محبوب ترین عطرهای 2017

عطر زنانه : محبوبترین و پرفروشترین عطرهای زنانه ۲۰۱۷

عطر زنانه و رایحه‌ای که خانم‌ها آن را برای خود انتخاب می‌کنند در حقیقت امضای آن‌ها است. عطرها نشان می‌دهند که زنان و بانوان تا چه اندازه باسلیقه، چقدر جدی و مصمم و اهداف و آرزوهای آن‌ها تا چه حد بزرگ است. بعضی از عطرهای زنانه می‌توانند یک بانوی کارمند خسته را درست مثل یک شاهزاده‌ی دست‌نیافتنی ایتالیایی جلوه دهند و برخی دیگر خلق‌شده‌اند تا یادآور رمانتیک‌ترین و مهم‌ترین خاطرات زندگی دو نفر باشند. در ادامه تعدادی از محبوب ترین و پرفروشترین عطرهای زنانه ۲۰۱۷ را معرفی می کنیم.

بدون شک عطرها چیزی بیش از خوش‌بوکننده‌هایی هستند که روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنیم و انتخاب بسیار سخت خواهد بود اگر کمی حساس بوده و دلمان نخواهد هر عطر مشهوری را که دیگران از آن استفاده می‌کنند برای خودمان یا یک بانوی عزیز و دوست‌داشتنی انتخاب کنیم.

محبوب ترین عطرهای زنانه ۲۰۱۷

عطر زنانه La Vie Est Belle محصول Lancome

عطر زنانه 2017 محبوبترین ها و معروفترین ها منحصر به فرد ترین و محبوب ترین عطرهای 2017 برای بانوان

Product query unexpected return: Internal Server Error

اکسیری که در این شیشه‌ی زیبا وجود دارد حاصل آزمودن بیش از ۵۰۰۰ نسخه‌ی آزمایشی از ترکیبات گوناگون است و بدون شک نتیجه‌ی آن‌یک شاهکار تمام‌عیار است. در سال ۲۰۱۷ میلادی این عطر به‌عنوان  یکی از خاص‌ترین و محبوب‌ترین عطرهای زنانه‌ی دنیا شناخته شد. برخی معتقدند دلیل اصلی کشش و جاذبه‌ی افراد به این شیشه‌ی جادویی تصویر جولیا رابرتز بازیگر و سوپراستار هالیوودی روی پوسترهای تبلیغاتی آن است.

اما این تصور کاملاً غلط بوده و این عطر بدون نیاز به معرفی و سفارش کسی و به‌خودی‌خود یک رایحه‌ی بی‌نظیر و یکتا است. این عطر نیز از محبوب ترین عطرهای ۲۰۱۷ می باشد.

عطر زنانه لانکوم : عطر رهایی، بوی آزادی

عبارت La Vie Est Belle به‌عنوان نام این عطر یکی از  مفاهیم آزادی است.این عطر نشان‌دهنده‌ی نوعی از زندگی با بوی خوش آزادی و رهایی و پر از لذت‌هایی است که همیشه در دسترس‌اند. زنی که  از عطر La Vie Est Belle استفاده می‌کند کسی است که همیشه به‌سادگی و با فراغ بال دیدگاه و آرزوهای خود را بیان می‌کند و با چیزی زندگی می‌کند که با آن شاد و سرخوش است.

عطرهای تولید افراد مشهور که رایحه ی واقعا خوبی دارند
مشاهده

جنس بو و ترکیبات این عطر

این عطر بی‌نظیر پایه‌ای نرم و گرم دارد. پایه‌ای بسیار ظریف و بر پایه‌ی عطر عنبیه. با رایحه‌ای برجسته  از ترکیب شکوفه‌های بهارنارنج و گل‌های یاسمن. این رایحه لهجه‌ای از وانیل و پرلین دارد و طعم آن شبیه به ترکیبی از میوه‌ی گلابی و انگور سیاه است.

شکل مربعی شیشه و رنگ صورتی مروارید گونه‌ی خود عطر آن را تبدیل به یک هدیه‌ی فوق‌العاده برای زنی می‌کند که عشق شما است و رهاترین موجودی است که می‌شناسیدش. چه‌بهتر که آن زن خود شما باشید. این عطر نیز از محبوب ترین عطرهای ۲۰۱۷ می باشد.

شک نکنید که La Vie Est Belle یک عطر یکتا و جادویی است و بد نیست بدانید که این واژه به فرانسوی یعنی ” زندگی زیباست”.

 

عطر زنانه بولگاری امنیا Bvlgari Omnia محصول Bvlgari

عطر زنانه 2017 محبوبترین ها و معروفترین ها منحصر به فرد ترین و محبوب ترین عطرهای 2017 برای بانوان

 

Product query unexpected return: Internal Server Error

این‌یک عطر نفیس از شرکت بولگاری است  که اولین بار در سال ۲۰۰۳ میلادی ارائه شد. اما همه‌چیزهای جذاب این عطر قرمز طلایی با این شیشه‌ی منحصربه‌فرد و بی‌نظیر باعث شده است که در سال ۲۰۱۷ نیز یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین عطرهای این کمپانی باشد. رایحه‌ی این عطر شمارا به یاد اصالت زنان شرقی می‌اندازد.این عطر نیز از محبوب ترین عطرهای ۲۰۱۷ می باشد.

رایحه‌ای برای آن‌که بینی شما شاد باشد

ترکیبات این عطر با پایه‌ای از زعفران، بهارنارنج و فلفل در کنار چوب‌های کلاسیکی چون چوب صندل و چوب گوائیک و لوبیای تنکا و شکلات سفید است. سپس اضافه شدن عطر بادام، نیلوفر آبی ، ماکارونی و ماسالا ملودی شرقی این عطر را کامل کرده و آن را برای آن‌که استشمامش بینیتان را شاد کند درون این شیشه‌ی خوش‌تراش جمع می‌کنند.

نقد و بررسی و خرید عطر مردانه اروس ورساچه
مشاهده

عطر و طعم شرقی این رایحه

بولگاری گاهی برای ادای احترام به اصالت زنان شرقی به خلق رایحه‌هایی می‌پردازد که آنان را به یاد بانوان مدرن امروزی بی اندازد. عطر Bvlgari Omnia  همین تأثیر را بر استفاده‌کننده می‌گذارد. این عطر بسیار لطیف و البته ماندگار است و امکان دارد بعد از چند ساعت که از استفاده‌ی آن می‌گذرد حسش نکنید، اما رایحه‌ی آن هنوز حضور دارد و باوجود نرم و نازک خودش هنوز مشغول خودنمایی است.

عطر زنانه مایکل کورس Michael Kors محصول Michael Kors

عطر زنانه 2017 محبوبترین ها و معروفترین ها منحصر به فرد ترین و محبوب ترین عطرهای 2017 برای بانوان

درست زمانی که فکر می‌کنید یک عطر با یک نام خاص جذابیت‌های قبلی خود را ازدست‌داده است و دیگر به آن خوبی که قبلاً بوده نیست و حالا کسل‌کننده و قدیمی شده، طراح دست به خلق رایحه‌ای میزند که بعد از استشمام آن باورتان نمی‌شود این همان عطر قدیمی با رایحه‌ای جدید است. Michael Kors دقیقاً چنین عطری است و همین اندازه زنان خوش‌سلیقه در جهان را شگفت‌زده کرده است. این عطر نیز از محبوب ترین عطرهای ۲۰۱۷ می باشد.

Michael Kors  یعنی یک عطر سبک و نرم

سبک و نرم اصطلاحی است که برای لباس‌های ابریشمی نویی که برای اولین بار پوشیده می‌شوند استفاده می‌شود. این حس در رایحه‌ی داخل این شیشه‌ی ساده و جذاب نیز نهفته است. Michael Kors یک عطر سبک با بویی لطیف است که برای بانوانی که به عطرهای تند آلرژی دارند انتخاب بسیار خوبی است.

ماندگار طولانی این عطر دل انگیز

نگران نباشید، سبک بودن این رایحه  به معنی عدم ماندگاری طولانی‌مدت نیست. پس با خیال راحت از آن استفاده کنید و تمام‌روز بوی یک آفتاب معتدل بهاری را بدهید. گرچه رایحه‌ی این عطر بسیار ساده است اما به‌هیچ‌عنوان نیازی ندارید که مقدار زیادی از آن اسپری کنید. در حقیقت مصرف بیش‌ازحد آن در یک وعده بوی اصلی و تأثیر واقعی آن را گم می‌کند وبی شک شما نمی‌خواهید چنین اتفاقی بیفتد. بنابراین یک شیشه‌ی ۶۰ میلی آن برای مصرف روزانه‌ی چندین ماه شما کفایت می‌کند.

تاریخچه برند آزارو
مشاهده

عطر زنانه هانی Honey محصول Marc Jacobs

عطر زنانه 2017 محبوبترین ها و معروفترین ها

Product query unexpected return: Internal Server Error

عطر Honey در این شیشه‌ی زرد و مشکلی با این طراحی فوق‌العاده در حقیقت رایحه‌ی گل‌های منحصربه‌فردی است که به این زیبایی بسته‌بندی‌شده است. با یک نگاه حس می‌کند به تماشای یک شیشه عسل فوق‌العاده که در یک روز عالی و آفتابی از کندو برداشت‌شده است نشسته‌اید، اما رایحه‌ی آن حسی فراتر ازآنچه تصور می‌کنید در شما ایجاد خواهد کرد. این عطر نیز از محبوب ترین عطرهای ۲۰۱۷ می باشد.

طعم عطر Honey شیرین مثل عسل

شاید تصور کنید این عطر زیادی شیرین و قوی است و ممکن است حس کنید در رایحه‌ی آن غرق می‌شوید. اما این تصور غلط است. طعم عطر Honey ترکیبی از رایحه‌ی شکوفه‌های بهارنارنج، گلابی و وانیل است که با نوعی چربی خاص به هم پیوند خورده‌اند. استشمام این عطر حس لذت بخشی از خوردن عسل خوش‌طعمی را در شما ایجاد می‌کند که شیرینی آن اصلاً شمارا دل‌زده نمی‌کند.

این عطر مناسب چه کسانی است؟

در اطراف خود یک بانوی پرانرژی و شاداب دارید؟ کسی که همیشه می‌خندد و کمتر اجازه‌ی جلوه‌ی اندوه به زندگی‌اش را می‌دهد؟ پس برای او عطر Honey از کمپانی Marc Jacobs را بخرید که بسیار مناسب حال و هوای سرخوشانه‌ی اوست.

عطر زنانه Acqua Di Gioia محصول Giorgio Armani

عطر زنانه منحصر به فرد ترین و محبوب ترین عطرهای 2017 برای بانوان

Product query unexpected return: Internal Server Error

این عطر در اوایل سال ۲۰۱۰ میلادی به مناسبت آغاز سال نو وارد بازار شد و ترکیبی از سه عطر مشهور و محبوب دیگر کمپانی Giorgio Armani است. گرچه هیچ شباهت نزدیکی به هیچ کدام آن ها ندارد .رایحه ی Acqua Di Gioia حسی از تمیزی و لطافت را یادآور می شود که برای بانوان حساس بسیار شگفت انگیز،دوست داشتنی و تحسین بر انگیز است. این عطر نیز از محبوب ترین عطرهای ۲۰۱۷ می باشد.

تاثیر خوشبویی زوجین در موفقیت ازدواج
مشاهده

زیبا و پیچیده

اگر عطر Acqua Di Gioia یک انسان بود میتوانستیم او را زنی آزاد، شرافتمند و قوی که به اصول اخلاقی و سنتی پایبند بوده اما به طور کامل یک زن مدرن و امروزی است توصیف کنیم. درست مثل حسی که این عطر در ذهن شما ایجاد میکند. یک رایحه ی ظریف و در عین حال پیچیده. بنابراین گرچه میتوانید از این عطر جادویی به صورت روزانه استفاده کنید ولی توصیه ی ما این است که مصرف آن گاه به گاه باشد.

طعم عطر Acqua Di Gioia

از اول هم قرار بود این عطر مخصوص بانوان بالغ و باتجربه اما شاد و پرانرژی باشد. بنابراین ترکیبی است از عطر نعناع، گل یاسمن، لیمو و طعم آن ترکیبی است از مزه‌های سدر، قهوه و  فلفل صورتی. به همین دلیل است که در عین جذابیت و تمیزی رایحه‌ای شیک و لطیف دارد.

توجه این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس تهیه شده است؛ کپی با ذکر منبع بلا مانع می باشد.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.