بررسی عطر مردانه Attitude Extreme EDT
بررسی عطر مردانه Attitude Extreme EDT

بررسی عطر مردانه Attitude Extreme EDT

به طور قطع طرفداران عطرهای لوکس و مشهور با کمپانی آرمانی آشنا هستند، این برند یکی از برترین و لوکس ترین مارک های دنیاست که دفتر مرکزی آن در ایتالیا واقع شده است و از زمان ورود به صنعت عطر و ادکلن همواره محصولاتی محبوب و یونیک را راهی بازار کرده است که یکی از این محصولات عطر مردانه Attitude Extreme EDT است که از سال ۲۰۰۷ تا به حال توانسته محبوبیت خود را به واسطه خصوصیات فوق العاده حفظ کند. اگر میخواهید با این عطر شگفت انگیز آشنا شوید با این مطلب در مجله عطر و ادکلن ایرانوس همراه شوید.

۱- معرفی عطر مردانه Attitude Extreme EDT

عطر مردانه Attitude Extreme EDT ساخته کمپانی آرمانی یکی از معروف ترین عطرهای این شرکت است که با وجود عمری نزدیک به ۱۰ سال همچنان نیز بدون هیچ تغییری تولید میشود و طرفداران پرو پا قرص خود را دارد. بسیاری این عطر را خصوصا در مورد رایحه ی بسیار عمیق اما ملایم قهوه ی خود یکی از بهترین عطرهای دنیا در این زمینه میدانند. کمپانی آرمانی در سال ۱۹۷۵ و به واسطه تلاش های جیورجیو آرمانی تاسیس شد و سال هاست که به تبدیل به یکی از بزرگترین شرکت های ایتالیایی فعال در صنعت مد و خصوصا عطر و ادکلن شده است، جیورجیو آرمانی با توجه به تفکرات شخصی و وسواس شدیدش برروی کیفیت محصولات تولید شده در این کمپانی توانسته است همواره محصولاتی بی نقص و باشکوه را راهی بازار کند که عطر مردانهAttitude Extreme EDT یکی از همین محصولات است. این عطر به خصوص یکی از قوی ترین رقبای دیگر کمپانی ها بوده و کمپانی آرمانی آنرا به عنوان یکی از نشانه های کیفیت خاص این شرکت معرفی کرده است.

نقد و بررسی عطر مردانه سولو لووه پلاتینیوم Solo Loewe Platinum
مشاهده
بررسی عطر مردانه Attitude Extreme EDT
بررسی عطر مردانه Attitude Extreme EDT

۲- ویژگی های ظاهری عطر مردانه Attitude Extreme EDT

عطرمردانه Attitude Extreme EDT به توجه به خصوصیات رایحه ی خود دارای بطری مشکی و مستطیلی شکل است، با این حال سطح این بطری دارای ناهمواری است که علاوه اینکه استفاده از عطر را اسان تر میکند حسی از زیبایی و مردانگی را نیز القا میکند. در طراحی درب این عطر سعی شده از است که از فندک های مدل کلاسیک الهام گرفته شود، دربی متصل به بدنه که به وسیله ی یک لولا بالا و پایین میشود. در واقع اینطور به نظر میرسد که شما با استفاده از این عطر در حال روشن کردن یک سیگار هستید، البته سیگاری بسیار معطر و موثر و البته بدون ضرر!

۳- طراح عطر مردانه Attitude Extreme EDT

عطر مردانه Attitude Extreme EDT توسط دوتن از مشهورترین طراحان عطر دنیا طراحی و ساخته شده است، آلبرتو موریلاس و الیور کرسپ. الویر کرسپ که متولد فرانسه است یکی از شناخته شده ترین طراحان عطر اروپایی است که بیش از ۲۰ سال است که در این صنعت فعالیت میکند. نکته جالب درمورد او این است که هم پدر و هم فرزندش طراحان عطر هستند، کرسپ از خانواده ای آشنا با عطر و رایحه های آن خارج شده است و همین موضوع موجب شده است که خلاقیت و شناخت خاصی نسبت به رایحه ها داشته باشد و اوج تلاش های و همکارش موریلاس را میتوان در عطر مردانه Attitude Extreme EDT مشاهده کرد.

نفر دوم در طراحی این عطر اما البرتو مورالیس است، او که متولد سال ۱۹۵۰ در اسپانیاست یکی از طراحان برتر کمپانی آرمانی است و برای برندهای متفاوتی کار کرده است، مورالیس یکی از افرادی است که عطرهای خود را برپایه استفاده از نت های بسیار قوی و مردانه طراحی میکند و تمام تلاش خود را برای حفظ این موضوع در طراحی عطر Attitude Extreme EDT نیز کرده است که نتیجه اثری بسیار خوشبو و معطر شده است.

Product query unexpected return: Internal Server Error

۴- کشور سازنده عطر مردانه Attitude Extreme EDT

عطر مردانه Attitude Extreme EDT در کمپانی آرمانی و در ایتالیا طراحی و ساخته شده است، کمپانی ارمانی یکی از مشهورترین برندهای اروپایی است و سال هاست که نبوغ و توانایی های خود را به رخ کشیده است، این کمپانی دارای توان مالی و تجاری بسیار بالایی است و به همین دلیل عطرهای تولید شده در ان دارای ثبات و خصوصیات بسیار اصیل و مهیجی هستند. کسانی که صنعت مُد و خصوصا عطر و ادکلن را دنبال میکنند میدانند که کمپانی آرمانی یکی از چهره ترین و بزرگ ترین کمپانی های فعال در این زمینه است و نوابغ زیادی در حال حاضر در استخدام این شرکت هستند.

پیشنهاد خرید عطر خنک برای تابستان (مردانه و زنانه)
مشاهده

۵- عطر مردانه Attitude Extreme EDT برای چه مردانی مناسب است؟

اگر احساس میکنید که شخصیت شما بیانگر انسانی بسیار قوی با اعتماد به نفس و غرور بالاست این عطر بهترین انتخاب برای شماست. عطر مردانه Attitude Extreme EDT دارای رایحه ای بسیار قویِ تند و مردانه است و توان نفوذ در دل هرانسانی را دارد، حتی تصور استفاده از این عطر در لباسی شیک و مجلسی میتواند بسیار اغوا کننده است. اکر میخواهید شخص یا اشخاصی را با شخصیت و اعتماد به نفس خود تحت تاثیر قرار دهید این عطر را به هیچ وجه از دست ندهید.

بررسی عطر مردانه Attitude Extreme EDT
بررسی عطر مردانه Attitude Extreme EDT

۶- ماندگاری و پخش بو

در رابطه با ماندگاری و پخش بو، با توجه به خصوصیات مردانه و سنگین این عطر نباید از ماندگاری بسیار بالا و قدرت القای محیطی قدرتمند این عطر شگفت زده شد. رایحه های به کار رفته در این عطر ترکیبی بسیار قوی و معطر را تشکیل داده اند که علاوه بر ماندگاری بسیار بالا به راحتی در هر محیطی منتشر میشود و پس از مدتی این تنها رایحه ی عطرشماست که استشمام خواهد شد.

۷- نت های بویایی عطر مردانه Attitude Extreme EDT

ترکیب جادویی و فوق العاده عطر مردانه Attitude Extreme EDT که با هنرنمایی و تجربه طراحان ان حاصل شده است انتخابی عالی برای افرادی است که به روایح تند و قوی علاقه دارند. نت آغازی این عطر با شروعی ملایم از لیمو و دانه قهوه پس از مدتی به معجونی از روایح خاص و مردانه مانند کهربا و نعناع هندی تبدیل میشوند که تنفس شما را راحت و لذت بخش خواهد کرد.

معرفی 5 عطر مردانه دیور خوشبو
مشاهده

[tie_list type=”checklist”]

  • نت آغازی: لیمو، دانه قهوه
  • نت میانی: هل، اسطوخدوس
  • نت پایانی: سدر، اوپانوکس، کهربا، نعناع هندی

[/tie_list]

۸-خصوصیات عطر مردانه Attitude Extreme EDT

یک حقیقت را باید درنظر گرفت، کمپانی آرمانی با توجه به قدمت و کیفیت محصولات برندی معتبر است که برای خرید آن باید مقداری بیشتر هزینه کرد اما درنهایت رایحه ای که وارد زندگی شما میشود ارزشی بسیار بیشتر از این مسائل خواهد یافت. عطری فوق العاده و با کیفیت که به خاطر رایحه تند و تیز خود به سرعت توجه هرکسی را به سمت شما جلب خواهد کرد. با توجه به اصل بودن تمام محصولات فروشگاه عطر و ادکلن ایرانوس شما میتوانید با اطمینان خاطر این محصول را خریداری کرده و از ان لذت ببرید.

بررسی عطر مردانه Attitude Extreme EDT
بررسی عطر مردانه Attitude Extreme EDT

[tie_list type=”checklist”]

  • مناسب برای: آقایان
  • نوع عطر: ادوتویلت EAU DE Toilette
  • رایحه: تند ، تلخ ، گرم ، خوراکی ، طبیعت
  • فصل: پاییز و بهار
  • حجم: ۵۰ میلی لیتر
  • ماندگاری: عالی
  • پخش بو: عالی
  • کشور سازنده: ایتالیا

[/tie_list]

Product query unexpected return: Internal Server Error
filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.