آرایش نئونی

سایه و رژ لب نئونی ترند آرایش تابستانه

با شروع هر فصل انتخاب رنگ های هیجان انگیز برای استفاده در استایل جدید نیز آغاز خواهد شد، تابستان فصلی پر نشاط و پر از تغییرات است. تابستان می توان زمانی مناسب برای کسانی باشد که در طول سال آرایشی روتین دارند و می خواهند کمی متفاوت تر به نظر برسند. یکی از روش هایی که می توانید خود را از یکنواختی آرایش های روزانه دور کنید استفاده از آرایش نئونی در تابستان است. این آرایش کمی اغراق آمیز است و با سایه و رژ لب نئونی تکمیل می شود.

تاریخچه مختصر رنگ های نئونی

حق با شماست رنگ های نئونی مختص به دهه ی ۸۰ میلادی هستند، جایی که از این نوع رنگ ها در مایوها و لباس های شنا دیده می شد. مهم نیست چه مدت زمانی از آخرین استفاده ی شما از یک رنگ نئونی می گذرد کافی است با ما همراه باشید تا بدانید این رنگ ها می توانند یک آرایش متفاوت اما زیبا را برایتان به ارمغان بیاورد.

اغلب کسانی که علاقمند به رنگ های نئونی هستند فقط از این رنگ برای لاک ناخن خود استفاده می کنند، باید بدانید رنگ نئون می تواند یک تحول را در شما ایجاد کند. رنگ های نئونی به رنگ های شاد و جیعی گفته می شود که در تاریکی و شب از خود نور ساتع می کنند، نئون ها با خاصیت فلورسنت خود این عملکرد را دارا هستند. خلوص بسیار زیاد این رنگ ها باعث می شود که بتوانید از آن ها در آرایش و اکسسوار خود استفاده کنید.

25 راه مراقبت از خود که هر روز می توانید انجام دهید
مشاهده

آرایش نئونی

رژ لب های نئونی

لب ها عنصری مهم در چهره ی شما هستند، این جز مهم با استفاده از یک رنگ نئونی می تواند شما را نمایان تر سازد و توجه ها را به شما جلب کند. سونیا ریکل (Sonia Rykiel) در مجموعه ی بهاره سال ۲۰۱۸ با الهام از دریا و رنگ های نئونی در کت واک خود توانست این رنگ های از یاد رفته را به چرخه ی مد باز گرداند.

برند معتبر گوچی (Gucci) نیز در بهار ۲۰۱۸ با معرفی استایل های متنوع خود با آرایش نئونی بسیاری را با این نوع آرایش آشنا کرد. تم استایل مدل های گوچی با رنگ تیره طراحی شده بود، بهترین المان برای نمایان تر ساختن این استایل ها استفاده از آرایش لب به رنگ صورتی نئونی بود که از آن پس یکی از ترندهای آریشی تابستانه قلمداد شد . این رنگ رژ نئونی مات هم بود که در کنار رنگ های تیره لباس هماهنگی جالبی را ایجاد کرده بود.

رژهای مایع با رنگ نارنجی نئونی که به فلاشر نیز شهرت دارند نیز بر روی لب مدل های برند گوچی درخشش فراوانی را ایجاد می کردند. رژ لب پرتقالی نئونی با آنکه لب ها را کمی باریک تر جلوه می دهد اما کاملا به یک تیپ مشکی و تیره جذابیت و حرکت خواهد بخشید. رژ لب های رنگدانه دار نیکس (NYX) با شاین بی نظیرشان یکی از پرفروش ترین رنگ های نئونی تابستان هستند. این رژ لب های خوش رنگ ویولت در غروب های تابستانه و مهمانی های شبانه بسیار کار آمد هستند.

رژلب؛ هر آنچه که باید در مورد این لوازم آرایش بدانید
مشاهده

آرایش نئونی

آرایش نئونی در چشم

آرایش نئونی چشم ها همیشه می تواند شما را جسورتر و هیجان انگیزتر نشان دهد، جرمی اسکات (Jeremy Scott) فشن دیزاینر و استایلیست مشهور آمریکایی در پاییز ۲۰۱۸ با معرفی مدل های ورزشی با آرایش نئونی نشان داد که این رنگ ها می توانند در هر عرصه ای به کار برده شوند و هیجان و نشاط را ایجاد کنند.

آرایش نئونی

علاقمندان به خط چشم های گربه ای می توانند با یک خط چشم نئونی آبی و پهن چشم هایی درخشان و زیبا داشته باشند. از خط چشم های ماژیکی استفاده کنید تا کنترل بیشتری را بر روی چشم ها داشته باشید. رنگ های فلورسنت که درخط چشم های ژله ای که با آب مخلوط می شوند و رنگی خالص را بوجود می آورند از جذاب ترین نوع این خط چشم ها هستند. کشیدن یک لایه ی نازک از این خط چشم در نزدیکی رویش مژه های کاملا ظاهر شما را تغییر می دهد. پالت خط چشم نئونی اسنس (Essence) با رنگ هایی دلربا از لزومات یک کیف آرایش به روز است. رنگ کمان اسنس (Essence) به شما این امکان را می دهد تا بتوانید رنگ های شاد و متضاد را با یکدیگر بکار گیرید.

آرایش نئونی

سایه های نئونی

رژ گونه های پر رنگ هلویی و نئونی برای نخستین بار توسط ریحانا (Rihanna) در مراسم گاتای سال ۲۰۱۷ معرفی شد. این نوع از رنگ ها برای رژگونه صورت را فتوشاپی و کمی غیرواقعی جلوه می دهند اما برای تاکید بیشتر بر گونه های استخوانی مفید فایده هستند. سایه های نارنجی رنگ از روی گونه تا بر روی پلک ها می توانند شما را پر جرئت و کاملا تابستانه نشان دهد. از رنگ هایی که می توانید با آن این نارنجی را بیشتر بولد کنید رنگ سبز است. این دسته از رنگ های تابستانی و نئونی برای روزهایی که می خواهید متفاوت باشید بسیار خاص و زیبا خواهند بود.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.