دانه قهوه لاوازا Espresso Cremoso

Lavazza Espresso Cremoso Coffee Beans

جزییات بیشتر

جدید

برند : Lavazza

شاخه: دانه قهوه

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-17

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی دانه قهوه لاوازا اسپرسو کروموسو

دانه قهوه لاوازا مدل Espresso Cremoso دارای 1000 گرم وزن بوده و دارای طعمی دلپذیر و رایحه‌ای جذاب است که دارای روست دارک و طعمی معتدل بوده و منجر به حس شادابی خواهد شد.
میزان تفت دانه قهوه اسپرسو کروموسو تیره بوده و دارای عطر و طعمی قوی است. این دانه قهوه ترکیبی از 60 درصد قهوه روبوستا و 40 درصد قهوه عربیکا بوده و دارای عطر و طعمی منحصر به فرد است. این دانه قهوه برای دستگاه‌های قهوه ساز حرفه‌ای و انواع مختلف قهوه ساز مناسب است.
دانه قهوه اسپرسو کروموسو یک ترکیب متعادل از طعم نرمی شدید بوده و دارای نت شکلاتی است. طراحی این دانه قهوه به صورت کیسه‌ای انجام شده است. دانه قهوه اسپرسو کروموسو مناسب برای مواردی همچون موکاپات، فرنچ پرس، اسپرسو ساز خانگی و صنعتی بوده و دارای عطر و طعمی فوق العاده است.
ابعاد این بسته بندی برابر 10*15*30 سانتی‌متر بوده و دارای روست دارک بوده و ترکیبی از بهترین دانه‌های گرید A بوده و طعمی بی نظیر دارد. همان‌طور که اشاره شد میزان تفت دانه قهوه اسپرسو کروموسو دارک بوده و غلظت مناسبی داشته و دارای طعمی ماندگار است. این قهوه مناسب برای تهیه کاپوچینو و لاته است.
دانه قهوه Espresso Cremoso محصولی از برند نامدار لاوازا و ساخت کشور ایتالیا است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-114455
مبدا برندایتالیا
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
وزن1000 گرم
ساخت کشورایتالیا
سایر توضیحاتمناسب برای موکاپات، فرنچ پرس، اسپرسو ساز خانگی و صنعتی . روست متوسط . 60% قهوه روبوستا و 40% قهوه عربیکا . دارای نت‌های شکلاتی . ترکیبی از بهترین دانه‌های گرید A . مناسب جهت تهیه کاپوچینو و لاته
نژادروبوستا . عربیکا
برچسب دانه قهوه لاوازا, دانه قهوه

نوشتن نظر

دانه قهوه لاوازا Espresso Cremoso

Lavazza Espresso Cremoso Coffee Beans

نوشتن نظر

1 محصول مشابه

منو