بهترین کرم دورچشم

بسیار مهم است که درمواقعی که لازم است، برای پوست دورچشم خود از بهترین کرم دورچشم استفاده کنید،چراکه پوست دورچشم شما از حساس ترین و ظریف ترین قسمت های پوست بدنتان است و سلامت و زیبایی آن در زیبایی چشم ها نیز تاثیر زیادی دارد.

اما سوالی که در مورد کرم دور چشم ممکن است به ذهن شما برسد این است که کرم دورچشم در چه مواقعی باید استفاده شود؟ آیا تاثیری دارد؟ از بین کرم های مختلف بهترین کرم دورچشم کدام برند است و باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ نحوه ی استفاده و زمان بندی آن چگونه باید باشد تا حداثر منفعت از کرم برده شود؟

چرا لازم است از کرم دور چشم استفاده کنیم؟

یکی از اساتید دانشگاه نیویورک در زمینه سلامت پوست می گوید: هیچ سنی برای استفاده از کرم دور چشم زود نیست. مشکلاتی از قبیل خشکی پوست، لک و مک، پف کردن و برجستگی زیر چشم، همگی با استفاده از کرم چشم از بین می روند یا کاهش می یابند و البته برای پیشگیری نیز بسیار مفید هستند.

زمان بوجود آمدن این مشکلات دقیق نیست و به نحوه ی تغذیه و خوب و همچنین ژن افراد وابسته است، بنابراین هم ممکن است در سن ۱۷ سالگی و یا در سن ۴۷ سالگی شاهد مشکلات پوست دور چشم باشیم. البته طبق نظر متخصصین پوست، پیشگیری در این موارد بسیار بهتر از درمان است و قبل از این که مشکلات پوستی نزدیک چشم شروع شوند، با استفاده از بهترین کرم دورچشم، از به وجود آمدن این مشکلات پیشگیری کنیم.

تیرگی و پف

پس از چندین ساعت مطالعه ی فشرده و یا کار کردن ممکن است اطراف چشم ها کبود شده و حلقه های سیاه رنگ تشکیل شود،  یا چشم ها پف کنند و پوست فشرده شود در اثر فشار زیاد. اگر تغییراتی مانند مواردی که ذکر شد را متوجه شدید به جای استفاده از کانسیلر ها و مخفی کردن این نقاط اقدام به درمانشان کنید. همچنین برای از بین بردن مشکلات پوستی این مناطق، از کرمی بهره ببرید که دارای هیالورونیک اسید و ویتامینK و کافئین باشد،چراکه خواص روشن کنندگی و ضدالتهابی دارند.

خشکی

خشکی پوست در کنار تیرگی دورچشم یکی دیگر از علت های مهمی است که بیشتر در تابستان ممکن است رخ دهد و لازم است بهترین کرم دورچشم  متناسب با خود را تشخیص داده و منظم استفاده کنید. از محصولاتی استفاده کنید که دارای ترکیباتی مرطوب کننده باشند تا عمل آبرسانی را نیز انجام دهند. همچنین پیشنهاد می شود که لایه برداری  را نیز فراموش نکنید تا سلول های مرده پوستی را حذف کند و سلول تازه جایگزین شود. دقت کنید از محصولاتی که برای محل های دیگر بدن طراحی شده اند استفاده نکنید چرا که با خاصیت اسیدی بیشتری که دارند باعث آسیب رسانی به دور چشم می شوند بنابراین حتما به حاشیه ی محصولات دقت کنید و فقط کرم های دور چشم را انتخاب کنید، که حتی اگر با چشم ها تماس داشتند مشکلی ایجاد نشود.

همه چیز درباره میکرونیدلینگ
مشاهده

خطوط زیاد

شاید شما هم وقتی به آینه نگاه می کنید و لبخند می زنید متوجه خطوط زیاد موجود در اطراف چشم و گونه هایتان شده باشید که نشان از پیری پوست یا از دست رفتن کلاژن پوستتان دارد شده باشید. با استفاده از بهترین کرم دورچشم که خاصیت ضدپیری نیز دارند اولا از پیری زودرس سلول های پوست جلوگیری کنید و مانع از دست رفتن کلاژن ها بشوید و بهتر هم ان است که روزانه از کرم های سبک دور چشم استفاده کنید تا پیشگری کنید از بروز مشکلات در آینده.

برای استفاده از کرم دورچشم، قبل از هرچیزی از پاک کننده آرایشی و سپس تونر را پیش از مرطوب کننده و یا ضد آفتاب زده و پس از آن ، کرم دور چشم را بزنید. برای زدن هم دقت داشته باشید که آن را مالش ندهید و فقط باید با انگشت و ضربات آهسته آن را دور چشم پخش کنید، زیرا کشیدن پوست خودش سبب چروکی و ایجاد خط بر روی پوست می شود.

محافظت در مقابل نورآفتاب

اگر معمولا در طول روز بیرون می روید مانند استفاده از کرم ضدآفتاب برای دستان و صورت خود، حتما باید ضمن استفاده از بهترین کرم دورچشم، توجه داشته باشید که در آن فیلترهای محافظت‌کننده در برابر اشعه ماورای بنفش یا SPF وجود داشته باشد. یا درون کرم شما ترکیباتی مانند دی‌اکسید تیتانیوم یا زینک اکسید باشد، که می‌تواند از پوست در مقابل آفتاب محافظت کند.

کرم دورچشم برای چه سنی مناسب است؟

شاید بسیاری اینگونه فکر کنند که تا لازم نشده است و برای پوستمان مشکلی ایجاد نشده، نیازی هم نیست که از محصولات بهداشتی مثل کرم ها استفاده کنیم. اما در پاسخ باید به شما بگویم که لطفا این طرز فکر اشتباه را دور بیاندازید و باور کنید که بدن شما نیاز به موادی حیاتی برای ادامه ی زیست و حفظ سلامت و زیبایی خود دارد.

طرز درست کردن ماسک ورقه ای در خانه سه سوته!
مشاهده

طبق نظر دکترجالیمن متخصص پوست،نویسنده کتاب ” قوانین پوست” استفاده از کرم دور چشم بسیار اهمیت دارد چون مژه ها غدد چربی  ندارند و بسیار نازک هستند و بدیهی است که چروک شدن و ایجاد خط در اطراف چشم‌ها تاثیر زیادی بر پیر نشان دادن صورت می گذارد. خیلی از مردم در همان ۲۰ سالگی متوجه خطوط ریز دور چشم خود می‌شوند.

بنابراین قبل ازآنکه خللی در هر یک از اجزای بدن خصوصا پوست دور چشم شما پدیدآید بهتر است با روش های صحیح مانع آن شوید.

  • تا ۱۹ سالگی معمولا نیاز مبرمی به استفاده نیست اما حتما از عینک و کرم ضدآفتاب استفاده کنید.
  • تا ۳۰ سالگی، برای آبرسانی خوب از کرمی حاوی هیالورونیک اسید استفاده کنید. یک تا دو بار در روز.
  • تا ۴۰ سالگی، علاوه بر کرم، آنتی اکسیدان و ویتامین ث را فراموش نکنید. شب و روز.
  • تا ۵۰ سالگی، از کرم های دارای کافئین و پپتید استفاده کنید.
  • ۶۰ سال به بالا، کرم های دارای کافئین برای رفع تیرگی و مگاپپتید یا فاکتور رشد برای احیا پوست.
  • اگر به ترکیبات کرم دورچشم حساسیت دارید، دست نگه دارید و حتما با پزشک خود مشورت کنید.

چه نوع کرمی بخریم؟

پوست زیر چشم همانطور که بیان شد، بسیار حساس و ظریف می باشد، پس ممکن است در اثر بی کیفیتی مواد و آلرژیک بودن آن پوست تحریک شده و ملتهب شود. بنابراین دقت کنید حتما کرمی را تهیه کنید که هیچ‌ مواد عطری در آن نباشد و PH درون آن هم به PH پوست نزدیک باشد. اطلاعات جزیی را از متخصص پوست و فروش بگیرید.
وجود هرگونه الکل و منتول نیز التهاب بوجود می آورد.                                                                                                                   از خرید کرم های شیشه ای، به علت احتمال تماس زیاد با هوا خودداری کنید و بجای آن از مدل تیوبی استفاده کنید.

نظرمخالفین

به نظر برخی از متخصصان پوست و چشم،افرادی که دچار حساسیت چشمی هستند لازم است هنگام بیرون رفتن از منزل و قرار گرفتن در فضای باز حتما از عینک افتابی و کرم های ضدآفتاب استفاده کنند و از قرارگرفتن در هوای گرم خودداری کنند. البته حساسیت چشمی مختص به محدوده سنی خاصی نیست و در هر سنی ممکن است اتفاق بیفتد،بنابراین پیشنهاد می شود از کرم ها در این مواقع با احتیاط بیشتری استفاده کنید.

راه های از بین بردن خط خنده
مشاهده

درمورد کرم های دورچشم این مورد نیز گفته می شود که،این کرم ها در صورت ورود به چشم عوارض زیادی برای فرد داشته و مشکلاتی مانند آلرژی یا آسیب به رگهای عصبی چشم و شبکیه ی آن را به همراه دارد.
بنابراین برخی،موافق استفاده از کرم‌های دور چشم نیستند چراکه علاوه بر ایجاد عوارض بر روی چشم، زمانی که استفاده از آنها متوقف شود سبب بروز چروک‌های بیشتر اطراف چشم می‌شود.

در این مطلب می‌خوانید:

معرفی بهترین کرم دورچشم

برند کیهلز keihls

بهترین کرم دورچشم

کرمی سبک برای استفاده ی روزانه بسیار مناسب است و برندی معتبر و باکیفیت می باشد که از ترکیبات تشکیل دهنده ی آن می توان به ویتامین ها از قبیل c،k، و کافئین مناسب به همراه استفاده از روغن هسته انگور اشاره کرد.برای رفع تیرگی دور چشم و روشن کردن پوست بسیار مناسب است.در بازار های جهانی با قیمت ۳۹ دلار به فروش می رسد.

برند ستردی اسکین saturday skin

بهترین کرم دورچشم

ستردی اسکین برند دیگری است که با جذابیت و کیفیت بالای خود توانسته است محبوبیت زیادی را ازآن خود کند. ستردی اسکین را می توانید بیشتر برای آبرسانی و روشن سازی پوست دورچشم خود استفاده کنید.در فرمولاسیون این کرم از موادی نظیر، روغن آووکادو و پپتید و هیالورونیک اسید می باشد قیمت این محصول نیز در بازارهای جهانی  حدودا ۴۶ دلار به ثبت رسیده است  بهترین کرم دورچشم برای استفاده روزانه است.

برند نتروژنا neutrogena

بهترین کرم دورچشم

چیزی که باعث شده است، نتروژنا را لیست بهترین کرم دورچشم خود قرار دهیم خواص تقویت کنندگی و آبرسانی بسیار بالای آن است که در نتیجه این عمل ساخت کلاژن در پوست تقویت شده و پوست دور چشم شما به طرز محسوسی روشن و صاف خواهد شد.
علت همه ی اینها آب است عواملی مانند سیگار، عدم رطوبت و نورآفتاب به مرور زمان سبب کم شدن آب پوست می شود اسیدهیالورونیک این کرم مانند اسفنجی برای حفظ سلامت پوست آب را به خود جذب می کند تا پف و التهاب و خطوط دور چشم شما را ازبین ببرد.

عوارض کم خوابی و استرس بر سلامت پوست
مشاهده

برند روک رتینول roc retinol

بهترین کرم دورچشم

طبق نظرهای متخصصان پوست رنیتول سبب تقویت و آبرسانی جهت رفع خطوط و تیرگی زیرچشم می شود.رتینول ابتدا برای  درمان چین و چروک های اطراف چشم مورد تایید سازمان غذا وداروی آمریکا (fda) قرار گرفت.
با بالا رفتن سن روند پیری و افتادگی چشم ها نیز اتفاق میفتد اما با این محصول می توانید پوست دور چشم را تقویت و استحکام ببخشید.

برند سینره cinere

بهترین کرم دورچشم

به عنوان بهترین کرم دورچشم ایرانی،سینره یکی از بهترین هایی می باشد که با استفاده ازمواد طبیعی و بیوتکنولوژی، علاوه بر اینکه قدرت جلوگیری فوق العاده ای در مقابله با چین و چروک دارد، باعث از بین رفتن هاله سیاه دور چشم می گردد. مواد مؤثر موجود در این کرم علاوه بر افزایش میزان کلاژن و الاستین، باعث تقویت غشاء مویرگی رگهای پوست شده که در نتیجه آن تغذیه پوست بهتر انجام شده و پوست، رنگی شفاف پیدا می کند و شاداب تر و جوان تر به نظر می رسد. استفاده از کرم دور چشم از سن ۲۵ سالگی به خصوص در افرادی که از وجود هاله سیاه دور چشم رنج می برند توصیه می گردد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت سینره مراجعه کنید: cinere.ir

برند لورآلloreal

بهترین کرم دورچشم

برند فرانسوی تولید کننده ی لوازم آرایشی است که مقر آن در Clichy فرانسه و دفتر مرکزی آن در پاریس است. یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی  لوازم ارایشی، از سال ۱۹۰۹ تاکنون می باشد. لورآل هم در زمینه محصولات آرایشی، هم  مراقبت از پوست و مو، رنگ مور، ضد آفتابی و عطر فعالیت دارد.

این شرکت در حال حاضر مالک ۳۶ شرکت‌ بزرگ مانند لنوین، جورجیو آرمانی، لانکوم، دیزل و … است. لورال از همان اول کار خود را با تحقیق و نوآوری آغاز کرد و در حال حاضر ۶ مرکز تحقیق و توسعه در فرانسه، آمریکا، ژاپن، چین و هند دارد.

لورآل همواره از نانوتکنولوژی در محصولات خود بهره می برد. تکنولوژی نانو در محصولاتی مانند مرطوب‏ کننده‌ها، و یا کرم های دورچشم هم استفاده می شود. نانوکپسول‏ ها برای رساندن مواد فعال مانند ویتامین A و رتینول به لایه‌های عمیق‌تر پوست استفاده می‌شوند، بنابراین بهترین کرم دورچشم می تواند متعلق به لورآل نیز باشد.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.