ادو تویلت زنانه اونگارو Ungaro

 Emanuel Ungaro Ungaro Eau de Toilette

جزییات بیشتر

جدید

برند : Emanuel Ungaro

شاخه: عطر امانویل اونگارو

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

  معرفی نت های عطر

  • نت آغازی: گریپ فروت , فلفل , نارنگی ماندارین
  • نت میانی: رز , گل بامیه , یاس
  • نت پایانی: گل آفتاب پرست , وانیل , سدر
 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-102884
حجم100 میلی لیتر
مناسب برایبانوان
غلظتادو تویلت
گروه بویاییشیرین
طبعخنک
مبدا برندفرانسه
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

نوشتن نظر

ادو تویلت زنانه اونگارو Ungaro

 Emanuel Ungaro Ungaro Eau de Toilette

نوشتن نظر

 
در مورد برند امانوئل اونگارو

تاریخچه برند امانوئل اونگارو(Emanuel Ungaro)

برند امانوئل اونگارو (Emanuel Ungaro) یکی از بهترین شرکت‎های ‎عطرسازی فرانسه است. این برند در سال 1965 توسط امانوئل اونگارو در پاریس تاسیس شد. او ابتدا کارش را با طراحی لباس و مد آغاز کرد و به دلیل موفقیت‌هایش در این زمینه در سال 1983 به صنعت عطرسازی هم قدم گذاشت. او در همین سال اولین عطر خود را با نام دیوا به بازار عرضه کرد.

 برند امانوئل اونگارو قبل از اینکه بخواهد به صنعت عطرسازی قدم بگذارد، ابتدا با برندهای معروفی نظیرFerragamo , Bvlgari قراردادهای همکاری امضا کرد. همچنین از عطرسازهای سرشناسی همچون مستر نوز، فرانکویز کارون، فرانسیس کورکجیان، الیور پولاگ، دومیتل میشالون، لوک دانگ، ناتالی لورسون و فرانسکویز دماچی کمک گرفت.

برند امانوئل اونگارو توانسته است از سال 1983 تا سال 2018 حدود 58 عطر با رایحه‎های ‎متنوع را در کارنامه عطری خود به ثبت برساند. امانوئل در سال 2005 بازنشسته شد و به جای او یک طراح مد به نام استبان کورتازار به مدیریت برند امانوئل اونگارو انتخاب شد. البته او بعد از دو سال از مدیریت این برند اخراج شد. زیرا قادر به همکاری با لیندسی لوهان نشد. بعد از او لیندسی لوهان به مدیریت این برند منصوب شد. به دلیل اینکه او یک خواننده محبوب در آمریکا بود، به توسعه این برند کمک کرد. اما در سال 2010 با حضور او در هفته مد پاریس نقدهای زیادی به عطرهای این شرکت وارد شد.

در همین زمان لوهان هم به دلیل مسائل حقوقی از مدیریت برند امانوئل اونگارو برکنار شد. بعد از او گیلز دیاکون مدیریت خلاق به طراح بریتانیایی به عنوان مدیرعامل جدید برند امانوئل اونگارو انتخاب شد. دو سال بعد او موفق شد برای توزیع عطرهایش با شرکت ایتالیایی Aeffe همکاریش را آغاز کرد. همچنین او در سال 2015 یک تیم متخصص را برای تبلیغات محصولات جدید برند امانوئل اونگارو استخدام کرد. البته او در سال 2017 از مدیریت این برند کنار رفت و به جای او فاستو پولیس انتخاب شد.

این برند در سال 2008 دو عطر جدید به نام‎های ‎Ungaro برای زنان و Ungaro برای مردان ساخته شد. برند امانوئل اونگارو برای معرفی این دو محصول به بازار با ریس ویترسپون (یکی از بازیگران هالیوود) قرارداد همکاری امضا کرد. او در معرفی این دو عطر به بازار نقش مهمی را ایفا کرد.

مؤسس برند امانوئل اونگارو

امانوئل اونگارو (Emanuel Ungaro) یک طراح مد فرانسوی بود که در خانواده‌ای اصالتا ایتالیایی بدنیا آمد. خانواده او خیاط بودند و به همین دلیل او هم به خیاطی علاقه پیدا کرد. امانوئل در سن 22 سالگی به شهر پاریس رفت و در شرکتCristobal Balenciaga مشغول طراحی شد. با کسب تجربه در این شرکت توانست با کمک یکی از دوستانش در سال 1965 یک فروشگاه مد و لباس راه اندازی کند. او در سال 1983 به صنعت عطرسازی قدم گذاشت.

امانوئل در سال 1996 برای توسعه عطرهایش با Salvatore Ferragamo قرارداد همکاری امضا کرد. همچنین وقتی با شرکت بولگاری وارد همکاری شد، توانست عطرهای جدید از جمله Fleur de Diva را بسازد. او در سال 2005 با یک سرمایه دار عرب به نام اسیم عبدالله وارد همکاری شد. حمایت‎های ‎مالی او از برند امانوئل اونگارو باعث رونق محصولات این شرکت شد.

محبوبیت عطرهای برند امانوئل اونگارو

اگر برند امانوئل اونگارو چندین مدیر را به فاصله سال‎های ‎کم به چشم دید، اما اکنون یک شرکت موفق عطرسازی در جهان است. اولین دلیل موفقیت عطرهای این برند همکاری با بازیگران هالیوود بود که به معرفی محصولاتش کمک می‎کرد. همچنین حمایت‎های ‎مالی که از سوی سرمایه داران از این برند می‎شد، به محبوبیت عطرهای امانوئل اونگارو ختم شد. کیفیت و ماندگاری بالا و تنوع رایحه از دیگر دلایل محبوبیت و موفقیت عطرهای برند امانوئل اونگارو است.

در ادامه به بررسی دو نمونه از بهترین عطرهای برند امانوئل اونگارو می‎پردازیم.

ادو تویلت مردانه اونگارو Ungaro حجم 100 میلی لیتر

عطر مردانه (ادو تویلت) اونگارو Ungaro یکی از بهترین محصولات برند امانوئل اونگارو محسوب می‎شود. این عطر با حجم 100 میلی لیتر، دارای رایحه ای خوراکی، تند، شیرین، گرم و خوراکی است که برای اواخر پاییز و زمستان پیشنهاد می‎شود. برند امانوئل اونگارو ترکیبی از مرکبات، میوه، گل، گیاهان معطر و چوب است.

عطر مردانه اونگارو توسط دو عطرساز معروف به نام جاکویز پلوگ و فرانکویز دماچی در سال 1993 ساخته شده است. این عطر با بوی پرتقال، چوب ماهون، تخم گشنیز، اسطوخودوس، مریم‌گلی و لیمو شروع می‎شود. بعد از چند دقیقه بوی آن به رایحه گل یاسمین، زنبق دره، رز و شمعدانی گرایش پیدا می‎کند. بوی اصلی این محصول از چوب صندل، گیاه پاتچولی، مشک، علف وتیور، خزه‌ی اوک‌موس و چوب سدر بدست آمده است.

 ادو تویلت زنانه اونگارو Ungaro حجم 100 میلی لیتر

عطر (ادو تویلت) زنانه اونگارو Ungaro یکی دیگر از عطرهای محبوب برند امانوئل اونگارو محسوب می‎شود. این عطر برای بانوان است که با حجم 100 میلی لیتر، رایحه ای شیرین و خنک دارد. وقتی این عطر را اسپری می‎کنید بوی گریپ فروت، فلفل و نارنگی ماندارین را احساس می‎کنید. بعد از چند دقیقه بوی گل رز، گل بامیه و یاس به مشام می‎رسد. بوی پایانی این عطر ترکیبی از رایحه وانیل، سدر و گل آفتاب پرست است.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

19 محصول مشابه

490,000 تومـان 700,000 تومـان -210,000 تومـان

990,000 تومـان 1,500,000 تومـان -510,000 تومـان

990,000 تومـان 1,500,000 تومـان -510,000 تومـان

990,000 تومـان 1,500,000 تومـان -510,000 تومـان

منو