واکس مو یانسی Hard Matt

Yunsey Hard Matt Hair Wax

جزییات بیشتر

جدید

برند : Yunsey

شاخه: واکس مو

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی واکس مو یانسی Hard Matt

واکس مو Yunsey Hard Matt یکی دیگر از محصولات موفق این برند در دسته واکس های مو است. این واکس با فرمولاسیونی خاص طراحی شده است که به شما اجازه می دهد تا موهای خود را در حالت دلخواه حفظ کنید.

یکی از مزایای این واکس مو، قدرت نگه داشتن بسیار بالای آن است. با استفاده از این واکس، موهای شما به راحتی در حالت دلخواه شما قرار می گیرند و برای مدت طولانی حفظ می شوند. همچنین، این واکس مو دارای بافتی نرم و لطیف است که به شما اجازه می دهد تا موهای خود را به راحتی مدل کنید و به شکل دلخواه خود بسازید.

یکی دیگر از ویژگی های واکس مو Yunsey Hard Matt، حالت دهی طبیعی به موها است. با استفاده از این واکس، موهای شما به صورت طبیعی و با جذابیت خود حفظ می شوند. این واکس همچنین حاوی عصاره های مرطوب کننده مو است که باعث افزایش نرمی و درخشندگی موها می شود.

در کل، واکس مو Yunsey Hard Matt یک محصول با کیفیت و با قابلیت حالت دهی طبیعی، بافت نرم و قدرت نگه داشتن بالاست. اگر به دنبال یک واکس مو با این ویژگی ها هستید، واکس مو Yunsey Hard Matt را به شما پیشنهاد می کنیم.

شما می‌توانید واکس مو Yunsey Hard Matt را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده رسمی برند Yunsey تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-102649
مبدا برنداسپانیا
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

نوشتن نظر

واکس مو یانسی Hard Matt

Yunsey Hard Matt Hair Wax

نوشتن نظر

13 محصول مشابه

منو