۷ ترفند برای بالا بردن ماندگاری عطر و ادکلن مردانه و زنانه
۷ ترفند برای بالا بردن ماندگاری عطر و ادکلن مردانه و زنانه

۷ ترفند برای بالا بردن ماندگاری عطر و ادکلن مردانه و زنانه


ممکن است شما برای خرید عطر و ادکلن تان هزینه‌ زیادی بپردازید (در فروشگاه اینترنتی ایرانوس از حدود ۴۰٬۰۰۰ تومان تا ۱٬۵۰۰٬۰۰۰ تومان عطر موجود است) اما در بیشتر حالات به نظر می‌رسد که ماندگاری‌ این عطر ها به بیشتر از چند ساعت نمی رسد. بارها پیش آمده که ما عطرهایی انتخاب می‌کنیم که نت های بویایی بسیار مناسب فصلی دارند اما باز در عین حال ماندگاری این عطر ها آنچنان که باید نیست.ما در این مطلب قصد داریم با بیان ۷ ترفند کاربردی، میزان بالا بردن ماندگاری عطر شما را زیاد کنیم.

سابقا در مطلبی به معرفی ماندگارترین عطرهای مردانه پرداختیم که که پیشنهاد می‌کنیم از طریق این لینک آن را مطالعه بفرمایید : ۱۰ عطر مردانه با ماندگاری فوق العاده

7 ترفند برای بالا بردن ماندگاری عطر و ادکلن مردانه و زنانه
۷ ترفند برای بالا بردن ماندگاری عطر و ادکلن مردانه و زنانه

همین‌طور در مطلبی با عنوان روش‌هایی برای افزایش و بالا بردن بوی عطر به ۶ روش کاربردی پرداختیم که به وسیله آن می‌توانید بوی عطر خود را تشدید کنید اشاره کردیم. این مطلب را از طریق لینک زیر مطالعه بفرمایید: روش های تشدید بوی عطر

بالا بردن ماندگاری عطر

  1. جای نگهداری عطر و ادکلن

برای بالا بردن ماندگاری عطر جایی که شما عطرتان را نگهداری و حفظ می‌کنید بسیار مهم است ، زیرا نور خورشید و همین‌طور گرمای خورشید مایع درون عطر را اکسید می کند و ترکیب آن را تغییر می‌دهد. برای جلوگیری از ، از دست رفتن نت ها بویایی عطرها ، جعبه ی زیبای عطرتان را در ۱ مکان سرد و تاریک ذخیره کنید . این کار باعث می‌شود تا بوی عطرتان تغییر نکرده و نت های بویایی آن به درستی حفظ شود .

نقد و بررسی عطر مردانه Davidoff Cool Water
مشاهده

اما ساده‌ترین راه نگهداری عطر ها چیست؟ بهترین و ساده‌ترین راه نگهداری عطرهایتان این است که آنها را در جعبه های اصلی خودشان حفظ و نگهداری کنید . با انجام این کار نه تنها بسته بندی زیبا عطر خود را حفظ کرده‌اید، بلکه عطر گران‌بهای خود را از نور مستقیم خورشید نیز محافظت می‌کنید .

در خصوص روش های صحیح نگهداری عطر پیشنهاد میکنیم این مطلب را مطالعه بفرمایید: روش های صحیح نگهداری عطر و ادکلن

  1. رایحه‌های اصلی عطر و ادکلن شما مربوط به چه خانواده ای از نت های بویایی است؟

همه عطرها ماندگار یکسانی ندارند برخی از آنها طولانی مدت تر هستند و ماندگاری بیشتری دارند و برخی دیگر در مدت زمان کوتاه‌تری از بین می‌رود این دلیل اصلی بوجود آمدن نت های بویایی عطر ها ست. اگر نت‌های اصلی یک عطر ، از رایحه های چوبی و همین‌طور رایحه‌های شرقی تشکیل شده باشد این‌ عطر ماندگاری بیشتری خواهد داشت. درواقع رایحه‌های چوبی و همین‌طور رایحه‌های شرقی از ماندگارترین رایحه های موجود در بین عطر ها می‌باشند.

اگر شما قصد دارید ۱ عطر ماندگار داشته باشید ما شما پیشنهاد می‌کنیم عطری را خریداری کنید که ترکیبی فوق‌العاده از نت های چوبی و همین‌طور مرکبات و میوه‌ها باشد. از طرف دیگر وجود نت های بویایی و رایحه‌ گل‌ها ،بسیار مناسب بانوان است.

پیشنهاد میکنیم خوشبوترین عطر های مردانه جهان را در لینک زیر مشاهده بفرمایید: خوشبوترین عطر های مردانه جهان (ویژه تابستان)

بالا بردن ماندگاری عطر Hero_SprayingPerfume-be-long-time-girl-bicycle
  1. در چه فصلی قرار دارید ؟

نوع آب و هوایی که در آن قرار دارید به میزان کارکردِ پخش بوی عطر و همینطور ماندگاری عطرها تأثیر می‌گذارد. آب و هوای سرد، نت های بویایی گل‌دار را تقویت می‌کند. به همین دلیل است که عطرهای مناسب فصل تابستان در فصل‌های زمستان و یا پاییز کارایی و اثربخشی مناسبی ندارند . برعکس این مورد، عطرهای سبک‌تر در تابستان و بهار بهتر عمل می‌کنند به عنوان مثال عطرهای خنک، بسیار مناسب فصل تابستان هستند چرا که گرما و رطوبت بدن باعث بوجود آمدن و ماندگاری عطر برای تمام طول روز می‌شود.

روش صحیح اصلاح صورت با ژل اصلاح
مشاهده

برخی از عطرهای گرم برای اینکه پخش بوی فوق‌العاده‌ای داشته باشند و همین‌طور ماندگار باشند نیازمند این هستند که در مکانی خشک قرار گیرند و یا به عبارت دیگر رطوبت هوا و رطوبت بدن به پخش بوی آنها و یا ساختار مولکولی آنها آسیب می‌رساند، پس بهتر است اگر فعالیت بدنی بالایی دارید و یا رطوبت بدنتان نسبتاً بالاست از عطرهای گرم استفاده نکنید .

  1. مناطقی که عطر و ادکلن را اسپری می کنیم

اگر مایل هستید عطر و ادکلن تان پخش بوی فوق‌العاده و همین طور ماندگاری بالایی داشته باشد و از طرف دیگر بوی آن تغییر نکند پس هرگز عطر و ادکلن را بر روی لباس و یا موهای خود اسپری نکنید. این کار باعث بوجود آمدن بویی نامطبوع در عطرتان می‌شود. مناطق نبض دار بدن، مکان‌های فوق‌العاده‌ای برای اسپری کردن عطرها می‌باشد. پشت زانو ، گردن، داخل آرنج، مچ دست، روی سینه، و روی شکم بهترین مناطق برای اسپری کردن عطر می‌باشد و باعث می‌شود عطرتان پخش بوی فوق‌العاده و ماندگاری بی‌نظیری داشته باشد.

بالا بردن ماندگاری عطر Hero_SprayingPerfume-be-long-time-pefume-oil

  1. میزان غلظت عطر

طول عمر یک عطر رابطه مستقیمی با میزان روغن موجود در فرمول آن دارد. غلیظ‌ترین عطر ها در درجه اول خود عطرها می‌باشد و پس از آن وجود ادو پرفیوم ها هستند و بعد از آن ادو تویلت  است. در واقع میزان ماندگاری عطر رابطه معکوسی با نسبت آب و الکل موجود در عطر ها دارد. هر چقدر عطر، کمتر آبکی باشد ماندگاری بیشتری دارد .

بالا بردن ماندگاری عطر triamcinolone-acetonide-cream-usp

  1. میزان رطوبت پوست شما چقدر است

اگر پوست خشکی داشته باشید، هرگز میزان ماندگاری عطر و طعم عطر را به آن میزانی که انتظار دارید، نخواهید داشت! اگر پوست شما به طور کامل خشک باشد، عطر شما همچون هر مایعی دیگری تبخیر می‌شود و ماندگاری و پخش بوی ایدئالی را برای شما نخواهد داشت. در واقع می‌توان گفت که عطر سریع‌تر تمام می‌شود. اما راه‌حل چیست؟ ما به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه عطر را بر روی پوست خود اسپری کنید از لوسیون های مخصوص بدن که بدون روغن مصنوعی باشد استفاده کنید ، این لوسیان ها کاملاً مشابه روغن طبیعی پوست است و باعث می‌شود تا هم پوست شما شاداب‌تر بماند و هم این که ماندگاری و مشخصات عطر حفظ می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم خانم های محترم، این مطلب را با عنوان ۱۰ عطر زنانه خوش‌بو و پر فروش تابستانه را مطالعه بفرمایند

  1. نحوه اعمال عطر بر روی پوست

اگر شما معمولا بعد از اسپری کردن عطر بر روی مچ دست خود، آن را مالش از هم‌اکنون این کار را متوقف کنید. زیرا رایحه‌های عطر و ادکلن و ترکیبات آن پیچیده است و همچنین ملکول‌های آن سنگین هستند و مالش عطر باعث می‌شود تا ساختار عطر از هم بپاشد و یا مولکول‌های عطر بشکنند، این کار اولین تأثیر خود را به روی بوی عطر و ادکلن خواهد گذاشت و پس از آن ممکن است بر روی میزان ماندگاری و پخش بوی آن نیز تاثیر بگذارد.  بهترین کار این است که پس از اسپری کردن عطر و ادکلن بر روی پوست بدنتان اجازه دهید عطر به صورت طبیعی از طریق منافذ پوست جذب شود.

ادکلن آمواج : معرفی 7 ادکلن مردانه آمواج اختصاصی بهار و تابستان
مشاهده

این ۷ ترفند کاربردی را انجام دهید تا بالا بردن ماندگاری عطر را انجام داده باشید.

به نظر شما راه های دیگری هم برای بالا بردن ماندگاری عطر و ادکلن وجود دارد؟

همین حالا از فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ایرانوس، عطر و ادکلن خود را سفارش دهید.

منبع: HOUSEOFCARESS

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.