استفاده از شیر پاک کن به نحوه ی درست

استفاده از شیر پاک کن که پاک کننده است به از بین بردن آرایش، کثیفی و ناخالصی‌های صورت شما کمک می‌کند. اگرچه این محصول باعث از بین رفتن جوش یا جلوگیری از پوسته پوسته شدن پوست شما نمی‌کند، می‌تواند به تمیزی و زیبایی صورت شما کمک کند. به منظور استفاده از شیر پاک کن، دست‌های خود را بشویید، آن را به صورت و گردن خود بمالید و خوب مالش دهید.

 

روش اول: استفاده از شیر پاک کن

مرحله ی اول استفاده از شیر پاک کن

موهای خود را به عقب بکشید. از آنجا که وقتی از شیر پاک کن استفاده می‌کنید ممکن است سرتان را حرکت دهید باید مواظب باشید که موهایتان روی صورتتان نریزد. به موهای چتری خود حتماً سنجاق بزنید. موهای پشت سرتان را هم دم اسبی ببندید. اگر موهای کوتاهی دارید می‌توانید به جای آن با یک تل موهای خود را عقب نگه دارید.

مرحله ی دوم

حتماً دستان خود را بشویید. قبل از استفاده از شیر پاک کن باید دست تمیز باشد. بهترین روش برای انجام این کار هم استفاده از صابون و آب گرم است. دستهای شما ممکن است باکتری‌هایی داشته باشد که می‌تواند باعث آکنه یا عفونت صورت شما شود.

مرحله ی سوم

گرمای شیر پاک کن را با پوستتان تنظیم کنید. شیر پاک کن را در کف دست خود قرار دهید. کف دست خود را کنار هم قرار داده و شیر پاک کن را برای گرم کردن آن مالش دهید. این کار را تا زمانی که به دمای پوست شما نزدیک شود، انجام بدهید.

راهنمای کامل میکروبلدینگ
مشاهده

 مرحله چهارم

دستان خود را به آرامی ۵ بار به صورت خود بزنید. هنگامی که شیر پاک کن را به صورت خود زدید دستان خود را بر روی صورت خود قرار دهید و پنج یا شش بار آرام آن را مالش دهید. این حرکت باید نوعی مکش ایجاد کند که به بیرون کشیدن ناخالصی‌ها کمک می‌کند و باعث می‌شود پوست به راحتی تمیز شود.

مرحله پنجم

شیر پاک کن را بر روی پوست خود ماساژ دهید. شیر پاک کن را در تمام صورت و گردن خود بمالید. فشاری آرام ایجاد کنید شیر را به آرامی بر روی پوست خود ماساژ دهید.

با ماساژ دادن شیر پاک کن به پوست خود، می‌توانید به مناطقی مانند قسمت‌های بینی و پوست زیر ناحیه گردن خود برسید، جایی که کثیفی و آرایش اغلب به دام می افتند.

مرحله ششم

با آب گرم آن را بشویید. بعد از اتمام کار، صورت خود را با آب گرم بشویید. با این کار شیر پاک کن اضافی از صورت شما خارج می‌شود؛ یا همچنین می‌توانید از یک توپ یا پارچه نخی برای از بین بردن شیر پاک کن باقیمانده استفاده کنید.

مرحله هفتم

مانده‌ها را با یک پارچه گرم پاک کنید. باقی مانده شیر پاک کن ممکن است بر روی صورت شما بماند. اگر احساس می‌کنید هنوز چیزی روی صورت خود دارید، یک پارچه را در آب گرم خیس کنید. صورت خود را به مدت پنج ثانیه با پارچه بپوشانید. مانده را پاک کنید.

می‌توانید سه یا چهار بار این کار را تکرار کنید تا هیچ چیز اضافه‌ای بر روی صورت شما باقی نمانده باشد.

ویتامین هایی که برای داشتن پوستی شاداب ضروری هستند
مشاهده

از تونر معمول خود استفاده کنید. این کار پوست شما را کاملاً تمیز می‌کند و ممکن است به جلوگیری از آکنه کمک کند. سپس با استفاده از کرم یا لوسیون معمولی صورت، کار خود را برای مرطوب کردن و آبرسانی صورت خود به پایان برسانید.

می‌توانید آرایش مدنظر خود را در این مرحله اعمال کنید.

روش دوم: تعیین زمان استفاده از شیر پاک کن

صبح و عصر از شیر پاک کننده استفاده کنید. شیر پاک کن به اندازه کافی ملایم است و می‌توانید از آن در صبح و عصر استفاده کنید. می‌توانید شستشوی روزانه صورت خود را با شیر پاک کن جایگزین کنید. در شب، می‌توانید از شیر پاک کن برای پاک کردن آرایش‌های معمولی خود استفاده کنید.

استفاده از شیر پاک کن

این محصول برای پاک کردن آرایش‌های لایت مناسب است.

اگر آرایش سنگین می‌کنید، از پاک کننده آرایش استفاده کنید، سپس از شیر پاک کن برای پایان دادن به کار از بین بردن آرایش و کثیفی آن استفاده کنید.

استفاده از شیر پاک کن

برای از بین بردن آرایش چشم از آن استفاده کنید. برای پاک کردن آرایش از شیر پاک کن استفاده می‌شود. برای از بین بردن آرایش چشم خود، یک توپ پنبه‌ای را با آب گرم مرطوب کنید. شیر پاک کن را به آن بزنید. توپ پنبه را به آرامی از گوشه داخل به خارج بپیچانید.

هرگونه اثر باقی مانده را با آب گرم بشویید.

 

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

 

 

 

 

 

 

نحوه ی پاک کردن صحیح آرایش صورت
مشاهده

 

 

 

 

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.