perfumes wallpaper hd
perfumes wallpaper hd

معرفی ۳ تا از بهترین عطر های سال ۲۰۱۹ مناسب برای نوجوانان (قسمت اول)

اکثر عطر هایی که برای نوجوانان به بازار عرضه می شود دارای رایحه هایی آکنده از اسانس وانیل یا به طور افراطی، مخلوطی از رایحه ها با اسانس های گل های گوناگون و میوه ای هستند‌.

معمولا این عطر ها و ادکلن ها رایحه های تندی دارند و برای مصرف روزانه اصلا مناسب نیستند ولی از آنجایی که اکثر نوجوان ها میخواهند مورد توجه دوست و آشنای خود قرار بگیرند و مورد پسند و جذاب به نظر برسند، از این عطر ها استفاده می کنند و انتخاب این مدل عطر ها را راهی برای رسیدن به مرکز توجه قرار گرفتن در جمع های دوستانه ی خود می دانند‌.

معمولا هم نوجوان ها برای اینکه هر چه بیشتر در معرض توجه قرار بگیرند، چندین بار و چند جای مختلف بدن، عطر خود را میزنند که رایحه تند تری را بوجود آورند و در بیشتر مواقع، این بو های تند که از خود ساطح می کنند – درست برعکس چیزی که فکر میکنند – اصلا مناسب نیست و بعضاً باعث تشدید میگرن و یا سردرد های اطرافیانشان می شود.

 

عطر های سال ۲۰۱۹ قابل استفاده برای نوجوان های عزیز

 

رسیدن به نقطه تعادل در بین اینهمه عطر های مختلف موجود در بازار قطعا سخت است، اما هرگز نباید آنقدر از عطر های مختلف با رایحه های جورواجور استفاده کنید که کسی جرأت نکند سمت شما بیایید!
اینکه بتوانید به این نتیجه برسید که کدام عطر مناسب سن و سال شما است، نسبت به قیمتش ارزش خریدن دارد و یا بوی خوبی که شما انتظارش را دارید از خود ساطح می کند یا نه، قطعا نیاز به زمان دارد و کمی پیچیده است به خصوص که امروزه نیز تنوع بیشتری در بین عطر ها، ادکلن ها و حتی اسپری های خوشبو کننده موج میزند و هرروز مدل های جدیدی به بازار عرضه می شوند که بسیار وسوسه کننده و جالب به نظر می آیند‌.
در هر صورت، اگر قصد خرید عطر یا ادکلن برای دختر یا پسر نوجوان خود را دارید و یا همراه نوجوانانتان تصمیم به خریداری عطر کردید، حتما ادامه مطلب را بخوانید تا بهترین انتخاب را کنید. در ادامه ی مطلب ۳ عطر فوق العاده و خوشبخو را به شما ایرانوسی ها معرفی خواهیم کرد.

بهترین عطرهای زنانه سال 2019 بر حسب رایحه
مشاهده

 

عطر های مختلف

 

بهترین عطری که منحصراً برای دختران نوجوان تهیه شده است:

Marc Jacobs fragrance daisy eau de Toilette

Marc Jacobs fragrance daisy
Marc Jacobs fragrance daisy

قیمت در سایت آمازون: ۵۵ دلار
این عطر دقیقا در ابتدای سال ۲۰۰۷ طراحی شد، و به علت رایحه ی بسیار لطیف، نافذ، خنک و سبک خود بسیار معروف است. در این ادکلن فقط از ۴ تا ۸ درصد رایحه خالص استفاده شده است و به همین دلیل است که این عطر بسیار خنک و سبک است و بوی بهتری نسبت به عطر های دیگر در بازار دارد‌.

برندی که این عطر را طراحی کرده است همچنین القابی برای این عطر در چند سال اخیر در نظر گرفته است مانند: رویای اصلی یک تینیجر (کاییا گربر) Kaia Gerber، دختر سیندی کرافورد (Cindy Crawford’s daughter) و مادر رایحه ها و دلیل اصلی انتخاب این القاب این است که این عطر منحصراً برای دختران نوجوان و تینیجر ها طراحی شده است و بسیار نوجوان پسند است. بیشتر از ۱۲۰۰ کاربر در سایت آمازون، در قسمت نظرسنجی، از ۵ ستاره، هر ۵ ستاره را برای این عطر در نظر گرفته اند.

 

وقتی که مقداری از رایحه این عطر در اتاق پخش می شود، به نظر می رسد که عطر بویی به مانند برگ های بنفش و توت فرنگی وحشی دارد؛ بطن این ادکلن از عطر گل یاسمن، باغیا و گریپ فروت تشکیل شده است.

عطر مردانه خنک : معرفی 5 عطر مردانه خنک برای فصل گرما
مشاهده

 

در واقع بیس اصلی این ادکلن مشک، رایحه درخت محکم و سخت صندل سفید و وانیل می باشد. (مشک ماده ای در غده یا کیسه جنس نر برخی حیوانات مانند آهوی ختن، موش آبی و اردک استرالیایی قرار دارد که بویی سنگین و معطر ایجاد می کند.

چند نوع مشک وجود دارد: مشک حیوانی ، مشک گیاهی یا گلی ، مشک سنتتیک. در این مقاله مشک حیوانی مد نظر ماست.در حال حاضر دیگر از مشک طبیعی در عطرسازی استفاده نمی شود.

هر کیلو مشک آهوی ختن در حال حاضر قیمتی باورنکردنی را داراست. این مشک بسیار با ارزش است و یقینا از این مشک در عطرسازی استفاده نمی شود.
دلیل دیگر آن نیز می تواند این باشد که آهوی ختن در حال انقراض است و کسی اجازه استفاده از آن را ندارد.)

این عطر به دلیل داشتن رایحه ارگانیک (مرکبات خوشبو)، خنک و تر و تازه خود یکی از بهترین گزینه برای دختران نوجوانی است که می خواهند از عطر های به روز استفاده کنند‌ و مناسب سن خود خرید کنند.

انتخاب یک عطر مناسب مانند همین عطر، باعث می شود که اعتماد به نفس بیشتری نیز داشته باشید.

 

بهترین عطر منحصراً طراحی شده برای پسرهای نوجوان:

Ralph Lauren polo blue eau de Toilette (رالف لورن پولو)

Lauren polo blue eau de Toilette

قیمت در سایت آمازون: ۵۷ دلار

به جای استفاده از عطر هایی با رایحه های تند که به سختی از بین می رود و در هر کنج خانه اثرش به راحتی برجای می ماند، یک پسر نوجوان بهتر است از یک عطر با رایحه ملایم تر استفاده کند. (پسر های نوجوان هم معمولا از عطر به جای اسپری استفاده می کنند، یکی از دلایلشان برای این انتخاب هم می تواند این باشد که، پسر ها اکثراً دوست دارند تاثیرگذار باشند و در یاد و خاطره ی اطرافیانشان بمانند.)

عطر درمانی و عطرهایی برای افزایش بازدهی عملکرد مغز
مشاهده

عطر رالف لورن پولوی آبی هم نه تنها یک عطر کلاسیک و در نهایت خاص است بلکه استفاده از این عطر به علت رایحه ملایم و خنکش حس بویایی اطرافیان را اشباع نمی کند و آزاردهنده نیست.

با استشمام این عطر خارق العاده، به دنیای اقیانوس ها و دریاها می روید چرا که در این عطر از رایحه هایی با اسانس های ریحان، مریم گلی، جوز، قوزه و مشک استفاده شده است‌.

عطر رالف لورن، احساس تر و تازگی را به شما القا می کند. در این عطر از رایحه های بسیار جالبی استفاده شده است و بوی تند و شدید هم ندارد‌.

 

بهترین عطر به صرفه و نسبتاً ارزان برای کالکشن عطر های یک نوجوان:

عطری به نام «چیزهای باورنکردنی» ساخته تیلورسوئیفت (Taylor swift incredible things Eau de parfum)

 

Taylor swift incredible things Eau de parfum
Taylor swift incredible things Eau de parfum

قیمت در سایت آمازون: ۶۹ دلار

در لیست ما، سومین مورد عطر تیلور سوئیفت است. او می خواست با طراحی این عطر، استایل یک دختر مدرن، بالغ و امروزی را که بسیار امیدوار است مرد رویا هایش را نیز روزی ملاقات خواهد کرد، به تصویر بکشد. نه تنها بطری این عطر طرحی بسیار خاص و زیبا دارد و کیف لوازم آرایشی هر دختری را زیبا می کند بلکه رایحه این عطر هم از عطرهایی با رایحه تند و هم از عطر هایی با رایحه ملایم انتخاب شده است. ( این عطر مخلوطی از رایحه های تند و ملایم دارد)
عطر incredible things رایحه گریپ فروت و فلفل صورتی از خود ساطح می کند و در بیس این عطر رایحه وانیل، جیر، عنبر سفید و مشک است. این عطر یکی از بهترین عطرهای برای نوجوان ها به شمار می رود که ساخته ی دست تیلور سوئیفت مشهور است. می توانید این عطر را خریداری کرده و یکی از دوستان خود را که طرفدار پر و پا قرص تیلورسوئیفت است سورپرایز کنید!

معرفی چند عطر با رایحه تنباکو
مشاهده

ادامه این مطلب را میتوانید در قسمت دوم آن دنبال کنید…

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

 

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.