ادو پرفیوم لالیک Sculpteur dEpices

Lalique Sculpteur D Epices Eau de Parfum 

جزییات بیشتر

جدید

برند : Lalique

شاخه: عطر و ادکلن

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

  معرفی نت های عطر

  • نت آغازی: پرتقال , ترنج , فلفل
  • نت میانی: رز , یاس , دارچین
  • نت پایانی: دانه تونکا , لابدانیوم , نعناع هندی
 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-102154
حجم100 میلی لیتر
مناسب برایآقایان | بانوان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهادویه تند . بالزامیک . عطری . ادویه تازه . دارچین
گروه بویاییگلی
طبعمعتدل
نت آغازینترنج . نارنگی . فلفل سیاه
نت میانییاسمن مصری . رز . دارچین
نت پایهدانه تونکا . لادن . نعناع هندی
عطرسازdorothee piot
سال عرضه2014
مبدا برندفرانسه
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

نوشتن نظر

ادو پرفیوم لالیک Sculpteur dEpices

Lalique Sculpteur D Epices Eau de Parfum 

نوشتن نظر

 
در مورد برند لالیک

درباره برند لالیک بیشتر بدانید

برای علاقه مندان به عطر و ادکلن نام برند لالیک یک نام آشنا است و ما برای شما در این مقاله در مورد این برند و تاریخچه برند لالیک و همینطور در مورد عطر زنانه لالیک و عطر مردانه لالیک مطالبی را گردآوری و منتشر کرده ایم.

موسس کمپانی لالیک کیست؟

بنیانگذار کمپانی لالیک در سال 1860 در کشور فرانسه متولد شد. شغل او پیشتر طراح شیشه و بلور بود و شهرت جهانی او به خاطر ابداع بطری‌های عطر، گلدان، جواهرات، لوستر، ساعت‌ دیواری و در اواخر عمرش، آرم تزئینی روی درب موتور اتومبیل‌ها از قبیل آرم ایستاده مرسدس بنز یا فورد است. او در سال 1872 با کمک جوستین مارین شروع به یادگیری طراحی کرد. دو سال بعد، بعد از مرگ پدرش شروع به کارآموزی در یک طلا و جواهر سازی در پاریس پیش Louis Aucoc کرد و به طور همزمان هم در کلاس‌های شبانه Ecole des arts décoratifs ادامه تحصیل داد. LALIQUE در آن طلاسازی چیزی حدود دو سال کار کرد و بعد در سال 1876 برای ادامه تحصیل در کالج هنری Sydenham به لندن مهاجرت کرد و در این کالج، مهارت‌های طراحی گرافیکی خود را بالا برد و رویکرد طبیعت ‌گرایانه اش نسبت به هنر، پرورش یافت. او بعد از دو سال که از لندن به فرانسه بازگشت، به عنوان یک هنرمند آزاد آغاز به کار کرد و برای جواهرسازان فرانسوی مانند Cartier و Boucheron طراحی قطعات جواهر انجام می داد. در سال 1885، او موفق به تأسیس برند خود شد و در عرض 5 سال، LALIQUE به یکی از برترین طراحان جواهر در فرانسه مبدل گشت.

در دهه 1920 او به سبک هنری Deco گرایش پیدا کرد که طراحی دیوارها و ستونهای شیشه ای ظریف و براق را برای اماکن خاص به انجام می رساند. در سال 1908 Francois Coty، لالیک را مامور طراحی و تولید عطر و ادکلن کرد تا اولین عطر خود را طراحی و مورد معرفی قرار دهد و به این ترتیب بود که این دو یک انقلابی در صنعت عطر و ادکلن به وجود آوردند.

همانطور که اشاره شد تخصص اصلی لالیک در تولید شیشه و بلور بود و به این ترتیب در طراحی شیشه و بطریهای عطر و ادکلن ظرافت خاصی بکار می برد که مورد استقبال طیف وسیعی از مشتریان قرار گرفت. هم اکنون LALIQUE یکی از پر فروش ترین برندهای عطر و ادکلن در جهان به شمار می آید.

ادکلن های مشهور زنانه و مردانه لالیک

ادکلن زنانه لالیک

ادکلن زنانه Lalique Amethyst دارای یک رایحه خنک و شیرین است. این عطر در سال 2007 تولید شده است. طراحی شیشه آن از محصولات آرایشی Lalique الهام گرفته و دارای رنگ ارغوانی است که برروی آن شاتوت های کریستالی طراحی شده است. این عطر منحصر به فرد مخصوص خانمهای رمانتیک است.

در مورد رایحه اولیه این عطر زنانه باید بدانید که متشکل است از زغال اخته و رایحه میانی تمشک- گل یلانگ- گل صد تومنی بنفش- فلفل- رز و رایحه اصلی آن مشک- وانیل.

معرفی عطر زنانه دیگر

ادکلن زنانه Lalique Le Parfum با رایحه ملایم و شیرین عطری است دلربا و جذب کننده که در سال 2005 تولید شده است. ظاهرش کلاسیک است و این ظاهر زیبا الهام گرفته از محصول سال 1935 کمپانی Lalique به نام Masque de Femme است.

در مورد رایحه اولیه این عطر باید بدانید که متشکل است از فلفل قرمز شیرین- ترنج- برگبوی غرب هند و رایحه میانی آن تشکیل یافته از یاس- آفتاب پرست و در مورد رایحه اصلی آن هم باید گفت که از وانیل- نعناع هندی- دانه توکا- چوب صندل سفید تشکیل شده است.

عطری لالیک بی نظیر برای خانمهای رومانتیک

ادکلن لالیک زنانه عطر زنانه L' AMOUR با رایحه شیرین و ملایم یکعطر فوق العاده احساس برانگیز و جذاب است که در سال 2013 بوسیله Nathalie Lorson طراحی و به بازار عرضه شده است. خانمهای مشکل پسند بدانند که این عطر سرآمد عطرهای زنانه کمپانی لالیک است و مخصوص خانمهای رمانتیک و عاشق است.

رایحه اولیه آن متشکل است از رز- ترنج و رایحه میانی هم تلفیقی از رز وحشی- یاسمن است و رایحه اصلی اش هم تشکیل یافته از مشک- چوب صندل- سدر است.

ادکلن لالیک مردانه

عطر مردانه Encre Noir یا جوهر سیاه با رایحه تلخ، این عطر در سال 2006 تولید و به مشتریان عرضه شد. در مورد شکل ظاهری آن باید بدانید که طراحی شیشه آن ساده اما زیباست، دارای یک قالب کریستالی سیاه، در یک بسته بندی منحصر به فرد آماده تحویل به مشتری است.

آنچه این ادکلن را بسیار خاص و منحصر به فرد کرده است، طراحی در ِ آن است که از جنس درختی به نام wenge است. جالب است بدانید که طراحی شیشه آن الهام گرفته از طراحی جوهردان معروف سال 1913 کمپانی Lalique است. در حقیقت نام این محصول Encre Noir یا جوهر سیاه نشان دهنده آن است که این محصول منحصرا برای مردان خردمند، کلاسیک و در عین حال مدرن است.

در مورد رایحه اولیه این عطر باید بدانید که متشکل از رایحه سرو است و در مورد رایحه میانی آن باید بدانید که از خس خس است و در مورد رایحه اصلی این عطر هم باید گفت که تشکیل یافته است از مشک و چوب کشمیر است.

معرفی عطر مردانه دیگر

ادکلن لالیک مردانه Lalique Pour Homme با رایحه ملایم در سال 1997 معرفی و به مشتریان عرضه شد. این محصول توسط Maurice Rousel تولید شده و شیشه آن را Marie Claude Lalique طراحی کرده است.

در مورد رایحه اولیه آن باید بدانید که متشکل است از رایحه نارنگی- گریپ فروت- رزماری- ترنج- اسطوخودوس و رایحه میانی ان هم یاس- گل برف- سدر- زنبق و رایحه اصلی آن هم متشکل از وانیل- نعناع هندی- عنبر- چوب صندل سفید

عطری مخصوص مردان اهل مطالعه از برند لالیک

ادکلان لالیک مردانه Lalique Hommage با رایحه گرم و تند Lalique Hommage عطری لوکس و فوق العاده است که مخصوص مردان اهل مطالعه بخصوص "نیچه" است. این ار آن رو منحصر به فرد است که رایحه این عطر توسط دو عطر ساز مشهور به نامهای Christine Nagel و Mathilde Bijaoui در سال 2011 تولید شده است.

این عطر به دو شکل در بازار عرضه می شود. یکی با شیشه کریستالی که به عنوان خصوصیت خاص آن باید به مجسمه مردی فلوت زن که بر روی آن حک شده است اشاره کرد و قیمت آن هم در حدود 1200 یورو می باشد که توسط Rene Lalique طراحی شده، و دیگری در شیشه معمولی که الهام گرفته از هنر Deco است، توسط Thierry de Baschmakoff طراحی شده است.

این عطر خاص مردانه از برند لالیک با رایحه خنک و تند آغاز و با رایحه گرم و تند پایان می یابد. رایحه اولیه آن متشکل از برگ بنفشه- ترنج- زعفران است و رایحه میانی آن هم از فلفل- بنفشه- دانه تونکا است و رایحه اصلی اش هم مشک- عود است.

از مدل های مطرح برند لالیک می توان به مدل های زیر اشاره کرد:

مطمئن باشید از انتخاب عطر های لالیک تجربه های فوق العاده ای را خواهید داشت و به جذابیتی بی انتها خواهید رسید.

برخی از کلمات مترادف این متن :

  1.  قیمت عطر لالیک
  2. خرید عطر لالیک
  3. ادکلن لالیک یا ادوکلن لالیک
  4. عطر lalique یا  عطر lalik
  5. ادکلن lalique یا ادکلن lalik

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوسگردآوری شده.استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

30 محصول مشابه

510,000 تومـان 610,000 تومـان -100,000 تومـان

1,790,000 تومـان 2,500,000 تومـان -710,000 تومـان

1,790,000 تومـان 2,700,000 تومـان -910,000 تومـان

1,990,000 تومـان 2,400,000 تومـان -410,000 تومـان

1,790,000 تومـان 1,900,000 تومـان -110,000 تومـان

8,690,000 تومـان 9,000,000 تومـان -310,000 تومـان

8,390,000 تومـان 10,000,000 تومـان -1,610,000 تومـان

1,690,000 تومـان 1,800,000 تومـان -110,000 تومـان

1,890,000 تومـان 2,200,000 تومـان -310,000 تومـان

منو