اسپری آب اون Eau Thermale

Avene Eau Thermale Water Spray

جزییات بیشتر

جدید

برند : Avene

شاخه: پاک کننده صورت

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

650,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی اسپری آب اون او ترمال

تا هنگامی که پوست سالم و سر حال نباشد، آرایش سنگین، استفاده از کرم‌های پوشاننده و حتی گریم هم نمی‌تواند زیبایی شما را، آنچنان که واقعاً است، نشان دهد و اشکالات پوستی را بپوشاند؛ اسپری آب اون Eau Thermale، محصولی از این برند مطرح است که شادابی پوست شما را تضمین می‌کند. پوست ما هر روز با عوامل محیطی مانند آفتاب، گرد و غبار، انواع آلرژن‌ها و غیره در ارتباط است و اگر این ارتباط محافظت نشده باشد یعنی از کرم‌های محافظتی و مراقبتی برای پوست استفاده نشود، پوست دچار مشکلات زیادی من جمله حساسیت، خشکی، کم آبی و لکه می‌شود. اسپری‌های آب و علی الخصوص اسپری آب اون Eau Thermale آبی بر روی آتش مشکلات پوستی است و در مدت زمان کم، مشکلات پوستی شما مانند التهاب، کم آبی و سوزش را کاهش می‌دهد و روح را به صورت شما باز می‌گرداند.

اون به بلندای دو قرن...

برند اون، یکی از معروف‌ترین برندهای جهانی در حوزه تولید محصولات مراقبتی پوست و مو است. اسم این برند از چشمه آب گرم اون در فرانسه الهام گرفته‌ شده است. در اواخر قرن 18 بود که سوارکاری با اسب خود که مشکلات پوستی مانند خارش و سوزش داشت، از این منطقه رد می‌شدند و برای نوشیدن آب، کنار این چشمه آب معدنی توقف کردند. صاحب اسب متوجه شد اسبش بعد از نوشیدن آب و غوطه ور شدن در آن، بهتر شده و به نظر می‌رسید مشکلات پوستی و خارش بدنش نیز، بر طرف شده بود. این آغاز ماجرای محبوبیت این چشمه شد. در سال‌های بعد بیماران زیادی به این چشمه آمدند و بدلیل املاح معدنی موجود در آن، سلامتی خود را بازیافتند.  پس از آن، روز به روز محبوبیت این چشمه بیشتر می‌شد ؛ آتش سوزی گسترده‌ای که در سال 1871 دامن ایالات متحده را گرفت باعث شد آمریکا به واردات آب معدنی از کشورهای دیگر روی بیاورد.  آب این چشمه به صورت بسته بندی بطری در قالب آب معدنی به این کشور ارسال شد و بسیاری از علائم افرادی که از التهابات پوستی ناشی از آتش سوزی و عوارض آن رنج می‌بردند، با استفاده از آب این چشمه کاهش چشمگیری پیدا کرد و همین شد که آوازه شفابخشی این آب از خاک خود بیرون رفت و در بین آمریکایی‌ها هم پیچید.

اولین استفاده تخصصی از آب این چشمه برای درمان مشکلات پوستی به سال 1975 برمیگردد که پیر فابره محصولات مراقبتی را با لیبل آزمایشگاه خودش، در سرتاسر فرانسه توزیع کرد. پس از آن، به دلیل کیفیت بالای محصولات، تقاضای مشتریان بیشتر شد و در نهایت در سال 1990 محصولات مراقبتی که از آب معدنی این چشمه به دست آمده‌اند، به شکل سازمان رفته و اینبار با لیبل اون در بازار پخش شد و به این شکل بود که برند اون متولد شد.

ویژگی‌های اسپری آب اون Eau Thermale

خداحافظی با تحریکات پوستی

مهم نیست تحریکات پوستی شما بر اثر آفتاب سوختگی، تماس با مواد حساسیت زا، آلرژی یا هر مورد دیگر باشد، اون به شما این وعده را می‌دهد که اسپری آب اون Eau Thermale این حساسیت‌های پوستی را در عرض 5 دقیقه تا 30 درصد کاهش می‌دهد و همین موضوع نیز این اسپری را برای پوست‌های حساس، دارای قرمزی و خشکی مناسب می‌کند و راحتی و آرامش از دست رفته را به پوست شما برمی‌گرداند.

دمیدن روح در صورت شما

پوستی که بر اثر خشکی یا کم آبی بیحال به نظر می‌رسد، حتی با آرایش هم درست نمی‌شود و آرایش این بیحالی پوست را نمی‌پوشاند. این نوع پوست، شما را مسن‌تر نشان می‌دهد و دیگر ظاهری شاداب و سرحال نخواهید داشت. اسپری آب اون Eau Thermale به صورت آنی این خشکی‌ها و کم آبی‌ها را- در صورتی که بعد از مصرف آن، برای حبس کردن رطوبت پوست از مرطوب کننده استفاده کنید- درمان می‌کند و روح را به صورت بیحال شما باز می‌گرداند.

تعادل PH پوست

پوست نرمال باید دارای PH خنثی باشد. عدد PH به معنای میزان بازی یا اسیدی بودن سطح پوست می‌باشد. عدد 5 تا 6 PH خنثی را نشان می‌دهند که یعنی پوست نه خاصیت قلیایی دارد و نه خاصیت اسیدی. هر چه این عدد به یک نزدیک شود، پوست اسیدی‌تر و هر چه به 12 نزدیک شود، پوست قلیایی‌تر است. این اسیدی یا بازی بودن، به پوست آسیب می‌رساند و یک پوست سالم، نه اسیدی است و نه بازی.  اسپری آب اون Eau Thermale دارای ویژگی‌ها و خواصی است که PH پوست را تنظیم می‌کند و آن را خنثی می‌کند.

جایگزین آبرسان

این اسپری خاصیت آبرسانی دارد و می‌تواند در روتین پوستی جایگزین دیگر محصولات آبرسان اعم از کرم یا دیگر مواد آبرسان باشد. البته باید توجه داشته باشید که هر نوع آبرسان، برای اینکه عملکرد خوبی داشته باشد باید در پوست حبس شود. در اینجاست که مرطوب کننده به کمک شما می‌آید. مرطوب کننده‌ها، مولکول‌های آبرسان را در پوست حبس می‌کنند تا عملکردشان را به بهترین نحو ممکن انجام دهند. پس بعد از استفاده از اسپری آب اون Eau Thermale استفاده از مرطوب کننده را از یاد نبرید.

کاهش دمای پوست

یکی دیگر از ویژگی‌های فوق‌العاده‌ی اسپری آب اون Eau Thermale که آن را در روزهای تابستانی نیز بیش از پیش محبوب می‌کند، خاصیت کاهش دمای سطح پوست است. این اسپری می‌تواند در کمتر از 5 دقیقه، تا دو درجه دمای پوست را کاهش دهد و به واسطه این کاهش دما و خنکی پوست، با التهابات آن مبارزه کند.

نحوه استفاده از اسپری آب اون Eau Thermale

برای نتیجه بخشی هر چه بهتر این محصول، در قدم اول باید بدانید که باید این محصول را در روتین پوستی خود جای دهید. به منظور مصرف خود محصول این آبرسان را از فاصله 10 الی 15 سانتی‌متری بر روی پوست خود اسپری کنید و اجازه بدهید 2 تا 3 دقیقه بر روی پوست بماند و سپس از مرطوب کننده بر روی پوست خود استفاده کنید.

 مواد موجود در اسپری آب اون Eau Thermale

اسپری آب اون به دلیل وجود بی کربنات کلسیم و منیزیم به عنوان آب دارای خواص مواد معدنی طبقه بندی می‌شود. مواد اصلی تشکیل دهنده‌ی آن شامل مقدار قابل توجهی سیلیکات، سدیم کم، نسبت کلسیم به منیزیم 2 (بیان شده بر حسب میلی‌گرم در لیتر مواد معدنی) و طیف گسترده‌ای از عناصر کمیاب مختلف است.

خرید اسپری آب اون

شما می‌توانید اسپری آب اون اوترمال را به صورت خرده و عمده با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم محصولات برند اون تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-104372
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندفرانسه
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
الکلندارد
مناسب پوستحساس
ضد حساسیتبله
نوع محفظه نگهدارندهاسپری
جنس محفظه نگهدارندهفلز
مناسبصورت
برچسب اسپری آب

نوشتن نظر

اسپری آب اون Eau Thermale

Avene Eau Thermale Water Spray

نوشتن نظر

13 محصول مشابه

منو