ادو پرفیوم سوسپیرو Ensemble

Sospiro Perfumes Ensemble Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Sospiro

شاخه: عطر و ادکلن

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

12,500,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی عطر سوسپیرو انسمبل

عطر Ensemble عطری ایتالیایی از برند سوسپیرو می باشد که در سال 2017 به بازار عطر و ادکلن عرضه شده است.

خانواده ی بویایی این عطر شرقی است. عطر انسمبل یک عطر زنانه و مردانه و مناسب استفاده ی مشترک بانوان و آقایان است. این عطر در بطری با ظاهر بسیار زیبا و بنفش رنگ که درپوشی طلایی روی آن خودنمایی میکند عرضه میشود.


ادو پرفیوم سوسپیرو Ensemble حجم 100 میلی لیتر


عطر انسمبل عطری با طبع گرم بوده، همین امر آن برای استفاده در فصل پاییز و زمستان مناسب می کند.

در بررسی نت های این عطر وقتی عطر را روی پوستتان اسپری میکنید در وهله ی اول رایحه ی ترنج، پرتقال ماندارین و لیمو به مشام می رسد. با گذر زمان نت میانی از راه رسیده و شما را با رایحه ی چوب صندل، فلفل قرمز و تنباکو آشنا می کند. در نهایت نت پایه که شامل رایحه ی تنباکو، وانیل و مشک می باشد نشاط و سرزندگی را برایتان به ارمغان می آورد.

معرفی نت های عطر Sospiro Perfumes Ensemble

  • نت اولیه: ترنج، پرتقال ماندارین، لیمو
  • نت میانی: چوب صندل، فلفل قرمز، تنباکو
  • نت پایه: تنباکو، وانیل، مشک

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-106357
مناسب برایآقایان | بانوان
غلظتادو پرفیوم
گروه بویاییمرکبات، مشک، تنباکو
طبعگرم
عطرسازChris Maurice
سال عرضه2017
مبدا برندایتالیا
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
برچسب عطر زنانه سوسپیرو, ادو پرفیوم سوسپیرو, عطر مردانه سوسپیرو

نوشتن نظر

ادو پرفیوم سوسپیرو Ensemble

Sospiro Perfumes Ensemble Eau de Parfum

نوشتن نظر

 
در مورد برند سوسپیرو

تاریخچه برند سوسپیرو (Sospiro)

برند سوسپیرو (Sospiro) یکی از برندهای معتبر عطر و ادکلن ایتالیایی است. این برند توسط سرجیو مومو (Sergio Momo) تاسیس شد. نام عطرهای این برند از بناهای به جا مانده از امپراطوری روم باستان، طبیعت ایتالیا از آلپ تا توسکان الهام گرفته است.

اولین عطر برند سوسپیرو در سال 2011 به بازار معرفی شد. بسته‎های ‎خاص و لوکس عطرهای این برند توجه بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرد. شیشه‎های ‎بنفش و سبزآبی که با درپوشی شبیه به تاج پادشاهی طراحی شده است، زیبایی خاصی دارد. درپوش طلایی رنگ از تاج پادشاهی روم باستان الهام گرفته است. همچنین این برند برای ساخت فرلاسیون رایحه‎های ‎خود از تمدن‎ها ‎و فرهنگ‎های ‎اقصی نقاط دنیا الگوبرداری کرده است. به همین دلیل محصولات برند سوسپیرو را باید تلفیقی از تمامی فرهنگ‎های ‎دنیا بدانیم. در عین حال این شرکت به تاریخ و ریشه ایتالیا پایبند است. این برند توانست طی یک بازه زمانی 7 ساله 26 عطر با رایحه متفاوت را در کارنامه عطری خود به ثبت برساند.

این برند به دلیل تولید عطرهای باکیفیت توانست توجه برخی از سلبیریتی‎ها ‎را هم به سمت محصولات خود جلب نماید. برخی از معروف‌ترین عطرسازان اروپایی هم با این شرکت همکاری دارند که می‎توان به لورا سانتادر، کریس موریک و کریستین کاربونل اشاره کرد.

عطرهای برند در سراسر جهان شناخته شده هستند که نسبت به سایر برندهای محبوب عطر و ادکلن قیمت مناسب تری دارند. مجموعه عطرهای برند سوسپیرو از موسیقی‎های ‎کلاسیک الهام می‎گیرند و نام برخی از آن‌ها با شخصیت‎های ‎اساطیری ایتالیا مشخص شده‌اند. مدیر عامل این شرکت در توصیف محصولاتش می‎گوید: «عطرهای برند سوسپیرو با بهترین مواد و کمترین افزودنی‎های ‎مضر درست می‎شوند». این برند هم مانند سایر برندهای مطرح عطر هر سال یک رایحه جدید را به بازار عرضه می‎کند.

مؤسس برند سوسپیرو

مؤسس برند سوسپیرو سرجیو مومو، زاده شهر تورین ایتالیاست. او به طراحی و گرافیک علاقه زیادی داشت و پس از اینکه در این رشته تحصیل کرد، به لندن رفت. سرجیو تا مدتی به عنوان یک طراح تبلیغاتی با آژانس‎های ‎مختلف همکاری می‎کرد. او برای برندهایی از جمله Bacardi، Ferrero، Lancome، Rolls Royce و Ferrari کار کرد. آشنایی با این برندها سرجیو را در فکر راه اندازی یک برند خاص و متفاوت انداخت.

سرانجام در سال 2005 در شهر تورین یک فروشگاه عطر و ادکلن خود را راه اندازی کرد. سرجیف سعی داشت در بین برندهای مختلف عطر محصولات متمایزی را تولید کند. به همین دلیل او به مواد تشکیل دهنده رایحه‎ها ‎و همچنین بسته بندی منحصر به فرد اهمیت زیادی می‎داد. در حال حاضر عطرهای این برند دارای بسته بندی‎های ‎نفیس با طرح‎های ‎خاصی هستند که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‎کنند.

در سال 2007 یکی از محبوب ترین عطرهای خود را با نام XJ 17/17 راهی بازار کرد. او برای ساخت این عطرها با تیم‎های ‎مجرب عطرساز به مدت یک سال همکاری کرده بود. دو سال بعد هم مجموعه عطرهای Casamoratti 1888 معرفی شدند. به دلیل اینکه سرجیف به تاریخ ایتالیا علاقه زیادی داشت، برای ساخت این مجموعه از فرمولاسیون عطرهای قدیمی ایتالیایی استفاده می‎کرد. سرجیف تا قبل از سال 2011 عطرهایش را با نام تجاری «سر ژوف» عرضه می‎کرد.

محبوبیت عطرهای برند سوسپیرو

یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت عطرهای برند سوسپیرو در جهان بسته بندی خارق العاده آن‌هاست. یک تاج طلایی که به عنوان درب شیشه‎های ‎عطر استفاده می‎شود، توجه همگان را به خود جلب می‎کند. از سوی دیگر عطرهای این برند از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار هستند. قیمت این محصولات در مقایسه با سایر برندهای محبوب اروپایی مناسب‌تر است و همین دلیلی می‎شود که مشتریان بیشتری را به سوی سوسپیرو جذب می‎کند.

در ادامه به بررسی دو نمونه از لوکس ترین عطرهای برند سوسپیرو می‎پردازیم.

ادو پرفیوم زنانه سوسپیرو Laylati حجم 100 میلی لیتر

عطر (ادو پرفیوم) زنانه سوسپیرو Laylati یکی از بهترین عطرهای برند سوسپیرو است. این عطر را می‎توانید برای مهمانی‎ها ‎و مجالس رسمی انتخاب کنید. عطر Laylati با حجم 100 میلی لیتر برای بانوان ساخته شده است. به محض اینکه این عطر را اسپری می‎کنید، رایحه خوب یاسمن تاهیتی، خزه بلوط و وتیور شما را مست خود می‎کند. بعد از چند دقیقه بوی عطر به مشک و چرم گرایش پیدا می‎کند. بوی پایانی این عطر از عود و نعنا هندی بدست آمده است.

ادو پرفیوم مردانه و زنانه سوسپیرو Vivace حجم 100 میلی لیتر

عطر (ادو پرفیوم) زنانه سوسپیرو Vivace یکی دیگر از لوکس ترین محصولات شرکت سوسپیرو به شمار می‎رود. این محصول در سال 2001 راهی بازار شد که برای زنان و مردان مناسب است. عطر Vivace  با حجم 100 میلی لیتر یک محصول خاص و بی نظیر برای مهمانی‎های ‎رسمی است. وقتی آن را اسپری می‎کنید بوی لیمو، ریحان، مریم گلی، پونه و کوهی در فضا منتشر می‎شود. بعد از چند دقیقه بوی عطر به میخک، شمعدانی، نعناع هندی و دارچین گرایش پیدا می‎کند. رایحه اصلی این عطر از مشک، گل لادن فرانسوی، گلسنگ و کهربا معطر با منشاء حیوانی بدست آمده است.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

30 محصول مشابه

510,000 تومـان 610,000 تومـان -100,000 تومـان

1,790,000 تومـان 2,500,000 تومـان -710,000 تومـان

1,790,000 تومـان 2,700,000 تومـان -910,000 تومـان

1,990,000 تومـان 2,400,000 تومـان -410,000 تومـان

1,790,000 تومـان 1,900,000 تومـان -110,000 تومـان

8,690,000 تومـان 9,000,000 تومـان -310,000 تومـان

8,390,000 تومـان 10,000,000 تومـان -1,610,000 تومـان

1,690,000 تومـان 1,800,000 تومـان -110,000 تومـان

1,890,000 تومـان 2,200,000 تومـان -310,000 تومـان

منو