اسپری جانوین Ominous Crystal

Johnwin Ominous Crystal Body Spray

جزییات بیشتر

جدید

برند : Johnwin

شاخه: اسپری جانوین

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی اسپری زنانه جانوین اومینوس کریستال

اسپری زنانه جانوین مدل Ominous Crystal از خانواده گلی، پودری، چوبی و بالزامیک بوده و درون آن از رایحه جذاب مشک استفاده شده و طعمی شیرین و طبعی خنک دارد. بطری این اسپری به رنگ صورتی کمرنگ بوده و طعمی شیرین دارد. به دلیل شیرین بودن طعم این اسپری بانوانی که علاقه‎مند به روایح شیرین پودری و گلی هستند به طور حتم از این اسپری خوششان می‎آید.
این اسپری با عطر و طعم گلی و طعم و طبع شیرین و خنکی که دارد مناسب برای استفاده در فصول بهار و تابستان بوده و می‎تواند علاوه بر خوشبوسازی بدن به خوبی منجر به خنک کنندگی بدن نیز شود. با کمک این اسپری، بدن از شر بوهای نامطبوع رها می‎شود و می‎تواند طراوت و شادابی را برای بدن به همراه آورد.
این اسپری می‌تواند به خوبی با باکتری‌هایی که موجب ایجاد تعریق و در نهایت ایجاد بوی بد بر روی بدن می‎شوند مبارزه کند و طراوت و تمیزی را برای پوست به ارمغان خواهد آورد. اسپری اومینس کریستال دارای 200 میلی لیتر حجم بوده و می‎توان در مدت زمان بالایی از آن استفاده کرد.
هنگام استفاده از این اسپری می‎توان آن را بر روی بدن تمیز اسپری کرد و اجازه داد تا روایح جذاب آن به خوبی جذب بدن شوند. این اسپری ساخت کشور امارات بوده و دارای طبعی خنک و ملایم است. اسپری اومینس کریستال از روی عطری با همین نام توسط برند جانوین ساخته شده و مناسب برای بانوانی است که علاقه‎مند به روایح این عطر هستند.
استفاده از این اسپری در روزهای تمام فصول سال به خصوص فصل بهار به بانوان توصیه می‌شود، از آنجایی که این اسپری مشابه عطری با همین نام بوده به همین منظور استفاده از این اسپری به دلیل ماندگاری بالایی که دارد در میهمانی‌های دوستانه نیز توصیه می‌شود. این اسپری ماندگاری و پخش بوی خوبی داشته و می‎تواند به خوبی بر روی بدن نمایان شود.
اسپری Ominous Crystal می‎تواند به مدت 24 ساعت بدن را از شر بوهای ناخوشایند رها ساخته و طراوات را به ارمغان آورد. روایح درون اسپری زنانه اومینس کریستال مشابه بوی عطر Omnia Crystalline از برند مشهور بولگاری بوده و به همین دلیل مناسب برای استفاده بانوانی است که علاقه‌مند به رایحه جذاب این عطر معروف هستند. روایح این اسپری می‎تواند به خوبی بر روی بدن قرار گرفته و عملکردی شبیه به عطر اصلی داشته باشد.

ادکلن زنانه بولگاری اومنیا کریستالاین
نت آغازین اسپری اومینس کریستال مرکب از روایح نیلوفرآبی و پرتقال ماندارین بوده و بعد از گذشت چند دقیقه روایح گل آفتاب پرست و ریشه زنبق زرد قابل استشمام خواهد بود و در نهایت نت‌‌های پایانی از روایح چوب صندل، صمغ بنزوئین سیام و مشک تشکیل شده است. مدت زمان ماندگاری این اسپری مناسب بوده به گونه‌ای که بعد از گذشت چندین ساعت نیز کماکان می‌توان روایح آن را استشمام کرد.
استفاده از این اسپری زنانه به صورت روزانه توصیه می‎شود و می‌تواند پس از استفاده روایحی خنک را بر روی بدن ایجاد کند. اسپری زنانه Ominous Crystal دارای روایح خنک و شیرین بوده و دارای ماندگاری بالا بر روی لباس و بدن است. با استفاده از این اسپری می‌توان از ایجاد تعریق بر روی بدن جلوگیری کرده و تا ساعت‌ها از شر بوی تعریق در امان ماند.

ویژگی‌های اسپری زنانه جانوین اومینس کریستال

  • دارای روایح گلی، پودری، چوبی و بالزامیک
  • دارای طعمی شیرین
  • دارای طبعی خنک
  • عرضه شده در بطری صورتی کمرنگ
  • قابل استفاده بانوان خوش سلیقه
  • ایجاد حس خنکی جذاب بر روی پوست
  • دارای 200 میلی لیتر حجم
  • قابل استفاده در مدت زمان بالا
  • خوشبوکنندگی و خنک کنندگی بدن
  • فراهم سازی تازگی، شادابی و لطافت پوست
  • قابل استفاده به صورت روزانه
  • دارای 24 ساعت ماندگاری
  • جلوگیری از ایجاد بوی تعریق
  • قابل استفاده در فصول گرم بهار و تابستان
  • افزایش اعتماد به نفس در بانوان
  • دارای روایح مشابه با عطر Omnia Crystalline از برند بولگاری

معرفی نت‌های اسپری زنانه Johnwin Ominous Crystal

نت آغازی: نیلوفرآبی و پرتقال ماندارین

نت میانی: گل آفتاب پرست و ریشه زنبق زرد

نت پایانی: چوب صندل، صمغ بنزوئین سیام و مشک

اسپری Ominous Crystal محصولی از برند نامدار جانوین و ساخت کشور امارات است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-102292
مناسب برایبانوان
غلظتاسپری
ساختار رایحهگلی . پودری . چوبی . بالزامیک . مشک
گروه بویاییشیرین
طبعخنک
نت آغازیننیلوفرآبی . پرتقال ماندارین
نت میانیگل آفتاب پرست . ریشه زنبق زرد
نت پایهچوب صندل . صمغ بنزوئین سیام . مشک
مبدا برندامارات
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
ساخت کشورامارات
ماندگاری۲۴ ساعت
جنس محفظه نگهدارندهفلز
مناسبزیربغل
سایر توضیحاتخوشبوکنندگی و خنک کنندگی بدن . قابل استفاده به صورت روزانه . فراهم سازی تازگی، شادابی، طراوت و لطافت پوست . جلوگیری از ایجاد بوی بد تعریق . دارای روایح مشابه با عطر Omnia Crystalline از برند بولگاری
برچسب اسپری جانوین, اسپری

نوشتن نظر

اسپری جانوین Ominous Crystal

Johnwin Ominous Crystal Body Spray

نوشتن نظر

1 محصول مشابه

منو