برند ناسوماتو

داستان برند ناسوماتو و بهترین عطرهای آن

در این قسمت از مجله ایرانوس ، شما را با یکی از خاص ترین و لوکس ترین برند های عطر سازی جهان؛ یعنی برند ناسوماتو آشنا می کنیم  و پرفروش ترین محصولات این برند هلندی را معرفی می نماییم.

برند عطرسازی  نو و در عین حال لوکس و با کیفیت ناسوماتو(Nasomatto) از سال ۲۰۰۸ آغاز به کار کرد. این برند هلندی تا سال ۲۰۱۶،  ۱۱ محصول موفق و پرفروش  را روانه بازار کرده است. عطر های ناسوماتو مناسب برای آن دسته از افرادی است که به تأثیرگذاری عمیق و ماندگار روی ذهن و روان اطرافیان خود اهمیت می دهند.  برند ناسوماتو جنبه های روانشناسی  و زیبایی شناختی را در کنار هم در محصولات خود لحاظ می کند و به همین دلیل است که رایحه خوش عطر های ناسوماتو تا مدتها در ذهن جای می گیرد و با بوئیدن مجدد شخص را به دنیایی از خاطرات وارد می کند. طراح عطر ایتالیایی معروف Alessandro Gualtieri با ذوق و قریحه استثنایی خود، محصولات برند ناسوماتو را طراحی می کند و با هنر خود شما را به دنیایی شگفت انگیز از رایحه های عطرآگین و به یادماندنی وارد می کند.

داستان برند ناسوماتو و بهترین عطرهای آن

تاریخچه برند ناسوماتو

الساندرو گوالتیری ، پیش از طراحی عطر برای برند ناسوماتو ، برای شرکت های معتبر و نام آوری چون Versace، Valentino، Helmut Lang ، Fendi و Diesel محصولاتی را طراحی کرده است. گوالتیری در کشور آلمان هنر طراحی عطر را فرا گرفت و پس از آن با همکاری هنرمندان، طراحان و برند های مطرح در صنعت عطرسازی، کسب و کار موفقی را پایه گذاری کرد. اما پس از مدتی به دلیل خاص بودن سبک طراحی  عطرهایش، از جانب شرکایش بارها مورد بی مهری قرار گرفت و پس از آن تصمیم گرفت خود به تنهایی این راه را ادامه دهد.

بهترین عطر کودکان و نوجوانان
مشاهده

الساندرو گوالتیری(Alessandro Gualtieri)  برند خود را در سال ۲۰۰۷ در شهر آمستردام هلند پایه گذاری کرد و نامش را Nasomatto گذاشت که در زبان ایتالیایی به معنی  “بینی  دیوانه” است! سری اول عطرهای برند ناسوماتو در همان سال روانه بازار شد؛ عطرهای Hindu Grass ،  Duro ، Narcotic Venus ،  Silver musk و  Absinth . در سال های بعد محصولات بیشتری به لیست عطرهای ناسوماتو اضافه شد. گوالتیری در سال ۲۰۰۸ عطر China White، در سال ۲۰۰۹  عطر Black Afgano، سال ۲۰۱۰  عطر Nuda  و در سال ۲۰۱۱ عطر Pardonرا طراحی و تولید کرد. او دهمین و آخرین عطر برند ناسوماتو  به نام Blamage  را نیز در سال ۲۰۱۴ طراحی کرد. فیلم  The Nose Searching For Blamage درباره عطر Blamage ساخته شده است.

الساندرو گوالتیری در مورد رابطه نزدیک و پیچیده اش با هنر طراحی عطر می گوید:

من در زمان خاصی شروع به ساختن  و طراحی رایحه ای جدید می کنم . این طراحی با انتخابی اتفاقی شروع می شود و روندی است که من را جذب و راهنمایی می کند. من حس بی اختیاری را دوست دارم و این حس که من تنها تصمیم گیرنده نیستم. دغدغه من  ساختن چیز زنده ای است که حرف جدیدی برای گفتن داشته باشد. من میخواهم عطرهایی که می سازم به خودی خود دارای هوش و شخصیت باشند نه اینکه فقط در خدمت خواسته ها و افکار من باشند.

فرآیند خلاقانه و آنارشیستی  که گوالتیری در طراحی عطر های خود به کار می گیرد،  ممکن است او را با سایر برندهای سنتی  بیگانه کرده باشد؛ ولی این روش، ناسوماتو را به طرز فکری  محبوب و برندی با محصولات جسورانه و بدیع  تبدیل کرد.

عطر عروسی : بهترین عطر برای عروسی مهم ترین شب زندگی شما
مشاهده

داستان برند ناسوماتو و بهترین عطرهای آن

عطرهای برند ناسوماتو حسی از رمز و راز را بر جای می گذارند. این برند، با نهان کاری همیشگی، کنجکاوی مصرف کننده را تحریک می کند. سازندگان عطر ناسوماتو تنها نام عطر را اعلام می کنند و نت رایحه های به کار رفته در محصول را تا حد زیادی مخفی می کنند. در عوض تمامی عطرهای ناسوماتو حسی عجیب و برانگیزاننده دارند که این ویژگی، شناسنامه برند ناسوماتو است. رایحه های عطر ناسوماتو را با تعاریف گوناگونی توصیف می کنند.

بهترین عطر های برند ناسوماتو

برخی مصرف کنندگان معتقدند بوئیدن این عطرها  درجاتی خفیف از هیجان و تشنج را بر می انگیزد، برخی دیگر معتقدند قدرت های انسانی را متجلی و پر نمود می سازد، بعضی می گویند مثل نفس کشیدن در هوایی مملو از عشق  و آرامش جهانی است و عده ای هم عقیده دارند عطر ناسوماتو جذابیت مغناطیس واری به فرد می دهد. بسیاری توصیفات عجیب دیگر نیز در مورد عطر ناسوماتو گفته شده است.

 

داستان برند ناسوماتو و بهترین عطرهای آن

گوالتیری در سال ۲۰۱۴ شرکت طراحی عطر (perfume designer)  Orto Parisi  را نیز تأسیس کرد و تا سال ۲۰۱۷ هفت محصول در قالب  این برند جدید طراحی  و تولید کرد.

عطر های ناسوماتو اصیل و در عین حال امروزی هستند و برای افراد خبره و علاقه مند به دنیای عطر و رایحه ساخته شده اند. هدف ناسوماتو در طراحی عطر، افرادی است که شیفته هنر خاص عطرسازی هستند و برای احساسات ارزش و احترام قائلند. عطرهای برند ناسوماتو مناسب افرادی نیست که از عطر های عادی و متداول استفاده می کنند.

ناسوماتو برندی گران قیمت محسوب می شود؛ اما با خرید عطر ناسوماتو، در ازای هزینه ای که پرداخت می کنید، صاحب عطری خاص و متفاوت می شوید که جذابیت فوق العاده ای به شما خواهد داد. تجربه بوئیدن یک رایحه جدید و استثنایی که شما را غرق در حس سبکی و لذت می کند، حسی است که ارزش این خرید را دارد. در این قسمت به معرفی پنج محصول پرفروش ناسوماتو می پردازیم:

عطر تام فورد بلک ارکید Black Orchid EDP
مشاهده

عطر ناسوماتو بلک افغان (Nasomatto Black Afgano)

عطر ناسوماتو بلک افغانو برای استفاده بانوان و آقایان طراحی شده است. نت های آغازین این عطر، رایحه های سبز و شاهدانه هستند که پس از گذشت مدتی جای خود را به بوی توتون، قهوه، چوب و صمغ های گیاهی می دهند. نت پایه این محصول پرفروش ناسوماتو نیز رایحه عود و بخور است. بلک افغان عطری گرم و تلخ، با ته مایه شیرین به حساب می آید و دارای ماندگاری و قدرت پخش رایحه بسیار بالاست.

طبق نظر مصرف کنندگان، عطر Nasomatto Black Afgano ، تلخ و کمی شیرین، دودی و بسیار باوقار، سنگین و مجلسی است.

داستان برند ناسوماتو و بهترین عطرهای آن

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://iranous.com/nasomatto/1353-nasomatto-black-afgano-edp-30ml.html” icon=”fa-share” target=”true”]خرید این عطر خوشبو [/button]

عطر ناسوماتو دورو (Nasomatto Duro)

عطر مردانه ناسوماتو دورو، بوی غالب تلخی دارد ولی پس از مدتی مقدار ناچیزی رایحه های نسبتا شیرین نیز به مشام می رسد . در این عطر دار از رایحه های چوبی و عودی، چرمی، ادویه ای (اسپایسی) استفاده شده است. ماندگاری و قدرت پخش بوی عطر ناسوماتو دوروNasomatto Duro بسیار بالاست و مانند سایر عطرهای این برند در بطری های شیک و زیبای ۳۰ میلی لیتری عرضه می شود. طبق نظر اکثر مصرف کنندگان ناسوماتو دورو مناسب برای استفاده در فصل های پائیز و زمستان است.

 

داستان برند ناسوماتو و بهترین عطرهای آن

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://iranous.com/nasomatto/1354-nasomatto-duro-edp-30ml.html” icon=”fa-share” target=”true”]خرید این عطر خوشبو [/button]

عطر ناسوماتو بلاماژ (Nasomatto Blamage)

عطر ناسوماتو بلاماژ نیز برای استفاده آقایان و بانوان طراحی شده است. در طراحی این عطر رایحه های چرمی، چوبی، دودی و مشک به کار رفته است. دوام و ماندگاری و پخش رایحه بسیار قوی، از ویژگی های عطر ناسوماتو بلاماژ است.

عوامل موثر در انتخاب عطر
مشاهده

 

داستان برند ناسوماتو و بهترین عطرهای آن

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://iranous.com/nasomatto/1355-nasomatto-blamage-p-30ml.html” icon=”fa-share” target=”true”]خرید این عطر خوشبو [/button]

عطر ناسوماتو هندو گراس (Nasomatto Hindu Grass)

 

عطر ناسوماتو هندو گراس، برای استفاده بانوان و آقایان تولید شده و دارای رایحه های  نعناع هندی، گیاهی، تنباکو و چمن و علف است. ناسوماتو هندو گراس با داشتن رایحه های گیاهی معطر، حس آرامش و انسانیت را به فرد القا می کند. طبق نظر اکثر مصرف کنندگان، این عطر دوام و ماندگاری و پخش بوی بسیار زیادی دارد.

 

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://iranous.com/nasomatto/1357-nasomatto-hindu-grass-edp-30ml.html” icon=”fa-share” target=”true”]خرید این عطر خوشبو [/button]

عطر ناسوماتو سیلور ماسک (Nasomatto Silver Musk)

عطر ناسوماتو سیلور ماسک ،  با داشتن رایحه مشک، به مصرف کننده جذابیت مغناطیس واری می دهد. این عطر برای استفاده آقایان و بانوان طراحی شده است. طبق نظر اکثر مصرف کنندگان عطر ناسوماتو سیلور ماسک، مناسب برای استفاده در روز و فصل های گرم سال است.

 

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://iranous.com/nasomatto/1359-nasomatto-silver-musk-edp-30ml.html” icon=”fa-share” target=”true”]خرید این عطر خوشبو [/button]

عطر ناسوماتو نارکوتیک ونوس (Nasomatto Narcotic Venus )

عطر زنانه ناسوماتو نارکوتیک ونوس، با داشتن رایحه های  گرم و شیرین گل های سفید و ادویه  ای (اسپایسی)، دارای ماندگاری بسیار عالی و قدرت پخش رایحه فوق العاده می باشد. مصرف کنندگان، عطر نارکوتیک ونوس را بسیار زنانه، شیرین، جذاب و یادآور بوی گل های زنبق، یاس و مریم ، توصیف می کنند.

 

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://iranous.com/nasomatto/1360-nasomatto-narcotic-venus-edp-30ml.html” icon=”fa-share” target=”true”]خرید این عطر خوشبو [/button]

جهت خرید عطرهای ناسوماتو می توانید با چند کلیک ساده، آن ها را از فروشگاه ایرانوس تهیه نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده. استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.