پودر قهوه لاوازا Qualita Rossa

Lavazza Qualita Rossa Coffee

جزییات بیشتر

جدید

برند : Lavazza

شاخه: پودر قهوه لاوازا

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

350,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-17

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی قهوه لاوازا کوالیتا روسا

قهوه لاوازا مدل Qualita rossa دارای وزنی 250 گرم بوده و دارای طعمی دلپذیر و رایحه‌ای جذاب است که دارای تلخی متوسطی بوده و منجر به حس شادابی خواهد شد.
این قهوه دارای طعمی قوی بوده و دارای ترکیبی جذاب از دانه‌های قهوه منتخب عربیکای برزیل و روبوستای هندی بوده و از بهترین دانه‌های گرید A تولید شده است. این قهوه برای دستگاه‌های قهوه ساز حرفه‌ای و انواع مختلف قهوه ساز مناسب است.
قهوه کوالیتا روسا دارای عطری قوی و متعادل بوده و طعمی کامل و معطر با کافئین فراوان و کمی تلخی دارد و در نهایت دارای طعمی غنی و ماندگار است. این قهوه به صورت پودر بوده و طعم‌های مختلفی همچون کاراملی، شکلاتی، میوه‌ای، عسلی، مالت، بیسکویتی، تنباکویی، چوبی و غیره است.

قهوه لاوازا کوالیتا روسا
ابعاد این بسته بندی برابر 4*4*16 سانتی‌متر است. قهوه کوالیتا روسا مناسب برای مواردی همچون موکاپات، فرنچ پرس، اسپرسو ساز خانگی و صنعتی است و دارای عطر و طعمی فوق العاده است.
میزان تفت قهوه کوالیتا روسا متوسط بوده و غلظت مناسبی داشته و دارای طعمی ماندگار است. این قهوه ترکیبی از 40 درصد آرابیکا و 60 درصد روبوستا بوده و دارای عطر و طعمی منحصر به فرد است.
قهوه Qualita rossa محصولی از برند نامدار لاوازا و ساخت کشور ایتالیا است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-114372
مبدا برندایتالیا
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
وزن250 گرم
ساخت کشورایتالیا
سایر توضیحاتمناسب برای موکاپات، فرنچ پرس، اسپرسو ساز خانگی و صنعتی . دارای 60% روبوستا و 40% عربیکا . دارای تلخی متوسط . حاوی نت‌های کاراملی، شکلاتی، میوه‌ای، عسلی، مالت، بیسکویتی، تنباکویی، چوبی و غیره
نژادروبوستا . عربیکا
برچسب قهوه لاوازا, قهوه

نوشتن نظر

پودر قهوه لاوازا Qualita Rossa

Lavazza Qualita Rossa Coffee

نوشتن نظر

9 محصول مشابه

منو