اسپری جانوین Delaine

Johnwin Delaine Body Spray

جزییات بیشتر

جدید

برند : Johnwin

شاخه: اسپری جانوین

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی اسپری زنانه جانوین دیلین

اسپری زنانه جانوین مدل Delaine از خانواده گلی، پودری، معطر و میوه‎ای بوده و درون آن از روایح مشک و وانیل استفاده شده و طعمی شیرین و طبعی معتدل دارد. بطری این اسپری به رنگ صورتی بوده و طعمی شیرین دارد و به همین منظور مناسب برای استفاده بانوانی طراحی شده که به روایح شیرین گلی و میوه‌ای علاقه‌مند هستند.
این محصول می‌تواند با ایجاد احساس خنکی بر روی بدن منجر به شادابی و طراوت هرچه بیشتر پوست شود و با باکتری‌هایی که موجب ایجاد تعریق و ایجاد بوی بد بر روی بدن می‎شوند مبارزه می‎کند که در این صورت طراوت بر روی پوست و بدن ایجاد می‎شود. اسپری دیلین 200 میلی لیتر حجم داشته و می‎توان از آن در مدت زمان بالایی استفاده کرد.
این اسپری با عطر و طعم گلی و میوه‌ای و طعم و طبع شیرین و معتدل که دارد مناسب برای استفاده در تمامی فصول سال بوده و می‎تواند به خوبی در کنار شادابی و طراوت، بدن را از شر بوهای نامطبوع رها سازد و خوشبویی و طراوت را برای بدن به ارمغان آورد.
با کمک اسپری دیلین می‌‎توان در کنار فراهم سازی خوشبویی بدن از ایجاد تعریق‌هایی که منجر به ایجاد بوی بد بر روی بدن بر اثر استرس ایجاد می‎شوند نیز جلوگیری کرد. هنگام استفاده از این اسپری می‎توان آن را بر روی بدن تمیز اسپری کرد و اجازه داد تا روایح جذاب آن به خوبی جذب بدن شوند.
روایح این اسپری پس از استفاده به خوبی بر روی بدن قرار می‎گیرد و عملکردی شبیه به عطر اصلی داشته باشد. این اسپری می‌تواند به خوبی با بوی تعریق مبارزه کرده و عطر و رایحه‌ای گلی و میوه‌ای را بر روی پوست فراهم سازد. با کمک این اسپری می‌توان طراوت و تازگی منحصر به فردی را برای خود به ارمغان آورده و ساعت‌ها از این طروات جذاب بر روی بدن بهره‌مند شد.
این اسپری ساخت کشور امارات بوده و دارای طبعی شیرین و معتدل است. اسپری دیلین می‎تواند به مدت 24 ساعت بدن را از شر بوهای ناخوشایند رها ساخته و طراوات را به ارمغان آورد. روایح درون اسپری زنانه دیلین مشابه بوی عطر Delina از برند مشهور مارلی بوده و به همین دلیل مناسب برای استفاده بانوانی است که علاقه‌مند به رایحه جذاب این عطر معروف هستند.

ادکلن زنانه مارلی دلینا
نت آغازین اسپری دلینا مرکب از روایح ترنج، سرخالو، ریواس و جوزهندی بوده و بعد از گذشت چند دقیقه و کمرنگ شدن روایح نت آغازین می‌توان روایح نت میانی که متشکل از روایح گل رز ترکی، گل صدتومانی، مشک، پتالیا و وانیل است را احساس نمود و در نهایت نت پایانی از روایح کشمیر، چوب سدر، علف خس خس هائیتی و بخورهای خوشبو تشکیل شده است.
استفاده از این اسپری زنانه به صورت روزانه توصیه می‎شود و می‌تواند پس از استفاده روایحی خنک را بر روی بدن ایجاد کند. اسپری زنانه Delaine دارای روایح خنک و شیرین بوده و دارای ماندگاری بالا بر روی لباس و بدن است. با استفاده از این اسپری می‌توان از ایجاد تعریق بر روی بدن جلوگیری کرده و تا ساعت‌ها از شر بوی تعریق در امان ماند.
این اسپری به جهت جلوگیری از عرق کردن و ایجاد بوی نامطبوع به کار می‌رود و باعث می‌شود از بوی بد بدن خود احساس ناراحتی نکنید و همیشه با اعتماد به نفس در تمامی محافل حضور پیدا کنید. این اسپری با ماندگاری بسیار بالایی دارد می‎تواند شما و اطرافیانتان را به سرعت مجذوب خود کند.

ویژگی‌های اسپری زنانه جانوین دیلین

  • دارای روایح گلی، پودری، معطر و میوه‎ای
  • دارای طعمی شیرین
  • دارای طبعی معتدل
  • عرضه شده در بطری صورتی رنگ
  • قابل استفاده بانوان خوش سلیقه
  • دارای 200 میلی لیتر حجم
  • قابل استفاده در مدت زمان بالا
  • خوشبوکنندگی بدن
  • فراهم سازی تازگی، شادابی و لطافت پوست
  • قابل استفاده به صورت روزانه
  • دارای 24 ساعت ماندگاری
  • جلوگیری از ایجاد بوی تعریق
  • قابل استفاده در تمامی فصول سال
  • دارای روایح مشابه با عطر Delina از برند مشهور مارلی
  • ایجاد اعتماد به نفس بالا و حضور در تمامی محافل
  • دارای روایحی جذبی که به سرعت همه را مجذوب خود خواهد کرد.

معرفی نت‌های اسپری زنانه Johnwin Delaine

نت آغازی: ترنج، سرخالو، ریواس و جوزهندی

نت میانی: گل رز ترکی، گل صدتومانی، مشک، پتالیا و وانیل

نت پایانی: کشمیر، چوب سدر، علف خس خس هائیتی و بخورهای خوشبو

اسپری Delaine محصولی از برند نامدار جانوین و ساخت کشور امارات است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-102294
مناسب برایبانوان
غلظتاسپری
ساختار رایحهگلی . پودری . معطر . میوه‎ای . مشک . وانیل . شیرین
گروه بویاییگلی میوه ای گورماند
طبعمعتدل
نت آغازینترنج . سرخالو . ریواس . جوزهندی
نت میانیگل رز ترکی . گل صدتومانی . مشک . پتالیا . وانیل
نت پایهکشمیر . چوب سدر . علف خس خس هائیتی . بخورهای خوشبو
مبدا برندامارات
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
ساخت کشورامارات
ماندگاری۲۴ ساعت
جنس محفظه نگهدارندهفلز
مناسبزیربغل
سایر توضیحاتخوشبوکنندگی بدن . قابل استفاده به صورت روزانه . فراهم سازی تازگی، شادابی، طراوت و لطافت پوست . جلوگیری از ایجاد بوی بد تعریق . دارای روایح مشابه با عطر Delina از برند مشهور مارلی
برچسب اسپری جانوین, اسپری

نوشتن نظر

اسپری جانوین Delaine

Johnwin Delaine Body Spray

نوشتن نظر

1 محصول مشابه

منو