کادو روز مادر

کادو روز مادر : چند پیشنهاد ارزان برای رویایی ساختن روز مادر

روز مادر یا همان روز زن در کشورهای مختلف تاریخچه‌های متفاوتی دارد. ولی در این میان، یک عامل مشترک بین تمام ملل‌های گوناگون وجود دارد و آن پاس داشتن نقش زن در تاریخ می‌باشد. در کشور ایران، روز زن مصادف با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) می‌باشد و بسیاری از افراد در این روز، به منظور تبریک و قدردانی برای همسر و مادر خود کادو روز مادر و زن می‌خرند.

اغلب افراد برای خرید یک هدیه مناسب که هم بتواند بسیار شیک و مورد رضایت مادر و همسرشان باشد و هم مقرون به صرفه و ارزان نیز باشد، دچار سردرگمی‌هایی می‌شوند. انتخاب هدیه یک امر بسیار مهم و حساس است چرا که به همسر و مادرتان نشان می‌دهد چقدر آن ها را می‌شناسید و چقدر سپاسگذار زحماتشان هستید و خوشحالی آن‌ها برای شما مهم است. با ایرانوس در این مقاله همراه باشید تا چند پیشنهاد مقرون به صرفه و ارزان برای رویایی ساختن روز مادر را به شما نشان دهیم تا بتوانید بهترین هدیه مناسب را خریداری کنید.

کادو روز مادر: گل

اگر می‌خواهید به عنوان دلبندترین و مهربان ترین فرزند و یا شوهر برای مادر و همسرتان هدیه بخرید، هرگز گل‌ را فراموش نکنید. زنان عاشق گل هستند و دادن گل به عنوان هدیه، آن‌ها را بسیار خوشحال می‌کند. گل یکی از مقرون به صرفه ترین و ارزان ترین هدیه ها و در عین حال هدیه بسیار خوبی برای هر زن می باشد. تنها کافی است چند شاخه گل را تزیین کرده و به آن‌ها هدیه دهید.

بهترین عطر های زنانه سال 2019
مشاهده

گل مناسب روز مادر

کادو روز مادر: اکسسوری‌های متنوع

اگر مادر و یا همسر شما از طرفداران پر و پا قرص وسایل زینتی برای خود هستند، بهترین هدیه برای آن ها خرید اکسسوری‌های متنوع مانند گوشواره،دستبند، عینک آفتابی، ساعت و … می‌باشد. لزومی ندارد که از جواهرات گران قیمت و یا ساعت های برند با قیمت های نجومی خرید کنید، شما می توانید با وسایل ارزان تر اما شیک و با جلوه با یک بسته بندی بسیار زیبا، لبخند بر روی لبان آن ها بیاورید.

اکسسوری مناسب روز مادر

کادو روز مادر: کیف و کفش

اگر مادر و همسرتان جز دسته از مادرهای پر مشغله‌ای هستند که روزهای معدودی را در خانه می گذرانند و بیشتر در محیط بیرون و یا مهمانی های هفتگی هستند، بهترین و لذت بخش ترین هدیه ای که می تواند عمیقا آن ها را خوشحال کند کیف و یا حتی یک روسری بسیار زیبا و طرح دار می باشد.

کیف و روسری هدیه روز مادر

کادو روز مادر: اثر هنری

اکثر خانم ها عاشق هنر هستند و از وسایل هنری بسیار لذت می برند. اگر به دنبال هدایای مقرون به صرفه‌تر و ارزان‌تر می گردید می توانید با سلیقه خودتان برای مادر و یا همسرتان یک کارت پستال درست کرده و برای آن ها چند خطی بنویسید و یا با استفاده از وسایل هنری دیگر برای آن ها تابلوهای هنری طراحی کنید.

کارت پستال روز مادر

علاوه بر تمام هدایایی که افراد برای خوشحال کردن و سورپرایز کردن مادر و همسرشان در این روز استفاده می کنند راه های دیگری نیز برای خوشحال کردن خانم ها وجود دارد. از آن جا که خانم‌ها بسیار احساساتی و هیجانی هستند شما می توانید برنامه یک شام خانوادگی، پیاده روی دو نفره، خرید یک کیک جالب و بسیار زیبا، آن هارا سورپرایز کرده و روزشان را با یکدیگر جشن بگیرید.

بهترین عطرهای زنانه ویژه بهار و تابستان
مشاهده

کیک روز مادر

و اما پیشنهاد ایرانوس برای شما، هدیه ای با رایحه ی کاملا مادرانه است. همانطور که می دانید، عطر و ادکلن یکی از هدایای بسیار خوب برای هر مناسبتی می باشد. شما می توانید بنا به ویژگی های شخصیتی و علایق مادر و همسرتان برای آن ها یک عطر مناسب انتخاب کنید و خودتان را برای همیشه در خاطرشان ثبت کنید. این نوع هدیه می تواند روز مادر را تبدیل به یک روز رویایی برای آن ها کند. انواع عطرهای مختلفی برای این مناسبت وجود دارد که در میان آن ها ما به چند مورد بسیار پرطرفدار و ماندگار اشاره می کنیم.

۱. عطر دیور مدل Miss Dior cherie:

عطری شیرین با ترکیبی از رایحه های میوه هایی چون پرتقال، توت فرنگی با مخلوطی از رایحه نعناع، کهربا و چوب درخت بلوط که حس شادابی و طراوت را در فرد القا می کند و یکی از بهترین و محبوب‌ترین عطر‌ها در میان خانم ها می باشد.

عطر دیور شیرین هدیه روز مادر

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://iranous.com/dior/657-dior-miss-dior-cherie-edp100ml.html” icon=”fa-share” target=”true”]خرید این عطر خوشبو [/button]

۲. عطر گوچی مدل Bamboo:

یکی از محبوب ترین عطرهای ملایم با ترکیبی از رایحه های گل های متفاوتی چون شکوفه درخت پرتقال، زنبق سفید و وانیل، که ماندگاری بسیار زیادی دارد و برای خانم ها به خصوص خانم های جوان بسیار محبوب است.

کادو روز مادر عطر ملایم گوچی روز مادر

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://iranous.com/gucci/692-gucci-gucci-bamboo-edp-75ml.html” icon=”fa-share” target=”true”]خرید این عطر خوشبو [/button]

۳. عطر مارک جیک.بس مدل Daisy Eau so fresh:

 اگر مادر و همسرتان جز آن دسته از افرادی هستند که علاوه بر رایحه خوش عطر،  شیک بودن شکل و شمایل بسته عطر نیز برایشان مهم است این عطر را به شما پیشنهاد می کنیم. عطری خنک با ترکیبی از رایحه های بنفشه، رزبری و سدر، با بسته بندی بسیار شیک که می تواند هدیه بسیار زیبا و هیجان انگیزی برای هر خانمی باشد.

خوشبو ترین عطرهای مردانه تابستان 2016
مشاهده

عطر شیرین مناسب هدیه روز مادر

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://iranous.com/marc-jacobs/1274-marc-jacobs-daisy-eau-so-fresh-edt-125ml.html” icon=”fa-share” target=”true”]خرید این عطر خوشبو [/button]

۴. عطر ایوسن لورن مدل Black Opium:

به جرات می توان این عطر را یکی از شاهکارهای عطرها با رایحه تلخ دانست. اگر ترکیب رایحه هایی چون قهوه، شیرین بیان و نعناع برای همسر و یا مادر شما دل نشین است. حتما به خرید این مدل عطر فکر کنید.

عطر تلخ ویژه روز مادر

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://iranous.com/yves-saint-laurent/1769-yves-saint-laurent-black-opium-eau-de-edt-90ml.html” icon=”fa-share” target=”true”]خرید این عطر خوشبو [/button]

۵. عطر دیور مدل Jadore:

اگر برای هدیه دادن به مادرتان به دنبال عطر شیرین می باشید که برای سنین بالا نیز خوشایند باشد پیشنهاد می کنیم که هرگز در خرید این مدل عطر تامل نکنید چرا که این مدل عطر با تریکب رایحه گل هایی چون مریم، رز و ترکیبش با رایحه های گرم دیگری مانند هلو ، وانیل و نارنج حس جوانی و تازگی را در فرد ایجاد می کند و خستگی را از او دور می کند.

کادو روز مادر عطر مخصوص روز مادر

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://iranous.com/dior/678-dior-jadore-edp-100ml.html” icon=”fa-share” target=”true”]خرید این عطر خوشبو [/button]

۶. عطر ورساچه مدل Bright crystal Absolu:

یکی از پیشنهاد های مناسب و بسیار عالی ایرانوس به شما انتخاب این نوع عطر می باشد. این عطر در میان خانم های شیک پوش بسیار معروف است و اکثر خانم ها ان عطر را جز دلنشین ترین و خوشبوترین عطر ها می دانند.

عطر ورساچه مخصوص هدیه به مادر

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://iranous.com/versace/1824-versace-bright-crystal-absolu-edp-90ml.html” icon=”fa-share” target=”true”]خرید این عطر خوشبو [/button]

در پایان این نکته را باید یادآور شویم که مادران و همسران سمبلی از آرامش یک خانه می باشند و با وجود آن هاست که عشق و محبت معنا می پذیرد. هدیه دادن در چنین روزهایی از جمله آداب و رسومی است که فقط بتوان گوشه ای از زحمات بیکران این عزیزان را قدردان بود. بیشتر از آن که هدایا از نظر مادی مهم باشند، از نظر معنوی ارزش بسیار زیادی دارند پس با کوچکترین چیز ها دل های مادر و همسرتان را شاد کنید.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.