10 تا از خوشبوترین عطرهای 2016

۱۰ تا از خوشبوترین عطرهای ۲۰۱۶

در طول سال ها، بررسی این که چه عطر و ادکلن هایی بیشترین شهرت و فروش را در سال داشته اند رویکرد جالبی بوده است. اما اگر تمام طراحان عطر  و ادکلن جمع شوند و بخواهند بهترین عطر دنیا در میان بازار انبوه عطر و ادکلن تعیین کنند کار تقریبا غیر ممکنی است. از همین رو ما در لیست زیر ۱۰ تا از خوشبوترین عطرهای ۲۰۱۶ جهان را براساس نظرسنجی ها گردآوری کرده ایم تا شما را در انتخاب عطر و ادکلن مورد نظرتان راهنمایی کرده باشیم. مطمئنا عطر مورد علاقه ی شما هم در میان لیست خوشبوترین عطرهای ۲۰۱۶ وجود دارد چرا که این نظرسنجی ها را افرادی با سلایق مختلف از سرتاسر جهان پر کرده اند.

خوشبوترین عطرهای ۲۰۱۶

خوشبوترین عطرهای 2016

۱-عطر ادکلن مردانه ی ژان پل گوتیه له مل(Jean Paul Gaultier Le Male for men)

عطر مردانه ی له مل  در صدر ۱۰ عطر برگزیده قرار دارد. ترکیب رایحه ی آن با وانیل، اسطوخدوس و نعناع پیچیده شده است و این محصول ظاهر هر مردی را به بهترین شکل تکمیل می کند. علاوه بر این، رایحه ی مرسوم و همه پسند آن این عطر را به عطری دلپذیر و ملایم تبدیل کرده است.این عطر نیز در لیست خوشبوترین عطرهای ۲۰۱۶ قرار دارد.

خوشبوترین عطرهای 2016

۲-عطر ادکلن مردانه-زنانه ی کلایف کریستیان ۱۸۷۲(Clive Christian 1872)

عطر کلایف کریستیان نه تنها یکی از گران ترین عطرهایی است که تا کنون تولید شده است، بلکه یکی از خوشبوترین هایی است که تا کنون پا به عرصه ی بازار نهاده است. تمهیدات زیادی برای ساخت این عطر به کار رفته است و از هیچ چیز دریغ نشده است. هنگامی آن را اسپری می کنید ترکیبی از نت های لیموترش، آویشن، هل و دیگر نت ها را احساس خواهید کرد. این عطر برای مردان و زنان مدرن و شیک عالی است.

راهنمای خرید محصولات پوستی
مشاهده

خوشبوترین عطرهای 2016

۳-عطر ادکلن زنانه ی کن کن پاریس هیلتن(Paris Hilton Can Can for women EDP)

برای سال ها، برند پاریس هیلتون به دلایل بی پایه در صدر برندها قرار می گرفته است اما جالب است بدانید که عطر زنانه ی کن کن این برند یکی از عطرهایی است که به دلایل محکم و متقن در لیست بهترین ها قرار گرفته است. هنگامی که این عطر اولین بار روانه ی بازار گردید خیل عظیمی از مردم مجذوب رایحه ی آن شدند. این عطر در خانواده ی رایحه های گلی-میوه ای قرار می گیرد. این عطر همزمان که نشاط بخش است دلفریب و اغواگر نیز هست. این یکی از بهترین عطرهای خوشبو برای استفاده در شب یا روز می باشد.

خوشبوترین عطرهای 2016

۴-عطر ادکلن مردانه ی د وان دلچه اند گابانا(Perfume Dolce & Gabbana The One)

اگر دنبال عطری با رایحه ی تحریک برانگیز و لطیف می گردید، عطر د وان(The One) چیزی است که قطعا بدان نیاز دارید. برخی از نت های بالایی آن شامل زنجبیل،شکوفه ی پرتقال و هل می شود. این عطر قطعه ی پیچیده ای از ظرافت است و در کمد مردان جوان شیک امروزی می توان آن را یافت. این عطر نیز در لیست خوشبوترین عطرهای ۲۰۱۶ قرار دارد.

خوشبوترین عطرهای 2016

 

[button color=”blue” size=”medium” link=”http://iranous.com/dkny/721-dkny-golden-delicious-edp-100-ml.html” icon=”fa-share” target=”true”]خرید DKNY Be Delicious[/button]

۵-نسخه های مردانه و زنانه ی عطر دی کا ان وای بی دلیشز دونا کاران(DKNY Be Delicious)

همانطور که از نام آن برمی آید امکان نداشت که این عطر جزو ۱۰ عطر خوشبوی جهان نباشد. این عطر در سال ۲۰۰۹ روانه بازار گردید و به طور چشم گیری از همان ابتدای ورود به سرعت در بازارهای عطر جهانی به فروش می رفت. رایحه ی دلپذیر آن ترکیبی از گل مریم، خیار، گل بنفشه و کهربای سفید در میان دیگر نت هاست.

منحصر به فرد ترین و محبوب ترین عطر های سال 2017 برای بانوان (بخش چهارم)
مشاهده

خوشبوترین عطرهای 2016

۶-عطر ادکلن زنانه ی لیدی پریمروز تریست(Lady Primrose Tryst Eau de Parfum)

ترکیب بندی متفاوت آن مانند نت های یاسمن، گل های پرطراوت و نارنج آن را به عطری ایده آل برای خانم هایی که بوی خاص و عالی می خواهند تبدیل کرده است. این عطر فوق العاده لطیف و ملایم است و بوی آن موجب اذیت هیچ کسی نمی شود حتی آن هایی که آلرژی دارند. من این عطر را برای خانم هایی که شخصیت قابل ستایشی دارند پیشنهاد می کنم. بوی پرطراوت این عطر شخصیت و تیپ شما را به گونه ای کاملا متفاوت جذابیت می بخشد.

خوشبوترین عطرهای 2016

 

[button color=”blue” size=”medium” link=”http://iranous.com/calvin-klein/409-calvin-klein-obsession-for-men-edt-125ml.html” icon=”fa-share” target=”true”]خرید عطر  ادکلن مردانه ی  اوبسیشن کاولین کلاین[/button]

۷-عطر  ادکلن مردانه ی  اوبسیشن کاولین کلاین(Obsession By Calvin Klein)

اگر شما از آن افرادی هستید که هر ساله چندین بار برای خریدن عطرهای مورد علاقه ی تان به بازار می روید پس حتما نام برند مشهور کالوین کلاین به گوش تان خورده است. عطرهای برند کالوین کلاین سال هاست که در صدر عطرهای جهان قرار دارد و میلیون ها میلیون طرفدار دارد. اگر به دنبال رایحه ای دلپذیر می گردید که از خرید آن پشیمان نشوید، این عطر را امتحان کنید. رایحه ی آن ترکیبی از ترنج، ماندارین و مقدار کمی خزه ی درخت بلوط است. رایحه ی خوش این عطر بیشتر مناسب استفاده در شب می باشد. این عطر نیز در لیست خوشبوترین عطرهای ۲۰۱۶ قرار دارد.

خوشبوترین عطرهای 2016

۸-عطر ادکلن مردانه ی فیرس ابیرکرومبی اند فیتش(Fierce Abercrombie & Fitch)

رایحه ی چوبی و شیرین آن توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. بوی دلپذیر آن قلب های دوستداران عطر زیادی را شیفته ی خود کرده است. در حقیقت به طور ویژه ای می توان گفت غیر ممکن است که این عطر توسط دیگر عطرهای موجود در بازار از جایگاه کنونی خود رانده شود. عطر فیرس یک انتخاب عالی برای مردان جوان و پرشور است.

بهترین عطر های زنانه سال 2019
مشاهده

خوشبوترین عطرهای 2016

[button color=”blue” size=”medium” link=”http://iranous.com/dior/661-dior-pure-poison-edp-100ml.html” icon=”fa-share” target=”true”]خرید عطر ادکلن زنانه ی پیور پویزن دیور[/button]

۹-عطر ادکلن زنانه ی پیور پویزن دیور(Pure PoisonDior)

از آن جایی که این عطر در محافل و جشن ها به عنوان یک عطر شب معروف جا باز کرده است، احتمالا تا کنون با بوی آن مواجه شده اید. بوی آن مجذوب کننده و وسوسه انگیز است. برند دیور سال هاست که به رایحه های فوق العاده اش مشهور است و خریدن عطرهای این برند شما را مایوس نمی کند.

خوشبوترین عطرهای 2016

[button color=”blue” size=”medium” link=”http://iranous.com/giorgio-armani/628-giorgio-armani-acqua-di-gio-essenza-edp-180ml.html” icon=”fa-share” target=”true”]خرید عطر آکوا دی جیو آرمانی[/button]

۱۰-عطر آکوا دی جیو آرمانی(Armani  Acqua Di Gio)

این عطر در جایگاه دهم قرار گرفته است و یکی از خوشبوترین عطرهایی است که تا کنون آمده است. چیز خاصی در مورد ترکیب رایحه های علفی، چوبی و نت های میوه ای آن وجود دارد و آن این است که به گونه ای ماهرانه با یکدیگر مخلوط شده اند تا بویی هرچه جذاب تر خلق کنند. اگر شما مردی هستید که همیشه به دنبال عطری بوده اید که بویی شبیه باد، آب و خاک داشته باشد قطعا این چیزی است که رویای شما را محقق می کند.

توجه: مطلب خوشبوترین عطرهای ۲۰۱۶  در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده.استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.