بادی اسپلش فراست Legend

Frost Legend Body Splash

جزییات بیشتر

جدید

برند : Frost

شاخه: بادی اسپلش

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-12-28

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی بادی اسپلش مردانه فراست لجند

بادی اسپلش مردانه فراست مدل Legend از خانواده معطر، مرکبات و چوبی بوده و درون آن از روایح مریم گلی و اسطوخودوس استفاده شده و طعمی تلخ و طبعی خنک دارد. این بادی اسپلش دارای بطری‌ای به رنگ مشکی بوده و دارای ویژگی‌های همچون روایح تلخ و خنک بوده و دارای بویی مرکباتی و معطر است. این بادی اسپلش به دلیل روایح چوبی و تلخی که دارد مناسب برای آقایان شیک پوشی طراحی شده که به خاص بودن و داشتن ظاهر جذاب خود اهمیت بسیاری می‌دهند.
استفاده از این بادی اسپلش مردانه به صورت روزانه توصیه می‎شود و می‌تواند پس از استفاده روایحی تلخ و در عین حال خنک و بانشاط را بر روی بدن ایجاد کند. بادی اسپلش مردانه لجند دارای روایح خنک و تلخ بوده و ماندگاری بسیار بالایی بر روی بدن دارد و به همین دلیل مناسب برای آقایانی است که به داشتن عطری با ماندگاری بالا علاقه‌مند هستند.
استفاده از بادی اسپلش Legend در فصول گرم بهار و تابستان به آقایان توصیه می‎شود و می‎تواند پس از استفاده تا ساعت‌ها از ایجاد تعریق و پخش شدن بوی نامطبوع بدن جلوگیری کند. روایح موجود در این بادی اسپلش به گونه‌ای طراحی شده که می‎تواند تا ساعت‌ها بر روی بدن ماندگاری داشته باشد.
پیش از تولید بادی اسپلش لجند، در ابتدا عطر مرکباتی معطر برند فراست با همین نام در سال 2021 برای اولین بار به بازار عرضه شد و در حال حاضر بادی اسپلش این برند نیز به جهت استفاده آقایان برای استفاده در فصول بهار و تابستان تولید شده است.
بادی اسپلش Legend ماندگاری طولانی مدتی داشته و پس از استفاده تا 24 ساعت می‌تواند بدن را از ایجاد بوی بد تعریق رها کند  و به دلیل روایح جذابی که دارد تا ساعت بر روی بدن ماندگاری خواهد داشت. با کمک این بادی اسپلش می‌‎توان در فصول گرم که ایجاد تعریق بالا می‎رود بدنی خوشبو داشته و تا ساعت‌ها از این بوی خوش بر روی بدن لذت برد.
روایح درون بادی اسپلش فراست لجند مشابه بوی عطر مشهور King از برند دولچه اند گابانا است و به همین دلیل مناسب برای استفاده آقایانی است که علاقه‌مند به رایحه جذاب این عطر هستند. استفاده از این بادی اسپلش برای افرادی که علاقه‎مند به این رایحه هستند و می‎خواهند تا ساعت‌های طولانی بدنی خوشبو داشته باشند مناسب خواهد بود.

عطر مردانه دولچه اند گابانا کینگ
نت آغازین بادی اسپلش لجند مرکب از روایح مرکبات، پرتقال خونی، لیمو سیسیلی و میوه ارس بوده و بعد از گذشت چند دقیقه و کمرنگ شدن روایح نت آغازین می‌توان روایح نت میانی که متشکل از روایح پاپریکا، مریم گلی، گل شمعدانی و اسطوخودوس است را احساس نمود و در نهایت نت پایانی از روایح چوب سدر، علف خس خس و نعناع هندی تشکیل شده است.
این بادی اسپلش 200 میلی لیتر حجم داشته و می‎تواند به سادگی مورد استفاده قرار گیرد. هنگام استفاده باید این بادی اسپلش را بر روی بدن خشک و عاری از رطوبت اسپری کرده و اجازه دهید بر روی بدن خشک شود. با کمک این بادی اسپلش می‎توان از شر بوی نامطبوع بدن رها شد.

ویژگی‌های بادی اسپلش مردانه فراست لجند

  • دارای روایح معطر، مرکبات و چوبی
  • دارای طعمی تلخ
  • دارای طبعی خنک
  • عرضه شده در بطری مشکی رنگ
  • دارای روایح چوبی تلخ
  • مناسب برای آقایان شیک پوش
  • قابل استفاده به صورت روزانه
  • دارای 24 ساعت ماندگاری
  • قابل استفاده در فصول گرم بهار و تابستان
  • جلوگیری از ایجاد تعریق و پخش شدن بوی نامطبوع بدن 
  • بالابردن اعتماد به نفس در آقایان
  • خوشبوسازی بدن
  • دارای روایح مشابه با عطر King از برند دولچه اند گابانا
  • دارای 200 میلی لیتر حجم

معرفی نت‌های بادی اسپلش مردانه Frost Legend

نت آغازی: مرکبات، پرتقال خونی، لیمو سیسیلی و میوه ارس

نت میانی: پاپریکا، مریم گلی، گل شمعدانی و اسطوخودوس

نت پایانی: چوب سدر، علف خس خس و نعناع هندی

بادی اسپلش Legend محصولی از برند نامدار فراست و ساخت کشور ایران است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-102282
مناسب برایآقایان
غلظتبادی اسپلش
ساختار رایحهمعطر . مرکبات . چوبی . مریم گلی . اسطوخودوس
گروه بویاییمرکبات معطر
طبعخنک
نت آغازینمرکبات . پرتقال خونی . لیمو سیسیلی . میوه ارس
نت میانیپاپریکا . مریم گلی . گل شمعدانی . اسطوخودوس
نت پایهچوب سدر . علف خس خس . نعناع هندی
سال عرضه2021
مبدا برندایران
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
ساخت کشورایران
ماندگاری۲۴ ساعت
جنس محفظه نگهدارندهشیشه
مناسبزیربغل
سایر توضیحاتخوشبوکنندگی و خنک کنندگی بدن . قابل استفاده به صورت روزانه . فراهم سازی تازگی، شادابی، طراوت و لطافت پوست . جلوگیری از ایجاد بوی بد تعریق . دارای روایح مشابه با عطر King از برند دولچه اند گابانا
برچسب بادی اسپلش, بادی اسپلش فراست

نوشتن نظر

بادی اسپلش فراست Legend

Frost Legend Body Splash

نوشتن نظر

22 محصول مشابه

منو