کادو برای ولنتاین

کادو برای ولنتاین چی بخریم؟

خرید کادو برای ولنتاین از واجبت یک رابطه ی امروزی است! روز ولنتاین که از آن به عنوان روز عشق نیز یاد می شود، امروزه در میان جوانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در سراسر جهان طرفدار زیادی دارد. روز ولنتاین مصادف است با ۱۴ فوریه، که در این روز عشاق تلاش می کنند خاطره ای خوش برای عشق خود رقم بزنند و در این روز برای عشق خود هدیه ای به یاد ماندنی می خرند. قطعا هر فرد دوست دارد در این روز با هدیه ی بی نظیر عشق خود را سورپرایز کند. سوال چه هدیه ای برای ولنتاین بخریم؟ و یا هدیه مناسب ولنتاین چه چیزی می تواند باشد؟ برای خیلی ها مطرح می شود. باید بگوییم که هدیه ی ولنتاین بایستی متناسب با این روز باشد. در این مقاله ما سعی می کنیم شما را در انتخاب هدیه مناسب ولنتاین راهنمایی کنیم.

کادو برای ولنتاین

کادو برای ولنتاین چی بخریم؟

  • گل
  • عروسک
  • شکلات
  • کتاب
  • هدیه ی شخصی:
  • مکعب روبیک
  • ست عطر، اسپری و مام
  • استند
  • ست کیف و کمربند
  • کیف کار
  • جعبه ی موسیقی
  • انگشتر
  • لوازم آرایش
  • قاب عکس
  • ساعت
  • باکس حرف
  • زیورآلات
  • دفترچه یادداشت مینیاتوری
  • سبد ولنتاین

 

هر کادوی ولنتاین نشانه ی چیست؟

گل

ولنتاین بدون گل معنی ندارد، چرا که گل یکی از رمانتیک ترین کادوهای مناسب ولنتاین است و بهتر است که خرید گل در روز ولنتاین فراموش نشود. شما می توانید در کنار هدیه ی دیگر یک شاخه گل نیز تهیه کنید.

چطور در یک ماه 3 کیلو وزن کم کنیم
مشاهده

عروسک

انتخاب عروسک برای روز ولنتاین می تواند، هدیه مناسبی برای این روز باشد. عروسک تدی که عروسک خاص روز ولنتاین است برای خانم ها هدیه مناسبی است. ولی اگر برای مردان می خواهید هدیه بخرید، عروسک بامزه ای شبیه خودشان بخرید. علاوه بر عروسک تدی،هر عروسک تزئینی دیگر می تواند هدیه مناسب ولنتاین باشد.

کادو برای ولنتاین

شکلات

شکلات نیز همانند گل جز روسوم کادو برای ولنتاین و این روز شناخته می شود. شکلات با برند نوتلا نی تواند هدیه مناسب ولنتاین باشد، البته با تزیین ویژه و خاص همراه باشد، تا عشقتان را سورپرایز کند، به عنوان مثال نقاشی روی شکلات می تواند ایده ی خوبی باشد .

کتاب

خانم ها علاقه ی زیادی به خواندن رمان دارند، تهیه ی یک رمان عاشقانه می تواند هدیه مناسب ولنتاین برای خانم ها باشد. آقایان بر خلاف خانم ها، علاقه ی زیادی به خواندن رمان ندارند، و در عوض بیشتر به کتاب های فلسفی، نجوم و تاریخ علاقه دارند، می توانید بر حسب علاقه طرف مقابل یک کتاب مناسب تهیه کنید.

هدیه ی شخصی

هدیه مناسب ولنتاین، هدیه ای است که روز خاص و خاطره انگیزی برای عشقتان رقم بزند. ولی منظور از خاص بودن یعنی چه؟ به عنوان مثال شما می توانید، اسم ، عکس، یا تکیه کلام عشق خود را روی هدیه هک کنید، مثلا اسم یا عکس روی لیوان، تیشرت، ساعت و . . . می تواند هدیه ی خاصی باشد. و یا اینکه می توانید پازل عکس سفارشی تهیه کنید، برای این کار می توانید یکی از عکس های خاطره انگیز با عشقتان را در سایز بزرگ چاپ و به پازل تبدیل کنید.

فواید شگفت انگیز ماسک تخم مرغ برای مو
مشاهده

مکعب روبیک

مکعب روبیک می تواند ایده ی جالبی به عنوان یک هدیه مناسب ولنتاین باشد، برای این کار شما می توانید یکی از عکس های زیبا و خاطره انگیز با عشقتان را روی مکعب روبیک زده و آن را به عشقتان هدیه دهید. این کادو می تواند هم ماندگار باشد و هم جنبه ی سرگرمی داشته باشد.

ست عطر، اسپری و مام

این ست برای آقایان می تواند هدیه مناسب ولنتاین باشد، و بهتر است که برای یک برند معروف باشد.

بیشتر بخوانید: چرا عطر بهترین هدیه است 

استند

سفارش استند، با اسم عشق تان، یا اسم هردویتان یا یک عکس خاطره انگیز از شما و عشق تان می تواند به عنوان یک هدیه مناسب ولنتاین باشد. قطعا عشق شما با دیدن این هدیه بسیار خوشحال خواهد شد.

کادو برای ولنتاین

ست کیف و کمربند

این ست یک کادو برای ولنتاین برای آقایان سخت پسند! نکته ی قابل توجه این است که کمربند بایستی متناسب با سن عشق شما باشد.

کیف کار

تهیه ی یک کیف کار متناسب با شغل و موقعیت اجتماعی آقایان می تواند برای ولنتاین هدیه ی مناسبی باشد. کیف چرم در مقایسه با سایر کیف ها جذابیت بیشتری دارد، و برای آقایان شیک پوش بسیار برازنده است.

جعبه ی موسیقی

شما می توانید با تهیه ی یک جعبه ی موسیقی قرمز رنگ، آهنگی که با آن خاطره دارید را برای عشقتان هدیه دهید و خاص ترین کادو برای ولنتاین را تهیه کنید.

انگشتر

مهم نیست که انگشتر کادو برای ولنتاین طلا باشد، یا نقره و یا استیل، مهم عشق و علاقه ی شما به یکدیگراست. اگر از عشق و پایندی طرف مقابل مطمئن هستید و می دانید که همیشه انگشتر را در دست خواهد داشت، انگشتر انتخاب مناسبی برای هدیه ولنتاین است.

چطور بفهمیم که استرس ما ناشی از مشکلات مالی است
مشاهده

لوازم آرایش

لاک، کرم پودر، رژ، ناخن، لوازم آرایش چشم و . . . می تواند یک خانم را بسیار خوشحال کند. البته لازم به ذکر است که بهتر است این لوازم را درون یک جعبه یا سبد با بسته بندی خاصی قرار دهید.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین برند های لوازم ارایشی

قاب عکس

یک قاب عکس شیک و جذاب برای عکس های خاطره انگیز که همیشه روی میز و جلوی دید باشد، کادوی مناسبی برای ولنتاین است. شما می توانید قاب عکس را به صورت دست ساز و خودتان تهیه کنید. قاب عکس می تواند به این شکل باشد که عکس دو نفره شما در وسط آن باشد و دور تا دور عکس را با دست نوشته هایتان که شما را به یاد عشقتان و روز هایی که با هم بوده اید، بیاندازد پر کنید و جملات عاشقانه ای بنویسید. نوشته ها را یکدست کنید تا دکور اتاق ساده باشد و عشق تان با هر بار دیدن این قاب عکس به یاد شما بیافتد.

کادو برای ولنتاین

ساعت

ساعت هم برای آقایان و هم خانم ها می تواند به عنوان کادو برای ولنتاین مناسب باشد، ساعت با بند های چرمی برای آقایان و ساعت با بند های نقره ای یا طلایی می تواند هدیه مناسب ولنتاین باشد و عشقتان را خوشحال کند.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ساعت مچی زنانه

باکس حرف

شما با تهیه ی باکس حرف اول اسم عشقتان و پرکردن آن با شکلات یا گل عشقتان را خوشحال کنید.

زیورآلات

زیورآلات طلا یا نقره بر حسب بودجه ی شما می تواند کادو برای ولنتاین باشد، هدیه ای سورپرایز کننده ای برای خانم ها خوش سلیقه، البته لازم به ذکر است که خانم ها مشکل پسند هستند و شما به عنوان آقا باید دقت و سلیقه ی خاصی در خریدن زیور آلات خرج دهید. زیور آلاتی به شکل قلب با اسم عشقتان می تواند مناسب باشد .

معرفی 4 پیام رسان امن دنیا
مشاهده

دفترچه یادداشت مینیاتوری

یک هدیه مناسب ولنتاین هدیه ای است که عشق شما را خوشحال کند. دفترچه یادداشت مینیاتوری در صورتی که عشقتان علاقه مند به نوشتن خاطره هایش باشد، هدیه ی مناسبی است. شما می توانید این دفترچه را یا سلیقه ی خود تزئین کنید.

کادو برای ولنتاین

سبد ولنتاین

شما می توانید سبد هایی که مخصوص ولنتاین هستند را تهیه کنید، داخل سبد را از وسایلی که عشقتان دوست دارد پرکنید. کادو برای ولنتاین اگر با دست خود شما درست شود تاثیر بیشتری خواهد داشت.

در آخر

در روز ولنتاین رفتن به یک رستوران و کافی شاپ شیک و جذاب و برگزاری مراسم روز عشق در آنجا می تواند خاطره ای دل انگیز برای شما و عشقتان رقم بزند.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

 

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.