رنگ نود در استایل

نحوه ی استفاده از رنگ نود در استایل

وقتی صحبت از ترند و مد می شود رنگ ها و استایل ها عمری طولانی نخواهند داشت، سیاه و سفید همیشه جز انتخاب های کلاسیک بوده اند و قرمز به عنوان رنگ هیجان انگیز به این استایل ها اضافه می شد، اما این روزها استفاده از تناژ مختلف رنگ نود (nude) در هر فصل و زمانی بسیار محبوب و پر طرفدار است. در یک ست زیبای پاییزه نیز می توانید کمی تا قسمتی رنگ نود را ببینید. آلیسون لانگ (Alison Lang ) یک استایلیست و مدیر سابق MTV می گوید: رنگ نود با توجه به خنثی بودنش باید در یک جز از استایل خانم ها جای گیرد.

رنگ نود چیست؟

تناژ رنگ پوست را در نظر بگیرید که از صورتی تا بژ را در بر می گیرد، نود (nude) مجموعه رنگ هایی است به معنای عریان و برهنه که در هر زمانی ترند و مد هستند. در دنیایی که افراط استفاده از رنگ مطلقا تیره و یکدست روشن همه گیر است پوشیدن یک رنگ روشن و آرامش بخش می توان این یکنواختی را کاهش دهد. امروزه در فروشگاه های معتبر همیشه رگالی را برای انتخاب لباس با رنگ نود در اختیار شماست.

 رنگ نود در استایل

در مقاله ی پیش رو به راه های شگفت انگیز استفاده از رنگ نود (nude) در استایل می پردازیم. اگر از پوشیدن رنگ سفید خسته شده اید انتخاب و خرید یک لباس با رنگ نود (nude) می تواند سبک شما را کاملا تغییر دهد. یکی دیگر از مزیت های استفاده از رنگ نود (nude)  در استایل های روزانه این است که از لحاظ بصری برای هر موقعیت و زمانی شیک و درجه یک خواهد بود. از این رنگ می توانید در انواع مهمانی ها، دفتر کار  و دورهمی های خانوادگی استفاده کنید.

شخصیت شناسی با رایحه عطر
مشاهده

بسیاری از خانم ها با پوشیدن این نوع لباس به راحتی کنار نمی آیند و به نوعی چالش نود (nude) را در پیش روی خواهند داشت، آن هم به دلیل نزدیکی رنگ لباس با رنگ پوستشان. باید بگوییم نگران امتحان کردن چیزی نباشید، نود (nude) رنگی است که به همه می آید و هیچ سوتفاهمی را ایجاد نخواد کرد کافی است تناژ مورد علاقه ی خود را بیابید. از مهم ترین ویژگی های استفاده از رنگ نود (nude)  این است که می توانید آن را به راحتی با اکسسوارهای مختلف هماهنگ کنید.

اگر از آن دسته دخترانی هستید که همیشه از رنگ های تیره استفاده کرده اید باید یک بازنگری را در انتخاب هایتان داشته باشید، شجاعت به خرج دهید و یک رنگ نود (nude) را امتحان کنید. در ادامه چندین مدل از این تیپ های روزانه را بررسی خواهیم کرد.

بررسی رنگ نود در استایل های متفاوت

 رنگ نود در استایل

میراندا کر (Miranda Kerr) از یک پیراهن بلند قلاب دوزی شده به رنگ نود (nude) و در تناژ روشن استفاده می کند و آن را با کیف دستی مشکی رنگ هماهنگ می کند. این ست زیبا با یک صندل تخت طرح دار می تواند مناسب یک دورهمی خانوادگی یا دوستانه باشد.

 رنگ نود در استایل

در هماهنگ کردن رنگ نود (nude) با دیگر رنگ ها هیچ مشکلی نخواهید داشت، رنگ نود (nude) به نوعی خنثی محسوب می شود و با رنگ های براقی مثل نارنجی بسیار چشم نواز خواهد شد.

 رنگ نود در استایل

لباس یکدست و راسته ای که از طرح ریش ریش برای طراحی آن استفاده شده است می تواند با اکسسوارهای سفید و مشکی یک ترکیب فوق العاده را ایجاد کند.

3 گام برای انتخاب صحیح عطر
مشاهده

 رنگ نود در استایل

استفاده از دو رنگ متضاد یعنی مشکی و نود (nude) می تواند استایلی شیک و جذاب را برای قرارهای کاری و یا مهمانی های رسمی پدید آورد.

 رنگ نود در استایل

اگر حوصله ی آماده شدن و انتخاب لباس های آنچنانی برای مهمانی های بعد از شام را ندارید پیشنهاد می کنیم از یک لباس توری به رنگ نود (nude) و با تناژ صورتی استفاده کنید تا در بین دوستان و آشنایان بدرخشید.

کفش با رنگ نود (nude) :

کفش هایی با رنگ عریان، پاها را کشیده تر و قد را بلندتر نشان می دهند. آلیسون (alison) معتقد است برای یک بار هم که شده باید یک کفش با رنگ نود (nude) را با لباس های خود هماهنگ کنید و اثر آن را ببینید. از رنگ های اصلی تا رنگ های نئونی همگی می توانند با نود (nude) هماهنگ شوند.

لباس های ماکسی با رنگ نود (nude) :

اگر مایل به شرکت در یک مهمانی نیمه رسمی هستید و می خواهید کمی در چشم بیایید استفاده از یک لباس ماکسی بدون آستین و گردن دار می تواند انتخاب مناسبی باشد، توجه داشته باشید برای نمایان شدن استایل نود (nude) با لباس ماکسی باید از اکسسوارهای تک رنگ استفاده کنید.

 رنگ نود در استایل

نود (nude) و رنگ سفید:

اگر پوستی گندم گون دارید و فکر می کنید با نود (nude) خوب به نظر نمی رسید باید بگوییم کاملا اشتباه می کنید، می توانید از یک دامن به رنگ نود و در ته مایه ی رنگ میشی استفاده کنید و آن را با یک رنگ خنثی دیگر مانند سفید یا مشکی ست کنید.

تفاوت غلظت انواع عطرها
مشاهده

نود (nude) دلربا:

دامن توری به رنگ نود (nude) همراه با یک پیراهن ابریشمی می تواند ترکیبی سبک و شیک را ایجاد کند. در این نوع استایل هیچ نوع اکسسواری لازم نیست چون ترکیب لباس ها به اندازه ی کافی درخشان هستند.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.