ادو پرفیوم نارسیسو رودریگز Musc

 Narciso Rodriguez Musc Eau de Toilette 

جزییات بیشتر

جدید

برند : Narciso Rodriguez

شاخه: عطر و ادکلن

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

  معرفی نت های عطر

  •  نت ها: گل اوسمانتوس , شکوفه پرتقال , وانیل , روایح چوبی , خس خس , مشک , کهربا
 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-102087
حجم50 میلی لیتر
مناسب برایبانوان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهمشک . چوبی . گلی . پودری . گل های سفید
گروه بویاییگلی چوبی مشک
طبعمعتدل
نت پایهاوسمانتوس . وانیل . مشک . کهربا . شکوفه پرتقال . وتیور . روایح چوبی
سال عرضه2007
مبدا برندآمریکا
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

نوشتن نظر

ادو پرفیوم نارسیسو رودریگز Musc

 Narciso Rodriguez Musc Eau de Toilette 

نوشتن نظر

 
در مورد برند نارسیسو رودریگز
فرانسوی ها چه بخواهند و چه نخواهد باید قبول کنند که نارسیس رودریگز Narciso Rodriguez یکی از طراحان برجسته آمریکایی در 2 دهه گذشته است.این برند عطر و ادکلن آمریکایی تاکنون بیش از 31 عطر و ادکلن با برند نارسیسو رودریگز وارد دنیای خوشبوی عطر و ادکلن کرده است. نارسیسو رودریگز در واقع یکی از پرچم‌داران صنعت مد و پوشاک جهان است.برند عطر و ادکلن نارسیسو رودریگز هر سال 1997 شروع بکار نمود و از سال 2003 وارد بازار عطر و ادکلن شد عطر و ادکلن های این کمپانی اکثراً زنانه هستند و در ادامه همین مطلب می‌توانید تمامی عطر‌های ساخته شده برند عطر و ادکلن نارسیس رودریگز را مشاهده کنید.
نارسیس رودریگز یک طراح فشن آمریکایی - کوبایی است که در سال 1961 در نیوجرسی آمریکا متولد شد. پدر و مادر نارسیس با ورود او به دنیای مد و هنر مخالف بودند و آرزویشان دکتر و یا وکیل شدن پسرشان بود اما اصرار نارسیس باعث شد تا او در رشته هنر و طراحی مشغول به تحصیل شود تاریخچه برند نارسیس رودریگز را در ایرانوس بخوانید.نارسیس رودریگز پس از فارغ‌التحصیلی در کمپانی Anne Klein زیر نظر دونا کاران -Donna Karan  مشغول به کار شد و سپس به کمپانی کلوین کلاین Calvin Klein رفت.
در سال 1995 اتفاق مهمی برای نارسیس افتاد. از یک طرف وی به عنوان مدیر طراحی یک شرکت معتبر در نیویورک و همچنین پاریس مشغول به کار شد و در همین سال لباس عروسی دوست صمیمی‌اش را برای ازدواج با جان اف کندی طراحی نمود، این مسئله باعث شد تا اینکه چند سال بعد در سال 1997 وی موفق به تأسیس برند خود شود و اولین تولید خود که لباس عروس بود را طراحی و به بازار عرضه کند.اولین عطر مشترک برند نارسیس رودریگز در سال 2003 با کمک برند عطر و ادکلن سازی Shiseido  ساخته شد.
از دیگر اتفاقات خوبی که برای نارسیس رودریگز افتاد این بود که در نوامبر ۲۰۰۸ میشل اوباما در جشن پیروزی همسرش به عنوان اولین رئیس جمهور سیاه پوست آمریکا تصمیم گرفت یکی از لباس های طراحی شده برند نارسیس رودریگز برای مجموعه بهار ۲۰۰۹ را به تن کند. رودریگز در مورد این اتفاق میگوید: "هم احساس خوبی داشتم و هم هیجان انگیز بود"
مقر اصلی برند عطر و ادکلن نارسیس رودریگز در شهر نیویورک قرار دارد نارسیس همچنین مجموعه‌های لباس‌های زنانه را نیز همچنان آماده می‌کند، یکی از الهام‌بخش ترین سبک‌های برند نارسیس رودریگز توجه او به نقش هنر در زندگی و کسب و کار است. نارسیس رودریگز همچنین، برنده جوایز متعددی  همچون the Council of Fashion Designers  و... در حوزه مد و پوشاک و عطر و ادکلن در امریکا و اروپا شده است این افتخار باعث شد تا در سال 1997 شرکت Loewe ، رودریگز را بعنوان مدیر طراحی لباسهایی زنانه خود منصوب کند وی در سال 2001 دوباره به امریکا بازگشت تا کلکسیون جدیدش را ارائه کند و در سال 2002 و 2003 برنده جایزه Designer of the Year برای بهترین طراحی امریکایی شد. رودریگز در سال ۲۰۰۱ آتلیه خود را در نیویورک تاسیس کرد و در آن سال مجموعه لباس آماده زمستانی خود را ارائه داد. در ادامه فعالیت‌هایش، او مدال طلای سالانه شورای طراحان مدرن آمریکا در سالهای ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ را دریافت کرد. در سال ۲۰۰۵، مجله تایم او را در لیست ۲۵ طراح تاثیرگذار آمریکا قرار داد، در حالی که دو سال بعد، جایزه آیکون مد را از موسسه پرات دریافت کرد.
رودریگز در سال ۲۰۰۸ از سوی ALMA (جوایز هنرهای تجسمی آمریکای لاتین) مورد تقدیر قرار گرفت. همچنین در همکاری دیگری با Beauté Prestige International، رودریگز نخستین عطر خود را در سال ۲۰۰۳ با کمک شیسیدو معرفی کرد و در همان سال جایزه FiFi بریتانیا برای این عطر جدید را دریافت کرد. خط تولید عطر مردانه نارسیس رودریگز، در سال ۲۰۰۷ راه اندازی شد و در جشنواره Grand Prix du Parfum ۲۰۰۸ عنوان بهترین عطر مردانه و بهترین طراحی را دریافت کرد. سومین عطر نارسیس رودریگز در سال ۲۰۰۹ معرفی شد.

معرفی و قیمت 3 عطر از برند نارسیس رودریگز :

1- عطر زنانه نارسیسو رودریگز مدل Poudree EDP

narciso-rodriguez-poudree-eau-de-parfum-90ml
بعضی از عطرها بوی آن‌ها با یک بار استفاده در ذهن ماندگار می‌شود. یکی از این عطرها را برند آمریکایی «نارسیسو رودریگز» (Narciso Rodriguez)  تولید کرده است. این ادوپرفیوم زنانه در حجم‌های مختلفی ساخته می‌شود. این بار برای کسانی که کیفیت بالا و در عین حال حجم کم را می‌پسندند، «نارسیسو پودری» (Narciso Poudree) معرفی شد. Narciso Poudree تازه‌وارد، حجمی برابر با 50 میلی‌لیتر دارد. این عطر در سال 2016 وارد بازار شده است. به بیان بهتر، نارسیسو رودریگز با ساخت این عطر به هدف خود یعنی ساخت یک عطر زنانه‌ی واقعی دست پیدا کرد. این عطر با قلبی از مشک به بانوان اعتماد‌به‌نفس بالایی را هدیه می‌کند. چهر‌ه‌ی اصلی کمپین تبلیغاتی این عطر «Raquel Zimmermann» است. این چهره‌ی مشهور با حضور خود در این تبلیغات، به فروش و محبوبیت این عطر کمک بسیار زیادی کرد. بطری Narciso مانند دیگر عطرهای نارسیسو مینیمال و ساده ساخته شده است. روی بطری نام Narciso با رنگ مشکی دیده می‌شود. مایع درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن مشاهده می‌شود. درپوش بطری همرنگ مایع درون بطری بوده و با شکل مکعبی‌اش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است. پس از اسپری‌کردن نارسیسو رودریگز Narciso Poudree روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی گل رز، یاسمین و شکوفه‌ی پرتقال خواهید شد. این ترکیب گلی و شیرین، شادی و انرژی فراوانی را در شما ایجاد می‌کند. پس‌ از مدتی این نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب مشک تشکیل شده‌اند. بوی این ترکیب شیرین، هیجان و اعتمادبه‌نفس را در شما بیشتر می‌کند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی به‌آرامی جایگزین نت‌های میانی خواهد شد. این نت‌ها از علف وتیور، چوب سدر، دانه‌ی تونکا و گیاه پاتچولی ساخته می‌شود. پس از استشمام این ترکیب چوبی و شیرین، هماهنگی روحی و جسمی خوبی خواهید داشت. خرید عطر زنانه‌ی نارسیسو رودریگز Narciso Poudree با توجه به حجم 50 میلی‌لیتری، بوی شیرین و گرم، بطری زیبا و محکم و برند شناخته‌شده‌اش برای شما و کسی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرد، بسیار به‌یادماندنی خواهد بود. این عطر به‌راحتی در کیف دستی و داشبورد خودرو شما جا می‌شود.

2- عطر نارسیسو رودریگز مدل For Him Bleu Noir EDT

narciso-rodriguez-for-him-bleu-noir-eau-de-toilette-100ml
برند «نارسيسو رودريگز» (Narciso Rodriguez) در سال 2015 با الهام از عطر موفق و محبوب «نارسيسو رودريگز فور هيم» يک عطر مردانه‌ي جديد و مدرن را ارائه کرد. اين ادو تويلت 100 ميلي‌ليتري «نارسيسو رودريگز فور هيم بلو نوآر» (Narciso Rodriguez for Him Bleu Noir) نام دارد. خود نارسيسو رودريگز درباره‌ي اين عطر نظر جالبي دارد: " من آبي تيره‌اي که به سياهي مي‌زند را دوست دارم. سياهي که آدم را به عمق شب مي‌برد". همين نکته براي تأييد اين عطر کافي است. چون صاحب برند اين عطر مهر تأييد را بر آن زده است. اين عطر احساسات عميق و پنهاني شما را تحت تأثير قرار مي‌دهد. روي بطري بلو نوآر نام کامل اين عطر با رنگ روشن نوشته شده است. مايع تيره‌ي درون بطري از روي شيشه‌ي شفاف آن به‌خوبي ديده مي‌شود. در بطري با شکل مکعبي و رنگ تيره‌اي که دارد، هارموني مناسبي با شيشه ايجاد کرده است. وقتي Bleu Noir را روي پوست و محل نبض يا لباستان اسپري کنيد، به‌سرعت متوجه بوي جوز هندي، هل، مشک، چوب سدر و چوب آبنوس خواهيد شد. تندي و گرماي اين ترکيب عجيب‌وغريب، انرژي و هيجان را به شما و اطرافيانتان منتقل مي‌کند. بوي مشک وقتي با بوي چوب سدر مخلوط مي‌شود، اعتمادبه‌نفس و تمرکز ويژه‌اي را در شما ايجاد مي‌کند. خريد ادو تويلت 100 ميلي‌ليتري نارسيسو رودريگز مدل Narciso Rodriguez for Him Bleu Noir با توجه به برند معتبر، شيشه‌ي زيبا و محکم و پخش بوي بالايش براي شما به خاطره‌اي ماندگار تبديل خواهد شد.

30 محصول مشابه

510,000 تومـان 610,000 تومـان -100,000 تومـان

1,790,000 تومـان 2,500,000 تومـان -710,000 تومـان

1,790,000 تومـان 2,700,000 تومـان -910,000 تومـان

1,990,000 تومـان 2,400,000 تومـان -410,000 تومـان

1,790,000 تومـان 1,900,000 تومـان -110,000 تومـان

8,690,000 تومـان 9,000,000 تومـان -310,000 تومـان

8,390,000 تومـان 10,000,000 تومـان -1,610,000 تومـان

1,690,000 تومـان 1,800,000 تومـان -110,000 تومـان

1,890,000 تومـان 2,200,000 تومـان -310,000 تومـان

منو