نکات مهم در هنگام رژ لب زدن + معرفی بهترین رژ لب های بازار

شاید در نگاه نخست، آرایش کردن لب ها کار سختی به نطر نیاید، اما از نظر آرایشگران و میکاپ آرتیست های حرفه ای رژ لب زدن و آرایش لب ها نکات کلیدی و مهم بسیاری دارد کـه برای زیباتر دیده شدن صورت و لب های تان می بایست رعایت کنید. از گذشته های دور تا همین حال، رژ محبوب ترین و پر استفاده ترین لوازم آرایش در میان بانوان بوده است و دانستن نحوه استفاده درست و انتخاب بهترین رژ از بین انبوهی از مدل ها، همیشه دغدغه ای مهم در میان خانم ها بوده است. به همین خاطر در این مطلب از مجله ایرانوس قصد داریم نکات کاربردی درباره ی رژ لب زدن را با شما در میان بگذاریم و تعدای از بهترین رژ  های موجود در بازار را نیز به شما معرفی نماییم.

نکات مهم در هنگام رژ لب زدن + معرفی بهترین رژ لب های بازار

نکات مهم در هنگام رژ لب زدن

زدن رژ لب به همین راحتی که فکر می کنید هم نیست و قوانینی دارد که باید رعایت کنیم. در ادامه نکاتی را برایتان آورده ایم که بهتر است هنگام رژزدن آن ها را رعایت کنید.

آماده سازی لب ها با بالم لب

آماده کردن لب ها اولین گامی است که باید در رژ لب زدن بردارید. اگر می خواهید که لب هایتان ترک خورده و خشک به نظر نیاید می توانید قبل از زدن رژ از بالم لب استفاده کنید چراکه بالم لب باعث می شود که لب های شما هیدارته شده و در پی آن چین و چروک های آن از بین رفته و لب های شما آماده رژ زدن شود.

روش های کاربردی برای صاف کردن مو ها
مشاهده
نکات مهم در هنگام رژ لب زدن + معرفی بهترین رژ لب های بازار

از کانسیلر استفاده کنید

یکی از کارهایی که می توانید برای نشستن درست رژ لب بر روی لب انجام دهید، استفاده از یک پایه برای لب هایتان است. گزینه مطلوب برای این کار بهره بردن از کانسیلر می باشد. کانسیلری به رنگ لب هایتان را انتخاب کنید و کمی از آن را به کمک یک شت تخت به لب هایتان بزنید. با مالیدن مقدار کمی کرم پودر روی کانسیلر لب های شما ثابت می ماند و با این کار رژ لب برای مدت طولانی تری روی لب های شما دوام می آورد.

خط لب بکشید

خط لب به لب های شما وضوح بیشتری می دهد و برای اینکه رژ لب تان از لب بیرون نزند بهتر است که از خط لب استفاده کنید. سعی کنید در زمان کشیدن خط آن را به طور دقیق از روی خط طبیعی لب تان بکشید و نه پایین تر یا بالاتر از آن. برای کشیدن خط لب از یک گوشه لب شروع کنید و به سمت دیگر بروید. در انتخاب رنگ خط لب باید دقت زیادی به خرج دهید. توصیه ما این است که رنگ خط لب فرقی زیادی با رنگ رژ نداشته باشد و تا جایی که امکان دارد که همرنگ رژ تان باشد اما می توانید تا یکی دو درجه تیره تر را هم استفاده کنید.

نکات مهم در هنگام رژ لب زدن + معرفی بهترین رژ لب های بازار

ضروری نیست که زیادی بر روی خط درونی لب تان حساس شوید چراکه رژ لب بر روی آن قرار می گیرد، اما چیزی که اهمیت زیادی دارد خط بالایی لب است که باید در کشیدن آن دقت بالایی داشته باشید. نکته ی مهم دیگری که درباره ی خط لب وجود دارد توجه به جنس خط لب در هنگام خرید آن است. باید توجه داشه باشید که هر چه جنس خط لب نرم تر باشد، آن خط لب بهتر و کشیدن آن راحت تر است.

4 روش برای تهیه ی کرم لاغری چربی سوز خانگی
مشاهده

درست رژ لب بزنید

وقتی که همه ی مراحل بالا را انجام دادید حالا نوبت به زدن رژ لب است. کافی است رژ مورد علاقه تان را برداشه وآن را داخل خط لبی که کشیده اید بمالید اما باید به نکات مهمی توجه داشته باشید، مانند این که اگر دارای لب هایی خشک هستید، بهتر است از رژ های مات استفاده نکنید چراکه این رژ ها بر خشکی لب هایتان می افزایند. زدن رژ های حاوی مرطوب کننده می تواند پیشنهاد مناسبی برای لب های خشک باشد. اگر لب های باریکی دارید هم سعی کنید تا از رژ لب هایی با رنگ های تیره استفاده نکنید زیرا این رنگ ها باریکی لب های شما را بیشتر نمایان می کنند.

نکات مهم در هنگام رژ لب زدن + معرفی بهترین رژ لب های بازار

برق لب را امتحان کنید

در مرحله آخر هم می توانید برای برق زدن و جذابیت بیشتر لب هایتان از رژ لب مایع یا برق لب استفاده کنید.

پاک کردن رژ لب

برای پاک کردن رژ لب مواد زیادی وجود دارد که شما می توانید از آن ها استفاده کنید که در اینجا به چند مورد از بهترین های آن اشاره می نماییم

لوسیون صورت

لوسیون بدن یکی از بهرین موارد برای پاک کردن رژ لب می باشد به همین دلیل می توانید مقداری از این ماده را به روی لب هایتان بمالید و پس از گذشت ۲ دقیقه با استفاده از دستمالی تمیز لب هایتان را پاک کنید.

وازلین

یکی دیگر از موادی که به پاک کردن رژ لب کمک می کند وازلین است که می توانید با استفاده از آن رژ را به شکلی مناسب از روی لب هایتان پاک کنید.

صورت پف آلود را چگونه آرایش کنیم؟
مشاهده

روغن نارگیل یا روغن زیتون

این دو روغن نه تنها می توانند به عنوان پاک کننده رژ لب به کار برده شوند بلکه می توان از آن ها به عنوان مرطوب کننده لب نیز استفاده نمود.

راهنمای خرید یک رژ لب مناسب

با توجه به تنوع رژها در بازار، انتخاب رژ لبی با کیفیت و مناسب کار دشواری به نظر می آید. با ورود به مغازه‌ های لوازم آرایشی انواع مختلفی از برندها و رنگ‌ های متفاوت رژلب وجود دارد که این امر کار انتخاب رژ لب را سخت می کند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در ادامه تعدادی از بهترین رژ های موجود در بازار را به شما معرفی نماییم.

رژ لب مارک شنل مدل Chanel Rouge Coco

این رژ لب که محصول برند مشهور شنل می باشد به مانند بالم لب به راحتی بر روی لب ها می نشیند و پوششی مناسب و یکدست به لب های شما می دهد. قیمت مناسب و جلوه ی درخشانی که این رژ به لب ها می دهد آن را جزء محبوب ترین رژ های جهان کرده است.

نکات مهم در هنگام رژ لب زدن + معرفی بهترین رژ لب های بازار

رژ لب مارک ان وای ایکس مدل NYX Butter Gloss

رژ لب NYX Butter Gloss در واقع یک نوع برق لب است و با فرمول بینظیرش در یک چشم به هم زدن ظاهری هالیوودی به لب ها می بخشد. به دلیل داشتن حالت کرمی، زدن این رژ کاری آسان است و رایحه بی نظیر این برق لب موجب خوشنودی شما  خواهد شد.

نکات مهم در هنگام رژ لب زدن + معرفی بهترین رژ لب های بازار

رژ لب مارک ان وای ایکس مدل NYX Velvet Matte

از ویژگی های این رژ لب می توان به مقرون به صرفه بودن و پوشش دهی فوق العاده آن اشاره نمود. هم چنین این رژ رنگ های متنوعی دارد و هیچ گاه موجب خشک شدن لب ها نمی شود

نکات مهم در هنگام رژ لب زدن + معرفی بهترین رژ لب های بازار

رژ لب مارک نارس مدل NARS Powermatte

رژ لب NARS Powermatte بر خلاف رژ های مایع دیگر است که معمولا به راحتی روی لب نمی نشینند. این رژ به شکلی مناسب روی لب ها نشسته و به صورتی طراحی شده است که کشیدن خطوط صاف و بدون نقص را ممکن می سازد.

نکات مهم در هنگام رژ لب زدن + معرفی بهترین رژ لب های بازار

رژ لب مارک ایلیا Ilia

این رژ لب طبیعی برخلاف تمام رقیبانش که رنج رنگی بسیار محدودی دارند، رنگ های متنوعی از رژ طبیعی را روانه بازار کرده است. بیش از ۸۵ درصد از مواد موجود در این رژ تهیه شده از محصولات طبیعی می باشد، با این وجود رنگ های متفاوتی از بنفش و ارغوانی تا جگری را در مجموعه خود جا داده است.

نکات مهم در هنگام رژ لب زدن + معرفی بهترین رژ لب های بازار

رژ لب مارک شنل مدل Chanel Rouge Coco Gloss

در مورد آخر هم یکی دیگر از محصولات محبوب برندز شنل را به شم معرفی می نماییم. رژ لب Chanel Rouge Coco Gloss که جز دسته برق لب ها محسوب می شود، با کیفیتی که دارد لب های شما را وارد مرحله ی جدیدی از زیبایی می کند. این برق لب چسبناک، لغزنده و سنگین نیست و دقیقا به اندازه کافی براق است و لب های شما را به زیبا ترین حالت ممکن درخشان خواهد کرد.

نکات مهم در هنگام رژ لب زدن + معرفی بهترین رژ لب های بازار

سخن پایانی

رژلب را می توان به عنوان یکی از اصلی ترین و محبوب ترین لوازم آرایشی در بین خانم ها معرفی کرد. به همین جهت سعی کردیم در این مقاله از مجله ایرانوس شما را با تعدادی از نکات مهمی که در هنگام رژ لب زدن وجود دارد آشنا نماییم. هم چنین با معرفی تعدادی از بهترین رژ های موجود در بازار تلاش کردیم تا حدودی کار شما را برای انتخاب رژ لبی مناسب راحت کرده باشیم. اگر شما هم تجربیاتی در این ضمینه دارید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.