تفاوت عطر ادکلن در چه چیز هایی می باشد
تفاوت عطر ادکلن در چه چیز هایی می باشد

تفاوت عطر ادکلن در چه چیز هایی می باشد

خرید عطر می تواند در بهترین حالت گیج کننده و در بدترین حالت غافلگیر کننده باشد. نه تنها نت های بالایی، میانی و زیرین بلکه کل کلاسهای عطر وجود دارند. بعد از اینکه تصمیم گرفتید چه رایحه می پسندید باید تصمیم دیگری بگیرید اینکه عطر، ادوپرفیوم، ادوتویلت یا ادکلن بگیرید. رایحه ها در شکل های عطر، ادوپرفیوم ، ادوتویلت و ادکلن یافت می شوند. عامل اصلی تفاوت عطر ادکلن ها غلظت ترکیبا معطر در یک حلال است اینکه چه مقدار عطر در ترکیب فرمول است. عطری که ماندگاری بیشتری روی پوست شما داشته باشد محصول گرانتری خواهد بود. در ادامه به تفاوت عطر ادکلن و بقیه با یکدیگر می پردازیم.

تفاوت عطر ادکلن

تفاوت عطر ادکلن ، ادوپرفیوم، ادوتویلت و تسترها

عطر

تفاوت عطر ادکلن در این است که عنوان عصاره عطرها نیز شناخته می شوند بیشترین غلظت را دارا هستند و به این دلیل گرانتر هستند. عطرها شامل ۱۵ تا ۳۰ درصد ترکیبات معطر هست. با توجه به مقدار زیاد ترکیبات معطر آن، زمانی که روی پوست مالیده می شود تمایل به ماندگاری بیشتری دارند و معمولا در بطرهای کوچک ۱ اونسی یا کمتر فروخته می شوند.

ادوپرفیوم

ادوپرفیوم از نظر غلظت ترکیبات در رتبه ی بعدی قرار دارد و یکی از محبوب ترین خریدهای مشتریان محسوب می شود. دارای غلظت ۱۰ تا ۱۵ درصدی از ترکیبات معطر می باشد.

ادوتویلت

این محصول فیزیکی از انتخاب های محبوب و رایح به شمار می رود. از نظر قیمت از عطر و ادوپرفیوم ارزان تر است و ماندگاری کمتری روی پوست دارد. غلظت ترکیبات آروماتیک موجود در ادوتویلت ۵ تا ۲۰ درصد است.

ممنوعیت استفاده از لوازم آرایشی در دوران بارداری
مشاهده

ادکلن

در واقع ادکلن یک اصطلاح عمومی است که کلاسی از فرمول های عطر را با غلظت معمول ۲ تا ۵ درصدی تعریف می کند. ادکلن ها برای مردان و زنان هر دو قابل دسترس هستند. گاهی اوقات به عنوان افترشیو اشتباه گرفته می شوند که در واقع افترشیو فرمول حاوی مرطوب کننده ، ضدعفونی کننده و عطر دارد و علاوه بر این افترشیوها به صورت ژل ، لوسیون و مایع وجود دارند.

تفاوت عطر ادکلن

تسترها

تسترها نسبت به نسخه های اصلی عطر دارای تخفیف بیشتری هستند و برای کسانی که نمی خواهند نسخه اصلی را بخرند مناسب است. تسترها ۱۰۰ درصد معتبر، تازه هستند. بهر حال از تسترها برای تست عطرها در فروشگاه ها قرثر داده می شوند. آنها معمولا در جعبه هایی به رنگ سفید و کاملا سیاه بسته بندی می شوند.

تفاوت عطر ادکلن

نکاتی برای یاد آوری

برای هر عطری با غلظت حتما درب بطری را محکم ببندید و در جای خشک و خنک نگهداری کنید. دور از پنجره ها و نور مستقیم خورشید و گرما قرار داده شود تا طول عمر آنها افزایش یابد. برای گرفتن نتایج بهتر بطری عطرها را خارج از جعبه قرار دهید. عطرها معمولا تا سه سال پس از تولید تاریخ انقضا دارند.

توجه  مطلب تفاوت عطر ادکلن در بخش تحریریه سایت ایرانوس تهیه شده است؛ کپی با ذکر منبع بلا مانع می باشد.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.