ادو تویلت آنتونیو باندراس Her Golden Secret

Antonio Banderas Her Golden Secret Eau de Toilette

جزییات بیشتر

جدید

برند : Antonio Banderas

شاخه: عطر آنتونیو باندراس

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

1,590,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-08

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه آنتونیو باندراس هر گلدن سکرت (هر گلدن سیکرت)

عطر زنانه آنتونیو باندراس مدل Her Golden Secret از خانواده میوه‌ای، مرکبات، پودری، حیوانی، چوبی، لبنیات و سبز بوده و درون آن از روایح گل سفید و وانیل استفاده شده و طعمی شیرین و طبعی گرم دارد.
عطر گلی زنانه هر گلدن سکرت (هر گلدن سیکرت) ساخته برند نامدار آنتونیو باندراس بوده که برای اولین بار در سال 2013 به جهان معرفی شد. استفاده از این عطر به بانوان در روزهای فصول پاییز و زمستان توصیه می‌شود همچنین استفاده از این عطر به دلیل ماندگاری مناسبی که دارد در میهمانی‌های شبانه نیز توصیه می‌شود.
طراحی عطر Her Golden Secret توسط طراح نامداری به نام سونیا کنستانت (Sonia Constant) انجام شده است.
پس از نسخه هر سکرت در سال 2012 آنتونیو باندراس، فصل جدیدی از این داستان را با ادکلن Her Golden Secret باز کرد. عطر جدید به عنوان جانشین Her Secret که به عنوان رایحه نهایی اغوا کننده ایجاد شده بود وارد بازار شد. این عطر اسرارآمیز، شدید و بازیگوش بوده که بر تمام حواس پیروز می‌شود و ما را از مقاومت در برابر جاذبه جذاب آن درمانده می‌کند. ستاره اصلی عطر Her Golden Secret بازیگر اسپانیایی Paz Vega است، او زنی با زیبایی اصیل، شخصیتی قوی است.

ادکلن زنانه آنتونیو باندراس هر گلدن سکرت
بطری این عطر به شکل عطر Her Secret طراحی شده که از تجملات برخوردار است و مایع داخل آن زنانگی و پیچیدگی ترکیب را برجسته می‌کند و دارای یک درپوش بزرگ رنگی با سایه طلایی است. یک کلید طلایی رنگ نیز بر روی گردن این بطری آویزان است تا راز اسرارآمیز و جاودانه آن را باز کند.
بسته بندی این عطر شامل طراحی لوکسی بوده که با سایه طلایی مات و زنجیر طلایی بر روی جعبه پنهان کردن راز را تضمین می‌کند و در انتظار فاش شدن است...
نت آغازین عطر زنانه هر گلدن سیکرت مرکب از روایح هلو، سیب، پرتقال ماندارین و ترنج بوده و بعد از گذشت چند دقیقه می‌توان روایح گاردنیا، شکوفه پرتقال و انگورفرنگی سیاه را استشمام کرد و در نهایت نت پایانی از روایح وانیل، لوبیا تونکا، مشک، نعناع هندی و چوب سدر تشکیل شده است.
مدت زمان ماندگاری عطر این عطر مناسب بوده و پس از گذشت چندین ساعت نیز می‌توان روایح جذاب آن را استشمام کرد. این عطر دارای پراکندگی متوسط بوده و ارزشی خوب نسبت به قیمت آن دارد.

معرفی نت‌های عطر زنانه Antonio Banderas Her Golden Secret

نت آغازی: هلو، سیب، پرتقال ماندارین و ترنج

نت میانی: گاردنیا، شکوفه پرتقال و انگورفرنگی سیاه

نت پایانی: وانیل، لوبیا تونکا، مشک، نعناع هندی و چوب سدر

عطر Her Golden Secret محصولی از برند آنتونیو باندراس و ساخت کشور آمریکا است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-103490
مناسب برایبانوان
غلظتادو تویلت
ساختار رایحهگل سفید . میوه‌ای . وانیل . شیرین . مرکبات . پودری . حیوانی . چوبی . لبنیات . سبز
گروه بویاییگلی
طبعمعتدل
نت آغازینهلو . سیب . پرتقال ماندارین . ترنج
نت میانیگاردنیا . شکوفه پرتقال . انگورفرنگی سیاه
نت پایهوانیل . لوبیا تونکا . مشک . نعناع هندی . چوب سدر
عطرسازSonia Constant
سال عرضه2013
مبدا برندآمریکا
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
برچسب ادو تویلت انتونیو باندراس, عطر زنانه انتونیو باندراس

نوشتن نظر

ادو تویلت آنتونیو باندراس Her Golden Secret

Antonio Banderas Her Golden Secret Eau de Toilette

نوشتن نظر

 
در مورد برند آنتونیو باندراس

خوزه آنتونیو دومینگوئز باندارس(توسط طرفداران فیلم مشهورش به آنتونیو باندارس معروف است) یک بازیگر، کارگردان، تهیه کننده و خواننده است. او در سال 1960 به دنیا آمد، باندراس در ابتدا رویای ستاره ی فوتبال شدن را در سر داشت تا این که صدمه ای دید و از رویایش دست کشید. او کار در تئاتر را دنبال کرد و در چند گروه کوچک در اطراف اسپانیا نقش بازی کرد که در نهایت چشمان کارگردان افسانه ای اسپانیایی یعنی آلمادور پردو (Pedro Almodóvar) را به خودش جلب کرد. آلمادور این بازیگر جوان را زمانی که تنها 22 سال سن داشت در فیلم Laberinto de Pasiones(هزار توی عشق) به کار گرفت. این دو در چند فیلم موفق در دهه ی 1980 با یکدیگر همکار بودند که هر دو را در مسیر ستاره ی بین المللی شدن قرار داد. آن ها در سال 2011 در فیلم "La piel que habito"(پوستی که من در آن زندگی می کنم) بار دیگر به یکدیگر پیوستند.

این بازیگر خوش تیپ و با استعداد جوان توجه هالیوود را به دست آورد و توانست اولین فیلم آمریکایی خود را در سال 1992 به نام The Mambo Kings به روی پرده ببرد.

سپس بعد از چند سال نقش آفرینی او موفقیت زیادی در سری فیلم «جاسوسی کودکان» با کارگردانی Robert Rodriguez به دست آورد. باندارس نامزد دریافت جوایز متعددی در فیلم های اسپانیایی و  فیلم های هالیوودی شد. او یک ستاره در هالیوود در سال 2005 کسب کرد. او همچنین به عنوان خواننده موفق به خاطر عملکردش در موزیک «Nine» جوایزی دریافت کرد. علاوه بر کار روی صحنه بانداراس 9 فیلم تولید کرده و کارگردانی 3 فیلم را نیز برعهده داشته است.

آنتونیو باندراس با یک بازیگر آمریکایی به نام Melanie Griffiths ازدواج کرد و صاحب دو فرزند دختر شد. باندارس با یک شرکت عطرسازی مشهور اسپانیایی به نام Puig قرار داد همکاری امضا کرد تا برای موفقیت های بین المللی عطرهایی برای مردان و زنان عرضه کند.

طراح آنتونیو باندراس تا کنون 56 عطر طراحی کرده است. اولین آن در سال 1997 و جدیدترین آن در سال 2016 طراحی و تولید شده است. عطرهای که تحت برند Antonio Banderas ساخته می شوند با همکاری عطرسازان برجسته ای چون Rosendo Mateu، Alain Muraour، Sonia Constant، Christophe Raynaud، Elisabeth Vidal، Olivier Cresp، Pierre Wargnye و Fabrice Pellegrin طراحی می شوند.

30 محصول مشابه

1,590,000 تومـان 2,000,000 تومـان -410,000 تومـان

منو