ادو پرفیوم جورجیو آرمانی I Dole d Armani

 Giorgio Armani Idole d Armani Eau de Toilette 

جزییات بیشتر

جدید

برند : Giorgio Armani

شاخه: عطر جورجیو آرمانی

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

  معرفی نت های عطر

  • نت آغازی: گلابی , زنجبیل , نارنگی ماندارین
  • نت میانی: پلومریا , زعفران
  • نت پایانی: خس خس

 

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-102653
حجم75 میلی لیتر
مناسب برایبانوان
غلظتادو پرفیوم
گروه بویاییشیرین
طبعمعتدل
مبدا برندایتالیا
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

نوشتن نظر

ادو پرفیوم جورجیو آرمانی I Dole d Armani

 Giorgio Armani Idole d Armani Eau de Toilette 

نوشتن نظر

 
در مورد برند جورجیو آرمانی

همه چیز درباره برند مد و پوشاک و عطر و ادکلن جورجیو آرمانی

جورجیو آرمانی (Giorgio Armani) یک خانه مد ایتالیایی و یک کمپانی معظم عطر و ادکلن است. که تنها به صنعت مد و پوشاک و عطر و ادکلن بسنده نکرده و در بسیاری از حوزه های مرتبط با دیزاین و زیبایی، حرفی برای گفتن دارد. در ادامه به معرفی تمام زیر شاخه های برند آرمانی و حوزه فعالیت آنها می پردازیم.

برند جورجیو آرمانی (Giorgio Armani) توسط خود شخص جورجیو آرمانی در ایتالیا تاسیس شد. از جمله مهمترین محصولات آرمانی می توان به تولید، توزیع و عرضه انواع لباس های مد زنانه، کالاهای چرمی، کفش، ساعت، طلا و جواهر، لوازم جانبی (اکسسوری)، عینک، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم و تجهیزات فضای داخلی خانه و همینطور عطر و ادکلن آرمانی اشاره کنیم. البته مجموعه این محصولات تحت چندین برند با نام های مختلف ارائه می گردند همچون برند عطر و ادکلن جورجیو آرمانی، آرمانی پرایو، آرمانی کلوزیوم، امپریو آرمانی، آرمانی جونیور و غیره. البته در سال ۲۰۱۷ تصمیماتی که در هیئت مدیره آرمانی گرفته شد چند تا از این برندها با برند اصلی آرمانی ادغام شود و برنده اصلی امپریو آرمانی، جورجیو آرمانی و برخی دیگر فعالیت اصلی خود را جزو شاخه های اصلی برند آرمانی، پرقدرت ادامه دهند.

موسس برند جورجیو آرمانی gorgio armani

همچنین از دیگر فعالیتهای برند مد و پوشاک و عطر و ادکلن آرمانی ، میتوان به فعالیت و همکاری در املاک و تولید هتل های لوکس و ساخت مراکز زنجیره ای رفاهی - خدماتی مختلف در چندین شهر بزرگ از جمله میلان، پاریس، نیویورک، لندن، لس آنجلس، توکیو، شانگهای، سئول و دوبی اشاره کرد؛ این شرکت در حال حاضر در سراسر جهان انواع کافه ها، بارها و کلاب های شبانه را نیز مدیریت می‌کند.

باید دانست که برند مد و پوشاک و عطر و ادکلن آرمانی یک برند با کیفیت بالا و ویژه مردان و زنان در برآورده سازی انواع نیازهای پوشاک مد و لباس لوازم جانبی و عطر و ادکلن است لباس های مخصوص و فوق العاده جورجیو آرمانی در بوتیک های لوکس آن در سرتاسر جهان عرضه میشود؛ لوگوی منحنی G در کنار A تشکیل یک منحنی دایره ای را می‌دهند که لوگوی اصلی بوتیک‌های آرمانی است

تصمیم جسورانه و ارزشمند آرمانی

در سال ۲۰۱۶ تصمیم گرفته شد که کلیه پوشاک چرمی که از پوست حیوانات کمیاب و غیر پرورشی تهیه میشود را متوقف کنند. دلیل این کار را مسئولیت اجتماعی برند آرمانی نامیدند و گفتند که شیوه بی رحمانه شکار و از بین بردن حیوانات باید متوقف گردد. جالب اینجاست که بدانید یکی از تجارت های بسیار پر سود برند آرمانی همین لباس های پوستین بود اما این کار برند آرمانی نشان میدهد که مدیریت اخلاقی و ارزشی؛ هویت اصلی برند آرمانی را تشکیل داده است.

فروشگاه برند عطر و ادکلن جورجیو آرمانی

در حالی که برند مد و پوشاک و عطر و ادکلن آرمانی یکی از برندهای با کیفیت بالا و با قیمت بالای جهان به شمار میآید، اما در بعضی از مناطق ضعیف تر کشورهای ایتالیا و برخی کشورهای اروپایی، شعبه های ارزان آرمانی نیز وجود دارند. برند های آرمانی اکسچنج (Armani Exchange) و آرمانی کلزیونی (Armani Collezioni) و آرمانی جین (Armani Jeans) از این دسته هستند که ویژه افراد با درآمد پایین تر است.

برند امپریو آرمانی Emporio Armani

امپریو آرمانی برند دوم از خانواده آرمانی است که مجموعه پوشیدنی ها و مجموعه های آماده را تحت تولید خود دارد و صرفا بر روی این دو شاخه تمرکز کرده است هر ساله در هفته مد میلان، برند آرمانی با تمام برند های زیر شاخه اش، حضور بسیار فعالی دارد این در حالیست که محصولات برند امپریو آرمانی معمولاً از طریق بوتیک های امپریو آرمانی و وبسایت رسمی آن به فروش میرسند.

در بهار و تابستان سال ۲۰۰۸ و همچنین در پاییز و زمستان سال ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ کمپینهای لباس زیر امپریو آرمانی توسط دیوید بکهام بازیکن فوتبال و همسر او انجام شد طراح مد در این فستیوال ویکتوریا بکهام و عکاسان آن والاس و مارکوس رول این کمپین پوشاک و لباس زیر که یکی از موفق ترین کمپین های جورجیو آرمانی به شمار می آید را مدیریت و اجرا کردند.

همچنین در ژانویه ۲۰۱۰ ستاره فوتبال کریستین رونالدو همین طور ستاره فیلم های هالیوودی مگان فاکس نیز در کمپینهای امپریو آرمانی حضور داشتند و در سال ۲۰۱۱ مگان فاکس با ریحانا جایگزین شود و رونالدو جایگزین رافائل نادال ورزش های تنیس گردید همچنین برنده امپریو آرمانی همکاری خوبی با برند کفش ریبوک برای تولید کفشCR7 داشت.

آرمانی کلزیونی (Armani Collezioni)

برند آرمانی کلوزیونی collezioni

یکی از زیرشاخه های برند عطر و ادکلن آرمانی که به نوعی چشم انداز آینده آرمانی نیز به شمار می آیند. کلزیونی آرمانی - Armani Collezioni ، از زیر شاخه برند معظم جورجیو آرمانی است که با قیمت پایین تری محصولات خود را به بازار عرضه میکند. لوگوی این زیر شاخه معمولا سیاه و سفید و بر روی یک برچسب سفید نمایش داده می شود معمولاً کلمه آرمانی در بالا و بزرگتر و کلمه کلزیونی در زیر آن نوشته میشود. در بوتیک های مجزای آرمانی کلزیونی - Armani Collezioni ، انواع لباس ها و پیراهن های با اندازه و فرم های مختلف و همچنین جنس های فوق العاده متنوع عرضه میشود. مهمترین و اولین بوتیک های آرمانی کلزیونی در دو شهر میلان و پاریس تاسیس شدند. اقلام موجود در برند کلزونی آرمانی - Armani Collezioni ، معمولا در فروشگاه ها و بوتیک های دیگر نیز به فروش می رسند، این در حالی است که محصولات شاخه یا برند جورجیو آرمانی تنها در بوتیک های مختص و مجزای خودش به فروش می رسد

آرمانی جین (Armani Jeans)

armani jeans آرمانی جین

آرمانی جین یا جینز (Armani Jeans)، مجموعه ای از خطوط مربوط به لباس آرمانی است اولین بار در سال ۱۹۸۱ به عنوان بخشی مستقل از آرمانی جدا شد. آرمانی جینز (Armani Jeans) عمدتاً در فروشگاههای بزرگ عرضه می شود البته که به غیر از بسیاری از فروشگاههای آرمانی که در جهان وجود دارد، یک کافه آرمانی جین (Armani Jeans) هم در میلان قرار دارد که برخی از اقلام آرمانی جین و امپریو آرمانی را به فروش می رساند

آرمانی جین برند آرمانی armani jeans

شاخه آرمانی جین که بخش مجزای از برند عطر و ادکلن آرمانی به شمار می رود توسط بسیاری از بزرگان و افراد سلبریتی و مشهور که عموماً تیپ اسپرت و یا کژوال (فصلی) میزنند، مورد تایید قرار گرفته از جمله آنها می توانیم به کاکا هافبک برزیلی اشاره کنیم

آرمانی اکسچنج (Armani Exchange)

armani exchange آرمانی اکسچنج

یکی دیگر از شاخه های برند مد و پوشاک و عطر و ادکلن آرمانی که اتفاقاً قیمت مناسب تر و پایین تری نیز دارد برند و شاخه آرمانی اکسچنج (Armani Exchange) است. فروشگاههای آرمانی اکسچنج (Armani Exchange) که عمدتا با حروف اختصاری A و حرف X نمایش داده می شود در سراسر دنیا شعبه دارد. این فروشگاه ها معمولا محصولات مرتبط با مد و سبک زندگی را عرضه می‌کنند و همچنین این شاخه از برند آرمانی، با برگزاری کمپین های تبلیغاتی بسیار محرک و پر سر و صدا شناخته شده است. جایگاه ویژه برنده آرمانی اکسچنج (Armani Exchange) الهام گرفته از فرهنگ خیابانی، شیک پوشی و موسیقی و رقص است که آن را به عنوان نام تجاری مستقلی از آرمانی قابل دسترس کرده است.

در سال ۲۰۰۵ برند جورجیو آرمانی در کنار همکاری با یک هولدینگ تجاری عظیم که متعلق به کشور سنگاپور بود، توانست مجوز تولید محصولات درجه یک را به دست آورد. امروزه محصولات آرمانی به طور انحصاری در ۲۷۰ فروشگاه در ۳۱ کشور جهان و همچنین در وب سایت این برند موجود است و به فروش میرسد.

آرمانی جونیور (Armani Junior)

آرمانی جونیور Armani junior

برند مد و پوشاک و عطر و ادکلن جورجیو آرمانی همچنین محصولاتی را مخصوص نوزادان، کودکان نوپا و نوجوانان تا ۱۶ ساله طراحی و عرضه می کند؛ به همین منظور برند آرمانی، این خط تولیدِ جدید را، تحت عنوان یک برند جدید با نام آرمانی جونیور (Armani Junior) وارد بازار کرد. برند آرمانی جونیور (Armani Junior) در سال ۱۹۷۲ حدود ۳۵ سال پیش وارد بازار شد؛ البته باید بگوییم که در ابتدای عرضه این برند به بازار، بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان از اینکه از خزهای طبیعی در لباس های کودکان استفاده شده بود شکایت کردند و این نکته را بیان میکردند که لباس‌های کودکان نباید تا این اندازه لوکس و فاخر باشد، اما پس از گذشت مدتی برند نوپای آرمانی جونیور (Armani Junior) توانست جایگاه خود را در بازار پیدا کند و اتفاقاً رقیب مستقیم و سرسختی برای برند لوکس ایتالیایی ورساچه جوان young’s Versace شود.

Armani junior آرمانی جونیور

امروزه آرمانی جونیور (Armani Junior) دارای ۱۶۷ بوتیک مستقل در سراسر جهان است. در این بوتیک ها تنها محصولات خود آرمانی جونیور (Armani Junior) که ویژه کودکان، نوجوانان و نوزادان است به فروش میرسند؛ البته برخی از محصولات آرمانی جونیور در دیگر برندهای آرمانی همچون امپریو آرمانی، آرمانی جین و آرمانی کازا (Armani casa) نیز فروخته می شود. در کل ۳۰۸ فروشگاه آرمانی وجود دارند که میتوان در آنها محصولات آرمانی جونیور (Armani Junior) یا آرمانی بی بی (Armani Baby) را یافت.

امروزه این برند ویژه نوزادان، کودکان و نوجوانان، یک کسب و کار چند میلیون دلاری است و تنها در سال ۲۰۱۰ حدود ۷۵۰ میلیون دلار محصولاتش را به فروش رسانید و این در حالی است که در سال ۲۰۱۳ رقم فروش آنها از سه میلیارد و پانصد و پنجاه میلیون یورو نیز عبور کرد!

آرمانی کازا (Armani casa)

Armani_Casa آرمانی کازا

برند مد و پوشاک و عطر و ادکلن آرمانی، همچنین شاخهای نیز برای مبلمان و وسایل خانه به نام آرمانی کازا (Armani casa) دارد. در حالی که کلمه ایتالیایی کازا (casa) معمولا به معنای خانه است، در این جا به معنای «در خانه» معنا می شود و درواقع محصولاتی را عرضه می کنند که «در خانه» قرار میگیرند؛ همچون انواع مبلمان و تجهیزات درون خانه. همچنین جورجیو آرمانی مجموعه سالن های طراحی داخلی در سال ۲۰۰۰ افتتاح کرده است که این سالن های طراحی در ابتدا فروشگاه های گل بودند که در میلان ایتالیا قرار داشتند. وقتی از آرمانی پرسیدند که چرا می خواهی خط مبلمان و تولید آن را راه بیندازی پاسخ داد که:

"مردم مایلند که خانه خود را طراحی کنند و من می توانم با کمک خلاقیت و ذوق هنری، مجموعه فوق العاده مبلمانی برای خانه آنها تدارک ببینم"

Armani_Casa آرمانی کازا

منتقدان به طرح های آرمانی کازا (Armani casa) که به سبک های مینیمال، کمی عجیب و غریب، ظریف و با عناصر قومی تولید شده بود ایمان آوردند و به این ویژگی ها اشاره می کردند و نظر آنها نیز نسبت به این موارد مثبت بود. همچنین بسیاری از منتقدین نیز از این ویژگی که در ساخت مبلمان خانه از «زیورآلات کوچکی» نیز به عنوان جزئیات هنری استفاده میشود خوشحال بودند و می گفتند که مبلمان های آرمانی کازا (Armani casa) به نوعی سبک و امضای خاص خود را دارد

آرمانی دولسی (Armani dolci)

آرمانی دولسی شیرینی و کیک و شکلات آرمانی دولسی armani dolci

در سال ۲۰۰۲ شاخه بسیار متفاوت و جذاب ای از برند آرمانی متولد شد نام آن را آرمانی دولسی (Armani dolci) نهادند. در واقع آرمانی (Armani dolci) شیرینی پزی بود که با همکاری تولید کننده شکلات ایتالیایی وِنشی (Venchi) و آرمانی ایجاد شده بود. آرمانی دولسی (Armani dolci) در فروشگاههای آرمانی که دارای یک بوتیک مستقل هستند عرضه میشود. انواع محصولاتی همچون: شکلات، مربا، عسل، چای، بیسکویت، کیک های شیرینی گلوله‌ای، ظرف های مارلون و مارمالاد، ژله های میوه ای و پرالیوم عرضه میگردد.

در طی سال ها برند آرمانی دولسی (Armani dolci) محصولات مختلفی را ویژه اعیاد مختلف طراحی و عرضه کرد. از انواع «تخم مرغ‌های عید پاک» گرفته تا «جعبه های قلبی» شکلی که با شکلات قرمز، صورتی و سس شکلاتی برای روز ولنتاین تزیین شده است و همینطور بسته های شکلات ویژه ای مخصوص ماه مبارک رمضان برای تعطیلات مسلمانان که با رنگ های جذاب و اسلامی و بدون هیچ الکلی ایجاد شده است. علاوه بر این آرمانی دولسی (Armani dolci) مجموعه های ظریف ویژه‌ای نیز برای کریسمس و سالگرد ازدواج عرضه می کند.

امروز برند آرمانی دولسی (Armani dolci) توسط منتقدان و مردم به خوبی پذیرفته شده است و در بسیاری از کشورهای جهان شعبه دارد.

آرمانی فریوری (Armani/Fiori)

armani friori آرمانی فریوری

برند جورجیو آرمانی، در سال ۲۰۰۰ یک برند دیگر به منظور کامل کردن اکوسیستم خود که مدتبط با طراحی، زیبایی، عطر و ادکلن و مد و فشن باشد را پایه گذاری کرد که آنرا تحت عنوان آرمانی فریوری (Armani/Fiori) به جهان شناساند. آرمانی فریوری (Armani/Fiori)، سرویس گل منحصر به فردی که از برند آرمانی تولید شد و در بسیاری از بوتیک های مهم و مستقل سطح سراسر جهان فعالیت می‌کند.

گلهایی که در شعبه های آرمانی فریوری (Armani/Fiori) استفاده، عرضه و به فروش میرسند عمدتاً گلهای هلندی هستند و رنج متنوعی از گل هایی همچون انواع ارکیده ها و گل های عجیب و غریب و گرمسیری در کنار گل های سنتی مانند هیدرانگا، گل رز و پونه در این گل فروشی ها برای تزیین و ساخت زیباترین دسته گل ها و سبد گل و ... وجود دارند. هر مجموعه به تنهای توسط جورجیو آرمانی طراحی میشود زیرا می خواهد که احساس آسیایی را در گل ها ایجاد کند. علاوه بر برند آرمانی، سری عناصر تزیینی دیگری مانند گلدان و شمع و فانوس نیز در گل فروشی های آرمانی عرضه میشود. برای مجموعه دسته گل ها و سبدهای آرمانی از مواد گرانبهای عقیق، چوب آلبالو، سنگ مرمر سیاه، چوب لاکی، مکعب و ریمبوند استفاده می شود. همچنین جورجیو آرمانی به اعیاد و روز های خاص توجه ویژه ای کرده و برای روز ولنتاین، مجموعه های ویژه بهار، گل های ویژه آپارتمان ها و... بسته بندی ها و گل های سفارشی فوق العاده ای طراحی و عرضه میکنند

هتلهای آرمانی (Armani Hotels)

آرمانی هتل دبی خلیفه armani hotels

جورجیو آرمانی در سال ۲۰۰۵ یک قرارداد بزرگ برای ساخت هفت هتل لوکس و سه استراحتگاه تعطیلات تحت عنوان برند آرمانی امضا کرد امروزه آرمانی مسئول نظارت بر تمام جنبه های طراحی داخلی و سبک هتل ها است. هتلهای آرمانی در سال ۲۰۱۰ افتتاح شدند. یکی از این هتل ها که دارای ۳۹ طبقه است در دبی و امارات متحده عربی قرار دارد. این هتل دارای ۱۶۰ اتاق و سوئیت و ۱۴۴ محل اقامت است جورجیو آرمانی همچنین منازل مجسمههای آرمانی را در داخل آسمان خراش و خطوط ویژه ای از محصولات مجموعه های خانه، آرمانی کاسا و تزیینات گل آرمانی طراحی کرده است. یک نمایشگاه ویژه در کنار برج خلیفه به نام جاده رزیدنس طراحی کرده و همینطور رویداد ویژه ای در لندن و در خیابان دیوبند دارد. البته این مراکز جدا و علاوه بر مراکز اصلی هتل های آرمانی در شهر میلان لندن،جده، مسکو و دهلی میباشد

باید دانست که برند جورجیو آرمانی یکی از موفق ترین و بزرگترین برندهای حوزه مد و پوشاک و عطر و ادکلن است که پایش را فراتر از حوزه مد و عطر و ادکلن نهاده و در حوزه های مختلفی که نام برده شد، صاحب سبک و نظر است. قطعاً روح طراحی و توجه وسواس گونه آنها در طراحی جزئیات برای برآورده کردن نیازهای افراد، یکی از اصلیترین رازهای موفقیت آنها بوده است چرا که امروزه نام محصولات آرمانی خصوصاً عطر و ادکلن آرمانی در همه جای جهان شناخته شده است؛ این در حالیست که این برند، ایتالیایی است و به نوعی گوی سبقت را از تمام رقبای پاریسی خود ربوده است.

30 محصول مشابه

4,490,000 تومـان 5,000,000 تومـان -510,000 تومـان

منو