ادو پرفیوم فراگرنس ورد Chic Girl

Fragrance World Chic Girl Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Fragrance World

شاخه: عطر فراگرنس ورد

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

590,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-03

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی نت های عطر فراگرنس ورد Chic Girl

  • نت آغازی: بادام , قهوه
  • نت میانی: نرگس , یاس
  • نت پایانی: دانه تونکا , کاکائو

 ادو پرفیوم فراگرنس ورد Chic Girl مشابه بوی عطر Carolina Herrera Good Girl می باشد.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-104524
حجم90 میلی لیتر
مناسب برایبانوان
غلظتادو پرفیوم
گروه بویاییشیرین
طبعگرم
مبدا برندامارات
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

نوشتن نظر

ادو پرفیوم فراگرنس ورد Chic Girl

Fragrance World Chic Girl Eau de Parfum

نوشتن نظر

 
نظرات(2)
1402-11-18

پرسش

آیا بهترین و شبیه ترین کپی گود گرل هست؟؟؟سلام عرض ادب
بله خیلی خوب و پر فروش هست

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (0) (0)
1399-11-27

پخش بو

پخش بو و ماندگاری این عطر چطوره؟سلام دوست عزیز
دوستانی که استفاده کردن راضی بودن

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (0) (0)

نظر خود را بنویسید!

 
در مورد برند فراگرنس ورد

تاریخچه برند فراگرنس ورد (Fragrance World)

برند فراگرنس ورد یکی از شرکت‎های ‎شناخته شده و نه چندان بزرگ در زمینه عطر و ادکلن است. سابقه این شرکت به سال 2009 باز می‎گردد که مدیر عامل آن آقای موسی‎ است. دفتر مرکزی آن در شهر دبی امارات قرار دارد. این برند پس از شرکت «اجمل» به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده عطر در کشور امارات محسوب می‎شود. البته همکاری آن با برندهای مشهور فرانسه هم قابل انکار نیست که تاثیر زیادی بر روند فروش و شهرت آن داشته‌اند.

این شرکت در همان سال ابتدایی تاسیس با عرضه دو محصول «Doleres» و «Des Tentations» توانست نقش زیادی در بازار عطر امارات بازی کند. در حال حاضر هم این برند در اغلب کشورهای اروپایی و خاورمیانه شناخته شده است. بسته بندی محصولات برند فراگرنس ورد خاص و زیباست که تاثیر زیادی در افزایش فروش آن‌ها داشته است.

این برند اکنون دارای 10 فروشگاه عمده فروشی عطر در امارات است. یکی از نام‎های ‎فروشگاه‎های ‎عطر برند فراگرنس تجارت جهانی عطر و فروشگاه تجارت القروب است که در شهر دبی قرار دارند. این برند در هند و اندونزی هم چند فروشگاه راه اندازی کرده است.

موفقیت برند فراگرنس ورد

برند فراگرنس ورد یک شرکت نوپا است که در میان تعداد زیادی برندهای مطرح جهانی سربرآورده است. به همین دلیل موفقیت و محبوبیت محصولات آن در این مدت کوتاه جای شگفتی دارد. در حال حاضر عطرهای این شرکت در بسیاری از کشورهای جهان خریداری می‎شود و البته از محبوبیت زیادی هم برخوردار هستند.

برند فراگرنس ورد اکنون توسط یک شرکت چند ملیتی با همکاری فرانسه و امارات اداره می‎شود. البته آمریکا هم در آن سهم کمتری نسبت به این دو کشور دارد. تعداد کارمندان این شرکت در دبی به 150 نفر می‎رسد. نوآوری و استفاده از فرمولاسیون‎های ‎جدید عطرسازی که توسط برندهای مطرح فرانسه استفاده می‎شود، یکی از دلایل پیشرفت این برند در سال‎های ‎اخیر بوده است.

آقای موسی (مدیرعامل فعلی این شرکت) معتقد است انعطاف پذیری برای پذیرش تغییرات و انتقادات و پیشنهادات مشتریان یکی از رازهای موفقیت این برند بوده است. او برنامه‎های ‎توسعه طلبانه ای را برای رشد و افزایش فروش عطرهای برند فراگرنس ورد در نظر گرفت. از جمله گردآوری یک تیم حرفه ای که در همان سال آغازین فعالیت شرکت صورت گرفت، به تولید محصولات باکیفیت انجامید.

این برند از آغاز فعالیت رویکرد مشتری محور، نوآوری، تنوع در رایحه عطرها و ماندگاری بالای رایحه را در نظر داشته است. بدون شک این استراتژی در موفقیت برند فراگرنس ورود بی تاثیر نبوده است. در ادامه به بررسی دو نمونه از محصولات پر فروش برند فراگرنس ورد می‎پردازیم.

عطر (ادوپرفیوم) فراگرنس ورد Suave Intense حجم 100 میلی لیتر

یکی از محصولات لاکچری و لوکس این برند عطر مردانه، عطر (ادوپرفیوم) فراگرنس ورد Suave Intense است. این عطر با حجم 100 میلی لیتر دارای رایحه‌ای گرم و تند است که آن را برای شب‎های ‎پاییزی و فصل زمستان مناسب می‎کند. برند فراگرنس ورود برای ساخت عطر Suave Intense از ادویه، چوب، مرکبات، صمغ، خاک و زمین استفاده کرده است. نوع این عطر ادوپرفیوم است و مجوز سلامت آن از سوی سازمان غذا و دارو به تایید رسیده است. این عطر برای مهمانی‎ها و مکان‎های ‎رسمی انتخاب مناسبی است.

زمانی که این عطر را اسپری می‎کنید، ابتدا بوی فلفل سیاه و نارنج به مشام می‎رسد. بعد از چند دقیقه بوی فلفل سیچوان، اسطوخودوس، گل شمعدانی، صمغ لامی، فلفل صورتی، علف وتیور و گیاه پاتچولی در فضا منتشر می‎شود. در نهایت نت پایانی و اصلی این محصول از چوب سدر، گل لادن و عنبر بدست آمده و ترکیبی شگفت آور و انرژی بخش است.

ادوپرفیوم زنانه فراگرنس ورد Dear Bherry حجم 100 میلی لیتر

برند فراگرنس ورد برای خانم‎ها هم یک عطر لاکچری و لوکس در نظر گرفته است. پرفروش ترین عطر زنانه این برند ادوپرفیوم فراگرنس ورد Dear Bherry است. این محصول با حجم 100 میلی لیتر، دارای رایحه‌ای شیرین و خنک است که آن را برای روزهای گرم تابستانی و اواخر بهار مناسب می‎کند. شرکت فراگرانس ورد برای ساخت آن از رایحه میوه، چوب، مرکبات، اسموکی، خاک، زمین، گیاهان معطر و گل استفاده کرده است.

این عطر از نوع ادوپرفیوم است و با اسپری کردن آن بوی گل صدتومانی، پرتقال ماندارین، پوست نارنجی و شکوفه نارنجی تلخ به مشام می‎رسد. بعد از چند دقیقه رایحه شکوفه‎های ‎نارنجی، جازیمایتیس و گل رز را احساس خواهید کرد. رایحه پایانی این عطر از چوب صندل، گیاه پاتچولی،کهربا و چوب بدست آمده است. این عطر دارای رایحه ای بی نظیر و دلربا است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید اینترنتی عطر و ادوکلن می‌توانید به سایت ایرانوس مراجعه کنید و با مشاهده دسته بندی‌ها محصول خود را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از پشتیبانی ایرانوس در خصوص انتخاب عطر مشاوره بگیرید.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

 

 

30 محصول مشابه

منو