ادو پرفیوم کرید Viking

Creed Viking Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Creed

شاخه: عطر و ادکلن

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

19,900,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-30

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی عطر کرید وایکینگ

ادو پرفیوم مردانه Viking جدیدترین عطر عرضه شده از سوی برند نامدار و پرطرفدار کرید می باشد که در سال 2017 به بازار عرضه گردید. Viking عطری آتشین و گرم میباشد که همانطور که نامش نشان میدهد الهام گرفته از وایکینگ ها و کشتی های بلندشان در قرن نهم می باشد. عطر وایکینگ اولین عطر مردانه ای می باشد که بعد از Aventus که سال 2010 به بازار عرضه شده، توسط برند کرید برای مصرف کنندگان تولید گردیده است.

 

بطری ادکلن مردانه Viking از سنت های همیشگی کرید پیروی میکند، این بطری مثل همیشه دست ساز و شیشه ای است، حالتی کتابی و مجلل دارد، مایع داخل عطر را از روی بطری میتوان به خوبی دید، روی شیشه برند کرید مشاهده می شود و پوششی قرمز روی شیشه مشاهده می شود که لوگو و مدل عطر را میتوان روی آن مشاهده کرد، همانند نامش که وایکینگ است روی شیشه میتوان کشتی وایکینگ ها را مشاهده کرد. درب استیل بطری که بالای آن قرمز است مثل همیشه به زیبایی بطری وایکینگ کمک بسیاری کرده است.

 

ادکلن مردانه Viking توسط Olivier Creed طراحی و ساخته شده است.



ادکلن مردانه کرید Viking حجم 100 میلی لیتر


ادکلن مردانه Viking طبعی گرم دارد اما برای تمامی فصول به شما پیشنهاد میگردد، خانواده بویایی این ادکلن در دسته معطر طبیعت قرار میگیرد و بویی تند دارد. این عطر با توجه به غلظت بالای عطرش و ادو پرفیوم بودنش ماندگاری بسیار بالایی دارد و پخش بوی ملایمش اطرافیان را متوجه شما خواهد ساخت.

 

در نتهای اولیه Viking روایح لیمو، ترنج و فلفل صورتی را می توان احساس کرد، در نت های میانی Viking سفر اعجاب انگیز شما آغاز می شود و رایحه فلفل صورتی، گل رز و نعنا به مشام شما می رسد و در نهایت در نت های پایانی این عطر  می توان بوی چوب صندل، علف وتیور، نعنای هندی و اسطوخودوس را می توان حس کرد.

 

 

معرفی نت های عطر Creed Viking

  • نت اولیه: لیمو، ترنج و فلفل صورتی
  • نت میانی: فلفل صورتی، گل رز و نعنا
  • نت پایه: چوب صندل، علف وتیور، نعنای هندی و اسطوخودوس

 

 

ویدیوی تبلیغاتی ادکلن مردانه کرید وایکینگ

 

 

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-104917
مناسب برایآقایان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهمعطر . چوبی . سبز . مرکباتی . ادویه تازه . ادویه شیرین . اسطوخودوس . رز . روایح خاک . ادویه گرم
گروه بویاییچوبی معطر
طبعگرم
نت آغازینفلفل صورتی . ترنج کالابرین . لیمو سیلیسی
نت میانیرز بلغاری . فلفل صورتی . نعناع تند
نت پایهچوب صندل . اسطوخودوس . وتیور هاییتی . نعناع هندی
عطرسازOlivier Creed
سال عرضه2017
مبدا برندفرانسه
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
برچسب عطر مردانه کرید, ادو پرفیوم کرید, عطر نیش

نوشتن نظر

ادو پرفیوم کرید Viking
Creed Viking Eau de Parfum

نوشتن نظر

 
نظرات(2)
1401-01-24

ویکند کرید

عطر ادوپرفیوم کرید ویکند فوقوالعاده هست از نعناع خوشم نمیاد اما بیشتر به عنوان یه بیس کمرنگ توی این عطر هست تا نمایه ی اصلی رایحه عطر نعناع را برای احساس خنکی به این عطر اضافه کردند و عطر رو از کلاسیک به مدرن تبدیل کردن همین عطر اگه توسط عطرای ایو سن لورن و آرمانی منتشر میشد بیشتر تو چشم قرار میگرفت و مهمتر بهش توجه میشد

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (0) (0)
1401-01-24

ویکینگ

این عطر یعنی ادوپرفیوم کرید ویکینگ با استانداردهای کرید برای موندگاری خیلی مشکل داره و اصلا موندگاری خوبی نداره . به سختی میتونم این عطر استشمام کنم که بگم اصلا دوستش دارم یا نه . این عطر شبیه به عطر اولد اسپیس هست . تشخیص و نظر من اینه که این یه عطر کودکانست و مثل یه شوخیه رایحه خوبی داره اما بابت یه اسپری که نمیشه انقدر هزینه کرد کرید با ما شوخیش گرفته

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (0) (0)

نظر خود را بنویسید!

 
در مورد برند کرید

عطر کرید

creed-عطر کرید و قیمت عطر مردانه و زنانه کرید

کرید ، عطری دست ساز که برخواسته از وسواس های جنون آمیز عطر سازان به کیفیت و طبیعت است

عطری که توجه شما را جلب کرده است ، میراث دار سابقه و اصالتی است دیرینه!  اگر قصد خرید عطری از عطر های دست ساز کرید " creed " را دارید ، پیشنهاد می‌کنیم این متن را نیز بخوانید تا به ارزش و هویت واقعی این عطر پی ببرید.

میتوانیم بگوییم که کمپانی عطر سازی کرید اولین و تنها برند خصوصی و لوکس عطر و ادکلن در جهان است. عمر برند کرید به بیش از 250 سال میرسد و موسس آن فردی به نام اولیویر کرید " Olivier Creed " در سال 1760 میلادی ان را تاسیس کرد. اولیویر کرید بزرگ، در واقع ششمین نسل از عطر سازان برجسته پاریس بود و پس از آن نیز ، کرید نسل به نسل  به فرزندانش منتقل شد.

اگر برگی از درخت تنومند کرید را ورق بزنیم باید بگوییم که کرید به بیش از 10 خاندان سلطنتی و مردم رده اول مملکتی دنیا در طول این 250 سال خدمت کرده و می کند.

برند عطر کرید با وسواسی جنون آمیز ، به شدت به استاندارد های کیفیت محصول خود پایبند بوده و در طول این سالیان دراز ، نشان داده که پر انگیزه ترین و متعهد ترین حامی صنعت مواد طبیعی در عطرسازی به شمار می رود. چرا که  همچنان نیز از روش های سنتی و دستی در تمام مراحل تصفیه و پالایش،  برای تولید عطر های ناب خود استفاده می کند. آنها به معنای واقعی به این شعارشان متعهد هستند:

" خلق بی نهایت ها و مدرن ها؛ عطرهای گذشته و رایحه های آینده.  "

همه این تعهدات و سخت گیری های برند کرید باعث شده تا قشر خاصی از طبقه اشراف زادگان و نجیب زادگان ، مشتریان وفادار به این برند عطر شوند. از مشتریان عطر کرید میتوانیم به اعضای خاندان سلطنتی ( همچون ناپلئون سوم، امپراتور فرانسه، مجارستان و اتریش، تزار نیکلاس دوم روسیه، ملکه الیزابت )، سوپر استارهای هالیوود،بیزینسمن های نامدار، ورزشکاران، موزیسین ها ، سیاستمداران بزرگ جهان ( همچون چرچیل و جان اف کندی )  و مردم فهیم که ارزش زیبایی و کیفیت را می دانند نام ببریم.

در قرن بیستم میلادی نیز لورا بوش و میشل اوباما در تقدیر از عطر کرید او را برترین عطر جهان نامیدند و مجله تایم نیز عطر اونتوس کرید را همزمان با رونماییش، "مسحور" نامید.

عطر کرید creed در دستان خاندان سلطنتی و مشاهیر نامدار جهان مردان و زنان

امروزه عطرسازان خلاق کرید این سنت بی نقص را ادامه می دهند و با تحقیق و بازرسی، بهترین مواد و منابع در سراسر جهان برای عطرسازی می پردازند. " رز بلغاری، ترک و مراکشی، یاسمن ایتالیایی، زنبق فلورانس، مریم هندی، وتیور هائیتی، وانیل بوربن، برگاموت کالابریایی، و ارغوان پارما. این ها تازه گوشه ای از گنج های نایاب و بی حد و حصری هستند که در لابراتوار کرید آرام گرفته اند. این ها تمام ترکیباتی هستند که در مد عطاری برای قرن ها و حتی هزاران سال استفاده شده اند." از انواع منتخب عطر های کرید میتوان به این عطر ها اشاره کرد:

کلمات مرتبط با این متن: قیمت عطر کریدادکلن کریدقیمت ادکلن کریدخرید عطر کریدعطر creed

30 محصول مشابه

منو