کرم ضد آفتاب بدون رنگ مای SPF30

My Invisible SPF30 Colorless Sunscreen

جزییات بیشتر

جدید

برند : MY

شاخه: ضد آفتاب مای

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

38% 95,000 تومـان

59,000 تومـان

پیشنهاد شگفت انگیز:

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی کرم ضد آفتاب بدون رنگ مای Invisible

کرم ضد آفتاب بدون رنگ مای Invisible Spf30 یک محصول مراقبت از پوست است که به شما کمک می‌کند پوست خود را در برابر اشعه‌های مضر UV آفتاب محافظت کنید، در عین حال که بدون ایجاد لایه رنگی روی پوست قرار می‌گیرد. این کرم ضد آفتاب بدون رنگ جذب سریع دارد و روی پوست نامرئی است. برخی از ویژگی‌ها و فواید این محصول عبارتند از:

1. حفاظت از اشعه UV: کرم ضد آفتاب Invisible Spf30 حاوی عوامل فیلترهای محافظ در برابر اشعه UVA و UVB است. این فیلترها به پوست کمک می‌کنند تا از آسیب‌های ناشی از اشعه خورشید محافظت شود و عوارض آنها مانند سوختگی و آفتاب سوختگی را کاهش دهد.

2. بدون رنگ و نامرئی: یکی از ویژگی‌های برجسته این محصول، عدم ایجاد لایه رنگی روی پوست است. به عبارت دیگر، پس از استفاده از این کرم ضد آفتاب، رنگی بر روی پوست شما ایجاد نمی‌شود و پوستتان به طور طبیعی و بدون تغییر ظاهری باقی می‌ماند.

3. جذب سریع و غیرچرب: کرم ضد آفتاب Invisible Spf30 دارای فرمولاسیون سبکی است که به سرعت در پوست جذب می‌شود بدون ایجاد احساس چربی و سنگینی. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد که کرم را به راحتی بر روی پوست تمام بدن خود استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

4. مناسب برای همه نوع پوست: این کرم ضد آفتاب بدون رنگ برای همه انواع پوست مناسب است، از جمله پوست‌های حساس و مستعد آلرژی. فرمولاسیون آن به طور کلی غیرتحریک‌کننده است و می‌تواند توسط افرادی با پوست حساس و حتی کودکان استفاده شود.

5. محافظت از علائم قدیمی شدن پوست: استفاده منظم از این کرم ضد آفتاب می‌تواند به کاهش علائم پیری زودرس و لکه‌های پوست کمک کند. آفتاب سوختگی و تماس بی‌محافظت با اشعه UV می‌تواند فرآیند قدیمی شدن پوست را تسریع کند، اما با استفاده از این کرم ضد آفتاب می‌توانید پوست خود را در برابر این عوارض محافظت کنید.

با استفاده منظم و صحیح از کرم ضد آفتاب بدون رنگ مای Invisible Spf30، می‌توانید پوست سالم و محافظت شده‌ای داشته باشید. لازم به ذکر است که همچنان باید توجه داشته باشید که در صورت اقامت طولانی در معرض نور خورشید، استفاده مجدد از محصول و حفاظت‌های دیگر نیز لازم است.

شما میتوانید کرم ضد آفتاب بدون رنگ مای اینویزیبل را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان نماینده برند مای تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-102976
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندایران
مناسب پوستنرمال و خشک
نوع محفظه نگهدارندهتیوپی
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبصورت
سایر توضیحاتمحافظت از پوست دربرابر اشعه های UVB - UVA- IR
عصارهآلوئه ورا

نوشتن نظر

کرم ضد آفتاب بدون رنگ مای SPF30

My Invisible SPF30 Colorless Sunscreen

نوشتن نظر

2 محصول مشابه

59,000 تومـان 95,000 تومـان -36,000 تومـان

منو