بهترین ریمل ابرو

بهترین ریمل ابرو

بهترین ریمل ابرو : ریمل ابرو یکی از آن دسته از لوازم آرایشی است که بسیار نقش مهمی در زیباتر شدن چهره دارد.تاثیر فرم و رنگ ابروها بر زیبایی چهره، نکته ای است، غیرقابل انکار، که همیشه کسانی که به زیبایی خود اهمیت ویژه ای میدهند مانند مدلها و بازیگران از آن غافل نشده و به خوبی ابروهای خود را متناسب با چهره و طیف رنگی آرایشی خود تنظیم میکنند.                                                       با تغییری کوچک در ابرو می توان صورت را چاق یا لاغر نشان داد و به تعادل فرم صورت کمک کرد، می توان برای زیبایی بیشتر ابرو ها، از مداد یا ریمل ابرو استفاده کرد،اما هرکدام در کجا باید استفاده شوند؟ و چگونه بهترین ریمل ابرو را شناسایی کنیم؟

همانگونه که می دانید برای مرتب کردن ابروها وتنظیم آنها به شکل دلخواه، لازم است که از تارهای موی نسبتا خوب با ریشه ای قوی برخوردار باشیم تا بتوانیم آنها را شکل دهیم ،اما بانوانی که ابروهای نازک یا کمرنگی دارند می توانند از ریمل ابرو برای فرم دهی و افزایش رنگ و حجم ابروهای خود استفاده کنند.

ایرانوس، در این مقاله قصد دارد به شناخت بیشتر ریمل ابرو و انواع آنها و درنهایت به معرفی بهترین ریمل ابرو بپردازد.

ریمل ابرو چیست؟

ریمل ابرو، محصولی است که در چند سال اخیر به بازار و صنعت لوازم آرایشی اضافه شده است و خیلی زود جایگاه خوبی در میان خانم ھا پیداکرده است.

تا قبل از تولید این نوع ریمل، کلمه ی ریمل برای ما تداعی کننده ی ریمل مژه بود،با این حال ریمل ابرو کارایی مشابه با ریمل مژه دارد و از لحاظ ظاهری شبیه به ریمل های حجم دهنده نیز هستند،در کل می توان گفت ریمل ابرو، ابروھا را خوش حالت، خوش رنگ و پرحجم می کند و در رنگ ھای مختلف می تواند به زیبایی ابرو کمک چشمگیری کند.ریمل ابرو، آرایش شما را در طول روز ثابت  نگه میدارد و نظم خاصی به آنها می بخشد، مخصوصا اگر موھای ابروی شما نامنظم است میتوانید تفاوت زیادی در چهره ی خود فقط با یک ریمل با کیفیت ساده ایجاد کنید، علاوه بر ثابت نگه داشتن ابرو به حالت دلخواه تان می توانید به طور موقت رنگ آنها را نیز تغییر دهید.

 

مزایای ریمل ابرو:

– حجم دادن به ابرو

– تغییر رنگ دلخواه و متنوع

– منظم کردن موهای نامنظم

– ثابت نگه داشتن حالت ابرو در طول روز

– طبیعی به نظر رسیدن ابرو ها که زیبایی را دوچندان می کند.

– رنگدانه های طبیعی و سازگار با پوست و موی ابرو

– استفاده ی ساده و راحت

ابروی پر پشت و نامنظم

از آن جایی که داشتن ابرو های پر و نسبتا پهن صورت را جوان ‌تر و حالت چشم ‌ها را درشت‌ تر و زیباتر می‌کند به همین دلیل بیشتر افراد به دنبال داشتن ابرو هایی پهن هستند و  با توجه به این که امسال ابرو های پر و نامنظم مد سال شده است و بیشتر سلبریتی ها هم پیرو همین مد ابرو های نامنظم و پری دارند از این رو ممکن است بیشتر خانم هایی که ابرو های نازک و کم پشتی دارند نتوانند مانند خواننده و یا بازیگر مورد علاقه خود آرایش کنند. بنابراین بیشتر افراد استفاده از روش هایی مانند اکستنشن ابرو و لیفت را در برنامه خود دارند.

یک بار برای همیشه چین و چروک صورت را از بین ببرید
مشاهده

ابرو ها یکی از مهم ترین اجزای صورت هستند که علاوه بر تاثیر بر زیبایی چشم ها تاثیر زیادی بر ترکیب کلی صورت دارد بیشتر افرادی که ابرو های کم پشت و نازکی دارند برای رفع این مشکل راه های بسیاری را امتحان می کنند اما به نتایج مناسبی نمیرسند با توجه به کاربرد های مختلفی که ریمل ابرو ها دارند استفاده از آن ها یک روش آسان و سریع برای حالت دادن و پرپشت نشان دادن ابرو است .

با توجه به کاربرد هایی که ریمل ابرو دارد ریمل ابرو دارای ۲ نوع است. که هر کدام از این ها مختص ابرو های خاص است مثلا خانم هایی که خودشان ابرو های پرپشتی دارند بهتر است از نوع ساده یا Clear استفاده کنند و نوع رنگی یا tinted برای خانم ‌هایی مناسب است که این افراد ابرو های کم‌ پشت و کم‌ حجم دارند.

 

ریمل های بی رنگ(clear)

 

آیا فقط ابرو نازک ها میتونن از ریمل ابرو استفاده کنند؟

خیر، کسانی که ابروهایشان از حجم و ضخامت مناسبی برخوردار هست هم می توانند از ریمل ابرو برای مدل دادن و ثابت نگه داشتن ابرو هایشان استفاده کنند، این دسته از فراد می توانند از ریمل یا همان ژل های ابروی بیرنگ استفاده کنند، مواد اولیه ی ژلهای ابرو را آلوئه‌ ورا تشکیل میدهد و به راحتی با استفاده از محصولات پاکسازی پوست پاک می شوند.

از بهترین ریمل ابرو های بی رنگ می توان به ریمل ابروی اسنس اشاره کرد.

ریمل های ابرو بیرنگ با نام های دیگری چون ریمل ساده یا clear نیز شناخته می شوند.

 

ریمل های رنگدار(tinted)

ریمل های رنگدار برخلاف نوع ساده ی آن برای کسانی مناسب است که ابرو های نازک و کم حجمی دارند یا در حوادث و عمل های جراحی ابروهایشان مخدوش شده است.

ریمل های رنگدار معمولا ضدآب هستند و برای پاک کردنش باید از پاک کننده های آرایشی استفاده کرد.

روش استفاده از ریمل ابرو

برای این کار ابتدا برس مناسب ریمل ابرو را در مواد آغشته و سپس برای حالت دادن به ابرو های خود به خطوط دور ابرو های خود بکشید و به آن حالت بدهید بهتر است تا برای انتهای ابرو از قلم نازک و زاویه دار استفاده نماید .

از آن جایی که برس نرم مناسب ریمل زدن ابرو نیست از این رو بهتر است تا از برسی سفت استفاده کنید و همچنین برای حالت دادن بهتر ابرو استفاده از ریمل ابرو زیاده روی نکنید بلکه ابتدا مقدار بسیار کمی را به ابرو بزنید.

 

مداد ابرو در مقایسه با ریمل ابرو

یکی دیگر از وسایل آرایش ابرو، مداد ابرو است اما اگر بخواهیم مقایسه ای بین این دو وسیله ی ارایشی انجام بدهیم باید به معایب و مزایای هرکدام اشاره ای هرچند مختصر داشته باشیم.

دانستنی های لوازم آرایشی که باید بدانید
مشاهده

مداد ابرو در کنار داشتن ظرافت و نوک برجسته تر که میتواند رنگ هایی عمیق تر و خطوطی متمایز تر ایجاد کند معایبی نیز دارد،گفته شده است مداد ابرو ابتدا به ساقه ی مو و سپس به ریشه های مو صدمه میزند و با استفاده ی مداوم و مکرر می تواند سبب اسیب جدی به مو های ابرو شود.

دکتر هوشنگ احسانی، عضو هیات علمی پزشکی دانشگاه تهران، با اشاره به استفاده زنان و دختران جوان از مداد ابرو گفت:{مداد  ابرو که رنگ را با فشار وارد مو می‌کند می‌تواند باعث ریزش و کم شدن تار های ابرو ‌شود.}

ایشان در خصوص آسیب‌های بسیاری که مداد ابرو می‌تواند به ریشه مو وارد می‌کند،بیان کرد:{ استفاده مستمر و هر روزه از مداد ابرو می‌تواند بسیار آسیب‌زننده باشد، به گونه ای که ابتدا به تنه مو صدمه می‌زند و سپس ریشه مو را از بین می‌برد و اگر این استفاده به صورت مکرر باشد می‌تواند آسیب‌های بیشتری را وارد کند}

در کنار معایب و خطرات استفاده مکرر از مداد ابرو،ریمل ابرو دارای بافتی نرم تر است که سبب فشار مضاعف و مستقیم بر تارهای مو نمیشود و استفاده از آن به خاطر بافت فرچه ای شکلش آسان تر است، ضمنا لازم به ذکر است که رنگ به تنهایی موجب ریزش موی ابروها نمی شود بلکه این فشار جسم تیز، مانند مداد یا هر وسیله مشابه آن است که می تواند سبب این عارضه شود.

استفاده نادرست ریمل‌ ابرو و عوارض آن

با توجه به این که ریمل ابرو برای خانم هایی که دارای ابرو های کم پشت هستند می تواند بسیار  مناسب باشد اما نباید فراموش کرد که ریمل‌ ابرو نیز مانند هر لوازم آرایشی دیگری ممکن است همراه با عوارضی جانبی برای فرد باشد.

در بیشتر موارد ممکن است تا مایع داخل ریمل ابرو از مواد نامرغوب و بی کیفیتی تهیه شده باشد از این رو امکان بروز آلرژی پوستی و یا حتی ریزش ابرو بسیار زیاد است برخی از عوارض و مشکلات جانبی ناشی از مصرف ریمل ابرو عبارتند از:

* ریز و یا از بین رفتن کامل موی ابروها

* بروز آلرژی و التهاب پوستی در ناحیه ابرو

* پوسته پوسته شدن پوست ابروها

* بروز خارش در ناحیه پوست ابروها

* احساس سوزش و ورم در ابرو‌ها

معرفی بهترین ریمل ابرو

اما بهترین ریمل ابرو کدام است؟ بهترین ریمل ابرو ، ریملی است که مواد آن بر روی ابرو هایتان زیادی خشک نشود و بعد از استفاده از پاک کننده به راحتی پاک شوند و در عین حال از رنگ آن کاسته نشده باشد.

برای اینکه از سردرگمی انتخاب بین برند ها و مدل های مختلف ریمل ابرو رها شوید، به دنبال یافتن محبوب ترین و با کیفیت ترین ریمل های ابرو که حاصل نگاهی بر نظرسنجی ها و مجلات آرایشی گوناگون است بهترین ریمل ابرو را در پنج برند معروف به شما معرفی می کنیم.

 

برند m.a.c

 

ریمل ابرو

 

مک، یکی از مشهورترین و با کیفیت ترین برند های ارایشی و بهداشتی جهان است.این برند آمریکایی در سال۱۹۸۴ بویسله ی فرانک توسکاو فرانک آنجلو که صاحب یک ارایشگاه در کانادا هم بود، تاسیس شد.برند مک (M.A.C) که در واقع مخفف Makeup Art Cosmetics است، در تولید لوازم آرایشی حرفه ای حرف اول را در جهان می زند و با اینکه در ابتدا فقط برای آرایش هنرمندان حرفه ای تأسیس شد، اما اکنون همه ی افراد در کشورهای مختلف از مشتریان ثابت آن هستند.

صورت پف آلود را چگونه آرایش کنیم؟
مشاهده

یکی از محصولات این شرکت ریمل های ابروی آن است که با توجه به نظرسنجی ها توانسته است درمیان خانم های ایرانی هم از محبوبیت بالایی برخوردار باشد و رضایت اکثریت مشتریان را کسب کند.

این برند آمریکایی در ایران نمایندگی رسمی ندارد اما با این حال در فروشگاه ها می توان آنها را پیدا کرد.

برای بازدید از محصولات مک میتوانید به سایت خود این شرکت مراجعه کنید:www.maccosmetics.com

 

برند doucce 

 

بهترین ریمل ابرو

 

دوسه در نیویورک متولد شد،اما نام آن از کلمه ی فرانسوی “douce”، که به معنی جدید و زیبا است وام گرفته شده است.
دوسه نیز از برند های آمریکایی می باشد که با سرعت بالایی در حال تبدیل شدن به برندی است که آرایشگران حرفه ای
و طرفداران مد آن را ترجیح می دهند و استفاده می کنند.
این برند از کیفیت بالایی برخوردار است و مطابق مد روز پیش می رود، ترکیب های رنگی متنوع و فرمولاسیون منحصر به فرد باعث شده این برند به عنوان یک برند لوکس مطرح شود.

تمامی محصولات دوسه مورد تایید کارشناسان FDA امریکا می باشد و همچنین بازرسان SGS بصورت دوره ای و منظم بر تمامی فرآیند های تولید محصولات برند دوسه نظارت میکنند.
محصولات دوسه هم در فروشگاه های اینترنتی هم در بازار یافت می شوند.

 

برندArtdeco

 

artdeco

 

آرتدکو یک برند آلمانی است که توسط هلمو بارکت در حدود ۳۰ سال پیش (Artdeco) تاسیس شد. آرتدکو یکی از برندهای پیشرو در بازار آلمان است که در بیشتر کشورها هم مورد استقبال فراوان خانم‌ها و فعالان در عرصه ی آرایشگری قرار گرفته،در ایران هم مانند مک،برند محبوبی است و به علت استفاده از مواد با کیفیت،می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید زیرا به پوست نیز آسیبی نمی رساند و به خوبی روی کار می نشیند، بنابراین این برند نیز در لیست بهترین ریمل ابرو قرار می گیرد.

 

برند oriflame

 

بهترین ریمل ابرو

 

اوریف لیم یکی از شرکت های سوئدی است که در حوزه ی لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می کند. محصولاتش را از طریق بازاریابی شبکه ای به فروش می رساند و در سال ۱۹۶۷ توسط دو برادر سوئدی و همکارشان راه اندازی شد.

در سال ۸۹ پلیس، دفتر اوریفلیم در ایران را که به نام اوریفلیم پرشیا کار می کرد، به دلیل آنچه که فعالیت هرمی و بازاریابی شبکه ای غیرقانونی نامیده‌است، تعطیل کرد. اما این شرکت همچنان محصولات باکیفیت و خوبی را تولید میکند، ریمل های ابروی آن نیز جزو بهترین ها محسوب می شود و با این حال در ایران می توان در سایت ها این محصولات را مشاهده کرد.

 

برند bourjois

بهترین ریمل ابرو

 

((آخرین، اما نه کمترین))

مگر می شود از برترین ها حرف زد، ولی نامی از فرانسه نبرد؟؟

مگر می شود از بهترین ریمل ابروی موجود، صحبت کرد، اما به بورژوای فرانسوی اشاره ای نکرد؟

بورژوآ در سال ۱۸۶۳ و زمانی که فرانسه دومین قطب اقتصادی دنیا بود، در خیابانی که تئاترهای پاریس در آن قرار داشت، به دنیا آمد.«ژوزف آلبرت پانسین» این شرکت را تاسیس کرد و لوازم آرایش و عطر مورد نیاز بازیگران را به خانه‌هایشان می‌رساند.از اولین محصولات این شرکت، قلموهای مومی با رنگهای گوناگون بود که اسامی جذابی همچون «حسود» یا «قلم عشق» داشت.

نحوه استفاده از سایه چشم سبز برای پوشاندن جای جوش
مشاهده

به جرأت می توان گفت، بین برند های معرفی شده بالاترین سطح خلاقیت و رنگ بازی، از آن بورژوآ است، محصولات این برند، محدود به ریمل ابرو نمی شود و انواع لوازم آرایشی را تولید می کند.

نحوه انتخاب رنگ ریمل متناسب با رنگ مو‌

بهترین روش آراستگی ابرو ها بعد از تمیز کردن و مرتب کردن آن ها رنگ کردن ابرو ها است با توجه به این که امروزه برای این کار محصولات آرایشی بسیاری با طیف رنگی زیادی وجود دارد از این رو ممکن است انتخاب ریمل مناسب رنگ ابرو کمی دشوار شود از این رو برای انتخاب بهترین رنگ ریمل ابرو ما مناسب ترین ترفند ها را ارائه می دهیم

معمولا مناسب ترین رنگ ریمل ابرو برای خانم هایی که مو‌های خود را مشکی یا تیره‌ تر رنگ کرده‌ اند، استفاده از ریمل ابرو هایی با رنگ تیره است. مناسب‌ ترین رنگ ریمل برای خانم های که موهایی با تن قرمز رنگ دارند، ریملی با رنگ طلایی است. این رنگ به چهره شما حالتی جذاب و زیبا می بخشد.

خانم هایی با رنگ موهای بلوند بهتر است تا از ریمل ابرویی به رنگ تیره استفاده کنند این رنگ ابرو می تواند گیرایی چشمان شما را جذاب تر نشان دهد.

 

نکاتی که باید در هنگام ریمل زدن به آنها توجه شود

با توجه به اهمیت انتخاب ریمل ابروی مناسب بهتر است تا در خرید آن بسیار دقت داشت از این رو توجه به نکات زیر بسیار الزامی است

بهتر است تا در خرید ریمل ابروی مناسب پوست و رنگ موی خودتان از ریمل ابرو های تست فروشگاه استفاده نکنید زیرا ممکن است افرادی که از ریمل تستر استفاده کرده اند حساسیت و یا بیماری پوستی داشته باشند که و آن ریمل دیگر بهداشتی نیست.

برای انتخاب یک ریمل ابرو با یک فرچه مناسب در هنگام خرید بهتر است تا در آن را باز کنید و سر فرچه و رنگ و سیال درون آن را خوب بررسی کنید

از آن جایی که  بهتر است برس ریمل ابرو سفت باشد بهتر است یک ریمل با برس مناسب را انتخاب کنید تا حین استفاده قسمت بیشتری از ابروهایتان را تحت پوشش قرار دهد

در صورتی که پس از استفاده از زدن ریمل ابرو پوست شما دچار التهاب و یا خارش شد بهتر است تا سریعا آن را پاک کرده و استفاده از آن ریمل را برای همیشه ترک کنید زیرا عوارض استفاده از مواد آرایشی نامرغوب می تواند باعث آسیب های پوستی شود.

  • ریمل را دومرتبه روی ابرو نکشید چون ریمل روی ابرو خشک شده و تکرارش باعث خرد شدن رنگ می شود.
  • ریمل را مستقیما و به آرامی متناسب با مدلی که میخواهید از پایین به بالا بکشید.
  • قبل از استفاده ریمل،صورت را شسته و خشک نمایید و ریمل زدن را در آخرین مرحله ی آرایش انجام دهید.
  • مراقب ریمل های تقلبی باشید و قبل از خرید از کیفیت آن مطمئن شوید.
  • در پاک کردن ریمل رنگدار از پاک کننده های آرایشی استفاده کنید.
  • پیشنهاد می شود مقاله ی چگونگی ریمل زدن را مطالعه کنید.

 

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.