شاخه‌ها

محصولات Neutrogena

در صفحه
نمایش 33 - 44 از 44 آیتم
نمایش 33 - 44 از 44 آیتم

معرفی و بررسی برند پاسکال نیتروژن Neutrogena

درباره برند نیتروژنا ( Neutrogena)


پوست بدن در تمامی دوران زندگی، از ما در برابر عوامل مخرب محیطی حفاظت می‌کند. در مقابل ما می‌توانیم تا با رفع نیاز‌های مغذی پوست و حفاظت هر‌چه بیشتر از آن در برابر عوامل مخرب، به وظیفه خود نسبت به حفظ سلامت پوست عمل کنیم. در این مقاله از وب‌سایت ایرانوس به شرح کوتاهی از تاریخچه و محصولات برند نیتروژنا خواهیم پرداخت.


برند نیتروژنا به عنوان یکی از قدیمی‌ترین برند‌های زیر‌مجموعه شرکت جانسون و جانسون (Johnson & Johnson) شناخته می‌شود. این برند در سال 1930 میلادی توسط امانوئل استولاروف (Emanuel Stolaroff) و در شهر لس آنجلس واقع  در ایالت کالیفرنیا کشور آمریکا تاسیس شد. ایده تاسیس این برند توسط یک شیمی‌دان بلژیکی به نام ادموند فورمونت و در رابطه با ساخت نوع جدیدی از صابون مطرح شد. ویژگی منحصر به فرد این صابون ملایم، پاکسازی کامل پوست از آلودگی‌های جذب شده بدون ایجاد هر‌گونه خشکی روی پوست بود.


 


نیتروژنا در گذر زمان


 در ابتدا، فعالیت این برند تنها در بخش لوازم آرایشی و با نام ناتون (Natone) صورت می‌گرفت. نام این برند در سال 1962 به نوتروژنا تغییر یافت. در اولین سال‌های فعالیت، محصولات این برند تنها در فروشگاه‌های بزرگ و سالن‌های گریم فیلم‌ و سریال‌های هالیوودی یافته می‌شد. در سال 1967، مقام مدیر‌عامل به لوید کوتسن ( داماد امانوئل استولاروف) تعلق داده شد. در دوران ریاست کوتسن، محصولات این برند تنها به دو لاین « صابون‌های درمان کننده امراض پوستی» و « صابون‌های مورد مصرف هتل‌ها» محدود بودند. مدیریت خوب کوتسن توانست تا برند نیتروژنا را بر‌خلاف سایر برند‌های مشهور، از گرانی‌های ناشی از وجود جنگ در آمریکا دور نگه دارد.  به مرور زمان، این برند علاوه بر تولید محصولات آرایشی به ساخت محصولات تخصصی مراقبت از پوست ( محصولات آنتی آکنه و ضد‌پیری)  و مراقبت از مو نیز روی آورد. در نهایت، این برند در سال 1994 با ارزش 924 میلیون دلار توسط شرکت جانسون و جانسون خریداری شد. جانسون و جانسون با صدور محصولات این برند به کشور‌های محدوده « آفریقای جنوبی، چین، کانادا، بریتانیا، کره جنوبی و هند » تاثیر به سزائی بر افزایش میزان محبوبیت و شهرت این برند در سراسر جهان ایفاء کرد. حالا، تنوع و گستردگی محصولات برند نیتروژنا به حدی است که محصولات این برند به بیش از 70 کشور در گوشه و کنار جهان صادر می‌شوند.


  


هدف نیتروژنا


نیتروژنا بر این باور است که می‌تواند تمامی موانع قرار گرفته شده میان شما و پوستتان را از بین ببرد. هدف این برند، ارائه راه‌حل‌های دست‌یابی به سلامت پوست فارغ از نوع پوست، سن، نژاد و جنسیت است. دانشمندان و متخصصان پوست در نیتروژنا همواره در تلاشند تا با ساخت محصولات با‌کیفیت با استفاده از برترین منابع موجود، تمامی نیاز‌های پوست شما را برآورده سازند.


هدف اصلی این برند، ساخت جهانی است که در آن سلامت پوست از هر چیز دیگری اهمیت بالا‌تری برخوردار است. نیتروژنا به شما کمک می‌کند تا با درک نیاز‌های پوست خود، بهترین مراقبت را از آن به عمل آورید.


4 هدف اصلی نیتروژنا


اهداف این برند به 4 دسته اساسی زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:


●       رفع تبعیض


تحقیقات نشان می‌دهند که بیش از 62% از جامعه بزرگسالان آمریکایی، به دلیل نا‌برابری‌های اجتماعی موجود در جامعه از دستیابی به اطلاعات و محصولات مراقبت از پوست باز می‌مانند. هدف این برند، رفع این تبعیض و فراهم‌سازی امکان دسترسی تمامی انسان‌ها فارغ از رنگ پوست و سن آنان به محصولات مراقبتی و بهداشتی است.


●       ارائه آموزش‌های پایه مراقبت از پوست به تمامی افراد


نوتروژنا یکی از حامیان اصلی ارائه آموزش‌های پایه به تمامی افراد است. مدیران این برند معتقدند که تمامی آموزش‌های مراقبتی باید به صورت قابل فهم و در دسترس تمامی افراد قرار بگیرند. در نوتروژنا شما می‌توانید تا به آسانی به تمامی نکات مرتبط با ارتقاء و حفظ سلامت پوست خود دسترسی داشته باشید.


●       جذب نیرو‌های متبحر


این برند همواره سعی دارد تا با جذب بهترین پزشکان و دانشمندان متخصص پوست، تمامی محصولات خود را منطبق با علم روز دنیا تولید نماید. تمامی محصولات این برند با در‌ نظر‌گیری خصوصیات منحصر به فرد تمامی انواع پوست و با استفاده از تازه‌ترین تکنولوژی‌های موجود در جهان تولید می‌شوند.


●       ارائه شفافیت در حیطه مسئولیت‌های اجتماعی


عملکرد این برند تنها به ساخت و تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز افراد محدود نمی‌شود. یکی از اهداف اصلی این برند، ارتقاء عملکرد خود در عمل به  وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی در برابر افراد جامعه است. به طور مثال، امروزه نیتروژنا توانسته تا تمامی دستمال‌های مرطوب آرایشی خود را به صورت 100% گیاهی و قابل تجزیه تولید کند. هدف این برند، حذف کارتن‌های غیر‌ضروری و در‌های پلاستیکی در بسته‌بندی تا سال 2023 است. هدف وسیع‌تر آن است که تا سال 2025 تمامی بسته‌بندی محصولات با استفاده از مواد 100% قابل باز‌یافت ساخته شوند.



محصولات Neutrogena


برند نیتروژنا از تنوع بی‌نظیر محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی برخوردار است. عمدتاً محصولات این برند به 10 دسته اصلی زیر تقسیم می‌شوند. 


1.    مرطوب‌کننده‌ها


این لاین از محصولات شامل کرم‌ها و سرم‌های رطوبت‌رسان پوست پوست است. محصولات رطوبت رسان این برند شامل دسته‌های زیر است که هر محصول به صورت تخصصی نیاز‌های پوست شما را مرتفع می‌سازد. 



  •          ترمیم سریع چروک‌های پوستی ( Rapid Wrinkle Repair)

  •         رطوبت‌رسان فوق قوی ( Hydro Boost)

  •         مرطوب‌کننده‌های 3 کاره ( Triple Age Repair)

  •         رطوبت‌رسان‌های لیفت و سفت کننده پوست ( Rapid Firming)

  •         مرطوب‌کننده‌های روشن‌کننده و ضد‌لک ( Bright Boost) 


 


2.    پاک‌کننده‌های پوست


تنوع این لاین از محصولات بسیار بالا است. محصولات این لاین شامل « دستمال‌های مرطوب‌، آرایش پاک‌کن‌ها، تونر‌ها، فوم‌های اسکراب و شستشو، فوم‌های پاک‌کننده صورت، صابون‌های پاک‌کننده، آرایش پاک‌کن‌های مخصوص چشم و لب» می‌باشد. محصولات ذکر شده مختص به نیاز و نوع پوست ( خشک، چرب، آکنه‌ای و دارای جوش، حساس و خیلی حساس) طراحی شده‌اند.


3.    ضد‌آفتاب‌ و برنزه‌کننده‌ها


این دسته از محصولات به فرم‌های « لوسیون‌، کرم‌، استیک و رول، اسپری، میست‌ (Mist) و سرم‌ها» هستند. با توجه به نیاز‌های ویژه پوست می‌توان محصولات ضد‌آفتاب این برند را به دسته‌بندی زیر تقسیم کرد:



  •         ضد‌آفتاب مخصوص رده سنی بزرگسالان

  •         ضد‌آفتاب مخصوص به کودکان

  •         ضد‌آفتاب‌های دارای املاح معدنی

  •         ضد‌آفتاب‌های صورت

  •         محصولات مراقبت بعد از آفتاب

  •         محصولات برنزه کننده پوست بدون نیاز آفتاب


  


4.    ابزار‌ها و دستگاه‌های درمان‌های مراقبتی از پوست صورت


5.    محصولات تخصصی مورد نیاز آقایان


لاین تخصصی محصولات بهداشتی مورد نیاز آقایان در‌بر‌گیرنده انواع « فوم اصلاح، مرطوب‌کننده‌ها و پاک‌کننده‌های پوست و مو» است. تمامی محصولات این لاین مطابق با استاندارد‌های پوستی آقایان و در راستای ارتقاء بهداشت آقایان طراحی شده‌اند.


6.    محصولات مراقبت از مو


محصولات مراقبت از مو شامل شامپو‌ها و نرم‌کننده‌ها می‌باشند. شامپو‌های این برند متناسب با نیاز‌های مو‌های « دارای ریزش، دارای شوره، دارای خارش و مو‌های معمولی جهت استفاده روزانه» به بازار عرضه می‌شوند.


7.    اقلام آرایشی


این محصولات متناسب با طیف وسیعی از نیاز‌های پوست‌های « حساس، چرب و آکنه‌ای، دارای چروک و لک، خشک» و در قالب محصولات زیر عرضه می‌شوند. 



  •         محصولات آرایش چشم

  •         محصولات آرایش صورت

  •         محصولات آرایش لب

  •         پاک کننده‌های آرایش 


8.    محصولات مورد نیاز برای استحمام


این دسته از محصولات شامل « شامپو مو، شامپو بدن، نرم‌کننده مو، بالم بدن، کرم- ژل و صابون» است. به مانند سایر دسته‌ها، در طراحی محصولات این دسته نیز تمامی نیاز‌های پوستی انواع پوست خانم‌ها و آقایان در نظر گرفته شده است.


9.    محصولات ضد‌پیری و جوان‌کننده پوست


هدف اصلی این دسته محصولات، جلوگیری از بروز چین و چروک بر پوست صورت و رفع حداکثری چین و چروک‌های واقع شده بر پوست است.


10.                       محصولات تخصصی رفع آکنه


محصولات این لاین از فعالیت باکتری مولد آکنه از بروز جوش و آکنه بر پوست پیشگیری کرده و به رفع آثار آکنه و جوش می‌پردازند.



ایرانوس وارد کننده مستقیم برند نیتروژنا در ایران تمام محصولات اصلی این برند را در وب سایت رسمی ایرانوس در دسترس علاقمندان و مشتریان این برند قرار داده و شما عزیزان میتوانید به راحتی محصول مورد نظر را انتخاب و ثبت سفارش نمایید.سفارشات در سریع ترین زمان ممکن برای تمام نقاط کشور ارسال خواهد شد.


 


 


 

بیشتر

منو