کرم ضد چروک و آبرسان روز لورآل Revitalift

جدید

برند : L'Oreal

شاخه: ضد چروک لورآل

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

کرم روز مرطوب کننده کلاسیک L'Oréal Paris Revitalift به پوست نفوذ می کند و آن را هیدراته، محکم تر و با چین و چروک ها و خطوط بیانی صاف تر می کند.




کرم روز مرطوب کننده کلاسیک L'Oréal Paris Revitalift یک اثر ضد چروک شدید و فوری و سفتی فوق العاده را ارائه می دهد. بنابراین، این کرم روز از طریق جذب سریع خود به پوست نفوذ می کند و آن را هیدراته و لطیف تر می کند. علاوه بر این، این فرمول با پرکردن آنها، مرطوب کردن پوست و صاف کردن آشکار آن، اثر ضد چین و چروک پیشرفته ای را ارائه می دهد.

فرمول این کرم روز با پرو-رتینول پیشرفته غنی شده است که به بهبود ساختار اپیدرم و ترویج بازسازی آن کمک می کند. به این ترتیب این فرمول ظاهر چین و چروک و خطوط ریز بیان را کاهش می دهد و در عین حال لکه های تیره را نیز کاهش می دهد. علاوه بر این، این کرم با فیبرالاستیل، یک مجموعه سفت کننده برای کمک به تقویت خاصیت ارتجاعی پوست برای سفت تر شدن پوست، غنی شده است. در مجموع، آبرسانی طولانی مدت را فراهم می کند، صورت را محکم تر و صاف تر می کند در حالی که پوست را پر می کند خطوط ریز و چین و چروک را پر می کند. همچنین برای انواع پوستی که به دنبال پوستی جوان تر و صاف تر هستند، مناسب است.
مشخصات

    بافت: کرم؛
    مشکلات پوستی: کم آبی، خشکی، خطوط و چین و چروک های ظریف، از دست دادن استحکام.
    زمان استفاده: صبح؛
    سن: 35+;
    نوع پوست: انواع پوست، از جمله پوست های حساس؛
    فواید اصلی: پوست را عمیقا مرطوب می کند، پوست را پر می کند و خطوط ریز و چین و چروک را پر می کند، پوست را جوان و احیا می کند.
    فرمولاسیون بدون: پارابن

محتویات اصلی

    Pro-Retinol یک ضد چین و چروک فعال است که نه تنها به نرم شدن پوست کمک می کند، بلکه قادر به کاهش عمیق چین و چروک و خطوط ریز بیان است.
    فیبرالاستیل یک مجموعه سفت کننده است که به تقویت رنگ صورت برای پوستی فوق العاده سفت کمک می کند.

نحوه استفاده

کرم روز مرطوب کننده کلاسیک L'Oréal Paris Revitalift را هر روز صبح روی صورت و گردن کاملا تمیز و با حرکات دایره ای برای جذب بهتر استفاده کنید. از ناحیه چشم دوری کنید.
نشانه های محصول

کرم ضد چروک

کرم روز Revitalift با Advanced Pro-Retinol غنی شده است، یک ماده ضد چروک قوی با الهام از متخصصین پوست که به صاف کردن سطح پوست کمک می کند. این فرمول همچنین با فیبرالاستیل، یک مجموعه سفت کننده که به تقویت خاصیت ارتجاعی پوست برای داشتن پوستی سفت تر کمک می کند، غنی شده است.

اولین نتایج قابل مشاهده فقط در 7 روز!
بلافاصله پوست هیدراته و شاداب می شود.
در 7 روز پوست شما سفت تر و صاف تر می شود**

برای 30+ سال توصیه می شود.

همچنین با SPF 30 موجود است.

*تست ابزاری روی 24 زن. ** امتیاز بالینی 53 زن.

مشخصات محصول:

     بلافاصله پوست شما هیدراته و شاداب می شود.
     در 7 روز پوست شما سفت‌تر و صاف‌تر می‌شود**. *تست ابزاری روی 24 زن. ** امتیاز بالینی 53 زن.
     Pro-Retinol + Fibrelastyl پیشرفته
     اقدام فشرده
     تست شده تحت کنترل پوست

با افزایش سن، بافت های صورت ضعیف می شوند و پوست استحکام خود را از دست می دهد و چین و چروک ها برجسته تر می شوند. کرم روز ضد چروک + الاستیسیته تقویت شده لورآل پاریس Revitalift حاوی پرو رتینول A و الاستی فلکس برای حجیم و تغذیه پوست و کاهش چین و چروک و خطوط ریز است. پوست سفت‌تر، پرتر و صاف‌تر احساس می‌شود. بافت بسیار سبک آن به سرعت جذب می شود و هیچ گونه اثر چسبناکی بر جای نمی گذارد و به عنوان پایه زیر آرایش ایده آل است.

سرم تزریقی پرو رتینول

کرم روز ضد چروک L’Oréal Dermo-Expertise RevitaLift دارای پرو رتینول A، ترکیبی از ویتامین A و الاستین است. این مواد باعث سفت شدن پوست و همچنین کاهش چین و چروک روی پوست می شوند. شما می توانید نتایج قابل مشاهده را در 4 هفته مشاهده کنید که در آن پوستی جوان به نظر می رسد.

فناوری درمالیفت

تکنولوژی درما لیفت که L’Oréal از آن استفاده می کند، به تحریک لیفت کننده های طبیعی پوست کمک می کند. می توانید ببینید که پوست خود حالت ارتجاعی و استحکام خود را به دست می آورد. برای داشتن بافتی سالم این سرم را به رژیم زیبایی خود اضافه کنید.

    بلافاصله: پوست هیدراته و شاداب می شود.
    در 7 روز: پوست انعطاف پذیر (+10.7٪*)، صاف تر (+18.85٪**).
    در 4 هفته: پوست را آبرسانی می کند تا ظاهری جوان داشته باشد، خاصیت ارتجاعی را افزایش می دهد علائم پیری را کاهش می دهد و اولین چین و چروک ها را بهبود می بخشد.
    خاصیت ارتجاعی علائم پیری را کاهش داد و اولین چین و چروک ها را بهبود بخشید: پیشانی (-26٪***) چین نازولبیال (-14٪****) پنجه کلاغی (-14٪).***)

مواد اصلی:

    پرو رتینول (رتینیل پالمیتات یا پروویتامین A)
    یک مشتق پایدار از رتینول که می تواند در اپیدرم ذخیره شود و برای پوست های حساس مناسب است.
    این به بهبود ساختار اپیدرم کمک می کند و باعث تقویت
    بازسازی آن باعث کاهش چین و چروک های سطحی و لکه های قهوه ای می شود.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-102378
حجم50 میلی لیتر
مناسب برایبانوان
غلظتادو پرفیوم
گروه بویاییشیرین
طبعخنک
مبدا برندآمریکا
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

نوشتن نظر

کرم ضد چروک و آبرسان روز لورآل Revitalift

نوشتن نظر

2 محصول مشابه

منو