پاستیل مغذی گلی Triple Action Immune

Goli Triple Action Immune Gummies

جزییات بیشتر

جدید

برند : goli

شاخه: قرص و پاستیل گلی

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-17

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی پاستیل مغذی گلی با ایمنی سه گانه

پاستیل مغذی گلی مدل Triple Action Immune دارای ایمنی سه گانه بوده که پشتیبانی فوق العاده ایمنی از بدن را فراهم می‌سازد و درون آن از ویتامین C ،D، روی، عصاره سنجد و ترکیبات گیاهی منحصر به فرد استفاده شده است. این محصول به طور گیاهی و کوشر طراحی شده و بدون گلوتن و ژلاتین بوده و غیر GMO است.
این پاستیل دارای طعم خوشمزه لیموناد توت فرنگی بوده و ساخته شده با یک ترکیب قوی از ویتامین‌های C و D است. این محصول دارای مزایایی اصلی بوده که شامل موارد زیر است:

  • حمایت از سیستم ایمنی بدن: ویتامین‌های C و D به همراه روی همگی از جمله مواد مغذی ضروری بدن هستند که هر کدام در حفظ سلامت سیستم ایمنی بدن نقشی مهم دارند و به همین دلیل درون این پاستیل به کار رفته‌اند.
  • ارتقا سلامت و رفاه کلی بدن: از جمله مواد مغذی ضروری بدن شامل ویتامین‌های C ،D و عنصر روی بوده که همگی از سلامت و تندرستی کلی بدن حمایت می‌کنند.
  • دارای خاصیت آنتی اکسیدان: ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی بوده که از سیستم ایمنی بدن پشتیبانی می‌کند. این پاستیل با سنجد و ترکیب گیاهی زنجبیل، زردچوبه و سرخارگل ساخته شده که دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است.
  • فراهم سازی سیستم ایمنی بدن: با کمک این پاستیل سلامت ایمنی خود را فراهم سازید. این پاستیل‌های کوچک اما قدرتمند دارای فواید عملکرد سه‌گانه ویتامین C، D و روی بوده که برای حمایت از سلامت سیستم ایمنی بدندرون این محصول به کار رفته‌اند.

پاستیل مغذی گلی با ایمنی سه گانه

با مصرف این پاستیل بهترین احساس خود را در طول روز داشته باشید. این محصول دوستدار سیستم ایمنی بدن شما بوده و از سلول‌های بدن و تکامل آنها به خوبی مراقبت می‌کند و سیستم ایمنی سلول‌های بدن شما را به سمت موفقیت سلامتی هدایت می‌کند. ویتامین C باید بخشی از برنامه روزانه شما در تمام طول سال باشد به همین دلیل این پاستیل مغذی به خوبی این ویتامین را برای بدن شما فراهم می‌آورد و فواید بسیاری از جمله حمایت از سیستم ایمنی بدن و ارائه حمایت آنتی اکسیدانی را برای بدن فراهم می‌آورد.
با افزایش سن توانایی بدن برای مبارزه با بیماری کاهش می‌یابد و سیستم ایمنی بدن برای جلوگیری از عفونت‌های موجود عملکردی کند خواهند داشت. دقیقا در این زمانی است که نیاز به جوانسازی سیستم ایمنی بدن خود خواهید داشت. مصرف مکمل‌های حمایت کننده سیستم ایمنی که مملو از مواد مغذی برای بدن هستند می‎توانند به تقویت مجدد بدن افرادی که به آن نیاز دارند منجر شود.پاستیل مغذی تریپل اکشن امیون که توسط برند گلی طراحی شده دارای مواد مغذی مورد نیاز برای بدن بوده و طعمی فوق العاده لذیذ دارد و می‌تواند در مدت زمان کوتاهی به طور موثر بر روی سلامت بدن عمل کرده و جوانسازی و سلامت سیستم‌های ایمنی بدن را فراهم آورد.

پاستیل مغذی گلی Triple Action Immune چیست؟

پاستیل‌های ایمنی تریپل اکشن گلی راه حل مناسبی برای افرادی است که در بلع قرص‌های مکمل بزرگ مشکل دارند. این پاستیل به راحتی جویده می‌شود و طعم بسیار خوبی دارد. بسیاری از اوقات دلیل اینکه بدن نمی‌تواند در برابر بیماری‌ها مقابله کند برخورداری افراد از به یک رژیم غذایی ضعیف است.
مصرف مواد غذایی ناسالم و کم مغذی می‌تواند بسیاری از مواد مغذی مورد نیاز بدن را از بین ببرد و منجر به استرس و تضعیف سیستم ایمنی بدن شود. از دیگر مسائلی که می‌تواند منجر به کاهش ایمنی شود، خواب ناکافی، کمبود فعالیت بدنی، سیگار کشیدن یا مصرف مواد مخدر است.
حال برای جلوگیری از این موارد برخی از مکمل‌ها وجود دارند که حاوی ترکیبات فوق‌العاده‌ای هستند و تنها حاوی مواد مغذی و ویتامین‌های ضروری بدن هستند و با مصرف طولانی مدت آنها می‌توان به احیای سیستم ایمنی و تقویت اندام‌های بدن خود کمک کرد و پاستیل‌های مغذی برند گلی دقیقا یکی از جمله بهترین مکمل‌های غذایی حال حاضر هستند.

Goli Triple Action Immune Gummies

پاستیل مغذی گلی سه گانه ایمنی چگونه کار می‎کنند؟

پاستیل‌های ایمنی سه گانه با ارائه آنتی اکسیدان به بدن شما شروع به کار می‌کنند و می‌توانند به سلول‌های بدن شما کمک کنند. این پاستیل‌های مغذی تضمین می‌کنند که سلول‌ها با گذشت زمان ضعیف نمی‌شوند و در عوض به اندازه کافی قوی هستند و  به  همین دلیل به بدن اجازه می‌دهند تا تمام عملکردهای حیاتی را با سهولت بیشتری انجام دهند. این پاستیل مغذی یک مکمل بسیار موثر برای تبدیل شدن به بخشی از زندگی روزمره و فراهم سازی سلامت بدن است.
این پاستیلهای ایمنی سه گانه برای کسانی طراحی شده که عاشق مکمل‌های پاستیلی هستند. علیرغم اینکه این مکمل‌ها سرشار از مواد مغذی و ویتامین هستند دارای طعمی خوشمزه هستند که نه تنها دارای طعم عالی لیموناد توت فرنگی هستند بلکه به راحتی جویده می‌شوند و بدون مواد نگهدارنده هستند.

ویژگی‌های عمومی پاستیل مغذی گلی Triple Action Immune

  • بدون گلوتن
  • طراحی شده به طور گیاهی
  • غیر GMO
  • بدون فیلتر
  • بدون ژلاتین
  • فاقد مواد نگهدارنده
  • بدون مواد شیمیایی یا مواد مصنوعی

ترکیبات اصلی موجود در پاستیل مغذی گلی تریپل اکشن ایمیون

اصلی‌ترین موادی که درون این پاستیل استفاده شده شامل موارد زیر است:

  • ویتامین D: بسیاری از بزرگسالان دچار کمبود ویتامین D هستند و دلیل آن ماندن در خانه آن هم در بیشتر اوقات است. این مکمل‌ها به مقدار کافی حاوی ویتامین D هستند که تضمین می‌کنند سیستم ایمنی بدن در سلامت هستند. این ویتامین به حمایت از سلامت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند.
  • روی: یک ماده معدنی ضروری در بدن بوده که بدن برای حمایت از سیستم ایمنی و همچنین کمک به ساخت سلول‌های جدید به آن نیاز دارد. این عنصر یک ماده معدنی ضروری است که در سراسر بدن یافت می‌شود و در عملکرد سالم سیستم ایمنی بدن نقش دارد.

پاستیل مغذی گلی Triple Action Immune

  • سنجد سیاه: هزاران سال است که از سنجد در طب سنتی استفاده می‌شود و سرشار از ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌هایی بوده که ممکن است به مبارزه با استرس و التهاب و همچنین حمایت از سیستم ایمنی بدن کمک کند. علاوه بر این اعتقاد بر این است که سنجد به کاهش علائم سرماخوردگی و آنفولانزا کمک می‌کند.
  • ترکیبات گیاهی: تولیدکنندگان برند گلی از داروهای سنتی و مقوی در پاستیل‌های مغذی خود بهره‌مند شده‌اند که این مکمل‌ها یک ترکیب گیاهی شامل زردچوبه، سرخارگل و زنجبیل هستند. این موارد با هم ترکیب می‌شوند و طعمی عالی به مکمل‌ها می‌دهند و عملکردی بسیار مؤثر دارند. عنوان شده است که سرخارگل به افزایش تعداد گلبول‌های سفید خون در بدن کمک می‌کند. گلبول‌های سفید بخشی از دفاع خط اول بدن شما در برابر مهاجمان باکتریایی یا ویروسی هستند و این پاستیل‌ها به افزایش این گلبول‌ها کمک می‌کنند.
  • ویتامین C: یک عنصر ضروری است که عملکرد صحیح و طولانی مدت سیستم ایمنی را تضمین می‌کند. این ویتامین‌ها به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می‌کنند و سموم و ناخالصی‌های بدن را دفع می‌کنند. علاوه بر این موارد ویتامین C به تشویق تولید گلبول‌های کمک می‌کند و موجب می‌شود تا این گلبول‌ها در مبارزه با مهاجمانی مانند باکتری‌ها و ویروس‌ها قوی بمانند. این ویتامین به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می‌کند و نقشی کلیدی در عملکرد سالم سیستم ایمنی بدن ایفا می‌کند.

میزان ترکیبات اصلی پاستیل مغذی گلی Triple Action Immune

  • کالری: 12.5 گرم
  • کربوهیدرات کل: 3 گرم
  • کل قند: 2.5 گرم
  • ویتامین C (به عنوان اسید اسکوربیک): 60 میلی گرم
  • ویتامین D (به عنوان ارگوکلسیفرول): 10 میکروگرم
  • روی (به عنوان سیترات روی): 3.75 میلی گرم
  • سدیم: 7.5 میلی گرم
  • عصاره سنجد سیاه: 35 میلی گرم
  • ترکیب گیاه شناسی ( پودر زردچوبه، ریشه زنجبیل و ریشه سرخارگل): 15 میلی گرم

پاستیل مغذی گلی تریپل اکشن ایمیون

پاستیل مغذی گلی با ایمنی سه گانه شامل موارد زیر نیست:

درون این پاستیل از مواردی همچون مخمر، گندم، شیر، تخم مرغ، گلوتن، سویا، ژلاتین، بادام زمینی، صدف، لبنیات، شیرین کننده‌های مصنوعی، رنگ‌هایی از منابع مصنوعی، طعم دهنده‌های مصنوعی، آگاو یا سالیسیلات‌ها استفاده نشده است.

لیست کامل مواد تشکیل دهنده پاستیل مغذی گلی Triple Action Immune

درون این پاستیل مغذی از مواردی همچون شربت تاپیوکا ارگانیک، شکر نیشکر ارگانیک، آب، پکتین، طعم دهنده های طبیعی، سیترات سدیم، اسید مالیک و اسید سیتریک استفاده شده است.

پاستیل مغذی Triple Action Immune محصولی از برند نامدار گلی و ساخت کشور آمریکا است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-115774
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندآمریکا
ساخت کشورامریکا
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
ویتامینC . D
سایر توضیحاتایمنی سه گانه . حاوی روی و ترکیبات گیاهی . دارای طعم خوشمزه لیموناد توت فرنگی . حمایت از سیستم ایمنی بدن . ارتقا سلامت و رفاه کلی بدن . جوانسازی سیستم ایمنی بدن . بدون ژلاتین و گلوتن . مبارزه با استرس
عصارهسنجد سیاه . زردچوبه . زنجبیل . سرخارگل
برچسب پاستیل مغذی گلی, پاستیل

نوشتن نظر

پاستیل مغذی گلی Triple Action Immune

Goli Triple Action Immune Gummies

نوشتن نظر

منو