ادو پرفیوم مردانه کرید Aventus

Creed Aventus Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Creed

شاخه: عطر و ادکلن

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

18,700,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-08

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

ادکلن اونتوس

ادکن اونتوس با الهام از جنگاوری های امپراتور ناپلئون یادآور صلح، جنگ و عشق و نفرت است، این عطر برای تجلیل از قدرت، غرور و موفقیت های ناپلئون طراحی و ساخته شده است. اونتوس کرید یک ادکلن مردانه با بویی خاص برای کسانی است که به استایل خود اهمیت می دهند. قدرت یک عطر را زمانی می توانید حس کنید که تمامی عناصر بکار رفته در آن دارای نمادهای خاص و منحصربفرد باشد. بهترین ترکیب برای یک عطر زمانی به ثمر خواهد نشست که در کنار بویی خوش و اثرگذار تاریخچه ای خاص را نیز یدک بکشد.

ادکلن اونتوس توسط یک پدر و پسر به نام های الیویه کرید و اروین کرید طراحی و ساخته شده است. الیویه ی نسل هفتم و اروین نسل هشتم از خاندان عطرساز کرید هستند. ادکلن اونتوس عطر پرفروش از کمپانی کرید است که به عنوان شناخته شده ترین عطر مردانه در جهان شهرت دارد. در سال 2010 اونتوس کرید به بازار ارائه شد، رفته رفته و با رشد هر چه بیشتر توانست جای خود در بین عطرهای مردانه باز کند و راه موفقیت را پیش گیرد. الیویه با این طرز تفکر که زندگی را باید خوب زندگی کرد دست به طراحی و ساخت عطرهایی برای گذران هر چه بهتر زمان کرد.

حسی تاریخی و معاصر در ادکلن اونتوس وجود دارد که می توان آن را در لحظه ی اول بوییدن آن لمس کرد، رایحه هایی آشنا که به خوبی با یکدیگر ترکیب شده اند تا عطری خوش بو و مردانه را بسازند. ادکلن اونتوس عطری سنتی و دست ساز است که از بهترین عناصر طبیعی ساخته و پرداخته می شوند، در هر فصل با تغییر شرایط آب و هوایی ممکن است عناصر تشکیل دهنده ی عطرهای کرید دستخوش تغییراتی شوند، به همین علت تغییرات خیلی جزئی در رایحه ها و حتی رنگ ادکلن در سال های متفاوت این عطر دیده می شود.

ادکلن اونتوس

شیشه ی عطر اونتوس

بطری ادکلن اونتوس کرید مزین شده به یک اسب و یک سوارکار است، جای دادن این جزئیات بر روی یک شیشه ی عطر کاری زیرکانه است که تداعی گر جنگ های ناپلئون خواهد بود. ترکیب رنگ نقره ای و مشکی توانسته حسی قدرت طلبانه و شیک به این عطر اضافه کند. درست در سپتامبر ماه سال 2010 میلادی در یک مجموعه ی تولید عطر در پاریس (خانه عطر) اونتوس کرید به دنیای رایحه ها پای گذاشت.

داستان ادکلن اونتوس

زمانی که تنها بوهای خیلی تلخ و یا خیلی شیرین مورد پسند مردان بود، این عطر توانست بازار را به خوبی دچار تغییر سلیقه کند. عطر اونتوس توسط عطرساز خبره ی کرید، الیویه در جشن 250 سالگی این برند رونمایی شد. اصطلاح Animalic به معنای نت های اصلی مرکبات، Chypre به معنای رایحه های میوه ای هستند، الیویه کرید در طراحی و عرضه ی کرید اونتوس اظهار داشت که بر خلاف دیگر کمپانی های برای تهیه ی اونتوس کرید، تمرکز خود را بر روی نت های پایه قرار داده است، این بدان معناست که نت های پایه از اهمیت بیشتری در رایحه ی کلی یک عطر برخوردار هستند، نت های پایه Oak Moss یا Musk عطر اونتوس کرید به صورتی ماهرانه می تواند در هر شخصی هیجان زیادی را ایجاد کند.

عطر اونتوس

در طول سال های عرضه ی این عطر در بازار جهانی نظرات در مورد رایحه های آن به طور شگفت انگیزی دارای چند دستگی است، عده ای بوی میوه ای اونتوس کرید را برای یک عطر مردانه نمی پسنند و عده ای دیگر متقاضی بوی دود بیشتری در عطر هستند. کرید اونتوس دارای نمره ی 4.5 از 5 در سایت های معتبر فروش عطر است، همچنین ادکلن اونتوس کرید در سال 2013 جایزه ی بهترین عطر مردانه ی سال را از  Basenotes دریافت کرد. از دیگر جوایز اونتوس کرید می توان به Shortlist Grooming و COPRA 2011 را اشاره کرد. الیویه کرید از نقش به سزای عطر اونتوس کرید در موفقیت بوتیک کرید می گوید، و اذعان دارد این عطر تا سال های سال می تواند بهترین عطر مردانه در هر کشوری شناخته شود. 

رایحه های کرید اونتوس

بهترین ترکیبات از سیاه دانه، ترنج، سیب، آناناس، یاس مراکشی، توسغان، گل سرخ، خزه بلوط، عنبر، مشک، نعنای وحشی و وانیل در کنار هم قرار گرفته تا ادکلن اونتوس کرید به جایگاه امروزی خود دست پیدا کند. وجود رایجه ی سیب در ادکلن اونتوس کرید باعث ایجاد اعتماد بنفس و جرئت در فرد خواهد شد، همچنین با استفاده از گیاهانی مانند پاتچونی(نعنای هندی) و بلوط و … نتی غنی از حس قدرت در عطر پدیدار می شود.

 در اولین برخورد با رایحه ی اونتوس کرید، رایحه ی نارنج، انگور سیاه و آناناس و سیب به مشام می رسد، این رایحه ها به خوبی فضا را احاطه می کنند، بعد از دقایقی نت های میانی که ادغامی از بوی چوب و گیاهان هستند نمایان می شوند، در ضربه ی سومی که ادکلن اونتوس به احساسات شما می زند، نت پایانی همراه با بوی شیرین وانیل و مشک شما را سرمست خواهد کرد.

معرفی نت های عطر Creed Aventus

  • نت اولیه: ترنج، انگور فرنگی سیاه، آناناس و سیب
  • نت میانی: چوب توس، نعنای هندی، گل رز و گل یاس
  • نت پایه: مشک، گلسنگ، وانیل و عنبر

 

تیزر تبلیغاتی ادکلن مردانه کرید Aventus

 

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-105281
مناسب برایآقایان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهمیوه ای . شیرین . چرم . چوبی . دود . جنگلی . تازه . مشک . مرکباتی
گروه بویاییشیپر میوه ای
طبعخنک
نت آغازینآناناس . انگور سیاه . ترنج . سیب
نت میانیرز . نعناع هندی . یاسمن مراکشی . درخت غوشه
نت پایهمشک . گل سنگ . وانیل . عنبرسائل
عطرساز Erwin Creed . Olivier Creed
سال عرضه2010
مبدا برندفرانسه
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
برچسب عطر مردانه کرید, ادو پرفیوم کرید, عطر نیش

نوشتن نظر

ادو پرفیوم مردانه کرید Aventus

Creed Aventus Eau de Parfum

نوشتن نظر

 
نظرات(8)
1402-06-19

Aventus

سلام لطفا دکانت aventus رو موجود کنین هم زنانه هم مردانه. تشکرسلام عرض ادب
اگه شرایط باشه به روی چشم

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (1) (0)
1402-05-06

خوب

من عموما چیزی رو که همه ی مردم دارن و می پسندن،،،دوست ندارم.
دوست دارم عطری که استفاده میکنم در انحصار استفاده ی عده یی کم و خاص باشه.علی رغم تمام تبلیغاتی که ازین عطر میشه و میشنوم ازش و رایحه ی شگفت انگیزی هم داره،،،،ترجیح میدم ازین عطر استفاده نکنم و از دسته ی عطر های دیگر استفاده کنم

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (0) (0)
1401-07-21

قیمت فضایی

چرا انقدر ۱۲۰ میل گرونه؟؟؟؟!!!!

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (0) (0)
1401-01-23

اونتوس پر طرفدار

دسته ۲۰۲۲ با ترنج قوی و با انفجار اناناس شروع میشه که بلافاصله با چوب غان محو میشه . من فکر میکنم این سایه ای از چیزی هست که قبلا بود . ادوپرفیوم کرید اونتوس تقلبی زیاد داره یه جوری که از خود نمایندگیش هم وقتی میخری شک میکنی که ایا اصل هست یا نه ؟ مناسب بهار تابستونه ولی من من تمام سال ازش استفاده میکنم و مثل امضا من شده

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (0) (0)
1401-01-23

اونتوس

خیلی این عطر تحسین برانگیزه چون ۱۶ ساعت روی پوست من موندگاری داره . متاسفانه فیک این خیلی زیاد شده حتی اسپری ها خوش بو کننده های خانه و ..... . من بوهای عمومی رو خیلی دوست ندارم و ترجیح میدم اگه پول زیادی بابت یه عطر میخوام بدم حتما یه چیز خاص بخرم مردم این رایحه رو خیلی دوست دارن و دلیل زیاد شدن و زدن فیکش همینه

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (1) (0)
1401-01-20

تمدید زمان تخفیف

اگه ممکنه براتون زمان تخفیفش رو تمدیددکنید مثلا به مدت ۱۰روز

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (1) (0)
1398-05-14

خوب

خوب است

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (2) (0)
1398-04-24

اونتوس

اونتوس یکی از بهترین عطرهایی هست که به عمرم زدم، ماندگاری عالی، بسیار خنک و خوشبو و البته گرون D:

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (2) (0)

نظر خود را بنویسید!

 
در مورد برند کرید

عطر کرید

creed-عطر کرید و قیمت عطر مردانه و زنانه کرید

کرید ، عطری دست ساز که برخواسته از وسواس های جنون آمیز عطر سازان به کیفیت و طبیعت است

عطری که توجه شما را جلب کرده است ، میراث دار سابقه و اصالتی است دیرینه!  اگر قصد خرید عطری از عطر های دست ساز کرید " creed " را دارید ، پیشنهاد می‌کنیم این متن را نیز بخوانید تا به ارزش و هویت واقعی این عطر پی ببرید.

میتوانیم بگوییم که کمپانی عطر سازی کرید اولین و تنها برند خصوصی و لوکس عطر و ادکلن در جهان است. عمر برند کرید به بیش از 250 سال میرسد و موسس آن فردی به نام اولیویر کرید " Olivier Creed " در سال 1760 میلادی ان را تاسیس کرد. اولیویر کرید بزرگ، در واقع ششمین نسل از عطر سازان برجسته پاریس بود و پس از آن نیز ، کرید نسل به نسل  به فرزندانش منتقل شد.

اگر برگی از درخت تنومند کرید را ورق بزنیم باید بگوییم که کرید به بیش از 10 خاندان سلطنتی و مردم رده اول مملکتی دنیا در طول این 250 سال خدمت کرده و می کند.

برند عطر کرید با وسواسی جنون آمیز ، به شدت به استاندارد های کیفیت محصول خود پایبند بوده و در طول این سالیان دراز ، نشان داده که پر انگیزه ترین و متعهد ترین حامی صنعت مواد طبیعی در عطرسازی به شمار می رود. چرا که  همچنان نیز از روش های سنتی و دستی در تمام مراحل تصفیه و پالایش،  برای تولید عطر های ناب خود استفاده می کند. آنها به معنای واقعی به این شعارشان متعهد هستند:

" خلق بی نهایت ها و مدرن ها؛ عطرهای گذشته و رایحه های آینده.  "

همه این تعهدات و سخت گیری های برند کرید باعث شده تا قشر خاصی از طبقه اشراف زادگان و نجیب زادگان ، مشتریان وفادار به این برند عطر شوند. از مشتریان عطر کرید میتوانیم به اعضای خاندان سلطنتی ( همچون ناپلئون سوم، امپراتور فرانسه، مجارستان و اتریش، تزار نیکلاس دوم روسیه، ملکه الیزابت )، سوپر استارهای هالیوود،بیزینسمن های نامدار، ورزشکاران، موزیسین ها ، سیاستمداران بزرگ جهان ( همچون چرچیل و جان اف کندی )  و مردم فهیم که ارزش زیبایی و کیفیت را می دانند نام ببریم.

در قرن بیستم میلادی نیز لورا بوش و میشل اوباما در تقدیر از عطر کرید او را برترین عطر جهان نامیدند و مجله تایم نیز عطر اونتوس کرید را همزمان با رونماییش، "مسحور" نامید.

عطر کرید creed در دستان خاندان سلطنتی و مشاهیر نامدار جهان مردان و زنان

امروزه عطرسازان خلاق کرید این سنت بی نقص را ادامه می دهند و با تحقیق و بازرسی، بهترین مواد و منابع در سراسر جهان برای عطرسازی می پردازند. " رز بلغاری، ترک و مراکشی، یاسمن ایتالیایی، زنبق فلورانس، مریم هندی، وتیور هائیتی، وانیل بوربن، برگاموت کالابریایی، و ارغوان پارما. این ها تازه گوشه ای از گنج های نایاب و بی حد و حصری هستند که در لابراتوار کرید آرام گرفته اند. این ها تمام ترکیباتی هستند که در مد عطاری برای قرن ها و حتی هزاران سال استفاده شده اند." از انواع منتخب عطر های کرید میتوان به این عطر ها اشاره کرد:

کلمات مرتبط با این متن: قیمت عطر کریدادکلن کریدقیمت ادکلن کریدخرید عطر کریدعطر creed

30 محصول مشابه

510,000 تومـان 610,000 تومـان -100,000 تومـان

1,790,000 تومـان 2,500,000 تومـان -710,000 تومـان

1,790,000 تومـان 2,700,000 تومـان -910,000 تومـان

1,990,000 تومـان 2,400,000 تومـان -410,000 تومـان

1,790,000 تومـان 1,900,000 تومـان -110,000 تومـان

8,690,000 تومـان 9,000,000 تومـان -310,000 تومـان

8,390,000 تومـان 10,000,000 تومـان -1,610,000 تومـان

1,690,000 تومـان 1,800,000 تومـان -110,000 تومـان

1,890,000 تومـان 2,200,000 تومـان -310,000 تومـان

منو