ادو تویلت لالیک White

Lalique White Eau de Toilette

جزییات بیشتر

جدید

برند : Lalique

شاخه: عطر و ادکلن

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

2,100,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

تاریخچه برند لالیک (Lalique)

خوب است بدانید نام لالیک که باعث درخشش صنعت جواهرات و کریستال شد، پیش از آنکه به یک مارک تجاری تبدیل شود، نام یک مرد و یک هنرمند نابغه بود. این هنرمند رنه ژول لالیک نام داشت. او که در سال 1860 میلادی در منطقه ای با نام مارن در فرانسه به دنیا آمد، سال ها بعد همراه خانواده اش به پاریس رفت. هر چند محل زندگی اش تغییر کرد، اما او در تمام سال های زندگی اش به محل تولد و زادگاهش وابسته بود.

برند لالیک 130 سال حضور پررنگ و خلاقانه ای در هنر زندگی فرانسه داشته و محصولات بی نظیری را در صنعت اشیا هنری، محصولات روشنایی، مبلمان، جواهرات و کریستال و به خصوص صنعت عطرسازی تولید کرده است. رنه ژول لالیک فعالیت تخصصی خود را از سال 1900 میلادی آغاز کرد و شروع فعالیتش در صنعت شیشه سازی بود. اما رنه در سال 1945 میلادی از دنیا رفت و مارک پسرش راه او را ادامه داد.

سال های بعد ماری کلود لالیک، دختر مارک لالیک، که به شاخه مد علاقه مند بود، راه پدر و پدربزرگش را به گونه دیگری دنبال کرد. او وارد حرفه عطرسازی شد. گفتنی است مجموعه اختصاصی Lalique Perfumes که در سال 1992 میلادی ایجاد شد، نتیجه فعالیت های حرفه ای ماری کلود لالیک بود. نخستین عطر ساخته شده توسط این مجموعه Lalique de Lalique نام داشت.

ادو تویلت لالیک White

عطر خوشبو و مردانه White در ماه ژوئن سال 2008 میلادی توسط شرکت محبوب و مشهور فرانسوی لالیک (Lalique) به بازار عرضه شد. این عطر با بوی تند برای وقت هایی که می خواهید یک عطر قوی را استشمام کنید فوق العاده است. ادو تویلت لالیک White طبعی خنک دارد و برای فصل بهار و تابستان انتخابی بی نظیر و ایده آل است.

ساختار رایحه این عطر برگرفته از ادویه، چوب، مرکبات، گیاهان معطر و گل است. عطر و بویی خنک و دلپذیر، سرشار از شادابی و طراوت مشخصه بارز این ادو تویلت به شمار می آید. این ادو تویلت مرکباتی قدرتمند، مناسب برای مردان سخت پسند و شیک پوشی است که به دنبال رایحه ای تند، خنک و امروزی هستند.

عطرساز ادو تویلت لالیک White چه کسی است؟

فرمولاسیون این عطر شیک توسط عطرساز مشهور و حرفه ای کریستین نیگل (Christine Nagel) ایجاد شده است. او که در ژنو سوئیس به دنیا آمده، از طراحان برتر و بنام دنیای عطر به شمار می رود، تاکنون فرمول بیش از 89 عطر را طراحی کرده است. کریستین نیگل در سال 2007 میلادی توانست جایزه بهترین طراح عطر از فرانسوا کوتی (François Coty) را به خود اختصاص دهد.

گروه بویایی مرکباتی آروماتیک (Citrus Aromatic)

از نام این گروه بویایی کاملا مشخص است که برگرفته از مرکبات و گیاهان معطر و خوشبوست. در نت ابتدایی ادو تویلت لالیک White رایحه مرکباتی ترنج و برگ درخت لیمو و در نت میانی آن رایحه ادویه جات و گیاهان معطر فلفل سفید و جوز هندی به کار رفته و عطر و بویی مرکباتی معطر دارد.

ترکیب رایحه های مرکباتی ترنج (برگاموت)، برگ درخت لیمو، فلفل سفید و درخت سرو به وضوح در این عطر حس می شود. رایحه خنک مرکبات آمیخته با رایحه چوب در این عطر، بویی دلپذیر و مطبوع داشته که برای روزهای بهاری و فصل تابستان فوق العاده است.

نت های ادو تویلت لالیک White

نت آغازی تمبر هندی، ترنج (برگاموت)، برگ درخت لیمو

نت میانی هل، فلفل سفید، جوز هندی، گل بنفشه

نت پایانی مشک، عنبر، درخت سرو، خزه‌ اوکموس (خزه‌ درخت بلوط)

از همان لحظه نخست که این ادو تویلت را بر روی لباس یا محل نبضتان پاف می کنید، خنکی آن را حس خواهید کرد. این رایحه خنک که از مرکبات ناشی می شود، نه تنها جسم بلکه روحتان را هم سرزنده می کند. نت آغازی این عطر ترکیبی از رایحه های تمبر هندی، ترنج (برگاموت)، برگ درخت لیمو است. در این نت رایحه تلخ و کمی شیرین تمبر هندی با بوی تلخ و تند ترنج و رایحه سبز برگ درخت لیمو آمیخته شده است.

اندکی بعد این رایحه های تند و تلخ و تا حدی ترش، جای خود را به رایحه های قوی هل و ادویه جات فلفل سفید، جوز هندی می دهند. هل عطری تند و تا حدی شیرین دارد. این رایحه با فلفل سفید و جوز هندی که ادویه ای شرقی و تند است ترکیب شده و در نهایت رایحه پودری و شیرین گل بنفشه به این رایحه ها پیوسته و این نت را به تعادل می رساند.

عطر هل و رایحه گل بنفشه استرس، اضطراب و نگرانی را دور می کند و در نهایت آرامشی عمیق به ارمغان می آورد.  چیزی نمی گذرد که نت پایانی با رایحه های غالب و قوی چوبی و معطر به جای نت میانی می نشینند. در نت پایانی رایحه معطر مشک با بوی تند و شیرین عنبر و رایحه تند، چوبی و دلپذیر درخت سرو و بوی جنگل پر از درخت توام با بوی باران و رطوبت برگرفته از خزه اوکموس، ترکیبی تند، شیرین و گرم ایجاد می کند. در مجموع نت نهایی این عطر می تواند حس افسردگی را دور کند و انرژی بخش باشد.

ظاهر و شکل بدنه

طراحی بدنه این ادو تویلت الهام گرفته از کارهای بی نظیر، شیشه ها و کریستال های طراحی شده توسط بنیانگذار برند لالیک (Lalique) یعنی رنه ژول لالیک است. انتخاب رنگ سفید به عنوان یک رنگ غافلگیرکننده غنی و خالص برای بدنه این محصول، ارتباط خوبی با نام مدل این عطر دارد. این بدنه سفید رنگ زیبا مانند پیراهنی سفید این عطر را احاطه کرده است.

در طراحی کلی بدنه این محصول از طرح ادو پرفیوم پور هوم Pour Homme همین برند ایده گرفته شده است. فرم بدنه و درب این محصول شباهت زیادی به عطر Pour Homme دارد. بدنه این عطر به رنگ سفید بوده و در قسمت میانی آن نام تجاری لالیک با حروف بزرگ لاتین و به رنگ قرمز حک شده است. در زیر نام لالیک، نام مدل عطر یعنی White را به رنگ مشکی مشاهده می کنید. درب این عطر با طراحی خاص و منحصر به فرد، دارای برجستگی هایی است که باز و بسته کردن آن را راحت می کند. این درب متناسب با قسمت بالای بدنه به رنگ نقره ای بوده و جلوه بی نظیری به کلیت این عطر بخشیده است.

میزان ماندگاری و پخش بو

میزان ماندگاری تمامی عطرها و ادکلن ها به مقدار غلظت عصاره آن ها وابسته است. این محصول متعلق به برند معتبر لالیک است و از کیفیت بالایی برخوردار است و همچنین با توجه به قرارگیری در دسته ادو تویلت ها، بایستی بگوییم که در مقایسه با سایر ادو تویلت ها، دوام و ماندگاری بالایی دارد. این ماندگاری متناسب با محلی که آن را اسپری می کنید بین 3 تا 6 ساعت متغیر است. میزان پخش بو با عناوین دیگری نظیر میزان سیلیج و میزان انتشار رایحه هم شناخته می شود. سیلیج ادو تویلت لالیک White متوسط رو به بالاست.

خرید ادو تویلت لالیک White از سایت اینترنتی ایرانوس

ادو تویلت لالیک White را می توانید در حجم 125 میلی لیتری با جعبه و به صورت تستر 75 میلی لیتری (بدون جعبه) و همچنین سمپل 2 میلی لیتری از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به صورت آنلاین و با بهترین و مناسب ترین قیمت سفارش دهید. این محصول چه دارای جعبه و چه به صورت تستر (بدون جعبه) و سمپل، اورجینال و اصل بوده و محصول کشور فرانسه است. فروشگاه آنلاین ایرانوس مجموعه کاملی از عطر و ادکلن های زنان و مردانه از برندهای معتبر و معروف خارجی را گرد هم آورده و امکان خریدی راحت و آسان به صورت اینترنتی را به شما می دهد.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-101146
مناسب برایآقایان
غلظتادو تویلت
ساختار رایحهادویه تازه . مرکباتی . عطری . چوبی . ادویه تند
گروه بویاییمرکبات معطر
طبعخنک
نت آغازیندرخت لامی . ترنج . برگ لیمو . تمبرهندی
نت میانیهل . بنفشه . جوز . فلفل سفید
نت پایهسرو . مشک . کهربا . گل سنگ
عطرسازChristine Nagel
سال عرضه2008
مبدا برندفرانسه
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
برچسب عطر مردانه لالیک

نوشتن نظر

ادو تویلت لالیک White

Lalique White Eau de Toilette

نوشتن نظر

 
نظرات(2)
1402-01-27

لالیک وایت

يه عطر خیلی عامه پسند سیتروسی - اسپایسی در بستری از فلفل که فضای خنک و جذابی ایجاد میکنه
مخصوص همین روزهای خنک بهاری و اوایل تابستان
مناسب برای تیپ های کژوال و غیر رسمی
خیلی دلنشین تر میشه وقتی با لباس سفید پوشیده بشه
واقعا کار خوبی نسبت به قیمت
این سری کارهای لالیک با توجه به قیمتشون فوق العاده هستن

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (1) (0)
1398-04-13

لالیک وایت

بی اغراق یکی از بهترین ادکلن هایی که تا حالا داشتم
واقعا بوی فوق‌العاده ای داره
ماندگاریشم حرف نداره

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (4) (0)

نظر خود را بنویسید!

 
در مورد برند لالیک

درباره برند لالیک بیشتر بدانید

برای علاقه مندان به عطر و ادکلن نام برند لالیک یک نام آشنا است و ما برای شما در این مقاله در مورد این برند و تاریخچه برند لالیک و همینطور در مورد عطر زنانه لالیک و عطر مردانه لالیک مطالبی را گردآوری و منتشر کرده ایم.

موسس کمپانی لالیک کیست؟

بنیانگذار کمپانی لالیک در سال 1860 در کشور فرانسه متولد شد. شغل او پیشتر طراح شیشه و بلور بود و شهرت جهانی او به خاطر ابداع بطری‌های عطر، گلدان، جواهرات، لوستر، ساعت‌ دیواری و در اواخر عمرش، آرم تزئینی روی درب موتور اتومبیل‌ها از قبیل آرم ایستاده مرسدس بنز یا فورد است. او در سال 1872 با کمک جوستین مارین شروع به یادگیری طراحی کرد. دو سال بعد، بعد از مرگ پدرش شروع به کارآموزی در یک طلا و جواهر سازی در پاریس پیش Louis Aucoc کرد و به طور همزمان هم در کلاس‌های شبانه Ecole des arts décoratifs ادامه تحصیل داد. LALIQUE در آن طلاسازی چیزی حدود دو سال کار کرد و بعد در سال 1876 برای ادامه تحصیل در کالج هنری Sydenham به لندن مهاجرت کرد و در این کالج، مهارت‌های طراحی گرافیکی خود را بالا برد و رویکرد طبیعت ‌گرایانه اش نسبت به هنر، پرورش یافت. او بعد از دو سال که از لندن به فرانسه بازگشت، به عنوان یک هنرمند آزاد آغاز به کار کرد و برای جواهرسازان فرانسوی مانند Cartier و Boucheron طراحی قطعات جواهر انجام می داد. در سال 1885، او موفق به تأسیس برند خود شد و در عرض 5 سال، LALIQUE به یکی از برترین طراحان جواهر در فرانسه مبدل گشت.

در دهه 1920 او به سبک هنری Deco گرایش پیدا کرد که طراحی دیوارها و ستونهای شیشه ای ظریف و براق را برای اماکن خاص به انجام می رساند. در سال 1908 Francois Coty، لالیک را مامور طراحی و تولید عطر و ادکلن کرد تا اولین عطر خود را طراحی و مورد معرفی قرار دهد و به این ترتیب بود که این دو یک انقلابی در صنعت عطر و ادکلن به وجود آوردند.

همانطور که اشاره شد تخصص اصلی لالیک در تولید شیشه و بلور بود و به این ترتیب در طراحی شیشه و بطریهای عطر و ادکلن ظرافت خاصی بکار می برد که مورد استقبال طیف وسیعی از مشتریان قرار گرفت. هم اکنون LALIQUE یکی از پر فروش ترین برندهای عطر و ادکلن در جهان به شمار می آید.

ادکلن های مشهور زنانه و مردانه لالیک

ادکلن زنانه لالیک

ادکلن زنانه Lalique Amethyst دارای یک رایحه خنک و شیرین است. این عطر در سال 2007 تولید شده است. طراحی شیشه آن از محصولات آرایشی Lalique الهام گرفته و دارای رنگ ارغوانی است که برروی آن شاتوت های کریستالی طراحی شده است. این عطر منحصر به فرد مخصوص خانمهای رمانتیک است.

در مورد رایحه اولیه این عطر زنانه باید بدانید که متشکل است از زغال اخته و رایحه میانی تمشک- گل یلانگ- گل صد تومنی بنفش- فلفل- رز و رایحه اصلی آن مشک- وانیل.

معرفی عطر زنانه دیگر

ادکلن زنانه Lalique Le Parfum با رایحه ملایم و شیرین عطری است دلربا و جذب کننده که در سال 2005 تولید شده است. ظاهرش کلاسیک است و این ظاهر زیبا الهام گرفته از محصول سال 1935 کمپانی Lalique به نام Masque de Femme است.

در مورد رایحه اولیه این عطر باید بدانید که متشکل است از فلفل قرمز شیرین- ترنج- برگبوی غرب هند و رایحه میانی آن تشکیل یافته از یاس- آفتاب پرست و در مورد رایحه اصلی آن هم باید گفت که از وانیل- نعناع هندی- دانه توکا- چوب صندل سفید تشکیل شده است.

عطری لالیک بی نظیر برای خانمهای رومانتیک

ادکلن لالیک زنانه عطر زنانه L' AMOUR با رایحه شیرین و ملایم یکعطر فوق العاده احساس برانگیز و جذاب است که در سال 2013 بوسیله Nathalie Lorson طراحی و به بازار عرضه شده است. خانمهای مشکل پسند بدانند که این عطر سرآمد عطرهای زنانه کمپانی لالیک است و مخصوص خانمهای رمانتیک و عاشق است.

رایحه اولیه آن متشکل است از رز- ترنج و رایحه میانی هم تلفیقی از رز وحشی- یاسمن است و رایحه اصلی اش هم تشکیل یافته از مشک- چوب صندل- سدر است.

ادکلن لالیک مردانه

عطر مردانه Encre Noir یا جوهر سیاه با رایحه تلخ، این عطر در سال 2006 تولید و به مشتریان عرضه شد. در مورد شکل ظاهری آن باید بدانید که طراحی شیشه آن ساده اما زیباست، دارای یک قالب کریستالی سیاه، در یک بسته بندی منحصر به فرد آماده تحویل به مشتری است.

آنچه این ادکلن را بسیار خاص و منحصر به فرد کرده است، طراحی در ِ آن است که از جنس درختی به نام wenge است. جالب است بدانید که طراحی شیشه آن الهام گرفته از طراحی جوهردان معروف سال 1913 کمپانی Lalique است. در حقیقت نام این محصول Encre Noir یا جوهر سیاه نشان دهنده آن است که این محصول منحصرا برای مردان خردمند، کلاسیک و در عین حال مدرن است.

در مورد رایحه اولیه این عطر باید بدانید که متشکل از رایحه سرو است و در مورد رایحه میانی آن باید بدانید که از خس خس است و در مورد رایحه اصلی این عطر هم باید گفت که تشکیل یافته است از مشک و چوب کشمیر است.

معرفی عطر مردانه دیگر

ادکلن لالیک مردانه Lalique Pour Homme با رایحه ملایم در سال 1997 معرفی و به مشتریان عرضه شد. این محصول توسط Maurice Rousel تولید شده و شیشه آن را Marie Claude Lalique طراحی کرده است.

در مورد رایحه اولیه آن باید بدانید که متشکل است از رایحه نارنگی- گریپ فروت- رزماری- ترنج- اسطوخودوس و رایحه میانی ان هم یاس- گل برف- سدر- زنبق و رایحه اصلی آن هم متشکل از وانیل- نعناع هندی- عنبر- چوب صندل سفید

عطری مخصوص مردان اهل مطالعه از برند لالیک

ادکلان لالیک مردانه Lalique Hommage با رایحه گرم و تند Lalique Hommage عطری لوکس و فوق العاده است که مخصوص مردان اهل مطالعه بخصوص "نیچه" است. این ار آن رو منحصر به فرد است که رایحه این عطر توسط دو عطر ساز مشهور به نامهای Christine Nagel و Mathilde Bijaoui در سال 2011 تولید شده است.

این عطر به دو شکل در بازار عرضه می شود. یکی با شیشه کریستالی که به عنوان خصوصیت خاص آن باید به مجسمه مردی فلوت زن که بر روی آن حک شده است اشاره کرد و قیمت آن هم در حدود 1200 یورو می باشد که توسط Rene Lalique طراحی شده، و دیگری در شیشه معمولی که الهام گرفته از هنر Deco است، توسط Thierry de Baschmakoff طراحی شده است.

این عطر خاص مردانه از برند لالیک با رایحه خنک و تند آغاز و با رایحه گرم و تند پایان می یابد. رایحه اولیه آن متشکل از برگ بنفشه- ترنج- زعفران است و رایحه میانی آن هم از فلفل- بنفشه- دانه تونکا است و رایحه اصلی اش هم مشک- عود است.

از مدل های مطرح برند لالیک می توان به مدل های زیر اشاره کرد:

مطمئن باشید از انتخاب عطر های لالیک تجربه های فوق العاده ای را خواهید داشت و به جذابیتی بی انتها خواهید رسید.

برخی از کلمات مترادف این متن :

  1.  قیمت عطر لالیک
  2. خرید عطر لالیک
  3. ادکلن لالیک یا ادوکلن لالیک
  4. عطر lalique یا  عطر lalik
  5. ادکلن lalique یا ادکلن lalik

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوسگردآوری شده.استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

30 محصول مشابه

510,000 تومـان 610,000 تومـان -100,000 تومـان

1,790,000 تومـان 2,500,000 تومـان -710,000 تومـان

1,790,000 تومـان 2,700,000 تومـان -910,000 تومـان

1,990,000 تومـان 2,400,000 تومـان -410,000 تومـان

1,790,000 تومـان 1,900,000 تومـان -110,000 تومـان

8,690,000 تومـان 9,000,000 تومـان -310,000 تومـان

8,390,000 تومـان 10,000,000 تومـان -1,610,000 تومـان

1,690,000 تومـان 1,800,000 تومـان -110,000 تومـان

1,890,000 تومـان 2,200,000 تومـان -310,000 تومـان

منو