هدیه روز مادر

هدیه روز مادر و پیشنهاد های جذاب برای آن

هدیه روز مادر، هدیه ای می باشد که هر ساله در کشور عزیزمان به مادران و همسران داده شده و از آن ها قدر دانی می شود. روز مادر در تاریخ بیست جمادی الثانی سال های قمری برگذار می شود که به یمن زاد روز حضرت فاطمه (س) این روز را روز مادر می نامند. حضرت فاطمه زهرا (س) به قدری زندگی آموزنده ای داشته است که هر زن آزاده ای در هر نقطه از کره زمین ایشان را تحسین می کند. اما برای هدیه روز مادر و هدیه دادن به مادر و همسر خود در این روز چه کار هایی می توان انجام داد؟ در این مقاله چندین راه جذاب و فوق العاده را از هدیه روز مادر برای شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید مادر و همسر خود را شگفت زده نمایید.

هدیه روز مادر روز زن عطر ارزان قیمت برای هدیه روز مادر

مراسم روز مادر در ایران

معمولا در این روز با شکوه فرزندان برای مادر خود تدارک جشن های کوچک و بزرگ را می بینند و با جمع شدن در خانه بزرگ تر خود (مادر و پدر) روز شادی را برای خود و مادر خود تدارک می بینند تا از زحمات مادر خود که در طی سالیان برای آن ها کشیده اند اندکی تشکر کرده باشند، که معمولا این جشن را با یک هدیه روز مادر به اتمام می رسانند. همچنین مرد هایی که متاهل بوده و همسر دارند در این روز برای همسر خود نیز تدارکات دیگری فراهم می کنند و برای آن ها نیز جشن می گیرند تا از آن ها نیز تشکر کرده و صفا و صمیمت را در بین خودشان افزایش دهند و در کنار هدیه روز مادر، یک هدیه روز زن نیز تهیه می کنند تا جشن خود را کامل کرده باشند.

تاریخ روز مادر ۹۶

سال روز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) را روز مادر و روز زن می نماند که در تاریخ قمری بیست جمادی الثانی می باشد و در سال ۱۳۹۶ این روز مصاف با ۱۸ اسفند (شمسی) خواهد بود. در تاریخ میلادی نیز این روز مصادف با ۹ مارس خواهد بود.

چگونه اینترنتی عطر بخریم؟
مشاهده

هدیه روز مادر

مادران دٌر گران بهایی می باشند و خرید هدیه روز مادر هر کادو و هدیه ای برای آن ها نمی تواند از زحمتی که برای بزرگ شدن فرزندشان کشیده اند بکاهد، اما با این حال با خرید یک کادو ناقابل می توان آن ها را خوشحال کرد که همین موضوع می تواند بسیار ارزشمند برای آن ها تلقی شود، هر چند که هدیه روز مادر خریداری شده ناچیز باشد. در ادامه تعدادی از مواردی که برای هدیه روز مادر می توانند مناسب باشند را به شما معرفی می کنیم.

عطر ارزان برای هدیه روز مادر

عطر می تواند یک هدیه بسیار شیک و دل پسند برای مادرانتان باشد، یک عطر خوب می تواند مادران را بسیار خوشحال کرده و نسبت به این کادو شیک خرسند کند. حال مادر شما هر رایحه ای را که استفاده می کند از آن رایحه تعدادی عطر با کیفیت و اصل را معرفی می کنیم.

رایحه شیرین

اگر مادر شما به رایحه شیرین علاقه مند می باشد می توانید از میان عطر های زیر یکی را انتخاب کرده و با کادو پیچ کردن آن یک هدیه مناسب تدارک ببینید!

هدیه روز مادر روز زن عطر ارزان قیمت برای هدیه روز مادر

عطر اکسیس مدل Floral Gold EDFP

این عطر خوش بو که رایحه شیرین دارد مربوط به برند اکسیس می باشد که در نت آغازین رایحه میوه ای نارنج و انگور سیاه را پخش می کند و پس از آن در نت میانی رایحه گل های نیلوفر و مریم و رز خواهد داد. پس آن در نت پایانی نیز رایحه مشک و کهربا خواهد داشت که می تواند یک هدیه فوق العاده باشد.

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://iranous.com/axis/136-axis-floral-gold-edp-100ml.html” icon=”fa-share” target=”true”]خرید این عطر خوشبو [/button]

هدیه روز مادر روز زن عطر ارزان قیمت برای هدیه روز مادر

عطر چوپارد مدل Wish EDT

برند چوپارد نیز این عطر خوش رخ خود را با قیمتی کمتر از ۱۰۰ هزار تومان روانه بازار کرده است که می تواند برای هدیه روز مادر گزینه مناسبی باشد. نت آغازین این عطر بوی نارگیل و گل اقاقیا می دهد و پس از آن در نت میانی رایحه گل آفتاب گرا و شیر و ارکیده پخش شده و در نت پایانی نیز رایحه کارامل و وانیل پخش خواهد شد.

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://iranous.com/chopard/467-chopard-wish-edp-75-ml.html” icon=”fa-share” target=”true”]خرید این عطر خوشبو [/button]

رایحه تند

برای این رایحه نیز عطر ارزان قیمت زیر پیشنهاد می شود.

هدیه روز مادر روز زن عطر ارزان قیمت برای هدیه روز مادر

عطر بورژوا مدل Glamour Excessive EDP

این عطر ارزان قیمت و خوش بو نیز می تواند برای مادرانی که از رایحه های تند خوششان می آید مناسب باشد. این عطر در نت آغازین خود رایحه هل و نارگیل خواهد داشت و پس از آن در نت میانی زنبق و فریزیا را افراد استشمام خواهند کرد و در نت پایانی نیز رایحه وانیل و مشک و نعنا هندی پخش خواهد شد. این عطر که زیبا و شکیل نیز می باشد کم تر از ۵۰ هزار تومان بوده و می تواند یک هدیه مناسب برای مادر شما باشد.

خوش‌بوترین ادکلن‌های مردانه‌ کلوین کلاین در سال 2019
مشاهده

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://iranous.com/bourjois/4200–bourjois-glamour-excessive-edp-80ml.html” icon=”fa-share” target=”true”]خرید این عطر خوشبو [/button]

رایحه تلخ

برای مادران و همسرانی که از رایحه های تلخ خوششان می آید نیز می توان عطر زیر را تهیه کرد.

هدیه روز مادر روز زن عطر ارزان قیمت برای هدیه روز مادر

عطر ریو کالکشن مدل Crystal Noir EDP

این عطر که قیمت مناسبی داشته و کم تر از ۱۰۰ هزار تومان نیز می باشد با نت آغازین خود رایحه فلفل سیاه و هل را خواهد داشت و پس از آن در نت بعدی رایحه نارگیل و شکوفه پرتقال را پخش کرده و در نت پایانی خود بوی کهربا، مشک و چوب صندل را خواهد داشت و می تواند خرید مناسبی برای مادران به عنوان هدیه روز مادر باشد.

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://iranous.com/rio-collection/2002-rio-collection-crystal-noir-edp-100ml.html” icon=”fa-share” target=”true”]خرید این عطر خوشبو [/button]

هدیه شیک و سنگین

اگر می خواهید هدیه ای دهید که هر زنی را با هر سلیقه ای خوشحال نماید پیشنهاد ما به شما خرید لباس مجلسی زیبا به همراه یک کفش ست می باشد. این هدیه می تواند خانم ها بسیار شاد کرده و نسبت به داشتن آن ها ذوق زده شوند.

زیور آلات

یکی از هدیه هایی که هیچوقت تکراری نشده و از هر زنی با دیدن آن هیجان زده می شود طلا و زیور آلات می باشد. از این رو شما می توانید برای هدیه روز مادر و یا هدیه روز زن خود یک طلا زیبا که می تواند النگو، انگشتر، گردن بند و یا هر چیز دیگری باشد زن و یا مادر خود را غافل گیر کرده و با این هدیه ارزنده یک روز به یاد ماندنی را در خاطرات خود به ثبت برسانید.هدیه روز مادر روز زن عطر ارزان قیمت برای هدیه روز مادر

گل

بسیاری از خانم ها به گل و گیاه علاقه مند می باشند از این رو می توانید با خرید گل آن ها را خوشحال کنید. البته خریدن یک شاخه گل در کنار هدیه های دیگر نیز می تواند ارزش آن هدیه را چند برابر کرده و شما در کنار اینکه یک هدیه ارزنده را با مادر و یا همسر خود تقدیم می کنید با دادن یک شاخه گل طبیعی نیز او را سر شار از انرژی کنید.

آموزش ساخت هدیه خلاقانه

اکثر بچه هایی که سن کم تری دارند بیشتر علاقه مند هستند که با ساختن هدیه هایی دست ساز مادر خود را خوشحال نمایند که در این زمینه نیز موفق هستند وبا هر کادویی که بسازند مادر خود را بسیار خوشحال ذوق زده می کنند. حال ما یک هدیه ساده و زیبا را که ساده و جذاب می باشند را برای شما آموزش می دهیم.

بهترین عطر های زنانه سال 2019
مشاهده

قاب عکس گلدانی

درست کردن یک قاب عکس دست ساز می تواند یک ایده بسیار جالب باشد حال اگر بتوان این ایده را زیبا تر کرد ارزش بسیار بیشتری می تواند پیدا کند. شیشه مربا از جمله وسایلی می باشد که می توان با آن یک قاب عکس زیبا ساخت!

لوازم مورد نیاز:

[tie_list type=”checklist”]

  • شیشه مربا
  • عکس خانوادگی
  • اسپری براق کننده
  • طلق
  • چسب رازی
  • رنگ اکرلیک
  • گل

[/tie_list]

هدیه روز مادر روز زن عطر ارزان قیمت برای هدیه روز مادر

شروع ساخت قاب عکس

در مرحله اول با استفاده از یک طلق یک شکل به دلخواه مانند قلب برش دهید و با چسب آن را به شیشه بچسبانید.

مرحله دوم پس از این که مطمئن شدید طلق به شیشه چسبیده است شیشه را رنگ آمیزی کنید.

مرحله سوم پس از خشک شدن رنگ طلق را جدا کنید و درون شیشه عکس را قرار دهید.

مرحله چهارم شیشه را برعکس کرده و بر روی آن اسپری براق کننده بزنید تا زیبا تر نشان داده شود.

پس از به اتمام رسیدن ساخت قاب عکس می توانید با قرار دادن یک گل درون آن نمای بسیار زیبایی را آن بدهید.

رسوم عجیب روز مادر در کشور های دیگر

روز مادر در کشور های دیگر نیز رایج می باشد که در برخی از کشور ها به سبک های متفاوتی برگذار می شود که شاید دانستن آن ها برایتان جالب توجه باشد. حال چند کشوری که از رسومات عجیبی برای روز مادر دارند را برای شما معرفی می کنیم.

روز مادر در کشور های عربی

داستان شکل گیری روز مادر در کشور های عربی از این قرار می باشد که در کشور مصر خبرنگاری به نام مصطفی امین پس شنیدن خبری تصمیم گرفت روزی را به نام مادران نام گذاری کند. این خبر از این قرار بود که خانواده ای تنگ دست که شامل یک مادر و پسر بوده، مادر در عین تنگ دستی تمام تلاش خود را برای بزرگ کردن پسرش کرده و پس آن که او پزشک شده است ازدواج کرده و مادر خود را تنها گذاشته است. از این رو مصطفی امین با پیشنهاد این روز به رئیس جمهور وقت مصر که جمال عبدالناصر نام داشت پس از مدتی کش مکش روز ۲۱ مارس را برای مادران نام گذاری کردند.

هدیه روز مادر روز زن عطر ارزان قیمت برای هدیه روز مادر

روز مادر در کشور نیکاراگوئه

جالب است بدانید در کشور نیکاراگوئه چیزی به اسم روز مادر وجود ندارد و آن ها روز مادر شوهر برای خود دارند و این امر دلیلی ندارد جز این که در ۳۰ می سال ۱۹۴۰ رئیس جمهور وقت آن زمان تولد مادر شوهر خود را در تاریخ با عنوان روز مادر شوهر ثبت کرد!

تفاوت عطر ادکلن در چه چیز هایی می باشد
مشاهده

روز مادر در کشور فرانسه

در اوایل قرن نوزدهم که فرانسه با بحران کم بود جمعیت دست و پنجه نرم می کرد طرحی را پیاده کرد در طی آن از مادران خانواده های پر جمعیت قدر دانی می کردند و حتی برای آن ها به عنوان پاداش و قدر دانی حقوقی نیز در نظر گرفته می شد. اما پس از مدتی که مشکل جمعیت فرانسه حل شد برای مادرانی که خانواده کم جمعیتی داشتند نیز آن روز را گرامی داشته و برایشان جشن می گرفتند.

هدیه روز مادر روز زن عطر ارزان قیمت برای هدیه روز مادر

روز مادر کشور یوگسلاوی

در یوگسلاوی سابق در ماه دسامبر عده ای دختر پسران جواب صبح زود تر از مادر خود بیدار می شدند و دست پای آن ها را با خیال راحت بسته و آن ها را به نوعی زندانی می کردند و پس از آن که مادر از خواب بیدار می شد هدیه ای را که مخفی کرده بوده را به جوانان خود می داد و خود را آزاد می کرد!

روز مادر رومیان قدیم

برخی کشور های قدیمی مانند رومیان نیز در روزی از سال سلاح های خود را می شکستند و پس از آن به دیدار و پابوسی مادران خود می رفتند. دلیل این رفتار آن ها این بود که می خواستند به هم دیگر بگویند که هیچ مادری راضی به جنگ کردن و وجود داشتن سلاح در دینا و همچنین از دست دادن فرزندان خود نمی باشد.

هدیه روز مادر روز زن عطر ارزان قیمت برای هدیه روز مادر

روز مادر در کشور استرالیا

روز مادر در کشور استرالیا از زمانی شکل گرفت که جانت هیدن به بیمارستانی رفت که در آن مادران تنها و غمگین زیادی را مشاهده کرد، او از این مسئله بسیار اندوهگین شده و تصمیم گرفت با دادن هدیه هایی به عنوان هدیه روز مادر آن ها را خوشحال نماید. او برای این کار از مدرسه و مراکز تجاری درخواست کمک کرد تا با جمع آوری هدیه هایی برای آن مادران و دادن هدیه روز مادر آن ها را خوشحال کند. این کار او رفته رفته قوت گرفته و شهردار و دیگر ارگان ها نیز در این کار سهیم شدند.

پس از انجام این کار روزی در استرالیا شکل گرفت که در آن فرزندان برای مادران خود اول صبح صبحانه را به تخت خواب آن ها می برند و با دادن یک گل داوودی به عنوان هدیه روز مادر سعی در تشکر کردن و گرامی داشتن روز مادر می کنند.

مطلب فوق که در مورد هدیه روز مادر و پیشنهاد های جذاب برای آن می باشد در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده است. استفاده از این مطلب برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع می باشد!

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.