ادو پرفیوم اولف اکتیو استودیو Ombre Indigo

 Olfactive Studio Ombre Indigo Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Olfactive Studio

شاخه: عطر الفکتیو استودیو

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

6,370,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

  معرفی نت های عطر

  • نت آغازی: برگ درخت پرتقال , زعفران , گل مریم
  • نت میانی: پاپیروس , آلو سیاه , صمغ , چرم 
  • نت پایانی: صمغ بنزویین , مشک , عنبر

 

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-101396
حجم100 میلی لیتر
مناسب برایآقایان | بانوان
غلظتادو پرفیوم
گروه بویاییتند
طبعگرم
مبدا برندفرانسه
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
برچسب عطر مردانه اولف اکتیو, عطر زنانه اولف اکتیو, ادو پرفیوم اولف اکتیو

نوشتن نظر

ادو پرفیوم اولف اکتیو استودیو Ombre Indigo

 Olfactive Studio Ombre Indigo Eau de Parfum

نوشتن نظر

 
در مورد برند اولف اکتیو استودیو

تاریخچه برند اولفکتیو استودیو (Olfactive Studio )

برند اولفکتیو استودیو (Olfactive Studio ) یکی از برندهای تازه تاسیس در کشور فرانسه است. این شرکت در سال 2011 توسط سلین ورلور تاسیس شد. این شرکت ترکیبی از هنر عکاسی و دنیای رایحه و عطر است. برند اولفکتیو استودیو توانست از ابتدای فعالیتش تا سال 2019 حدود 18 رایحه را به بازار عرضه کند. این شرکت برای بانوان و آقایان عطر تولید می‎کند که محصولاتش مورد پسند همه سنین است.

 اولین محصول این برند عطر اسپرت اولف اکتیو استودیو چمبر نویر است که در همان سال فروش بالایی داشت. از جمله بهترین محصولات این شرکت می‎توان به عطر اولف اکتیو استودیو کلوز آپ و ادکلن اولف اکتیو استدیو استیل لایف این ریو اشاره کرد که فروش بالایی داشته اند.

این شرکت برای تولید رایحه‎های ‎خود با عطرسازان معروفی از جمله مستر نوز، ناتایل لورسون، دروسی پویت، اولیور کریسپ و دورا بقریچه همکاری کند. حاصل این همکاری عطرهای با کیفیت و با ماندگاری بالا بوده است. این شرکت برای تولید عطرهای خود از مواد اولیه قوی و با کیفیت استفاده می‎کند. در حال حاضر عطرهای این برند در بیش از 30 کشور جهان به فروش می‎رسد. دومین شعبه این برند هم در شهر نیویورک راه اندازی شده است.

مؤسس برند اولفکتیو استودیو

برند اولفکتیو استودیو توسط سلین ورلور تاسیس شده است. او از کودکی به طبیعت علاقه زیادی داشت. رویای او کشف رازهای نهفته طبیعت بود. او در سن 28 سالگی در دوره‎های ‎آموزشی پیر بروک (عطرساز معروف فرانسوی) شرکت کرد. یک سال بعد توانست عطرهای Dominique Ropion و Jean-Louis Sieuzac و سپس L'Eau par Kenzo با Olivier Cresp را بسازد. او مدتی به آمریکای جنوبی، هند و ژاپن سفر کرد تا بتواند با فرمولاسیون عطرهای این کشورها آشنا شود. زندگی در شهر ریودوژانیرو باعث شناخت او نسبت به رایحه‎های ‎متفاوت عطرها شد. او در همین زمان کاروکاس را برای واردات عطرهایش انتخاب کرد.

سلین ورلور سرانجام در سال 2001 تصمیم گرفت تا برند خودش را با نام Olfactive Studio راه اندازی کرد. این نام به معنای همکاری عکاسان و عطرسازان است که لحظه‌ای ناب را برای مشتریانش رقم می‎زند. با این ایده عالی عطرسازها و عکاسان می‎توانند رایحه‎های ‎عجیب و غریبی را به دنیای ما وارد کنند.

سلین ورلور در سال 2018 یک رایحه به نام عطر Vivienne Gucwa را راهی بازار کرد که از عطر زنانه Jerome Epinette الهام گرفته بود.

محبوبیت عطرهای برند اولفکتیو استودیو

عطرهای برند اولفکتیو استودیو در آمریکا، هند، ژاپن، آمریکای جنوبی و تمامی کشورهای اروپایی صادر می‎شود. دلیل محبوبیت عطرهای این شرکت رایحه خاص آن‌ها است  که برای ساخت آن‌ها از چرم، ادویه‎های ‎تند، گل‎های ‎رز، بنفشه و یاسمن استفاده می‎شود. ماندگاری بالا هم از دیگر دلایل فروش بالای عطرهای این شرکت است.

از دیگر دلایل فروش بالای عطرهای برند اولفکتیو استودیو می توان به همکاری این شرکت با عطرسازان معروف اشاره کرد. فعالیت های این شرکت در فضای مجازی و تشکیل کمپین های تبلیغاتی در شبکه هایی همچون فیسبوک با بیش از 500 هزار حامی از دیگر دلایل محبوبیت این برند است.

ادو پرفیوم اولف اکتیو استودیو Selfie حجم 100 میلی لیتر

عطر (ادو پرفیوم) اولف اکتیو استودیو Selfie یکی از بهترین محصولات برند اولفکتیو استودیو است. این عطر برای مهمانی‎ها ‎و مجالس رسمی انتخاب مناسبی است. عطر سلفی توسط Olivier Cresp  یکی از عطرسازان معروف فرانسوی در سال 2013 ساخته شد. این محصول با با حجم 100 میلی لیتر، برای بانوان و آقایان مناسب است.

این عطر رایحه‌ای شیرین، تند، خوراکی و خنک دارد که مناسب اواخر بهار و فصل گرم تابستان است. برند الفکتیو استودیو برای ساخت عطر سلفی از رایحه میوه، ادویه، چوب، مرکبات و گیاهان معطر استفاده کرده است. زمانی که این عطر را اسپری می‎کنید بوی ریواس، گریپ فروت و پرتقال شما را مست خود می‎کند. بعد از چند دقیقه بوی عطر به فلفل صورتی و سیب سبز گرایش پیدا می‎کند. بوی پایانی عطر ترکیبی از عنبر، مشک، علف وتیور و چوب صندل است.

ادو پرفیوم اولفکتیو استودیو Still Life حجم 100 میلی لیتر

یکی دیگر از محصولات لوکس و لاکچری برند اولفکتیو استودیو عطر ادو پرفیوم اولفکتیو استودیو Still Life است. این عطر با حجم 100 میلی لیتر، دارای رایحه‌ای شیرین، تند و خنک است که آن را برای اواخر بهار و تابستان مناسب می‎کند. این عطر توسط یکی از عطرسازان معروف فرانسوی به نام Dora Baghriche-Arnaud در سال 2011 ساخته شده است.

برند الفکتیو استودیو برای ساخت این محصول از رایحه میوه، ادویه، چوب، مرکبات، صمغ و گیاهان معطر استفاده کرده است. وقتی عطر Still Life را اسپری می‎کنید بوی میوه‌ یوزو، فلفل صورتی، صمغ درخت لامی، فلفل سیاه و فلفل سیچوان در فضا منتشر می‎شود. بعد از چند دقیقه بوی انیسه و گیاه باریجه را احساس می‎کنید. نت پایانی این محصول ترکیبی از رایحه چوب سدر ویرجینیا، عنبر و عرق نیشکر است.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

 

 

 

10 محصول مشابه

منو