باگ های آیفون

باگ های آیفون کاربران را کلافه کرد!

باگ های آیفون که اخیرا در محصولات شرکت اپل به وجود آمده است نارضایتی برخی کاربران را در پی داشت. شرکت ثروتمند و موفق اپل، سال ها با تولید محصولات با کیفیت و درجه یک، توانست نظر مثبت کاربران را به خود جلب کند و با توسعه صادرات، سهم گسترده ای در عرضه محصولات در بازار جهانی داشته باشد. محصولات اپل با ارائه امکاناتی همگام با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا، اغلب در رقابت با سایر شرکت های مهم، پیروز می شود و این شرکت با سابقه، در بیشتر کشورهای جهان، توانسته است تا بیشترین درصد از سهم بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهد اما حتی اخیرا باگ های آیفون باعث شده است تا برخی کاربران از محصولات این شرکت عصبانی باشند.

Product query unexpected return: Internal Server Error

باگ های آیفون در XR و XS ، XS MAX

شرکت اپل هر ساله محصولات مختلفی را در قالب لپ تاپ، تب لت، گوشی های هوشمند، هندزفری بی سیم، کامپیوتر، گجت پوشیدنی، موزیک پلیر و … با ویژگی های منحصر به فرد و کم نظیر روانه بازار تکنولوژی می کند که از تولیدات اخیر آن می توان به رونمایی اپل واچ سری ۴، آیفون های XS ، XS MAX و XR اشاره داشت. با توجه به سابقه درخشان شرکت اپل در تولید محصولاتی کارآمد و پیشرفته، اغلب قیمت آن ها نیز بسیار گران و به عبارتی نجومی است و انتظار می رود هیچ گونه مشکلی وجود نداشته باشند و کاربران به راحتی بتوانند نیازهای خود را برطرف نمایند اما در تازه ترین محصولات این شرکت، باگ های آیفون دیده شده است.

آبادان چرا آب ندارد و دلیل شوری آب جنوب چیست
مشاهده

باگ های آیفون

پس از هر بار تولید و رونمایی محصول جدید، بسیاری از کاربران در سراسر جهان، خیلی زود آن را تهیه می کنند تا با استفاده از به روزترین محصولات، کارهای خود را ساده و سریع تر از گذشته انجام دهند. این بار اما کاربران پس از استفاده از محصولات جدید نه تنها خوشحال نبودند؛ بلکه نارضایتی خود را نسبت به باگ های آیفون اعلام نمودند.

باگ های سخت افزاری و شارژی آیفون

بسیاری از کاربران هنگام استفاده از محصولات گوشی های جدید شرکت  اپل به نام های Xs Max و Xs، دچار مشکلاتی هنگام شارژ وسیله برقی خود شدند و زمانی که گوشی های خود را به شارژ متصل می کنند، گوشی شارژ نمی شود و لازم است صفحه گوشی را روشن کنند تا شارژ انجام شود.

Product query unexpected return: Internal Server Error

برخی دیگر از کاربران نیز باگ های آیفون را به گونه دیگری گزارش کرده اند و اعلام داشتند که پس از روشن کردن صفحه گوشی، لازم است تا کابل را از گوشی جدا نمایند و مجدد وصل کنند تا شارژ شدن گوشی از سر گرفته شود.

باگ های آیفون

وجود مشکلات سخت افزاری باگ های آیفون هنگام شارژ تلفن های جدید هوشمند پرچم دار آیفون که افراد زیادی به تازگی آن را خریداری کرده اند، باعث شده است تا نارضایتی کاربران را به دنبال داشته باشد و آن ها با مطرح کردن این مشکل به وجود آمده، از شرکت اپل درخواست کرده اند که در مدت زمانی کوتاه، این مشکل را که از جمله باگ های آیفون است رفع نماید. برخی کاربران نیز در شبکه اجتماعی توئیتر، مشکلات رخ داده در گوشی های هوشمند را توئیت کردند.

کاهش عمر باتری
مشاهده

البته گفتنی است که در شارژ بی سیم این دستگاه ها مشکلی به وجود نیامده است و باگ شارژی تنها در هنگام شارژ با کابل، باعث آزار کاربران شده است.

شرکت اپل نیز در خصوص مشکلات رخ داده و باگ های آیفون بیانیه ای را منتشر کرد و  اعلام داشته است که به زودی این مشکل را در بروز رسانی آینده دستگاه های مذکور برطرف خواهد کرد تا رضایت مشتریان و طرفداران پر و پاقرص محصولات این شرکت جلب شود.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.