عطرهای بازیگران

معرفی عطرهای بازیگران مشهور در سال ۲۰۱۶

بسیاری از افراد مشهور معمولا با خانه های عطرسازی با هدف ارتباط دادن نام خود با یک عطر خاص قرارداد می بندند. شما ممکن است تاکنون با عطرهای برند شده با اسم سیلیبریتی ها(افراد مشهور) هنگام خرید عطرها در اینترنت یا فروشگاه های عطر و ادکلن برخورد کرده باشید. آن ها رایحه های متفاوتی دارند از رایحه های تمیز ترد گرفته تا مشک خاکی یا عطرهای گلبوی زنانه که برای زنان جذاب تر هستند. اگر شما در جست و جوی بهترین عطرهای بازیگران ۲۰۱۶ هستید که اسم بازیگران و افراد مشهور را به همراه خود یدک می کشد در این جا طبق نظرسنجی ها لیستی از بهترین عطرهای بازیگران آورده شده است که به شما کمک می کند آن ها را به سهولت انتخاب کنید.

لیست عطرهای بازیگران

 

۱-عطر لانکوم لا وی است بله بای جولیا رابرت(Lancome La Vie Est Belle by Julia Roberts)

اگر شما در جست و جوی بهترین عطر جولیا رابرت(Julia Roberts) هستید، این یکی احتمالا مناسب شماست. عطر لا وی است بله(La Vie Est Belle) به عنوان بهترین عطر زنانه رتبه بندی شده است. این عطر از عطرهای بازیگران مشهور می باشد.

 ماده ی تشکیل دهنده ی غالب آن زنبق است که با دیگر مواد مانند یاسمن و شکوفه های پرتقال مخلوط می شود و بویی فوق العاده دل انگیز ایجاد می کند. یک بطری از این عطر تا مدت ها همراه شما خواهد ماند چرا که تنها یک بار اسپری کردن آن در هر بار استفاده کافی است. هنگامی که این عطر را می زنید همه ی دوستان و اطرافیان مرتب از شما سوال می کنند که اسم عطر شما چیست زیرا رایحه ی این عطر خارق العاده است.

عطرهای اقتصادی زنانه برای بانوان شیک و با سلیقه
مشاهده

عطر بازیگران و افراد مشهور عطرهای بازیگران مشهور

۲- عطر تیلور سویفت زنانه (Taylor Swift Women’s Wonderstruck Eau De Parfum Spray)

این عطر از عطرهای بازیگران مشهور می باشد که  بویی فوق العاده ای دارد که شما قطعا عاشقش خواهید شد چه طرفدار تیلور سویفت بازیگر(Taylor Swift) باشید یا نباشید. این عطر بوی دل پذیر و پرطراوتی دارد و قدرت ماندگاری آن تعجب برانگیز است. وقتی که آن را اسپری می کنید در ابتدا بوی وانیل و تمشک شیرین را استشمام می کنید. این عطر یک نت قوی از عسل نیز دارد که بوی آن را واقعا شیرین می کند. بوی این عطر ماندگار است و در تمام طول روز با شما می ماند و هم برای استفاده در روز مناسب است و هم شب. این برای زنان در تمام سنین مناسب است.

ادکلن بازیگرها و افراد مشهور عطرهای بازیگران مشهور

۳-عطر زنانه ی کوریوس بریتنی اسپیر (Curious Eau de Parfum Spray for Women by Britney Spear)

این عطر از عطرهای بازیگران مشهور می باشد که جذاب و رمانتیک است که برای زنانی از تمام سنین مناسب است. بوی آن سنگین و شدید نیست و مثل یک شامپو بوی تمیزی و تازگی می دهد. همه چیز در مورد این عطر، از بسته بندی تا بوی آن عالی و منحصر به فرد است. این عطر بسیار مقرون به صرفه است اما زمانی که آن را استفاده کنید بویی همچون عطرهای گران قیمت را از خود پخش می کند. این عطر پر زرق و برق و محرک است و نسبت به سایزی که دارد قیمتش بسیار منصفانه است. مطمئنا از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

عطرهای بازیگران مشهور

۴- عطر سلن دیون نوتس(Celine Dion Notes)

اگر به دنبال بهترین عطر سلن دیون می گردید عطر سلین دیون نوتس(Celine Dion Notes) که از عطرهای بازیگران مشهور می باشد را مد نظر قرار دهید. این عطر زنانه ترکیبی از رایحه های گل صدتومانی، خس خس، گل حساسه، چوب های جنگلی و گل ارکیده می باشد. این یک عطر عالی برای موقعیت های غیر رسمی است. بوی شیرین و لطیفی دارد که شما را عاشق خود می کند. عطر و بوی آن مانند بسیاری از عطرهای بازار بیش از حد پر رنگ و جلب توجه کننده نیست. حتی کسانی که آلرژی دارند می توانند آن را بدون هیچ ناراحتی استفاده کنند. شما می توانید آن را برای مدت طولانی استفاده کنید بدون این که از رایحه ی آن خسته و دلزده شوید.

معرفی عطر زنانه ورساچه کریستال نویر
مشاهده

عطرهای بازیگران مشهور

۵- عطر زنانه ی بیانسه هیت(eyoncé Heat By Beyoncé For Women Eau De Parfum Spray)

هنگامی که شروع به استفاده از این عطر از عطرهای بازیگران مشهور می باشد کنید بوی دل انگیزش شما را مجذوب خود خواهد کرد. این عطر مناسب استفاده در تمام فصول سال است. به غیر از عطر و بوی خوب، بطری و جعبه ی آن نیز بسیار جذاب است. برخلاف دیگر عطرها که هنگام استفاده از آن باید چندین بار اسپری کنید، عطر «بیانسه هیت» تنها به یک اسپری نیاز دارد و بوی آن از صبح تا شب همراه شما باقی می ماند. این عطر قطعا ارزش هزینه را کردن دارد.

توجه: کاربر گرامی کپی برداری از مطلب عطر از عطرهای بازیگران مشهور  که متعلق به سایت ایرانوس تنها برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع می باشد.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.