رامون مولویزار

معرفی عطر مردانه رامون مولویزار مدل بلک گلد اسکین Black Goldskin

رامون مولویزار یک برند تولید عطر محدود اسپانیایی است که ایده اصلی آن بر مفاهیمی مانند هنر، لوکس و خاص بودن بنا شده‌ است. هنرمند پشت این صحنه رامون بیجار است که با سابقه بیش از ۳۰ سال در طراحی انواع رایحه ها درون آزمایشگاهش (بیجار فرگرنس) این کار را شروع کرد.

عطرهای رامون مولویزار از دو عنصر طبیعت و ساختار کریستال ها الهام گرفته‌ اند که از محصول و بسته بندی آن می توان شاهد بود. به طور خاص در مورد عطر های لوکس، تعدادی دارای تکه هایی طلا، نقره و پلاتین هستند و از بهترین مواد تشکیل شده‌ اند. بسته بندی شامل جزئیات نفیسی مانند جعبه چوبی دست‌ ساز  و آراستگی به کریستال سواروفسکی است.

تاریخچه برند رامون مولویزار

رامون بیجار یکی از بهترین عطر سازهای  جهان و خالق عطرهای نیچه (عطر های تولید شده تعداد محدود که در حال رشد در بازار جدید هستند) و معتبر بین المللی است که وی را به عنوان اصلی ترین آشتی دهنده بین عطرهای شرقی و غربی مطرح کرده است. بیجار بهترین و بی‌نظیر ترین عطرهارا انحصاری ارائه میکند. رامون بیجار علاوه بر یک عطر ساز، یک هنرمند و رویاپرداز است که به دلیل حساسیت، سلیقه و تجربیاتش؛ به سمت ایجاد ترکیبات غیرقابل تصور از عطرها می‌رود تا خارق العاده ترین احساسات را به وجود آورد.

10 عطر مردانه با ماندگاری بالا و پخش بوی فوق العاده
مشاهده

رامون بیجار اشتیاقش به عطر را زیر بال یک استاد شرقی که اسرار این سنت را به او یاد داده است، کشف کرد به همین ترتیب عطرهایی که می‌سازد مرزهای تاریخ را در ظرافت خود فراتر می‌ گذارند. رامون مولویزار با همکاری طراحان رامون بیجار، گلیوم فلاوین، جوردی فرناندز، دایانا رافائل و آلیس لونانت ساخته شده است.

رامون مولویزار

رامون مولویزار در سال ۱۹۹۹ در بارسلونا توسط عطر سازان متخصص و با تجربه متولد شد. این خط تولید انحصاری و جدید نام خود را از شهری که در آن متولد شد مولویزار به ارث برده است. در ساحل مدیترانه ای در گاراندا شهر مولویزار به دلیل تفاوت چشمگیر آب و هوایی خاص شده‌ است. طبیعی است که این آب و هوای استوایی مدیترانه ای الهام بخش برند رامون مولویزار برای استفاده از این دنیای غنی از گیاهان و مواد معدنی شده‌ است. اولین مجموعه رامون مولویزار در سال ۲۰۰۱ نمایان شد که نتیجه ای از ۲۵ سال سابقه و خلاقیت در آزمایشگاه Bejar Perfums بود که در حال حاضر این برند متعلق به کمپانی عطر سازی Ronzak Arte Perfume & Cosmeticos است.

مجموعه ی خاص رامون مولویزار

مجموعه گلد:

این مجموعه ظریف و دست ساز دارای ۱۲ نوع عطر بوده و شامل عناصر طلا نقره و پلاتین و طلای سفید ۲۳ قیراتی است. سری گلد اسکین، آرت اند گلد و آرت اند سیلور از این مجموعه هستند.

 

مجموعه کریتیو:

این مجموعه شامل ۳ عطر است و طبق ایمان سازنده به خلاقیت و نو آوری و با شعار آوردن زندگی شخصی به واقعیت انجام شده‌ است. عطرهای پریشس و ۴ و ۵ عنصر از این دسته هستند.

معرفی 5 ادکلن مردانه تلخ و خنک مخصوص فصول بهار و تابستان
مشاهده

 

مجموعه سواروفسکی:

این مجموعه همانطور که پیش تر راجع به آن گفته شد از کریستال های سواروفسکی که نام یک کمپانی قدرتمند جواهر سازی است، استفاده می‌ شود و شامل ۸ عطر است. جالب توجه است که این محصول های دست‌ ساز تنها بعد از سفارش ساخته می‌ شوند.

رامون مولویزار

مجموعه جیبی:

این مجموعه که نسبتا جدیدا رونمایی شده تمامی عطر های معروف این کمپانی را به صورت جیبی و در بطری های ۳۰ میلی لیتری ارائه می دهد.

 

 

به بررسی دو عطر از مجموعه گلد می پردازیم.

 

 

عطر زنانه گلد اسکین:

یک عطر استثنایی برای زنان استثنایی که مانند جواهری خاص است و پوست را همچون ستاره های طلایی درخشان می کند.

  • نت های آغازی: لیمو- تمشک- ماگنولیا هندی- پرپل- ارکیده -پرا – ملون
  • نت های میانی: گل مریم- هل- چوب آمارانس(ارغوانی)- رایحه انگور شیرین- آلو
  • نت های پایانی: مشک- چوب صندل

 

رامون مولویزار

عطر مردانه بلک گلداسکین:

 

ماهیت لوکس آسیایی توضیح کاملی برای این عطر است. عطری با هویت، مخلوط با طلای سفید. بوی تند و میوه ای با چوب های شگفت انگیز به همراه رایحه ای از وانیل مارا به سوی رویا های خود میبرد. یک رایحه ی دلپذیر با ماندگاری بالا و دنباله ای ملایم، شامل تکه های طلای ۲۳ قیراتی است که طبق گفته مطبوعات از سال ۲۰۰۸ شروع به ساخت آن شده است. غلظت این عطر ۳.۴ اونس در ۱۰۰ میلی لیتر است.

 

  • نت های آغازی: میوه ای- تند
  • نت های میانی: رایحه گلها- چوب صندل
  • نت های پایانی: وانیل- مشک
پیشنهاد کادو ولنتاین
مشاهده

رامون مولویزار

به عنوان جمع بندی به صحبت های رامون بیجار می پردازیم.

به گفته سازنده این عطر در مصاحبه سال ۲۰۱۳ “چنین عطرهایی نمی توانند به عنوان عطر های معمولی فروخته شوند، مانند آثار هنری که در موزه ها و نمایشگاه ها جا دارند. این عطر نباید مثل بقیه بطری ها به نظر برسد و مانند بقیه عطر ها در بازار با بازاریابی اغراق شده فروخته شود. محصولات این برند از زنان و مردان برای تبلیغ خود استفاده نکرده اند. این بیشتر هنر است، خب البته این هنر کمی گران است که در واقعیت برای چنین محصول خاصی ارزان به نظر خواهد رسید.

 

رامون بیجار در مورد بسته بندی و عناصر درون محصولات توضیح می دهد:

 

ساخت این عطر بیشتر برای من نقش تجربه دارد تا تولید یک محصول برای فروش، من فقط به دنبال استفاده از طلا و نقره در قوطی ها نبودم هدف من این بود تا هرکسی بتواند بوی باقی مانده از مواد معدنی را روی پوست خود احساس کند.

 

 

 

 

 

 

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.