بادی اسپلش فراست Unique

Frost Unique Body Splash

جزییات بیشتر

جدید

برند : Frost

شاخه: بادی اسپلش

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-30

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی بادی اسپلش زنانه فراست یونیک

بادی اسپلش زنانه فراست مدل Unique از خانواده گلی، میوه‌ای، معطر و چوبی بوده و درون آن از روایح کهربا و وانیل استفاده شده و طعمی شیرین و طبعی خنک دارد. این بادی اسپلش درون یک بطری‌ای به رنگ سفید با طرح‌های ابروبادی عرضه می‌شود و دارای طعمی شیرین بوده که همین امر منجر به توجه بسیاری از بانوان خوش سلیقه شده است.
این بادی اسپلش با عطر و طعمی گلی طبعی خنک داشته و به همین دلیل استفاده از آن در فصول گرم سال یعنی فصول بهار و تابستان توصیه می‎شود و می‎تواند با ایجاد یک حس خنکی جذاب بر روی پوست منجر به لطافت و شادابی هر چه بیشتر پوست شود.
این بادی اسپلش بدون حساسیت بوده و این بدان معناست که پس از استفاده منجر به ایجاد التهاب و قرمزی بر روی پوست نخواهد شد و به همین منظور می‎تواند مناسب برای پوست لطیف بانوان باشد. بادی اسپلش یونیک 200 میلی لیتر حجم داشته و می‎توان در مدت زمان بالایی از آن استفاده کرد.
این بادی اسپلش دارای عطر و روایحی خوش بوده و به همین دلیل بانوان علاوه بر استفاده این محصول به منظور جلوگیری از تعریق می‌توانند به جهت خوشبوکنندگی و خنک کنندگی نیز از آن استفاده کنند تا شادابی و لطافت را برای پوست‌های خود به ارمغان آورند.
این بادی اسپلش به دلیل روایح گلی که دارد می‎تواند به مدت 24 ساعت روایحی جذاب را بر روی بدن ایجاد کند و تا ساعت‌ها بر روی بدن ماندگار داشته باشد. پیش از تولید این بادی اسپلش در ابتدا عطر گلی یونیک که محصولی از برند خوش نام ایرانی فراست است در سال 2021 برای اولین بار به بازار عرضه شد و پس از گذشت مدت زمانی بادی اسپلش آن نیز به جهت استفاده بانوان تولید شد.
این بادی اسپلش ماندگاری بالایی داشته و می‎تواند تا 24 ساعت بر روی بدن ماندگار باشد به گونه‌ای که در طول این مدت زمان می‎توان روایح جذاب میوه‌ای موجود در نت‌های این بادی اسپلش به خوبی احساس خواهد شد.  با استفاده از این بادی اسپلش می‌‎توان بدنی خوشبو داشته و تا ساعت‌ها از این بوی خوش بر روی بدن لذت برد.
این برند ایرانی توانسته با طراحی بادی اسپلش‌هایی که برگرفته از عطرهای معروف در سراسر جهان بوده روایحی قدرتمند را برای استفاده بانوان و آقایان ایجاد کند تا بتواند منجر به افزایش اعتماد به نفس در آنها شود و تا ساعت‌ها عطر و بویی خوش را برای آنها به ارمغان آورد.
روایح درون بادی اسپلش زنانه یونیک مشابه بوی عطر مشهور  Viva la Juicy از برند جویسی کوتور بوده و به همین دلیل مناسب برای استفاده بانوانی است که علاقه‌مند به رایحه جذاب این عطر معروف هستند. روایح این بادی اسپلش به خوبی بر روی بدن قرار می‎گیرد و می‎تواند عملکردی شبیه به عطر اصلی را داشته باشد.

عطر زنانه جویسی کوتور ویوا لا جویسی
نت آغازین بادی اسپلش یونیک مرکب از روایح پرتقال ماندارین و توت‌های وحشی بوده و بعد از گذشت چند دقیقه و کمرنگ شدن روایح نت آغازین می‌توان روایح نت میانی که متشکل از روایح گل پیچ امین الدوله، گاردنیا و گل یاس شرقی است را احساس نمود و در نهایت نت پایانی از روایح کهربا، کارامل، شکلات، چوب صندل و وانیل تشکیل شده است.
این بادی اسپلش می‌تواند به خوبی با بوی تند تعریق مبارزه کرده و عطر و رایحه‌ای گلی را به همراه آورد. با کمک بادی اسپلش یونیک می‌توان طراوت و تازگی منحصر به فردی را برای خود به ارمغان آورده و ساعت‌ها از این طروات جذاب بر روی بدن بهره‌مند شد.
استفاده از این بادی اسپلش زنانه به صورت روزانه توصیه می‎شود و می‌تواند پس از استفاده روایحی خنک را بر روی بدن ایجاد کند. بادی اسپلش زنانه Unique دارای روایح خنک و شیرین بوده و دارای ماندگاری بالا بر روی لباس و بدن است. با استفاده از این بادی اسپلش می‌توان از ایجاد تعریق بر روی بدن جلوگیری کرده و تا ساعت‌ها از شر بوی تعریق در امان ماند.
اشاره شد که این محصول غیرحساسیت بوده اما در صورتی که فردی با قرمزی پوست خود مواجه شد در وهله اول باید پوست را با آب خنک شستشو داده و در نهایت استفاده از محصول را قطع کرد. توصیه می‌شود استفاده از این محصول بر روی پوست‌های آسیب دیده و دچار زخم اعمال نشود زیرا ممکن است منجر به سوزش و التهاب پوست شود.

ویژگی‌های بادی اسپلش زنانه فراست یونیک

  • دارای روایح گلی، میوه‌ای، معطر و چوبی
  • دارای طعمی شیرین
  • دارای طبعی خنک
  • عرضه شده در بطری سفید رنگ
  • قابل استفاده بانوان خوش سلیقه
  • ایجاد حس خنکی جذاب بر روی پوست
  • بدون حساسیت
  • دارای 200 میلی لیتر حجم
  • قابل استفاده در مدت زمان بالا
  • خوشبوکنندگی و خنک کنندگی بدن
  • دارای روایح گلی
  • فراهم سازی تازگی، شادابی و لطافت پوست
  • قابل استفاده به صورت روزانه
  • دارای 24 ساعت ماندگاری
  • جلوگیری از ایجاد بوی تعریق
  • قابل استفاده در فصول گرم بهار و تابستان
  • افزایش اعتماد به نفس در بانوان
  • دارای روایح مشابه با عطر  Viva la Juicy از برند جویسی کوتور
  • مبارزه با بوی تند تعریق

معرفی نت‌های بادی اسپلش زنانه Frost Unique

نت آغازی: پرتقال ماندارین و توت‌های وحشی

نت میانی: گل پیچ امین الدوله، گاردنیا و گل یاس شرقی

نت پایانی: کهربا، کارامل، شکلات، چوب صندل و وانیل

بادی اسپلش Unique محصولی از برند نامدار فراست و ساخت کشور ایران است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-102284
مناسب برایبانوان
غلظتبادی اسپلش
ساختار رایحهگلی . میوه‌ای . معطر . چوبی . کهربا . وانیل
گروه بویاییگلی
طبعخنک
نت آغازینپرتقال ماندارین . توت‌های وحشی
نت میانیگل پیچ امین الدوله . گاردنیا . گل یاس شرقی
نت پایهکهربا . کارامل . شکلات . چوب صندل . وانیل
سال عرضه2021
مبدا برندایران
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
ساخت کشورایران
ماندگاری۲۴ ساعت
جنس محفظه نگهدارندهشیشه
مناسبزیربغل
سایر توضیحاتخوشبوکنندگی و خنک کنندگی بدن . قابل استفاده به صورت روزانه . فراهم سازی تازگی، شادابی، طراوت و لطافت پوست . جلوگیری از ایجاد بوی بد تعریق . دارای روایح مشابه با عطر Viva la Juicy از برند جویسی کوتور
برچسب بادی اسپلش, بادی اسپلش فراست

نوشتن نظر

بادی اسپلش فراست Unique

Frost Unique Body Splash

نوشتن نظر

22 محصول مشابه

منو