عطر لالیک

معرفی عطر لالیک آمتیس اکلت زنانه

عطر زنانه لالیک آمتیس در سال ۲۰۰۷ عرضه شد. سال‌ها بعد ادکلن لالیک آمتیس اکلت در سال ۲۰۱۴ توسط ناتالی لارسون ساخته شد. فرم ظاهری شیشه عطر لالیک آمتیس اکلت مشابه با لالیک آمتیس است که روی بدنه شیشه آن با گل‌های پیونی، انگور سیاه و تمشک تزئین شده است. رنگ شیشه عطر لالیک آمتیس اکلت نیز بنفش است با این تفاوت که به صورت سایه روشن( از تیره به روشن) است.

تنها تفاوت ناچیز در حجم ۳۰ میلی لیتری این عطر وجود دارد که به جای طراحی نقره‌ای روی بدنه بطری عطر، طرحی مختصری شبیه طراحی حجم ۱۰۰میلی لیتر عطر دارد. ناتالی لارسون این عطر را مناسب روزهای گرم تابستان طراحی کرد و در طراحی بوی عطر از رایحه گل پیونی به عنوان نت غالب استفاده کرد که شیرینی خاصی به عطر بخشیده است. گل‌های آرت دکو و شکوفه میوه‌ها در رایحه این عطر وجود دارد. نت‌های آغازی ادکلن لالیک آمتیس اکلت از انگور سیاه و تمشک تشکیل شده که در نهایت با رایحه گلابی آسیایی ملایم می‌شود.

گل پیونی، مگنولیا و رز بلغاری در نت میانی عطر لالیک احساس می‌شوند که در ترکیب با چوب بنفشه و مشک بویی رویایی و ملایم ایجاد می‌کنند.

ادکلن لالیک آمتیس اکلت عطری رویایی با طراوت گل‌های بهاری است که مناسب زنان با احساس، مهربان و آرام است. بوی دلنشین و گلی عطر زنانه لالیک برای استفاده در فصل بهار و تابستان مناسب است.

در این مطلب می‌خوانید:

عطر و بوی لالیک آمتیس اکلت

عطر زنانه لالیک آمتیس اکلت با بوی گلی- میوه‌ای از ترکیب انگور سیاه، تمشک و گلابی آسیایی ساخته شده است. نت میانی عطر از ترکیب نت‌های ملایم وشکوفه گل‌های پیونی، رز و مگنولیا ساخته شده است. با توجه به بررسی‌های انجام شده در نسخه جدید عطر آمتیس اکلت نت‌های غلیظی از گل پیونی غالب است و در ادامه نت‌های میوه‌ای همراه با مشک قرار می‌گیرند.

معرفی 4 عطر جنیفر لوپز جذاب
مشاهده

عطر لالیک آمتیس اکلت در حجم‌های مختلفی مانند ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلی لیتر وجود دارد.

با توجه به نظرات افراد مختلف، ادکلن لالیک آمتیس دارای رایحه گلی- میوه‌ای خوشبویی است که حس اطمینان را در فرد ایجاد می‌کند. جذابیت عطر لالیک با استقبال زیادی از طرف مردم مواجه شد و این جذابیت بخاطر رایحه خوشبوی لالیک آمتیس اکلت است.

عطر لالیک آمتیس اکلت تنها در یک مورد با لالیک آمتیس اصلی تفاوت دارد. حس بویایی خالص عطر که با رایحه بی نظیر گل پیونی پیوند خورده این تفاوت احساسی و لطیف را ایجاد می‌کند و برای شخصیت‌های آرام انتخاب بسیار مناسبی است. ناتالی لارسون قبلا فقط از آمتیس اصلی استفاده می‌کرد. او معتقد بود طرفدار یک عطر بودن تنها راه مقایسه بین دو عطر نیست. اما لالیک آمتیس اکلت به طور کلی شایستگی انتخاب شدن را دارد و بوی آن شگفت انگیز است.

ناتالی لارسون در انتخاب ترکیبات این عطر از رایحه‌های مختلفی استفاده کرد اما چیزی که عطر لالیک آمتیس اکلت را خاص کرد بوی گل‌های پیونی غالب در آن بود.

نت‌ آغازی آمتیس اکلت شامل انگور سیاه، تمشک و گلابی نشی است. در نت میانی آن بوی پیونی، مگنولیا و اسانس رز بلغاری را استشمام می‌کنیم. و در نت پایانی بوی چوب بنفشه، شاه توت و مشک رایحه‌ای ماندگار را به همراه دارند.

در حقیقت ادکلن لالیک آمتیس عطر دوست داشتنی و جذابی است. «دلربا» تنها کلمه‌ای است که می‌توانیم برای عطر توصیف کنیم. به معنای واقعی این عطر زیبا و دلربا است. با وجود این که گل‌ها و میوه‌‌های غیر قابل دسترسی در جهان وجود دارند، لالیک آمتیس اکلت به عنوان عطری دلربا با رایحه گلی و میوه‌ای تمام این خصوصیات را در خود جای داده است. در کل،بوی محشری داره!

دلایل خرید از فروشگاه آنلاین عطر
مشاهده

 

منبع: ایرانوس

 

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.