحی این نوع نیم بوت ها به شکلی است که وزن کل بدن به طور مساوی بر روی پا‌ها پخش می کند و با پاشنه مناسبی که دارد کمک می کند تا کمی افزایش قد هم داشته باشید.

بهترین بوت و نیم بوت

نیم بوت ‌های پاشنه استیلتو یا میخی

انتخاب و خرید این نوع بوت ونیم بوت برای ان دسته از خانم هایی که به دنبال خاص بودن و درخشیدن در میان جمع هستند توصیه می شود زیرا علاوه بر این که این مدل نیم بوت ها زنانه ظاهری بلند قد برای شما به ارمغان می ‌آورد. بلکه این نوع مدل بوت در دنیای مد و زیبایی سبک بسیار خاصی است که فرد با پوشیدن این نوع بوت احساس اعتماد به نفس و قدرت می کند.

معرفی مجلات مد و فشن
مشاهده

 

نیم بوت زنانه با پاشنه ‌های بلند و پهن

بیشتر خانم ها به دنبال این هستند تا بسیار قد بلند و خوش اندام دیده شوند مناسب ترین انتخاب برای این افراد، پوشیدن نیم بوت زنانه با پاشنه ‌های بلند و پهن است که با این نیم بوت‌ ها قد شما بلند تر دیده می ‌شود.پوشیدن این نوع بوت ها با دامن ‌های کوتاه استایلی جذاب برای تمام خانم ‌ها به وجود می ‌آورد.

 

رعایت تناسب بهترین بوت و نیم بوت و لباس

در خرید و انتخاب بهترین بوت و نیم بوت باید به نکاتی توجه داشته باشید از ان جایی که تناسب بوت بقیه لباس ‌هایی که می‌ پوشید بسیار اهمیت دارد بنابراین، در خرید نیم بوت متناسب بودن نیو بوت شما با چند نوع لباسی که دارید مهم است. اینکه نیم بوتی را انتخاب کنید که در کنار دیگر لباس ‌هایتان زیبا به نظر برسد زیبایی سبک شما را دو چندان می کند.

* در زمان خرید بوت توجه به زیبایی ظاهری بوت باید آخرین گزینه شما باشد از این رو از خرید بهترین بوت و نیم بوت فقط به خاطر اینکه زیبا هستند خودداری کنید.

* برای استفاده از بهترین بوت و نیم بوت با دامن باید توجه داشته باشید که هرچه نیم بوت شما بلندتر باشد، باید دامن کوتاه تری با آن بپوشید. زیرا پوشیدن دامن زیر زانو با نیم بوت باعث کوتاه تر دیده شدن پاها می شود.

* توجه به جنس بهترین بوت و نیم بوت یا نیم بوت برای ست کردن با لباس ها مهم است مثلا یک بوت مخمل با طرح پوست پلنگ با یک سارافون هیچ جذابیتی ندارد و بهتر است تا این نوع بوت را با یک دامن کوتاه جین یا یک شلوار جین و یک بلوز ساده ست کنید.

چه بوتی با چه تیپی مناسب است؟

با توجه به سلیقه ای بودن نوع تیپ افراد و این که هر کسی با توجه به اختیاری که در انتخاب دارد می تواند نوع خرید خودش را مشخص کند اما با توجه به ظهور مد و توجه بسیار زیاد افراد به آن انتخاب نوع پوشاک و البسه و کفش باید امروزه طبق قاعده و اصول خاصی باشد که لباس پوشیدن و ست کردن منجر به آراستگی ظاهر می ‌شود از این رو بوت ‌هایی را انتخاب کنید که فرم بدن شما را تصحیح می‌کنند و پا‌های شما را بلندتر نشان می‌ دهند.

راهنمای کامل خرید لباس مردانه
مشاهده

* مناسب ترین نوع شلوار برای بوت‌ هایی که پاشنه‌ دار هستند و تقریبا ۲۰ سانت بلندی ساق دارند شلوار های جین و کتان دمپا است

* شلوار های جین و کش برای بوت های بدون پاشنه که  بلندی ساق آنها تقریبا ۲۰ سانت است را با شلوار های جین و کش بپوشیم

* اگر پاهای تراشیده و کشیده ای دارید می توانید تا برای جذابیت بیشتر نیم ‌بوت را همراه با شلوار و لگینگ‌ با رنگ هایی که هارمونی مناسبی را با هم داشته باشند استفاده کنید

ترکیب قد شما و اندازه بهترین بوت و نیم بوت

* خرید بهترین بوت و نیم بوت پاشنه بلند مناسب ترین نوع نیم بوت برای افراد قد کوتاه و لاغر است زیرا موجب کشیده تر دیده شدن پاهایتان می شود.

* بهترین بوت و نیم بوت نوک تیز مناسب افراد کوتاه قد و توپر می باشد که این بوت ‌ها پا‌های شما را ظریف و کشیده ‌تر نشان می ‌دهد.

* از پوشیدن بوت هایی که جزییات زیادی در قسمت دهانه بوت هستند در صورتی که چاق هستید اجتناب کنید. زیرا موجب می ‌شود که توجه زیادی به ساق پای شما معطوف شود و پا‌های شما را چاق ‌تر از آنچه در واقعیت است، نشان دهد.

* افرادی که دارای اندام ایده ال و لاغر هستند شما مجاز به استفاده از همه سبک ‌های بوت خواهید بود.

توجه داشته باشید که دانستن همین چند نکته در هنگام انتخاب ست لباس زمستانی‌تان علاوه بر این که به تمیز تر و حرفه ای‌تر نشان داده شدن استایل زنانه شما کمک می کند بلکه باعث می شود تا شما با این نوع استایل اعتماد به نفس خارق العاده ای را داشته باشید.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.