پاک کننده آرایش چشم دوفازمای Jojoba Extract

My Jojoba Extract 2Phase Eye Makeup Remover

جزییات بیشتر

جدید

برند : MY

شاخه: آرایش پاک کن

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

25% 172,000 تومـان

129,000 تومـان

پیشنهاد شگفت انگیز:

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی پاک کننده آرایش چشم دوفازمای Jojoba Extract

پاک کننده آرایش چشم دوفاز مای Jojoba Extract یک محصول مراقبت از پوست است که برای از بین بردن آرایش چشم استفاده می‌شود. این پاک کننده دوفاز به دو بخش آبی و روغنی تقسیم می‌شود.

عصاره جوجوبا (Jojoba Extract) که در این محصول استفاده می‌شود، یک روغن طبیعی است که از دانه‌های درخت جوجوبا استخراج می‌شود. این عصاره دارای خواص نرم‌کننده و مرطوب‌کننده برای پوست است و به طور خاص در مراقبت از پوست حساس و حوله‌ای مناسب است.

برای استفاده از پاک کننده آرایش چشم دوفاز مای Jojoba Extract، بطری را قبل از استفاده تکان داده و سپس روی پنبه قرار دهید. سپس پنبه را به آرایش چشم خود بچسبانید و با حرکات نرم و دلیلی آرایش را از چشم‌هایتان پاک کنید. به دلیل دوفاز بودن این محصول، حتماً قبل از استفاده آن را تکان دهید تا دو بخش روغنی و آبی آن متمایز شوند و به طور یکنواخت مخلوط شوند.

پاک کننده آرایش چشم دوفاز مای Jojoba Extract معمولاً برای حذف آرایش چشم، از جمله ریمل، مداد چشم و خط چشم استفاده می‌شود.

شما میتوانید پاک کننده آرایش چشم دوفازمای جوجوبا اکسترکت را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان نماینده برند مای تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-102982
مناسب برایبانوان
مبدا برندایران
مناسبصورت
عصارهجوجوبا

نوشتن نظر

پاک کننده آرایش چشم دوفازمای Jojoba Extract

My Jojoba Extract 2Phase Eye Makeup Remover

نوشتن نظر

3 محصول مشابه

منو