ژل ماشین ظرفشویی فینیش All in One Lemon

Finish All in One Lemon Dishwasher Gel

جزییات بیشتر

جدید

برند : Finish

شاخه: مایع ظرفشویی فینیش

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

510,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-07-27

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی ژل ماشین ظرفشویی فینیش آل این وان لیمویی

ژل ماشین ظرفشویی فینیش مدل Lemon دارای حالت ژلی و غلیظ بوده که عملکرد و اثری مطلوب دارد. این ژل ظرفشوی دارای فرمول ژلی با قدرت حل شدن سریع بر روی ظروف را داشته و موجب می‌شود تا ظروف شما درخشندگی و تمیزی فوق العاده‌ای داشته باشند.
این ژل ظرفشویی ظروفی که به طور روزمره استفاده می‌شوند را به خوبی تمیز و پاکیزه می‌سازد. مهم‌ترین ویژگی ژل لمون تمیزکنندگی قوی آن است. این ژل مخصوص شستشوی ظروف بوده و به خوبی ظروف را تمیز و شفاف می‌کند. این ژل دارای فرمول چربی‌زدایی قوی با عصاره لیموشیرین بوده که منجر به ایجاد اثر محافظتی بیشتر از شیشه شده و باقی مانده‌های چربی را برای نتایج شگفت‌انگیز از بین می‌برد. این ژل متناسب با نیاز شما مورد استفاده قرار می‌گیرد و شما انتخاب می‌کنید که چقدر باید از آن استفاده کنید.
با استفاده از ژل ظرفشویی لمون می‌توانید ظروفی درخشان و تمیز داشته باشید.حجم این محصول 700 میلی لیتر بوده و در مدت زمان بالایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ژل مناسب شستشوی ظروف ظریف و ملایم است.  این محصول ظروف را به سرعت تمیز و درخشان می‌سازد.

ژل ماشین ظرفشویی فینیش لمون
از جمله قابلیت‌ها و ویژگی‌های اصلی این ژل ظرفشویی می‌توان به مواردی همچون تمیز کنندگی ، لکه زدایی قوی، براق کنندگی، چربی زدایی قوی آن اشاره کرد.
این محصول یک روغن‌زدای قوی با عصاره لیموشیرین بوده و حاوی سوبتیلیسین است به همین دلیل ممکن است در برخورد با پوست منجر به واکنش آلرژیک شود به همین دلیل آن را به دور از دسترس اطفال نگهداری کنید. مواظب باشید این محلول با چشم تماس پیدا نکند و اگر وارد چشم شد به خوبی آن را با آب بشویید.
ژل چربی‌زدای فینیش با عصاره لیموشیرین لکه‌های سخت را به خوبی از بین برده و قدرت پاک‌کنندگی عمیقی را بر روی ظروف ارائه می‌دهد و پس از شستشو منجر به تقویت براق کنندگی شگفت‌انگیز بر روی ظروف می‌شود و به از بین بردن لکه‌های سخت مواد غذایی همچون قهوه و چای کمک می‌کند. ژل مایع فینیش سخت کار کرده و دارای قدرت تمیز کنندگی عمیق و همچنین محافظت در برابر خوردگی شیشه است.

ژل ماشین ظرفشویی Lemon محصولی از برند نامدار فینیش و ساخت کشور ترکیه است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-115386
بافتژلی
مبدا برندترکیه
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
ساخت کشورترکیه
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبظروف
سایر توضیحاتدارای حالت ژلی و غلیظ . پاک کننده و تمیزکنندگی قوی . شفاف سازی و درخشان سازی ظروف . تمیز کنندگی و براق کنندگی قوی ظروف . قدرت بالا در لکه زدایی و چربی زدایی ظروف . از بین بردن لکه‌های سخت
عصارهلیموشیرین
برچسب ژل ماشین ظرفشویی فینیش, ژل ماشین ظرفشویی

نوشتن نظر

ژل ماشین ظرفشویی فینیش All in One Lemon

Finish All in One Lemon Dishwasher Gel

نوشتن نظر

1 محصول مشابه

منو