اسپری جانوین Le Night Trues

Johnwin Le Night Trues Body Spray

جزییات بیشتر

جدید

برند : Johnwin

شاخه: اسپری جانوین

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی اسپری زنانه جانوین له نایت تروز

اسپری زنانه جانوین مدل Le Night Trues از خانواده میوه‌ای، بالزامیک، ادویه‌ای و چوبی بوده و درون آن از رایحه کارامل استفاده شده و طعمی شیرین و طبعی معتدل دارد. بطری این اسپری به رنگ مشکی بوده و طعمی شیرین دارد. استفاده از این اسپری زنانه مناسب برای بانوانی بوده که به روایح شیرین میوه‌ای و روایح جذاب چوبی و ادویه‌ای علاقه‌مند هستند.
این اسپری با عطر و طعم شرقی وانیل و طعم و طبع شیرین و معتدلی که دارد مناسب برای استفاده در تمامی فصول سال بوده و می‎تواند بدن را از شر بوهای نامطبوع رها سازد و خوشبویی و طراوت را برای بدن به ارمغان آورد. روایح این اسپری بسیار جذاب بوده و تا ساعت‌ها بر روی بدن ماندگاری خواهد داشت.
این اسپری می‌تواند با ایجاد روایح جذاب بر روی بدن منجر به شادابی و طراوت هرچه بیشتر پوست شود و با باکتری‌هایی که موجب ایجاد تعریق و باکتری‌هایی که موجب ایجاد بوی بد بر روی بدن می‎شوند مبارزه کند که در این صورت طراوت بر روی پوست و بدن ایجاد می‎شود.
اسپری له نایت تروز دارای 200 میلی لیتر حجم بوده و می‎توان در مدت زمان بالایی از آن استفاده کرد. با کمک این اسپری می‌‎توان در کنار فراهم سازی خوشبویی بدن از ایجاد تعریق‌هایی که منجر به ایجاد بوی بد بر روی بدن می‎شوند نیز جلوگیری کرد. هنگام استفاده از این اسپری می‎توان آن را بر روی بدن تمیز اسپری کرد و اجازه داد تا روایح آن به خوبی جذب بدن شوند.
این اسپری ساخت کشور امارات بوده و دارای طبعی معتدل و شیرین بوده و می‎تواند به مدت 24 ساعت بدن را از شر بوهای ناخوشایند رها ساخته و طراوات را به ارمغان آورد. روایح درون اسپری زنانه له نایت تروز مشابه بوی عطر La Nuit Tresor از برند لانکوم بوده و به همین دلیل مناسب برای استفاده بانوانی است که علاقه‌مند به رایحه جذاب این عطر معروف هستند.

ادکلن زنانه لانکوم لا نویت ترزر
نت آغازین اسپری له نایت تروز مرکب از روایح گلابی، ترنج و نارنگی بوده و بعد از گذشت چند دقیقه و کمرنگ شدن روایح نت آغازین می‌توان روایح نت میانی که متشکل از روایح ارکیده وانیل، رز سیاه، پشن فروت و توت فرنگی است را احساس نمود و در نهایت نت پایانی از روایح نعناع هندی، پاپیروس، کهربا، سرخالو، پرالین، وانیل، کارامل، قهوه، لوبیا تونکا و شیرین بیان تشکیل شده است.
براساس نظر اکثر مصرف کنندگان این اسپری روایح پرالین، کارامل و سرخالو بیشتر از روایح دیگر درون این اسپری احساس می‌شود. استفاده از این اسپری زنانه به صورت روزانه توصیه می‎شود و می‌تواند پس از استفاده روایحی جذاب را بر روی بدن ایجاد کند. مدت زمان ماندگاری این اسپری بالا بوده و پس از گذشت چندین ساعت نیز می‌توان روایح جذاب آن را بر روی لباس و بدن استشمام نمود.
اسپری زنانه Le Night Trues دارای روایح معتدل و شیرین بوده و دارای ماندگاری بالا بر روی لباس و بدن است. با استفاده از این اسپری می‌توان از ایجاد تعریق بر روی بدن جلوگیری کرده و تا ساعت‌ها از شر بوی تعریق در امان ماند. روایح این اسپری می‎تواند به خوبی بر روی بدن قرار گرفته و عملکردی شبیه به عطر اصلی داشته باشد.
این اسپری می‌تواند به خوبی با بوی تند و بدی که تعریق بر روی بدن ایجاد می‌کند مبارزه کرده و عطر و روایح میوه‎ای، ادویه‌ای و چوبی را بر روی پوست فراهم سازد. با کمک این اسپری می‌توان طراوت و تازگی منحصر به فردی را برای خود به ارمغان آورده و ساعت‌ها از این طروات جذاب بر روی بدن بهره‌مند شد.

ویژگی‌های اسپری زنانه جانوین له نایت تروز

  • دارای روایح میوه‌ای، بالزامیک، ادویه‌ای و چوبی
  • دارای طعمی شیرین
  • دارای طبعی معتدل
  • عرضه شده در بطری مشکی رنگ
  • قابل استفاده بانوان خوش سلیقه
  • دارای 200 میلی لیتر حجم
  • قابل استفاده در مدت زمان بالا
  • خوشبوکنندگی بدن
  • فراهم سازی تازگی، شادابی و لطافت پوست
  • قابل استفاده به صورت روزانه
  • دارای 24 ساعت ماندگاری
  • جلوگیری از ایجاد بوی تعریق
  • افزایش اعتماد به نفس در بانوان
  • دارای روایح مشابه با عطر La Nuit Tresor از برند لانکوم
  • مبارزه با بوی بد و تند تعریق

معرفی نت‌های اسپری زنانه Johnwin Le Night Trues

نت آغازی: گلابی، ترنج و نارنگی

نت میانی: ارکیده وانیل، رز سیاه، پشن فروت و توت فرنگی

نت پایانی: نعناع هندی، پاپیروس، کهربا، سرخالو، پرالین، وانیل، کارامل، قهوه، لوبیا تونکا و شیرین بیان

اسپری Le Night Trues محصولی از برند نامدار جانوین و ساخت کشور امارات است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-102293
مناسب برایبانوان
غلظتاسپری
ساختار رایحهمیوه‌ای . بالزامیک . ادویه‌ای . چوبی . کارامل
گروه بویاییمیوه ایی
طبعمعتدل
نت آغازینگلابی . ترنج . نارنگی
نت میانیارکیده وانیل . گل رز سیاه . پشن فروت . توت فرنگی
نت پایهنعناع هندی . پاپیروس . کهربا . سرخالو . پرالین . وانیل . کارامل . قهوه . لوبیا تونکا . شیرین بیان
مبدا برندامارات
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
ساخت کشورامارات
ماندگاری۲۴ ساعت
جنس محفظه نگهدارندهفلز
مناسبزیربغل
سایر توضیحاتخوشبوکنندگی بدن . قابل استفاده به صورت روزانه . فراهم سازی تازگی، شادابی، طراوت و لطافت پوست . جلوگیری از ایجاد بوی بد تعریق . دارای روایح مشابه با عطر La Nuit Tresor از برند لانکوم
برچسب اسپری جانوین, اسپری

نوشتن نظر

اسپری جانوین Le Night Trues

Johnwin Le Night Trues Body Spray

نوشتن نظر

1 محصول مشابه

منو